Dat gaat hij nu vast vertellen in de DBK!quote:
Ik ook, ben bang dat Keanu nu de hele week extra depri is want minste stemmen, David (z'n 'pa') weg en blabla.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:49 schreef Cupfighter het volgende:
Balen zeg ik had graag Keanu zien gaan
zo werkt dat niet voor BBquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:50 schreef Folies het volgende:
Hoe voorspelbaar. Die was niet gegaan als het Mattheus of Jolien was. Dan had hij nog een aantal dagen gewacht.
Mooi hequote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook, ben bang dat Keanu nu de hele week extra depri is want minste stemmen, David (z'n 'pa') weg en blabla.
Ik zou me er niet zo druk om maken als ik Keanu was en relativeren: je weet alleen maar dat je op dit moment minder populair bent dan Mattheus en Jolien. Met een andere bank ben je misschien de populairste.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:50 schreef Droopie het volgende:
Prima exit.
Over 10 minuten komt het besef dat Keanu niet populair is en daar mogen wij getuige van zijn
Als het werkt prima, als ze beiden gaan droeftoeteren ook, maar dan liever buiten de streamsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mooi he
Komt Jordy hem wel opvrolijken
Nee hoor. Je stemt voor wie mag blijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:52 schreef MacDeMarco het volgende:
De stemmende kijker in z'n zak gezet
Dat soort zaken snapt Keanu niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zou me er niet zo druk om maken als ik Keanu was en relativeren: je weet alleen maar dat je op dit moment minder populair bent dan Mattheus en Jolien. Met een andere bank ben je misschien de populairste.
Hoeveel inzendingen ook al weer??? Stomme fout nr ?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:51 schreef MacDeMarco het volgende:
David: Het spel zelf is niks voor mij.
DOE DAN NIET MEE!
Zou ik niet erg vinden!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:54 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wicky zal wel weer terugkeren uiteindelijk.
hij nam blik slob mee stond op de bank naast hem hahaquote:
Oh, ik wist niet dat ik Eva de vorige keer zo graag wilde laten blijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee hoor. Je stemt voor wie mag blijven.
En al helemaal; 3 mensen op 1 dag laten vertrekken?
Geen idee. Ergens schat ik ‘m wel in dat ie dat snapt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat soort zaken snapt Keanu niet.
Die ziet heel zijn tiktok imperium instorten nu.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:55 schreef ledn81 het volgende:
alles is anders deze week kunnen we de bewoners 24/7 volgen hoor ik net
dit jaar strijd iedereen alleenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende week strijden bewoners in teams tegen elkaar mis niks volg BB 24/7
Hij wordt wel weer vrijgespeeld......net zoals Wickyquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zou me er niet zo druk om maken als ik Keanu was en relativeren: je weet alleen maar dat je op dit moment minder populair bent dan Mattheus en Jolien. Met een andere bank ben je misschien de populairste.
Blijft een rare exit.quote:
Axel komt in de finale, geen zorgen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:55 schreef Ireth het volgende:
![]()
Eerst Niels, nu DavidS... gaat lekker in mijn onderschrift...
Wie willen jullie weghebben? Zal ik Axel voor de zekerheid uit mijn onderschrift halen en diegene er in zetten..
Ugh alweerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:56 schreef DGK-Eric het volgende:
VO: "Volgende week strijden de bewoners in teams tegen elkaar "
Of die man die een fietsenwinkel had en midden in de kamer zijn benen ging scheren.....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:52 schreef BB-King het volgende:
Gaat Big Brother ooit nog een kerel van 50+ in het huis casten?
David doet een Robje.
Daar ging het niet om. Het ging om dat Keanu nu zou denken dat ie helemaal niet populair zou zijn. Terwijl ie enkel weet dat ie minder populair dan die 2 is. Verder heeft ie weinig info.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij wordt wel weer vrijgespeeld......net zoals Wicky
zal er een nieuwe komen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:54 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wicky zal wel weer terugkeren uiteindelijk.
iedereen behalve team Jaxel in je onderschrift danquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:55 schreef Ireth het volgende:
![]()
Wie willen jullie weghebben? Zal ik Axel voor de zekerheid uit mijn onderschrift halen en diegene er in zetten..
Die wint dit met 2 vingers in de neus. Nu al niet spannend meer imo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Axel komt in de finale, geen zorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik had hier gelezen dat hij dat zei in de zin van "ik denk er niet meer over... want het is al beslist".quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:56 schreef Dotteke het volgende:
Nou dat was een verrassing DavidS die vanmiddag nog zei dat het naar huis gaan van de baan was vertrekt toch vrijwillig
Filmpje staat in SVquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik had hier gelezen dat hij dat zei in de zin van "ik denk er niet meer over... want het is al beslist".
Maar zelf niet gezien.
Geen verrassing, maar wel het beste voor BB imoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:56 schreef Dotteke het volgende:
Nou dat was een verrassing DavidS die vanmiddag nog zei dat het naar huis gaan van de baan was vertrekt toch vrijwillig
Zo denkt Keanu niet vrees ik..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Het ging om dat Keanu nu zou denken dat ie helemaal niet populair zou zijn. Terwijl ie enkel weet dat ie minder populair dan die 2 is. Verder heeft ie weinig info.
Milena graagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:55 schreef Ireth het volgende:
![]()
Gooi sharice en Milena er maar naast ipv jolien en Matti...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:00 schreef Folies het volgende:
Fijn dat Keanu volgende week nog steeds genomineerd blijft. Hou het maar op dezelfde bank en dan doen we het nog een keer over.
Terecht, Volgende week Axel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:55 schreef Ireth het volgende:
![]()
Nee dat zei Droopie (volgens mij) ook al. Maar das dan dom als je niet zo denkt haha. Maar zie ‘m dat ergens wel gewoon beseffen. Of anders iemand anders die ‘m dat zegt en dat ie het dan ook wel beseft.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:00 schreef Krambo het volgende:
Zo den
[..]
Zo denkt Keanu niet vrees ik..
Dream onquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:01 schreef Clasientje het volgende:
Jef komt terug lekker kijkers irriteren 😁
Jef heeft 10x gestemd waarvan 0x op Jolien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:01 schreef Clasientje het volgende:
Jef komt terug lekker kijkers irriteren 😁
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:02 schreef Verity het volgende:
Hadden Wicky en David nog gamechangers?
Jazeker, en Jordy dat zijn GC voor niets was. Geen bloedgeld en dan niemand rond middernacht aan Eva denktquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:02 schreef Lrod01 het volgende:
Is iedereen klaar voor een janksessie van Keanu?
En de week daarop denkt Eva ‘ik vind het ook wel best zo’. Gaat lekker danquote:
Als Milena vraagt ga je nog eten is het toch al duidelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:56 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor, met liefde! Blij dat hij er nog is!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:02 schreef Lrod01 het volgende:
Is iedereen klaar voor een janksessie van Keanu?
zeker weten ?quote:
Snap het wel...hij had er eigenlijk uit gelegen dus hij weet ook dat hij niet heel populair is. En in de groep ook niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Kiki dankbaar maar lijkt wel in de put te zitten
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Week je uitstel van executie als je het mij vraagt
FOK!! doet sowieso debielquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:04 schreef Joyce-43 het volgende:
uhm mijn afbeelding tagje doet het niet meer, nadat ik bij instagram tagje iets aangevinkt had
quote:
jij wilde dat hij mocht blijenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:06 schreef Puzzie het volgende:
Het doet Keanu geen goed, mag blijven en nu al down
Ja maar het stond haar wel heel leuk en ze kan het hebben. Het was ook niet ordinair.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:05 schreef Cupfighter het volgende:
Vond dat rokje van Jolien best erg kort
Voor de 4e keerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu wil nu zichzelf laten zien voor wie hij is
Mag hij blijven is het nog niet goedquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij wilde dat hij mocht blijen![]()
dat heeft hij nuquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:07 schreef engine het volgende:
Kiki: "Ergens had ik bevestiging nodig"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |