Degene die overblijft met die appel, heeft een belangrijke taak bij de start van de week, en is vrijgesteld van nominatie.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Kinkijan heeft het vast wel opgenomen
of @:Lionheart
Nee juist niet, dan was het meteen duidelijk voor de rest dat het iets slechts was en Sharice geen vrijstelling betekent dat ze op Sharice kunnen stemmen , meer mensen willen Sharice er uit, stemmen op Milena verzamelen wordt veel moeilijker, eerst Sharice moven, dan de volgende keer op Milenaquote:
wel of geen vrijstelling voor degene die overblijft na het giftige appel spelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:00 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ik neem alles op. Wil je hem nog een keer horen?
jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:03 schreef kater1 het volgende:
Maar weet Jane dan welke de vergiftigde appel is?????
ja die heeft een strikjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:03 schreef kater1 het volgende:
Maar weet Jane dan welke de vergiftigde appel is?????
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel of geen vrijstelling voor degene die overblijft na het giftige appel spel
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dat betreft heeft hij het vaak bij het rechte eind.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:03 schreef PunkieePie het volgende:
Jordy noemt een vergiftigde appel!
Nee, geen ER tussen, zo is leuk, alleen misschien een t achter word, maar dat moet voor een goed lezer ook niet uitmaken.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:03 schreef Joyce-43 het volgende:
@:dotteke misschien kan je het woordje ER tussen zetten voor beter Nederlands
Een nog een suggestie: een -t- achter wordquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:03 schreef Joyce-43 het volgende:
@:dotteke misschien kan je het woordje ER tussen zetten voor beter Nederlands
Jordy, die speelt beide overmatig, in 1 vrucht.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:04 schreef BB-King het volgende:
Sharice kan dus niet meer in aanmerking komen voor een vrijstelling door de vergiftigde appel.
Maar wie krijgt zo de toffe peer en de zure pruim toegedeeld?
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:04 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DAG 43 | stream 1 | Jane en de vergiftigde appel [5 min 50 sec]
-Dank uSPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoals ik zei
degene die overblijft belangrijk die week
en vrijgesteldThinking is difficult, that’s why most people judge
Dat weet Jane ook nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:05 schreef zodeju het volgende:
Ja, maar Jane weet dat hij doorgegeven moet worden dus ze raakt de giftige appel weer kwijt. Hoelang moeten ze door gegeven worden??
ja daar ben ik echt vet slecht in hoor d en dtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:04 schreef Folies het volgende:
[..]
Nee, geen ER tussen, zo is leuk, alleen misschien een t achter word, maar dat moet voor een goed lezer ook niet uitmaken.
Geen probleem, er worden hier zo vaak letters teveel en te weinig gezet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja daar ben ik echt vet slecht in hoor d en dt
Ze worden een voor een geroepenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:07 schreef spapaars het volgende:
Maar is het nu de bedoeling dat ze die appels doorgeven?
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:07 schreef spapaars het volgende:
ze moeten naar de GM straksquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:07 schreef spapaars het volgende:
tijdens een spel in de gameroom gaat er nog iets gebeuren met appels doorgeven iddquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:07 schreef spapaars het volgende:
Pas in de gameroom toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:07 schreef spapaars het volgende:
ik denk allemaal tegelijkquote:
Ik gok dat Sharice hem straks ook aan iemand moet geven? En die persoon weer.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:05 schreef zodeju het volgende:
Ja, maar Jane weet dat hij doorgegeven moet worden dus ze raakt de giftige appel weer kwijt. Hoelang moeten ze door gegeven worden??
Waar is Jeffrey als je hem nodig hebt?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:07 schreef Droopie het volgende:
Iemand moet even een paar appels jatten als ze niet opletten.
Kan ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk allemaal tegelijk
en dan gaat er 1 voor 1, 1 weg
Heeft ze ook een appel?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:07 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
jane krijgt sowieso de nominatie xD wat een onkunde
Sharice heeft al een zure pruim want haar clit is kapotquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:04 schreef BB-King het volgende:
Sharice kan dus niet meer in aanmerking komen voor een vrijstelling door de vergiftigde appel.
Maar wie krijgt zo de toffe peer en de zure pruim toegedeeld?
neequote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:07 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
jane krijgt sowieso de nominatie xD wat een onkunde
Oef, dat klinkt onvriendelijk. Het is dat ze blank is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sharice heeft al een zure pruim want haar clit is kapot
die heeft hem al gehad, dus zal straks de appel niet meer mogen ontvangen vermoed ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:10 schreef spapaars het volgende:
Dan zou ik als Sharice die appel doorgeven aan Jane, en dan kijken hoe ze reageert.
heeft Sharice niks aan geloof ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:10 schreef spapaars het volgende:
Dan zou ik als Sharice die appel doorgeven aan Jane, en dan kijken hoe ze reageert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Haha, het is een stukje acting, maar die adrenaline spoot uit haar oren!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:09 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
omdat ze haar mond niet kan houden haha
wtfquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:10 schreef Folies het volgende:
[..]
Oef, dat klinkt onvriendelijk. Het is dat ze blank is.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:04 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DAG 43 | stream 2 | Jane en de vergiftigde appel [5 min 50 sec]
-Filmpje komt hier niet verder dan 6 seconden.....SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Moet altijd zo lachen om jouquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:09 schreef greysbones het volgende:
ELsa heeft nog een appel?
die komen overal vandaan die dingen
Maar Eric toch, graag rekening houden met uw woordkeuzequote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sharice heeft al een zure pruim want haar clit is kapot![]()
![]()
Hij gaat straks van groepje naar groepje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:10 schreef Flow3r het volgende:
Er zit een vrijstelling in die ene appel, ze moeten die appel doorgeven, Sharice heeft hem nu, zij moet hem doorgeven , dus zij maakt sowieso geen kans op die vrijstelling
Maar omdat Jane hem gegeven heeft zullen ze misschien denken dat het iets slechts is en hem dus het liefst niet geven aan iemand in hun groepje
Ik heb goede hoop dat Axel of misschien jane hem uiteindelijk als laatste krijgt
Dat zei ze daar straks, als antwoord op de vraag van Eva. Eva verstond 'clit', Sharice zei 'kleed'.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:10 schreef Folies het volgende:
[..]
Oef, dat klinkt onvriendelijk. Het is dat ze blank is.
ja bij mijn toch wel hoor speelt gewoon afquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Filmpje komt hier niet verder dan 6 seconden.....
Sorry dat ik er niet bij was.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat zei ze daar straks, als antwoord op de vraag van Eva. Eva verstond 'clit', Sharice zei 'kleed'.
Nouja, je had erbij moeten wezen
Dit jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:14 schreef Flory- het volgende:
Zeg BB wij hadden ook een zware dag hoor
Rustig aan, er is al iemand overleden vandaag...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:15 schreef Droopie het volgende:
Verdomme, FEBO dont you test us, we will go full warmode on you.
ja heb ook geen post gehadquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:14 schreef Flory- het volgende:
Zeg BB wij hadden ook een zware dag hoor
tuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Neem aan dat je snapt dat ik doelde op de SL ;p
Ow ja, dan geven we de stagair wel een okkernoot.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Rustig aan, er is al iemand overleden vandaag...
hier ook errorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Filmpje komt hier niet verder dan 6 seconden.....
Hahah als ik zoiets zeg bedoel ik dat niet kut. Beetje gewoon een niet-boze ‘leck men tesch’ naar de productiequote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tuurlijk
had hem alleen van jou niet zien aankomen
Zoals jij dat uitlegt, allemaal genomineerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:19 schreef BB-King het volgende:
Hmm een voorspelling.
Dus Sharice geeft de vergiftigde appel terug aan Jane
Jane geeft hem aan Milena
Milena geeft hem aan Axel
Axel geeft hem aan Jordy
Jordy geeft hem aan Elsa
Elsa geeft hem aan Pootje
Pootje geeft hem aan Mattheüs
Mattheüs geeft hem aan Eva
Eva geeft hem aan Jolien
Jolien geeft hem aan Keanu
Keanu toch weer vrijgesteld?
Dan hoop ik niet dat de stagiair uit Rotterdam komt...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ow ja, dan geven we de stagair wel een okkernoot.
Hele filmpje staat op TikTok. X volgt nog, maar X is sloom met uploadenquote:
zoietsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
De laatste die het niet in handen heeft gehad, heeft een vrijstelling.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nog eenvoor @:Joyce-43 dan zo op de valreep
En een belangrijke rol in aankomende week (ze spelen in teams).quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
De laatste die het niet in handen heeft gehad, heeft een vrijstelling.
weer vast op 6 secondenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:21 schreef Hoempah het volgende:
De spoiler filmpjes werken niet echt de laatste tijd.
Dit is de directe link
https://streamable.com/1o8fa0
ze geeft aan Sharice sowieso geen vrijstelling. dat is het enige dat ze weetquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:22 schreef b_engeltje het volgende:
Ik heb het idee dat jane weet wat er in die appel zit
Omdat ?e hem doelbewust aan sharice geeft...
Een vrijstelling zou jane NOOIT Aan sharice geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
En ze weet dat de laatste die overblijft een vrijstelling heeft. 2 teams van 5, dus 1 vrijgesteld.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze geeft aan Sharice sowieso geen vrijstelling. dat is het enige dat ze weet
Ik heb hem helemaal kunnen kijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal het toch je opname zijn.
Hoeveel minuten?
Had ik ook, tot ik een minuut vooruit klikte en toen speelde het wel af (en die 1e minuut werd er toch niets gezegd)quote:
meteen skippen naar 20secquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal kunnen kijken
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:24 schreef Ireth het volgende:
Please, iemand een beknopte uitleg in jip&janneke taal? Of moet ik serieus anderhalf topic doorspitten?? Wtf is er met een appel??Jane mocht 1 vergiftigde appel uitdelen alleen zij weet dat hij vergiftigd is. Sharice kreeg hem. Moet doorgegeven worden. Ontvanger valt af. Laatste die overblijft heeft vrijstellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:23 schreef rinardo het volgende:
mensen BB zei degene die de vergiftigde appel krijgt heeft GEEN KANS op vrijstelling
Dat weet ze ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:22 schreef b_engeltje het volgende:
Ik heb het idee dat jane weet wat er in die appel zit
Omdat ?e hem doelbewust aan sharice geeft...
Een vrijstelling zou jane NOOIT Aan sharice geven
GEEN vrijstellingquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jane mocht 1 vergiftigde appel uitdelen alleen zij weet dat hij vergiftigd is. Sharice kreeg hem. Moet doorgegeven worden. Ontvanger valt af. Laatste die overblijft heeft vrijstelling
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:24 schreef Ireth het volgende:
Please, iemand een beknopte uitleg in jip&janneke taal? Of moet ik serieus anderhalf topic doorspitten?? Wtf is er met een appel??niet genomineerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en niet de vrijstelling ik snap er ook geen hol van erg onduidelijkI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
de eerste die de appel krijgt heeft sowieso de vrijstelling NIET.quote:
ze moet hem krijgen pannenkoek!quote:
staan 3 filmpjes in het topicquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:30 schreef Luna68 het volgende:
Stom spel, stom dat BB al heeft verteld waar het om gaat
Ja, ik weet waar het om gaat, ik vind het stom dat BB de bewoners heeft verteld waar het om gaatquote:
nee alleen Eva weet het de rest niet die weten niet wat de appel inhoiudquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:32 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja, ik weet waar het om gaat, ik vind het stom dat BB de bewoners heeft verteld waar het om gaat
jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:33 schreef Puzzie het volgende:
Eva is het minst happy en wilde geen vrijstelling want misschien toch naar huis als ik het begrijp
ze weten al dat er een vrijstelling in die appel zit ?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:33 schreef Puzzie het volgende:
Eva is het minst happy en wilde geen vrijstelling want misschien toch naar huis als ik het begrijp
nee dat is achter hunquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:34 schreef Droopie het volgende:
Wat een clusterfuck zeg.
Maar Jane is pissed over Matt/ Milena gok ik.
BB heeft haar in de DR verteld dat de laatste een vrijstelling en een belangrijke rol kreeg. Ze heeft gewoon niet goed geluisterdquote:
jolien heeft hem nuquote:
niet een vrijstelling zei diequote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:36 schreef Luna68 het volgende:
[..]
BB heeft haar in de DR verteld dat de laatste een vrijstelling en een belangrijke rol kreeg. Ze heeft gewoon niet goed geluisterd
dit gaat foutquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
jolien heeft hem nu
dan zijn milena en axel nog over
De hele week de grootste waffelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:37 schreef Schakeltopia het volgende:
milena in een belangrijke rol please no
meerdere zijn er daar domquote:
ze? het ging bij Poot al foutquote:
Die heeft ook niks geleerd de afgelopen wekenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien gunt Milena de vrijstelling
Natuurlijk
het ging bij Jane al foutquote:
Ik snap de uitleg van Jolien wel, waarom zou ze Axel 2 keer een vrijstelling gunnen, de rest is domquote:
en dan ook nog in teams gaan spelenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat gunnen komt me echt mijn strot uit
Ik vond Sharice ook wel een goede keusquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
het ging bij Jane al fout
die had hem aan milena moeten geven
oh iek snapte het niet.. iek dacht aan die kiendjesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:40 schreef Schakeltopia het volgende:
kan milena zich lekker voor schut zetten de hele week, ook leuk
ja was het ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vond Sharice ook wel een goede keus
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
oh iek snapte het niet.. iek dacht aan die kiendjes
hoe weet je datquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jane mocht 1 vergiftigde appel uitdelen alleen zij weet dat hij vergiftigd is. Sharice kreeg hem. Moet doorgegeven worden. Ontvanger valt af. Laatste die overblijft heeft vrijstelling
neequote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:41 schreef Willewa het volgende:
Zou er ook niet iemand al genomineerd zijn na deze game?
Keanuquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:41 schreef Willewa het volgende:
Dit jaar begint het spel gelijk na de live weer.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:39 schreef chufi het volgende:
Wat een spel dit ... doe gewoon eerst ff een feestje en bewaar dit soort dingen voor de dinsdagmiddag of zo ..
het was echt vaag de uitlegquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:41 schreef Willewa het volgende:
nee het was niet vaagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het was echt vaag de uitleg
hoop wel dat de telefoon nog een keertje gaat en dat Jane net zo snel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |