Lekker heel de middag vliegtickets zoeken en zoveel opties proberen dat skyscanner gaat vragen of je een bot bentquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor heel veel figuren heel goed dat Fok er een dag uit lag.
Zouden dit een dag of 3 moeten rekken eigenlijk.
[/quote]quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu Ajax ook nog punten verspelen en Feyenoord er 3 winnen.
ieuw, neequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Een scholleke op een bolleke gekocht?
van mij mag je ook wel drie dagen wegblijven hoor, geheel je eigen keuzequote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
hee, daar was ik ookquote:
Op verkansiequote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Die ga ik ook kijken. Lijkt me ook wel wat voor @:cherrylips
Zelf ben je er anders ook als de kippen bij, bassie.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:
Wij hadden net kippenpotenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelf ben je er anders ook als de kippen bij, bassie.
En, ving ie bot?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker heel de middag vliegtickets zoeken en zoveel opties proberen dat skyscanner gaat vragen of je een bot bent
Kieeeeeeppppquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:05 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, even op orde op zaken stellen
Wat hebben jullie allemaal gegegen/gaan jullie eten?
Ben gelijk helemaal confuusquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
man man wat een rust vandaag
Pics!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb vandaag flink getekend en geverfd. Was ik vannacht al aan begonnen. Dus eigenlijk kwam de downtime wel uit
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
waarschijnlijk niet dezelfde mall, maar tochquote:
ik ga zo kieeeeep etenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:05 schreef essnhills het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gegeten/gaan jullie eten?
Nice!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Doordat ik niet kon FOK!ken, heb ik vandaag mijn naaikamer verder ingericht.
[ afbeelding ]
Aan de andere muur de kast met kleren en hobbyspullen
quote:
quote:
Patat met snacksquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:05 schreef essnhills het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gegeten/gaan jullie eten?
DIt gaat wel naar één van de 20 hoogste score van de afgelopen 5 jaar toe jaquote:
iedereen vet functionele dag gehad enzoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Doordat ik niet kon FOK!ken, heb ik vandaag mijn naaikamer verder ingericht.
[ afbeelding ]
Aan de andere muur de kast met kleren en hobbyspullen
Het is een complotquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iedereen vet functionele dag gehad enzo
Goed bezigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DIt gaat wel naar één van de 20 hoogste score van de afgelopen 5 jaar toe ja![]()
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:
meer kopenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb veel te weinig spullen voor dit huis
Oké Gerda.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelf ben je er anders ook als de kippen bij, bassie.
Ja, niet dusquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bommen op dat hoere dtsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef Ygritte het volgende:
Laatste poster in DTS heeft nu trouwens lekker punten gescoord
Ik heb een auto van binnen schoongemaakt. Dochterlief vond het handig om een laars uit te trekken waar nog een halve zandbak in zat...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat vind ik ook voor mijn huisquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb veel te weinig spullen voor dit huis
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:14 schreef Nattekat het volgende:
@:mschol alle sneeuw is geclaimd door België
Of was het @:damart
lego huisquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vind ik ook voor mijn huis
daarom meer lego
Nee laat ze maar lekker, anders komen ze allemaal hierheenquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben mijn moeders verjaardag vergeten![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben mijn moeders verjaardag vergeten![]()
![]()
![]()
Gelukkig is ze op een dag jarig die je makkelijk kunt missen. Gisteren dusquote:
Toevallig.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oké Gerda.
Was net thuis, vanmiddag geMTBt en gegegeten en zit net en dan is mijn standaard ding ff fok en wat andere dingen langs.
(Bad) habits .
Ohoooo ik was echt vermoordquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Mijn mama vergeeft het wel hoor maar is meer dat je denkt 'oh, huh, wtf, ben ik nou gewoon.. huh'
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig is ze op een dag jarig die je makkelijk kunt missen. Gisteren dus![]()
hoe dan
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? typisch
[..]
Krijg ik geen erfenis meer denk ik
grappigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:21 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader is op dezelfde dag geboren als zijn moeder
Zelfde tijdstip ook
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
grappig
Mijn mama is op valentijnsdag geboren en haar ouders zijn jaren daarvoor op valentijnsdag getrouwd. En de ouders van mn paps ook.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
grappig
Mijn mama is op valentijnsdag geboren en haar ouders zijn jaren daarvoor op valentijnsdag getrouwd. En de ouders van mn paps ook.
Beetje opgeruimd in huis, tv gekekenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Een stuk gorgonzola telt als avondeten toch?
hoe groot was het?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja hoor primaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
2 vingers. Ik heb er wel een boterham bij geroosterdquote:
Ohquote:
ja je moet wat hequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beetje opgeruimd in huis, tv gekeken
Meestal moet je voor dat soort perikelen wel echt classificeren als #VIESDIK hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Hahaha nou dat valt ook wel meequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ja je moet wat he
eigenlijks zijn wij ook wel een stelletje sneue apen, maar ja
ik denk dat ik wel wat meer nodig zou hebben als avondeten, maar misschien ben jij een heel klein muisjequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 vingers. Ik heb er wel een boterham bij geroosterd
Nee bij goorgonzola hoort de goorgonzolacirculatiequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Meestal moet je voor dat soort perikelen wel echt classificeren als #VIESDIK hoor
neen moppie, zorg wat beter voor jezelfquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil je nu zeggen dat beren meer eten dan muizen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel wat meer nodig zou hebben als avondeten, maar misschien ben jij een heel klein muisje
De anderen zullen wel ziedend zijn. Vast spel!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:12 schreef Ygritte het volgende:
Laatste poster in DTS heeft nu trouwens lekker punten gescoord
Woedend!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De anderen zullen wel ziedend zijn. Vast spel!
De bakkers in duitsland hebben voor carnaval allemaal verschillende smaken berliner bollenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat beren meer eten dan muizen?
1 familielid is een dag later geborenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik deel een maand met m'n 1 jaar jongere neef en dat is het ook wel. Bijna iedereen in de familie zit in de eerste helft van het jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |