Ik eet zelf magere kwark. Die vind ik (met flavour powder) prima te doen en scheelt me weer kcal die ik aan andere dingen kan besteden. Er is niet perse een 'beste', maar inderdaad gewoon persoonlijk voorkeur.quote:Op maandag 14 april 2025 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eten jullie yoghurt mager, halfvol of vol?
Geen flauw idee wat het beste is. Zelf ga ik voor halfvol; mondgevoel en smaak. En het voedt meer dan mager (na een schaaltje genoeg gegeten)
(Denk niet dat ik dat ga veranderen. Alleen nieuwsgierig).
Daar noem je wel een goed puntquote:Op maandag 14 april 2025 20:33 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik eet zelf magere kwark. Die vind ik (met flavour powder) prima te doen en scheelt me weer kcal die ik aan andere dingen kan besteden. Er is niet perse een 'beste', maar inderdaad gewoon persoonlijk voorkeur.
Altijd fijn als je hulp krijgt toch?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb toch maar het concept eten besproken met de psych en ze wil er wel het eea mee
Naja zij besprak het met mij adhv mijn dossier. Ze wist niet dat ik met een eetprobleempje zit. Nu is het iig onder de aandacht weer
Vandaag een slecht lijstje. Morgen weer de schouders eronder
Vandaag teveel, dus een verloren dagquote:Op woensdag 16 april 2025 18:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Altijd fijn als je hulp krijgt toch?
En dag is nog niet voorbij.
Het lijkt een erg mager lijstje, heb je nog wat tussendoortjes of een echte avondmaaltijd die je kan eten?quote:Op donderdag 17 april 2025 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Plan voor de dag
O: yoghurt met gepofte haver
L. 2 boterhammen met ik weet nog niet welk beleg
D. brood met soep
En zo een afspraak waar ik met een omweg heen en terug van loop
Gisteren war ruk, maar we pakken de draad gewoon weer op
Jaa gek hoe dat soms gaat. En andere keren ben je de hele week 'braaf' en beweegt dat ding voor geen meterquote:Op donderdag 17 april 2025 11:38 schreef Blues het volgende:
Ik snap soms niks van eten en afvallen.
Gisteren op werk allerlei zoetigheden, nou dat ging er wel in (want ook nog migraineaanval) en 's middags knapte ik echt op dus nog maar een paar van die brownieblokkies. Thuis goed gegeten, wijntjes genomen, plak kaas, ik had echt snaaaaaaaaaaaaaai honger en paar zoute stokkies ook nog. Ik ging los man
Vanochtend op weegschaal met geknepen billekes en wat denk je? Afgevallen![]()
Oké, dat boksen gaan we skippen. Echt lang geleden dat ik een training heb overgeslagen maar te veel last van mijn enkel vandaag dus het is gewoon niet verstandig. En ondanks dat mijn hoofd dit weet zegt mijn gevoel de hele tijd dat ik wil gaan. Maar nee, ik moet verstandig zijn. Ik kan beter nu minder doen en sneller fit zijn dan nu teveel doen en een week langer moeten herstellen.quote:Op donderdag 17 april 2025 06:44 schreef Pinuts het volgende:
Gewicht vanmorgen was prima. 0,7kg in 2 weken, waarvan ook nog 3,5e dag Italie. Dus daar ben ik zeker blij mee, sneller dan dit hoeft ook niet. Nog 0,75 kg en dan zit ik weer op mijn pre-vakantie (begin maart) gewicht. Voelt stiekem toch zonde dat het dan zo'n 2 maanden heeft geduurd omdat er weer af te krijgen, maar ach, het zij zo.
O: 500 gr magere kwark
L: 2 boterhammen, 2 eieren, plakje ham, 30+ kaas
D: lasagne met kipgehakt en groente
S: 75 min boksen
T: aardbeien en proteine chocolademousse
Ik voel deze vandaag. Haha. Donderdag was -0,75 in 2 weken. Prima, ik blij. Gisteren gezellig borrel gehad, iets te veel snacks gehad. Vandaag -0,75 tov donderdag! Dus uh -1,5 in iets meer dan 2 weken? Weet niet of ik dat positief vindquote:Op donderdag 17 april 2025 11:38 schreef Blues het volgende:
Ik snap soms niks van eten en afvallen.
Gisteren op werk allerlei zoetigheden, nou dat ging er wel in (want ook nog migraineaanval) en 's middags knapte ik echt op dus nog maar een paar van die brownieblokkies. Thuis goed gegeten, wijntjes genomen, plak kaas, ik had echt snaaaaaaaaaaaaaai honger en paar zoute stokkies ook nog. Ik ging los man
Vanochtend op weegschaal met geknepen billekes en wat denk je? Afgevallen![]()
Snacks zijn dus de bom!quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:21 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik voel deze vandaag. Haha. Donderdag was -0,75 in 2 weken. Prima, ik blij. Gisteren gezellig borrel gehad, iets te veel snacks gehad. Vandaag -0,75 tov donderdag! Dus uh -1,5 in iets meer dan 2 weken? Weet niet of ik dat positief vind
CotS, hoe gaat het?quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het begrijpen heb ik allang opgeven
Mijn lijf is zo raar
Fijn!quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben nu op mijn vrijwilligerswerk
Antwoord je straks even in het "veel aan mijn hoofd topic"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |