quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:56 schreef Schakeltopia het volgende:
achteraf gezien is dit alleen maar mooi, nu gaan weer alle registers open
het is bijna of BB daar aanwijzingen heeft gegevenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:56 schreef Schakeltopia het volgende:
achteraf gezien is dit alleen maar mooi, nu gaan weer alle registers open
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:50 schreef Krambo het volgende:
Jane was al veel te nerveus toen ze in de DR zat, die kon al niet meer helder nadenken
Kan ze weer gaan janken onder de dekens groot kindquote:
keanu zit er ook opquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:57 schreef Flow3r het volgende:
Zou mooi zijn Sharice en Jane op de bank en dan Jane die Sharice wegspeelt
Milena biedt zich aan....en hij heeft wat moeite om haar te weren op een nette manier.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Matti heeft een of andere rare obsessie met Milena, of ze weet iets van hem?
Nee toch? Ging alleen om vrijstelling.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:57 schreef odie22 het volgende:
maakt toch allemaal geen ene reet uit wie vrijstelling heeft en wie niet
is er nu ook al iemand genomineerd , naast keanu ?
Nou ja, Milena komt dus definitief niet op de bank komende vrijdag, dus maakt zeker wel uitquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:57 schreef odie22 het volgende:
maakt toch allemaal geen ene reet uit wie vrijstelling heeft en wie niet
is er nu ook al iemand genomineerd , naast keanu ?
ja denk ik ook welquote:
ik was even het spoor bijsterquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee toch? Ging alleen om vrijstelling.
Twee teams sowiesoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:59 schreef happyme28 het volgende:
Alleen vrijstelling.
Ik gok 2 teams en het verliezende team krijgt targets.
quote:
quote:
quote:
ik wou net typen, het is maar de vraag of keanu wel wint van sharicequote:
Sharice wordt wel heel erg slecht over gesproken op FBquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ik wou net typen, het is maar de vraag of keanu wel wint van sharice
en geen postquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:59 schreef greysbones het volgende:
kan Jordy weer 3 dagen booswoest zijn dat hij geen DM is
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:00 schreef Flow3r het volgende:
Doorfluisteren met Milena in de kamer, alleen ander onderwerp
Dat zullen we dan Wel zien. Het is verdeeld en dat is ook wel leuk toch ipv voorspelbaarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ik wou net typen, het is maar de vraag of keanu wel wint van sharice
ik hoop dat Milena geen dm wordtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:00 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice hoopt dat de DM weer oldskool DM wordt die nominaties mag uitdelen
jaja
ook bijzonderquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel en Sharice maken een wandeling door de tuin
Hopen kan altijd en niets is wat het lijktquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:00 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice hoopt dat de DM weer oldskool DM wordt die nominaties mag uitdelen
jaja
hoop ik ook! Denk dat Sharice er dan anders over denktquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat Milena geen dm wordt
kijken wat ze dan zegt
ja hier ookquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sharice wordt wel heel erg slecht over gesproken op FB
Op een stickiequote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel wil graag de beelden hebben voor Later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |