quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
grappig
Mijn mama is op valentijnsdag geboren en haar ouders zijn jaren daarvoor op valentijnsdag getrouwd. En de ouders van mn paps ook.
Beetje opgeruimd in huis, tv gekekenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iedereen vet functionele dag gehad enzo
Neequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Een stuk gorgonzola telt als avondeten toch?
hoe groot was het?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja hoor primaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
2 vingers. Ik heb er wel een boterham bij geroosterdquote:
Ohquote:
ja je moet wat hequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beetje opgeruimd in huis, tv gekeken
Meestal moet je voor dat soort perikelen wel echt classificeren als #VIESDIK hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Hahaha nou dat valt ook wel meequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ja je moet wat he
eigenlijks zijn wij ook wel een stelletje sneue apen, maar ja
ik denk dat ik wel wat meer nodig zou hebben als avondeten, maar misschien ben jij een heel klein muisjequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 vingers. Ik heb er wel een boterham bij geroosterd
Nee bij goorgonzola hoort de goorgonzolacirculatiequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Meestal moet je voor dat soort perikelen wel echt classificeren als #VIESDIK hoor
neen moppie, zorg wat beter voor jezelfquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil je nu zeggen dat beren meer eten dan muizen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel wat meer nodig zou hebben als avondeten, maar misschien ben jij een heel klein muisje
De anderen zullen wel ziedend zijn. Vast spel!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef Ygritte het volgende:
Laatste poster in DTS heeft nu trouwens lekker punten gescoord
Woedend!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De anderen zullen wel ziedend zijn. Vast spel!
De bakkers in duitsland hebben voor carnaval allemaal verschillende smaken berliner bollenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat beren meer eten dan muizen?
1 familielid is een dag later geborenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik deel een maand met m'n 1 jaar jongere neef en dat is het ook wel. Bijna iedereen in de familie zit in de eerste helft van het jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |