Wacht, was het nu @Koen66 of @kwiwi? Of hebben ze samen gespand?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:54 schreef DaMart het volgende:
@:koen66 voortaan alleen de brug dichtdoen en niet de serververbindingen van FOK!.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu Ajax ook nog punten verspelen en Feyenoord er 3 winnen.
Ik kwam er achter doordat ik de ksc nog in een tabblad open had staan (met een vastlopende post) en daar opeens een dm zag oppoppenquote:
Kwoeniquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wacht, was het nu @:koen66 of @:kwiwi? Of hebben ze samen gespand?
Jij bent er dan ook weer verassend snel bij. Ook lekker ge f5’t vandaag?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor heel veel figuren heel goed dat Fok er een dag uit lag.
Zouden dit een dag of 3 moeten rekken eigenlijk.
Lekker heel de middag vliegtickets zoeken en zoveel opties proberen dat skyscanner gaat vragen of je een bot bentquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu Ajax ook nog punten verspelen en Feyenoord er 3 winnen.
ieuw, neequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Een scholleke op een bolleke gekocht?
van mij mag je ook wel drie dagen wegblijven hoor, geheel je eigen keuzequote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
hee, daar was ik ookquote:
Op verkansiequote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Die ga ik ook kijken. Lijkt me ook wel wat voor @:cherrylips
Zelf ben je er anders ook als de kippen bij, bassie.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:
Wij hadden net kippenpotenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelf ben je er anders ook als de kippen bij, bassie.
En, ving ie bot?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker heel de middag vliegtickets zoeken en zoveel opties proberen dat skyscanner gaat vragen of je een bot bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |