Ik zou me er niet zo druk om maken als ik Keanu was en relativeren: je weet alleen maar dat je op dit moment minder populair bent dan Mattheus en Jolien. Met een andere bank ben je misschien de populairste.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:50 schreef Droopie het volgende:
Prima exit.
Over 10 minuten komt het besef dat Keanu niet populair is en daar mogen wij getuige van zijn
Als het werkt prima, als ze beiden gaan droeftoeteren ook, maar dan liever buiten de streamsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mooi he
Komt Jordy hem wel opvrolijken
Nee hoor. Je stemt voor wie mag blijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:52 schreef MacDeMarco het volgende:
De stemmende kijker in z'n zak gezet
Dat soort zaken snapt Keanu niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zou me er niet zo druk om maken als ik Keanu was en relativeren: je weet alleen maar dat je op dit moment minder populair bent dan Mattheus en Jolien. Met een andere bank ben je misschien de populairste.
Hoeveel inzendingen ook al weer??? Stomme fout nr ?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:51 schreef MacDeMarco het volgende:
David: Het spel zelf is niks voor mij.
DOE DAN NIET MEE!
Zou ik niet erg vinden!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:54 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wicky zal wel weer terugkeren uiteindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |