Ik zou me er niet zo druk om maken als ik Keanu was en relativeren: je weet alleen maar dat je op dit moment minder populair bent dan Mattheus en Jolien. Met een andere bank ben je misschien de populairste.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:50 schreef Droopie het volgende:
Prima exit.
Over 10 minuten komt het besef dat Keanu niet populair is en daar mogen wij getuige van zijn
Als het werkt prima, als ze beiden gaan droeftoeteren ook, maar dan liever buiten de streamsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mooi he
Komt Jordy hem wel opvrolijken
Nee hoor. Je stemt voor wie mag blijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:52 schreef MacDeMarco het volgende:
De stemmende kijker in z'n zak gezet
Dat soort zaken snapt Keanu niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zou me er niet zo druk om maken als ik Keanu was en relativeren: je weet alleen maar dat je op dit moment minder populair bent dan Mattheus en Jolien. Met een andere bank ben je misschien de populairste.
Hoeveel inzendingen ook al weer??? Stomme fout nr ?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:51 schreef MacDeMarco het volgende:
David: Het spel zelf is niks voor mij.
DOE DAN NIET MEE!
Zou ik niet erg vinden!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:54 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wicky zal wel weer terugkeren uiteindelijk.
hij nam blik slob mee stond op de bank naast hem hahaquote:
Oh, ik wist niet dat ik Eva de vorige keer zo graag wilde laten blijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee hoor. Je stemt voor wie mag blijven.
En al helemaal; 3 mensen op 1 dag laten vertrekken?
Geen idee. Ergens schat ik ‘m wel in dat ie dat snapt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat soort zaken snapt Keanu niet.
Die ziet heel zijn tiktok imperium instorten nu.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:55 schreef ledn81 het volgende:
alles is anders deze week kunnen we de bewoners 24/7 volgen hoor ik net
dit jaar strijd iedereen alleenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende week strijden bewoners in teams tegen elkaar mis niks volg BB 24/7
Hij wordt wel weer vrijgespeeld......net zoals Wickyquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zou me er niet zo druk om maken als ik Keanu was en relativeren: je weet alleen maar dat je op dit moment minder populair bent dan Mattheus en Jolien. Met een andere bank ben je misschien de populairste.
Axel komt in de finale, geen zorgen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:55 schreef Ireth het volgende:
![]()
Eerst Niels, nu DavidS... gaat lekker in mijn onderschrift...
Wie willen jullie weghebben? Zal ik Axel voor de zekerheid uit mijn onderschrift halen en diegene er in zetten..
Ugh alweerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:56 schreef DGK-Eric het volgende:
VO: "Volgende week strijden de bewoners in teams tegen elkaar "
Of die man die een fietsenwinkel had en midden in de kamer zijn benen ging scheren.....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:52 schreef BB-King het volgende:
Gaat Big Brother ooit nog een kerel van 50+ in het huis casten?
David doet een Robje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |