ja tuurlijkquote:
Jane had beter Milena kunnen uitschakelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie het domme nog steeds niet, ligt vast aan mij
Qua budget van dit jaar kennende zal hij denk nu met de taxi vertrekken die net David bij MediArena heeft afgezet nadat ze zijn babbeltje hebben opgenomen. Einde oefening voor vandaagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
BB zal Eva wel even feliciteren om 00:00 hij is er toch
Dat weet zij toch niet?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je moet je 'eigen team' er zo lang mogelijk inhouden, dus ze had 'm niet aan Matt moeten geven. Meer kans op een gunstige uitkomst.
Jane had de unieke kans om 2 mensen te elimineren. Eerst met het uitdelen, dan tijdens het spel in de GR.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie het domme nog steeds niet, ligt vast aan mij
hahaha geen berichten meer op X?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Qua budget van dit jaar kennende zal hij denk nu met de taxi vertrekken die net David bij MediArena heeft afgezet nadat ze zijn babbeltje hebben opgenomen. Einde oefening voor vandaag![]()
De gevatte stagiaire op X is ook al wegbezuinigd
ja dat wist ze welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet zij toch niet?
Ik snap werkelijk niet waarom zij nu dom is
Misschien dacht Jane ‘als ik ze allebei dat ding geef, ben ik megatarget voor die 2’. Er vanuitgaande dat iemand anders het wel zou doen misschien. En dan zelf minder in het vizier bij beide.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jane had beter Milena kunnen uitschakelen.
Pootje was er daarna nog uitgevlogen
Was het tussen Mattheus Axel of Jolien gegaan
ja daar heb je dus ook geen ruk aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |