Het is donker buiten, dus kan prima in smurfbroek wandelenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:29 schreef mschol het volgende:
ik twijfel, eigenlijk wil ik wel een smurfbroek aan, maar eigenlijk zou ik straks even nog een rondje moeten lopen..
Die ik leuk vind gok ikquote:
En toen viste hij achter het net?quote:
Jaaaaaaaaa goud deze, dank jequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwaad woedend @:wereldgozer
Bekijk deze YouTube-video
er was schijnbaar ook gewoon een carnavalszitting midden op straat.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Stapt op de trein naar het zuiden
nee sorry, smurfbroek is ongeschikt voor buiten.. ben geen tokkiequote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is donker buiten, dus kan prima in smurfbroek wandelen
Ga ik zo ook nog doen. Eerstquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:29 schreef mschol het volgende:
ik twijfel, eigenlijk wil ik wel een smurfbroek aan, maar eigenlijk zou ik straks even nog een rondje moeten lopen..
Ik heb acht extra vrije dagen gekocht. Bleek dat je in het nieuwe geweldige salarissysteem niet meer kunt kiezen om die gespreid te betalen dus die gaan er gewoon i één keer af. Rip me.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgend weekend van mijn laatste stukje salaris maar eens even goede kaas en boeken kopen
Ik ga zo nog de hort op dus zit nog lekker op m’n paasbest hierquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:29 schreef mschol het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er was schijnbaar ook gewoon een carnavalszitting midden op straat.
11:00 vanochtend stonden ze al allemaal shotjes te nemen
Zat er goud in?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
Ik had het restje van de rijke stamppot die ik gisteren had gemaakt
Ja kreeg me niet aan de haak geslagenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
En toen viste hij achter het net?
veel te koud gekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is donker buiten, dus kan prima in smurfbroek wandelen
*werkt namen excel bijquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
nee sorry, smurfbroek is ongeschikt voor buiten.. ben geen tokkie
Ik heb niet eens een smurfbroekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
nee sorry, smurfbroek is ongeschikt voor buiten.. ben geen tokkie
Ja, gerookte spekjesquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb acht extra vrije dagen gekocht. Bleek dat je in het nieuwe geweldige salarissysteem niet meer kunt kiezen om die gespreid te betalen dus die gaan er gewoon i één keer af. Rip me.
Geen IKB hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb acht extra vrije dagen gekocht. Bleek dat je in het nieuwe geweldige salarissysteem niet meer kunt kiezen om die gespreid te betalen dus die gaan er gewoon i één keer af. Rip me.
We kunnen wel officieel vaststellen wie van ons het minst een leven heeft. Gefeliciteerd LTVDK.quote:
Gelukkig naar, het was allemaal niet in de haakquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kreeg me niet aan de haak geslagen
Gewoon een spijkerbroek, of een korte broek als het warm genoeg isquote:
mooi contrast ook, er waren overal standjes van politieke partijen die aan het flyeren waren, blijkbaar was er nog een demonstratie van studenten tegen grenscontroles en er stond een paar honderd man midden in een winkelstraat te zuipenquote:
Dat is toch niet comfy?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een spijkerbroek, of een korte broek als het warm genoeg is
Essie zei het tegen me en ik was gewoon eerder met postenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We kunnen wel officieel vaststellen wie van ons het minst een leven heeft. Gefeliciteerd LTVDK.
Waarom kwel jij jezelf zo?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een spijkerbroek, of een korte broek als het warm genoeg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |