Tv momentquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:22 schreef Droopie het volgende:
Ow Elsa moet weer praten hoor.
Tyft op.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb nu al een binnenpretje voor als Pootje in die taxi zit bij zijn exit
![]()
![]()
![]()
mdffdereras fdford fhraid jdhy hridfsdfjdf kjdfjkdfk jdudya jduydya djkkjddu
die denkt een soort voorkeurspositie te hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:23 schreef Puzzie het volgende:
Vijf mensen van het begin zijn er nog , hou op Milena , rare redenatie
Ik ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wil dit gesprek horen maar nee hoor.....
Kiki heeft elke dag en 24 uur per dag een gesprek over kiki nodigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:23 schreef ledn81 het volgende:
Lief van Elsa wel. KiKi heeft dit soort dingen even nodig
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kiki heeft elke dag en 24 uur per dag een gesprek over kiki nodig
En dat gaat nog een tering week lang verder op zijn minst, pfff.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
berichten van djeff worden hier geblokkeerd
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:26 schreef Flow3r het volgende:
Nou Elsa, staat genoteerd.,rondt nu maar af met een knuffel
Ik vind het mooi. Hoop dat hij er iets van leert. Ik herken mezelf in hem toen ik jonger was.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik vind dat wel de meest trieste actiesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:26 schreef Koos1958 het volgende:
Nou zou toch niet gebeuren dat hij van de bank af komt.
Tieft ze ook maar op, kan ze elke dag wat anders aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva wil gewoon haar kleding
Ze gaat heel hard huilen denkt ze
zuchtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva wil gewoon haar kleding
Ze gaat heel hard huilen denkt ze
Awwquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice Jolien zei tegen Jane dat ze blij is dat ze bij haar grote zus kan blijven
Eva snapt het niet
ik zit op 1 , elsa en keanu zijn ook niet om aan te horenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:28 schreef greysbones het volgende:
ik weet niet welke stream erger is
1 of 2
en dan word het uitgelegd en dan kijkt ze echt verontwaardigd alsof het niet zo isquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice Jolien zei tegen Jane dat ze blij is dat ze bij haar grote zus kan blijven
Eva snapt het niet
nou met recht de eerste na de Live is van haar gevallejnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:29 schreef Koos1958 het volgende:
En daar begint het alweer het gestook van sharice. Jolien heeft gezegd tegen jane.ben blij dat ik nog bij me grote zus kan zijn.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:30 schreef Puzzie het volgende:
Mijn kleed was kapot, huh kleed? Jurk , mijn clit doet het nog
Hihaho
op dit punt zeg ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Knuffel
Gewoon genieten
Keanu hoopt dat er een feestje komt
Super hypocriet wijf net zo erg als Sharice...quote:
maar Mattie is onder the spell van Milenaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:27 schreef Koos1958 het volgende:
Oh keanu is nu maatje van Axel. Binnenhengelen gaat echt beginnen bij jolien, mattie en keanu door jane en axel.
zal wel suite wezen hahahaquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:32 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Op het einde van de avond was m'n kleed kapot"
Eva: "Je clit was kapot?!"
Sharice: "Ja"
Eva: "Je clit!?"
Sharice: "KLEED! Kleedje!"
Milena: "Ja, clit ook"
Sharice: "Nee die niet, die bleef onaangeroerd"
..
Keanu heeft afgelopen nacht goed gepraat met mattie en Jane en wil DM worden deze week, ze hebben afgesproken hem daarin te steunenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:30 schreef Koos1958 het volgende:
Axel oo
[..]
Axel ook. Moeten nieuwe groepjes moeten gemaakt
Hoop het niet, die en sharice ben ik zo zatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:32 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar Mattie is onder the spell van Milena
Ja jolien en jordy ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Keanu heeft afgelopen nacht goed gepraat met mattie en Jane en wil DM worden deze week, ze hebben afgesproken hem daarin te steunen
Ik hoor hem nu net zeggen tegen Elsa dat ie DM wil worden
Ik denk ook niet dat het een slechte knul is. Maar zo verschrikkelijk onzeker. En hij wil daar ook constant over praten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind het mooi. Hoop dat hij er iets van leert. Ik herken mezelf in hem toen ik jonger was.
Schop onder zijn kont nodig en paar mensen zoals een Elsa die hem op het juiste moment even beetpakken.
Ik denk dat de FEBO het een beetje voor gezien houdt na vandaag met twee onverwachte exits en het improviseren van een halve aflevering voor een live show.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
op dit punt zeg ik
gooi er alsjeblieft een heleboel sterke drank ik
want deze treurigheid is niet te doen
Die zijn dood opquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO het een beetje voor gezien houdt na vandaag met twee onverwachte exits en het improviseren van een halve aflevering voor een live show.
Die gaan zelf aan de drankquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO het een beetje voor gezien houdt na vandaag met twee onverwachte exits en het improviseren van een halve aflevering voor een live show.
Koningin jeweetogquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Kerstbal Milena is nog steeds aan het glimmen
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:32 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Op het einde van de avond was m'n kleed kapot"
Eva: "Je clit was kapot?!"
Sharice: "Ja"
Eva: "Je clit!?"
Sharice: "KLEED! Kleedje!"
Milena: "Ja, clit ook"
Sharice: "Nee die niet, die bleef onaangeroerd"
![]()
![]()
..
Inderdaad. Het is een doodgoed jong, denk dat ie met iedereen wel het beste voor heeft. Maar ik kan gewoon nooit lang naar 'm luisteren als ie aan het zeveren gaat. Kan aan hem liggen, kan aan mij liggen, doet er niet toe, daar is een 2e stream voorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het een slechte knul is. Maar zo verschrikkelijk onzeker. En hij wil daar ook constant over praten.
Of niet echt gepast na de mededeling van een sterfgeval in Wicky's familie, zo snel al een feestjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heb hetzelfdequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is een doodgoed jong, denk dat ie met iedereen wel het beste voor heeft. Maar ik kan gewoon nooit lang naar 'm luisteren als ie aan het zeveren gaat. Kan aan hem liggen, kan aan mij liggen, doet er niet toe, daar is een 2e stream voor
Daar zat ik vanmiddag ook aan te denken.quote:
Echt mijn diepste respect hoor voor hen!quote:
Hij is zo onzeker en laat zich meeslepen in het humeur van de anderen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is een doodgoed jong, denk dat ie met iedereen wel het beste voor heeft. Maar ik kan gewoon nooit lang naar 'm luisteren als ie aan het zeveren gaat. Kan aan hem liggen, kan aan mij liggen, doet er niet toe, daar is een 2e stream voor
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:38 schreef Flow3r het volgende:
Ga weg Elsa , ik wil niet dat je bij dat groepje gaat horen
Bwa, het is de oom van Wicky die gestorven is he. Wicky is niet gestorven...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Of niet echt gepast na de mededeling van een sterfgeval in Wicky's familie, zo snel al een feestje
ik kan hier geen chocola van makenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena Amai zeg onze Clooney
Ik vindt da wel zot 2 mensen in een
Kijk nou, we zien hem gewoon volwassen worden!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
kiki: ik moet gewoon niet zo janken de hele tijd
Jij was toch Belgischequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan hier geen chocola van maken
vies wijf , heeft er niemand een vrouwen gaydar , ik weet het nog niet zo net bij sharicequote:
In positieve zin hoop ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, de machtsverhoudingen zijn wel flink opgeschud zo.
Keanu sluit aan bij Jolien, Jordy, Mattheus. Axel en Janequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, de machtsverhoudingen zijn wel flink opgeschud zo.
Ik mis de draaideur.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wachten bij de '24 draaideur vibes
Pfffff daar zal zijn hoofd echt naar gestaan hebben, wat een bs Elsaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:41 schreef Schakeltopia het volgende:
omg wicky heeft kunnen stemmen voor jou zegt elsa
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:43 schreef Puzzie het volgende:
Mama ziet Eva de laatste dagen alleen maar saddy
aah arm evaatjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:43 schreef Puzzie het volgende:
Mooi koffer naar binnen en naar huisquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:43 schreef Puzzie het volgende:
Oja, die is ook nog straks jarigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:43 schreef odie22 het volgende:
ik denk dat ze om 0:00 uur wel iets doen voor eva
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mooi koffer naar binnen en naar huis
Opgerot staat netjes
Zo klaar met die zeikerds
Als je het niet leuk vindt
GA!
Je vergeet dat Keanu er nog bij moet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef Flow3r het volgende:
Volgende bank : Eva, Pootje, Sharice en Milena![]()
Volgende bank : Eva, Pootje, Sharice en Milena
Ik weet niet wat ze is...bi gay of wat dan ook maar ze is in iedergeval stapel verliefd op Milena....Vandaar dat Mattie van haar weg moest ziet ze als rivale.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
vies wijf , heeft er niemand een vrouwen gaydar , ik weet het nog niet zo net bij sharice
Vond het ook wel wat hebben, al duurde dat wachten tot iemand weer terugkwam na de live soms wel te lang.quote:
Keanu sowiesoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef Flow3r het volgende:
Volgende bank : Eva, Pootje, Sharice en Milena
WTAF!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:41 schreef Schakeltopia het volgende:
Nieuwe weekquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:45 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor, ze heeft hem weer
[ afbeelding ]
Ja... alsof ie daar z'n hoofd naar had staan ..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:41 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je vergeet dat Keanu er nog bij moet.
Nope, die hebben ze nodigquote:
Er komt vast wel een marathon actie om Kenau z'n nominatie kwijt te spelen.quote:
Wat kan mij die oom van hem nou schelen, dit is tvquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Of niet echt gepast na de mededeling van een sterfgeval in Wicky's familie, zo snel al een feestje
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat kan mij die oom van hem nou schelen, dit is tv
Ow God ja dat kan ook nogquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er komt vast wel een marathon actie om Kenau z'n nominatie kwijt te spelen.
Dus onze lieve heer opgeroepen om Jolien te saven. De familie van Wicky heeft Keanu geholpen en een winti voor Matt?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:41 schreef Schakeltopia het volgende:
Als hij slim is nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:45 schreef greysbones het volgende:
Milena gooit zich maar op Mattie
die er niet zoveel zin in lijkt te hebben
Jammer dat die al zo lang van Videoland af is. Dat was echt leuk, had graag nog eens willen zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa wil gewoon een theetje ... *flashback naar BB Australia seizoen*
Heuvelnoot, vuile kloof!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:46 schreef spapaars het volgende:
Zelfs de automatische ondertiteling kan David niet verstaan
[ afbeelding ]
Fakka?!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:50 schreef greysbones het volgende:
ik kan geen zingen meer horen
geen kouseband
geen Oellekker
en ik wil een jurkje
Ze raakte eerste Matt aan, Jane stond er naar te kijken en dacht het hare van, daarna liep ze achter Jane naar Elsa en ging Elsa omhelsen.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga een gokje wagen, milena krijgt de appel
en iets belangrijks voor de nieuwe week dus waarschijnlijk desicion makerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:54 schreef greysbones het volgende:
1 appel is vergiftigd
1 iemand de vergiftigde appel geven aan 1 iemand
naar gm
appel doorgeven
degene met die appel moet eruit
degene die over blijft
heeft vrijstelling
Gloeiende gloeiende ik gooide hem net uit omdat die klotejordy weer ging zingenquote:
neequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:55 schreef Flow3r het volgende:
Huh wie de vergiftigde appel krijgt komt niet op de bank ?
hij krijgt geen vrijstellingquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:55 schreef Flow3r het volgende:
Huh wie de vergiftigde appel krijgt komt niet op de bank ?
ja,nee, maar daarom zit ik op FOK, hahaquote:
Ik hoop dat Jane het wel begrijpt want ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh ik geloof dat ik het niet goed begrepen heb
geen vrijstellingquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
degene die overblijft kan een vrijstelling krijgen
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jane het wel begrijpt want ik snap het ook niet
horen hun in geen geval BB en Jane hahahquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:56 schreef KinKiJan het volgende:
Al dat geschreeuw dat van de gang hoorbaar is in de DR
jane geeft de appel aan sharicequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jane het wel begrijpt want ik snap het ook niet
degene die in de GM overblijft wint een vrijstellingquote:
Geen vrijstelling zei diequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
jane geeft de appel aan sharice
dan naar de game room
degene met de appel moet eruit
doorgeven
weer degene met appel eruit
tot er 1 overblijft
diegene wint vrijstelling
zware dag voor BBquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
BB was nog vergeten te zeggen dat appel dicht moet blijven
Nu maar hopen dat het niet voordelig is voor Sharicequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:59 schreef Flow3r het volgende:
WOOOOOOOOO ZE KIEST SHARICE ! GOED GEDAAN JANE
heb jij de uitleg opgenomen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:59 schreef Hoempah het volgende:
Ik dacht even ze gaat de opdracht even voor de groep herhalen.
ze kan iig geen vrijstelling winnenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het niet voordelig is voor Sharice
Neequote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze kan iig geen vrijstelling winnen
Sowieso geen vrijstellingquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het niet voordelig is voor Sharice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |