quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Alles valt wel precies verkeerd dit jaar....
en een vrijstellingquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:44 schreef Kissingbird het volgende:
goffer Milena krijgt een belangrijke rol?
Ze zal de 2 teams moeten samenstellen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:44 schreef Kissingbird het volgende:
goffer Milena krijgt een belangrijke rol?
Zij kon niet weten dat Milena overbleefquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:45 schreef Thorelf het volgende:
verdorie Jane ..wat dom gespeeld..Milena zie ik het liefst van allemaal gaan
voor de derde keerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg echt de neiging mijn iPad door de kamer te gooien
Zal het niet doen maar man man man
dat kun je bijna uittekenenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:46 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Zij kon niet weten dat Milena overbleef
Nou dat dus. Milena is weer safe dus sharice moet zich nog even inlikkenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:45 schreef Hznootje het volgende:
Nou het wordt nu met recht een kut week! Gadverrr, ik zie Sharice ook al weer glijden
Sjampquote:
jane heeft het echt echt dom aangepaktquote:
ze had hem aan Milena moeten geven!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:46 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Zij kon niet weten dat Milena overbleef
Nu vind ik echt geen enkele bewoner meer leukquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg echt de neiging mijn iPad door de kamer te gooien
Zal het niet doen maar man man man
voor ons of hun?quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
BB zal Eva wel even feliciteren om 00:00 hij is er toch
Ik zie het domme nog steeds niet, ligt vast aan mijquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
jane heeft het echt echt dom aangepakt
daarna was het spel al bijna gespeeld
Het gaat er om spannen, Eva of Pootjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:47 schreef Droopie het volgende:
Jongens, niet getreurd om Milena.
Deze week vertrekt Eva en dan was de teleurstelling groter geweest.
Je moet je 'eigen team' er zo lang mogelijk inhouden, dus ze had 'm niet aan Matt moeten geven. Meer kans op een gunstige uitkomst.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie het domme nog steeds niet, ligt vast aan mij
Jane had hem gewoon aan Milena moeten gevenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jane had beter Milena kunnen uitschakelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Qua budget van dit jaar kennende zal hij denk nu met de taxi vertrekken die net David bij MediArena heeft afgezet nadat ze zijn babbeltje hebben opgenomen. Einde oefening voor vandaagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
BB zal Eva wel even feliciteren om 00:00 hij is er toch
Dat weet zij toch niet?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je moet je 'eigen team' er zo lang mogelijk inhouden, dus ze had 'm niet aan Matt moeten geven. Meer kans op een gunstige uitkomst.
Jane had de unieke kans om 2 mensen te elimineren. Eerst met het uitdelen, dan tijdens het spel in de GR.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
hahaha geen berichten meer op X?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Qua budget van dit jaar kennende zal hij denk nu met de taxi vertrekken die net David bij MediArena heeft afgezet nadat ze zijn babbeltje hebben opgenomen. Einde oefening voor vandaag![]()
De gevatte stagiaire op X is ook al wegbezuinigd
ja dat wist ze welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet zij toch niet?
Ik snap werkelijk niet waarom zij nu dom is
Misschien dacht Jane ‘als ik ze allebei dat ding geef, ben ik megatarget voor die 2’. Er vanuitgaande dat iemand anders het wel zou doen misschien. En dan zelf minder in het vizier bij beide.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jane had beter Milena kunnen uitschakelen.
Pootje was er daarna nog uitgevlogen
Was het tussen Mattheus Axel of Jolien gegaan
jawel hoor, maar niet meer zoveel als in het beginquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hahaha geen berichten meer op X?
Budget opquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
jawel hoor, maar niet meer zoveel als in het begin
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:53 schreef greysbones het volgende:
ben het wel eens dat Jolien ook enorm eerlijk en oprecht is
die zegt ik heb Axel al eens een vrijstelling gegeven
Ja maar tactisch zo dom,quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:54 schreef Flow3r het volgende:
Snap Jolien wel, ze heeft Axel ooit een vrijstelling gegeven en hij haar een nominatie
Milena heeft haar geen nominatie gegeven
Mattie had hem ook aan Milena kunnen geven maar hij vond dat de taak van Jane
Ja lekker makkelijk om te zeggen van Jane maar ze had het in eigen hand kunnen nemen door hem zelf aan milena te geven, echt heel dom 😡quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:52 schreef Puzzie het volgende:
Jane dus wel een plan maar het ging bij Jolien mis ,
Eens, Milena ging hem bijna zelfs ophalenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:55 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk om te zeggen van Jane maar ze had het in eigen hand kunnen nemen door hem zelf aan milena te geven, echt heel dom 😡
Matti heeft een of andere rare obsessie met Milena, of ze weet iets van hem?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:54 schreef Flow3r het volgende:
Snap Jolien wel, ze heeft Axel ooit een vrijstelling gegeven en hij haar een nominatie
Milena heeft haar geen nominatie gegeven
Mattie had hem ook aan Milena kunnen geven maar hij vond dat de taak van Jane
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:56 schreef Schakeltopia het volgende:
achteraf gezien is dit alleen maar mooi, nu gaan weer alle registers open
het is bijna of BB daar aanwijzingen heeft gegevenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:56 schreef Schakeltopia het volgende:
achteraf gezien is dit alleen maar mooi, nu gaan weer alle registers open
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:50 schreef Krambo het volgende:
Jane was al veel te nerveus toen ze in de DR zat, die kon al niet meer helder nadenken
Kan ze weer gaan janken onder de dekens groot kindquote:
keanu zit er ook opquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:57 schreef Flow3r het volgende:
Zou mooi zijn Sharice en Jane op de bank en dan Jane die Sharice wegspeelt
Milena biedt zich aan....en hij heeft wat moeite om haar te weren op een nette manier.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Matti heeft een of andere rare obsessie met Milena, of ze weet iets van hem?
Nee toch? Ging alleen om vrijstelling.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:57 schreef odie22 het volgende:
maakt toch allemaal geen ene reet uit wie vrijstelling heeft en wie niet
is er nu ook al iemand genomineerd , naast keanu ?
Nou ja, Milena komt dus definitief niet op de bank komende vrijdag, dus maakt zeker wel uitquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:57 schreef odie22 het volgende:
maakt toch allemaal geen ene reet uit wie vrijstelling heeft en wie niet
is er nu ook al iemand genomineerd , naast keanu ?
ik was even het spoor bijsterquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee toch? Ging alleen om vrijstelling.
Twee teams sowiesoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:59 schreef happyme28 het volgende:
Alleen vrijstelling.
Ik gok 2 teams en het verliezende team krijgt targets.
quote:
quote:
quote:
ik wou net typen, het is maar de vraag of keanu wel wint van sharicequote:
Sharice wordt wel heel erg slecht over gesproken op FBquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ik wou net typen, het is maar de vraag of keanu wel wint van sharice
en geen postquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:59 schreef greysbones het volgende:
kan Jordy weer 3 dagen booswoest zijn dat hij geen DM is
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:00 schreef Flow3r het volgende:
Doorfluisteren met Milena in de kamer, alleen ander onderwerp
Dat zullen we dan Wel zien. Het is verdeeld en dat is ook wel leuk toch ipv voorspelbaarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ik wou net typen, het is maar de vraag of keanu wel wint van sharice
ik hoop dat Milena geen dm wordtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:00 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice hoopt dat de DM weer oldskool DM wordt die nominaties mag uitdelen
jaja
ook bijzonderquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel en Sharice maken een wandeling door de tuin
Hopen kan altijd en niets is wat het lijktquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:00 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice hoopt dat de DM weer oldskool DM wordt die nominaties mag uitdelen
jaja
hoop ik ook! Denk dat Sharice er dan anders over denktquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat Milena geen dm wordt
kijken wat ze dan zegt
ja hier ookquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sharice wordt wel heel erg slecht over gesproken op FB
Op een stickiequote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel wil graag de beelden hebben voor Later
Die badge wordt morgen duidelijkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:02 schreef tassie127 het volgende:
Maar ze h
[..]
eeft niet de DM badge op
dat was zo grappig. Jane doet dit soort dingen zo leukquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:00 schreef Flow3r het volgende:
Doorfluisteren met Milena in de kamer, alleen ander onderwerp
Ja Jantje lacht Jantje huiltquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mimimimi weer geen vrijstelling mimimimi
niet gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva Gefeliciteerd![]()
Fijne verjaardag zonder jurkje![]()
zo hebben we dat ook weer gehad
is niet zo vreemd vind ikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sharice wordt wel heel erg slecht over gesproken op FB
jij denkt dat ze weten dat het 12 uur is?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:05 schreef Willewa het volgende:
Stream loopt 5 min achter ofzo toch? Eva nu jarig
Was geen verbaasde post, meer een melding, Eva is nu jarigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat ze weten dat het 12 uur is?
Ze hebben rond 23.54 nog gezongen voor haar. Ze hebben een klok.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat ze weten dat het 12 uur is?
Ze kan ook naar huis als ze wilquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik had gehoopt iets vanuit BB. Felicitatie en feestje
ze hebben geen klokquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:06 schreef Folies het volgende:
[..]
Ze hebben rond 23.54 nog gezongen voor haar. Ze hebben een klok.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Precies hopelijk gaat ze een beetje snel hebben we dat ook weer gehad
en david wegquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, uitgewerkt en Wicky weg, Keanu mag nog een week blijven en Jolien verkloot het ....![]()
Ga maar even uploaden met een biertje ....
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is die niet weer afgeschermd?
Die bij de kachel in het bourdoir toch?
Ik een paar dagen na jouquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:08 schreef tassie127 het volgende:
Ik zeg het alvast hè! Ik beminde 2 weken jarig. Dan kunnen jullie alvast iets voorbereiden![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:09 schreef Puzzie het volgende:
Milena al mensen voor de suite regelen
Er zijn er meer, niet alles is afgeplakt. Dag of wat geleden was het nog 6 graden + 10 minuten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is die niet weer afgeschermd?
Die bij de kachel in het bourdoir toch?
* Kodiak100 Belt alvast de cateraarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:08 schreef tassie127 het volgende:
Ik zeg het alvast hè! Ik beminde 2 weken jarig. Dan kunnen jullie alvast iets voorbereiden![]()
ze hebben vanavond al meerdere malen gezegdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:09 schreef Folies het volgende:
[..]
Er zijn er meer, niet alles is afgeplakt. Dag of wat geleden was het nog 6 graden + 10 minuten.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
* Kodiak100 Belt alvast de cateraar
Voel me nu al geliefdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
* Kodiak100 Belt alvast de cateraar
een rozekoekenkamerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:10 schreef Schakeltopia het volgende:
tijd om die suite gewoon op te heffen en er een snoep winkel van te maken
Precies er zijn twee mensen weg dus genoeg ruimte om in 1 kamer te slapenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:10 schreef Schakeltopia het volgende:
Sorryquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:11 schreef Folies het volgende:
Jij wil echt graag je gelijk hebben. Maar toch bedankt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar gelukkig geen fokking bruiloft .....![]()
![]()
Heul goed idee!!!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:10 schreef Schakeltopia het volgende:
Ze weten niet hoelaat het is, dus ze doen het morgenochtend maar gewoon dan weten ze het zekerquote:
volgens @Folies weten ze hetquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze weten niet hoelaat het is, dus ze doen het morgenochtend maar gewoon dan weten ze het zeker
wel mooi dat ze niet meteen 4 mensen kan vindenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:12 schreef greysbones het volgende:
allerliefste FEBO
laat Milena alsjeblieft geen suite samenstellen
misschien ook wel. Dan zit ze lekker de hele week daar op haar eigen streamquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:12 schreef greysbones het volgende:
allerliefste FEBO
laat Milena alsjeblieft geen suite samenstellen
BB zegt ook niksquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee, want ze weten de tijd niet.
Zouden ze denken, dat het 22.45 is ofzo
weer Elsa en Sharice pffffquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:13 schreef Flow3r het volgende:
Ga maar fijn in de suite met Pootje, Elsa en Sharice
Dat ik altijd gelijk hebquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:13 schreef Folies het volgende:
[..]
Maar waarvoor Sorry? Dat ik het even duidelijk heb.
Dit was een tactische misser van sommige bewoners, niet van de Feboquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Belachelijk weer. Milena vrijstelling, het lievelingetje van de FEBO maar weer eens en te meer duidelijk. Goh wat toevallig.
Mss niet zo leuk voor de Belgische kijkers dat ze de hele dag milena op de stream hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
misschien ook wel. Dan zit ze lekker de hele week daar op haar eigen stream![]()
Maar dan willen we wel een 2e stream graag.
altijd toch, wat doet die gast daar, BB spreek hem eens aan eroverquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:15 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje zegt iets onverstaanbaars
Dat is zielig voor de Belgjes, die moeten dan de hele week naar Milena kijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
misschien ook wel. Dan zit ze lekker de hele week daar op haar eigen stream![]()
Maar dan willen we wel een 2e stream graag.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ja vraag maar een spuit botox voor je verjaardag, joe joe
Het staat ze vrij om haar weer te importeren als ze haar zo missenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is zielig voor de Belgjes, die moeten dan de hele week naar Milena kijken
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ja vraag maar een spuit botox voor je verjaardag, joe joe
'ns Kijken hoe Milena met haar verantwoordelijkheden omgaat komende week. Kan nog leuk wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dit was een tactische misser van sommige bewoners, niet van de Febo
Was die ook al jarig geweest......quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:15 schreef tassie127 het volgende:
Allemaal zingen voor Eva maar voor matti is volgens mij nooit iets gedaan
Geen taart is geen feestmutsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:16 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 Deelt de feestmutsen uit in de COS, Wegens budget dat op is voor deze week geen taart
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:18 schreef greysbones het volgende:
gut je ziet echt wel dat ze een beginnend keelontsteking heeft
In de eerste weekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was die ook al jarig geweest......
had ik gedaanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand die button van Jeff innemen
Klopt natuurlijk weer geen jota van.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:19 schreef BB-King het volgende:
Milena vrijgesteld?
Hoe krijgt ze het elke keer voor elkaar.![]()
Op zich niet erg. Zie er wel een aantal liever eerder vertrekken.
Ze heeft het ook zo zwaarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:19 schreef Schakeltopia het volgende:
och eva janken dat ze de telefoon niet mocht opneme
Tuurlijk, ze is jarig hequote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:20 schreef Joyce-43 het volgende:
gaat eva nou echt zeggen dat zij voor Jane meer recht op de kast heeft dan jane
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het staat ze vrij om haar weer te importeren als ze haar zo missen
edit oh dacht dat ze haar niet konden zien![]()
ach vanmorgen had ze ook zo'n verhaal ze had per ongeluk morfine genomenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:20 schreef Schakeltopia het volgende:
eva maakt er weer een mooi verhaaltje van.
zuig nog wat uit je duim joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |