Tv momentquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:22 schreef Droopie het volgende:
Ow Elsa moet weer praten hoor.
Tyft op.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb nu al een binnenpretje voor als Pootje in die taxi zit bij zijn exit
![]()
![]()
![]()
mdffdereras fdford fhraid jdhy hridfsdfjdf kjdfjkdfk jdudya jduydya djkkjddu
die denkt een soort voorkeurspositie te hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:23 schreef Puzzie het volgende:
Vijf mensen van het begin zijn er nog , hou op Milena , rare redenatie
Ik ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wil dit gesprek horen maar nee hoor.....
Kiki heeft elke dag en 24 uur per dag een gesprek over kiki nodigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:23 schreef ledn81 het volgende:
Lief van Elsa wel. KiKi heeft dit soort dingen even nodig
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kiki heeft elke dag en 24 uur per dag een gesprek over kiki nodig
En dat gaat nog een tering week lang verder op zijn minst, pfff.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
berichten van djeff worden hier geblokkeerd
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:26 schreef Flow3r het volgende:
Nou Elsa, staat genoteerd.,rondt nu maar af met een knuffel
Ik vind het mooi. Hoop dat hij er iets van leert. Ik herken mezelf in hem toen ik jonger was.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik vind dat wel de meest trieste actiesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:26 schreef Koos1958 het volgende:
Nou zou toch niet gebeuren dat hij van de bank af komt.
Tieft ze ook maar op, kan ze elke dag wat anders aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva wil gewoon haar kleding
Ze gaat heel hard huilen denkt ze
zuchtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva wil gewoon haar kleding
Ze gaat heel hard huilen denkt ze
Awwquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice Jolien zei tegen Jane dat ze blij is dat ze bij haar grote zus kan blijven
Eva snapt het niet
ik zit op 1 , elsa en keanu zijn ook niet om aan te horenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:28 schreef greysbones het volgende:
ik weet niet welke stream erger is
1 of 2
en dan word het uitgelegd en dan kijkt ze echt verontwaardigd alsof het niet zo isquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice Jolien zei tegen Jane dat ze blij is dat ze bij haar grote zus kan blijven
Eva snapt het niet
nou met recht de eerste na de Live is van haar gevallejnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:29 schreef Koos1958 het volgende:
En daar begint het alweer het gestook van sharice. Jolien heeft gezegd tegen jane.ben blij dat ik nog bij me grote zus kan zijn.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:30 schreef Puzzie het volgende:
Mijn kleed was kapot, huh kleed? Jurk , mijn clit doet het nog
Hihaho
op dit punt zeg ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Knuffel
Gewoon genieten
Keanu hoopt dat er een feestje komt
Super hypocriet wijf net zo erg als Sharice...quote:
maar Mattie is onder the spell van Milenaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:27 schreef Koos1958 het volgende:
Oh keanu is nu maatje van Axel. Binnenhengelen gaat echt beginnen bij jolien, mattie en keanu door jane en axel.
zal wel suite wezen hahahaquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:32 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Op het einde van de avond was m'n kleed kapot"
Eva: "Je clit was kapot?!"
Sharice: "Ja"
Eva: "Je clit!?"
Sharice: "KLEED! Kleedje!"
Milena: "Ja, clit ook"
Sharice: "Nee die niet, die bleef onaangeroerd"
..
Keanu heeft afgelopen nacht goed gepraat met mattie en Jane en wil DM worden deze week, ze hebben afgesproken hem daarin te steunenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:30 schreef Koos1958 het volgende:
Axel oo
[..]
Axel ook. Moeten nieuwe groepjes moeten gemaakt
Hoop het niet, die en sharice ben ik zo zatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:32 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar Mattie is onder the spell van Milena
Ja jolien en jordy ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Keanu heeft afgelopen nacht goed gepraat met mattie en Jane en wil DM worden deze week, ze hebben afgesproken hem daarin te steunen
Ik hoor hem nu net zeggen tegen Elsa dat ie DM wil worden
Ik denk ook niet dat het een slechte knul is. Maar zo verschrikkelijk onzeker. En hij wil daar ook constant over praten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind het mooi. Hoop dat hij er iets van leert. Ik herken mezelf in hem toen ik jonger was.
Schop onder zijn kont nodig en paar mensen zoals een Elsa die hem op het juiste moment even beetpakken.
Ik denk dat de FEBO het een beetje voor gezien houdt na vandaag met twee onverwachte exits en het improviseren van een halve aflevering voor een live show.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
op dit punt zeg ik
gooi er alsjeblieft een heleboel sterke drank ik
want deze treurigheid is niet te doen
Die zijn dood opquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO het een beetje voor gezien houdt na vandaag met twee onverwachte exits en het improviseren van een halve aflevering voor een live show.
Die gaan zelf aan de drankquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO het een beetje voor gezien houdt na vandaag met twee onverwachte exits en het improviseren van een halve aflevering voor een live show.
Koningin jeweetogquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Kerstbal Milena is nog steeds aan het glimmen
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:32 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Op het einde van de avond was m'n kleed kapot"
Eva: "Je clit was kapot?!"
Sharice: "Ja"
Eva: "Je clit!?"
Sharice: "KLEED! Kleedje!"
Milena: "Ja, clit ook"
Sharice: "Nee die niet, die bleef onaangeroerd"
![]()
![]()
..
Inderdaad. Het is een doodgoed jong, denk dat ie met iedereen wel het beste voor heeft. Maar ik kan gewoon nooit lang naar 'm luisteren als ie aan het zeveren gaat. Kan aan hem liggen, kan aan mij liggen, doet er niet toe, daar is een 2e stream voorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het een slechte knul is. Maar zo verschrikkelijk onzeker. En hij wil daar ook constant over praten.
Of niet echt gepast na de mededeling van een sterfgeval in Wicky's familie, zo snel al een feestjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heb hetzelfdequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is een doodgoed jong, denk dat ie met iedereen wel het beste voor heeft. Maar ik kan gewoon nooit lang naar 'm luisteren als ie aan het zeveren gaat. Kan aan hem liggen, kan aan mij liggen, doet er niet toe, daar is een 2e stream voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |