Maar kiek Chantal eens gaan dan......quote:
Daar ben ik ook niet echt van fan. Al droomde ik laatst wel over haar..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar kiek Chantal eens gaan dan......
Heb je het resultaat nog ?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet echt van fan. Al droomde ik laatst wel over haar..
Ik zat in een soort van Sterren op het Doek en ik moest een portret van haar schilderen.
Mensen schilderen kan ik echt niet...
Nee, ik werd al wakker voordat er verf op het doek zatquote:
Zonde dat je Chantal niet even ondergekladderd hebt ...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik werd al wakker voordat er verf op het doek zat
Gap!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik mag m ook welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:09 schreef Deisyy het volgende:
Bijzonder mens, maar wel intelligent en grappig.
Moest wel lachenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
En dat op Valentijnsdagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deez !
Hier.. voor jou!
[ afbeelding ]
Toen ik hem de eerste keer hoorde... wist ik niet dat het Froger was... maar vind het een heerlijk..vrolijk.. fuck it.. have fun liedje !quote:
Ja precies, niet te serieus nemen allemaal, is toch gewoon leuk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toen ik hem de eerste keer hoorde... wist ik niet dat het Froger was... maar vind het een heerlijk..vrolijk.. fuck it.. have fun liedje !
Zelfs die clip is ouderwets slecht en leuk
Was dat ook in de kroeg van zijn ouders??quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:24 schreef chufi het volgende:
Rene die als jonge rijzende ster een paar keer tegen me heb lopen knipogen in de kroeg ... Volgens mij woonde hij nog bij zn ouders ... dus verder geen aandacht aan geschonken
Zou dat zelf nooit zomaar hebben aangeklikt maar het is erg leuk jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toen ik hem de eerste keer hoorde... wist ik niet dat het Froger was... maar vind het een heerlijk..vrolijk.. fuck it.. have fun liedje !
Bolle Jan.. daar ben ik ook ooit eens geweest toen ik een jaar of 20 was .quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was dat ook in de kroeg van zijn ouders??
uuuuren wachten op je drankje zeker....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben weleens in de kroeg van Manke Nelis geweest, op het Rembrandtplein.
Oooh kleine jodeljongen...
Nee dat was omgeving Leidsepleinquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was dat ook in de kroeg van zijn ouders??
Ook al weer een jaar of 3 oud toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ziet er uit als 240pquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook al weer een jaar of 3 oud toch?
Uit volle borst meezingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben weleens in de kroeg van Manke Nelis geweest, op het Rembrandtplein.
Oooh kleine jodeljongen...
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
Bijzondere vogeltjes
https://www.hln.be/dieren(...)euwenzwerm~acbc89ce/
Ellendig jaquote:
Al dagen..quote:
Die zie ik niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
Die foto's hier ook onderaan![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een abbo en heb ze uit gezet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie nu ook echt heel andere ja
Dan zie je inderdaad niet wat ik ziequote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een abbo en heb ze uit gezet.
Tijd geleden was mijn abbo afgelopen. Ik schrok mij de pleuris.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zie je inderdaad niet wat ik zie
Het werkt prima zonder eigenlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd geleden was mijn abbo afgelopen. Ik schrok mij de pleuris.
Het deed iets teveel pijn aan mijn ogen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het werkt prima zonder eigenlijk
Zonder abonnement kan je die ook uitzetten meen ik...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een abbo en heb ze uit gezet.
quote:
T is een keuze jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik had een topic waar ik steeds de op moest bijwerken. Daarvoor heb ik een abbo genomen. Maar niet al die reklame te zien is ook wel fijn en ik steun Fok ermee.
Tja, ik heb er ook veel plezier en zoveel hoeft het ook niet te kosten.quote:
Einsteinduckiequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
Die foto's hier ook onderaan![]()
[ afbeelding ]
Kooitje zat nog dicht en ik was boodschappen doen.quote:
Avond schoonheid.quote:
Hey Eendjequote:
Lekker zijn gangetje.quote:
Je kan weer redelijk goed waggelen ondertussen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kooitje zat nog dicht en ik was boodschappen doen.
Het waggelen gaat goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan weer redelijk goed waggelen ondertussen?
Ik had in het begin nog wel last vd meest simpele opstakels.quote:
Dan bent u weer bijna geslaagd voor uw examenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had in het begin nog wel last vd meest simpele opstakels.
Daar heb ik ook nagenoeg geen problemen meer mee.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan bent u weer bijna geslaagd voor uw examen
Maar dat is sowieso eng, althans vind ik wel..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Opstapjes waren vaak "eng" als ik mij nergens veilig aan kon vasthouden.
Ik had het al bij een stoeprand.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso eng, althans vind ik wel..
Wow dat is wel heftig,maar gelukkig nu niet meer..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het al bij een stoeprand.
Ik zou wel blijven opletten bij die stoeprandquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow dat is wel heftig,maar gelukkig nu niet meer..
Dat moet ik ook nog wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou wel blijven opletten bij die stoeprand
Sowieso of losse stoeptegelsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou wel blijven opletten bij die stoeprand
Ik had het ook bovenaan een trap als de leuning ophield. En ik moest 2 trappen op voordat ik in huis ben.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow dat is wel heftig,maar gelukkig nu niet meer..
Dat melde ik net voor jequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso of losse stoeptegels![]()
Lag laatst ook bijna op de grond
Ik lag destijds op de grond en daarna een week in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso of losse stoeptegels![]()
Lag laatst ook bijna op de grond
Ja dat weten we nog met die schroeven in je botten .quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lag destijds op de grond en daarna een week in het ziekenhuis.
En wat deed je toen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het ook bovenaan een trap als de leuning ophield. En ik moest 2 trappen op voordat ik in huis ben.
Ik las het net nadat ik het gepost hadquote:
Hoelang is dat geleden eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lag destijds op de grond en daarna een week in het ziekenhuis.
Bidden dat het goed gaat en ik niet de trap af zou lazeren.quote:
Ik ben zo blij met een werkende lift in mn flatquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bidden dat het goed gaat en ik niet de trap af zou lazeren.
29-11-2018quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoelang is dat geleden eigenlijk?
11e verdiepingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
dan heb je nog goeie knieen of je woont begane grond
Was dat niet op weg naar je werk waar je net begonnen was of zoiets ? Ik had dat met mn fietsongeluk 1,5 week nadat ik mn job was begonnen en gelijk al in het ziekenhuis... maar ik mocht gewoon nog 1.5 jaar door daarnaquote:
Nou bedanktquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent apart zal ik dan maar zeggen
Of ben je zo klein dat je niet bij de liftknopjes kan?quote:
Ik woonde in mn studententijd toen ik nog jong en fit was op de 12e geloof ik dat het was, maar ik ging altijd met de lift ..quote:
Grapeendquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of ben je zo klein dat je niet bij de liftknopjes kan?
112 hoog is best hoogquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woonde in mn studententijd toen ik nog jong en fit was op de 12e geloof ik dat het was, maar ik ging altijd met de lift ..
Ik heb tyfus mijn excuusquote:
Was wel een leuk raadseltje. Een man woont 20 hoog, naar beneden toe nam hij de lift. Als hij naar boven moest stapte hij op de 10de uit de lift en ging de rest met de trap.quote:
Ik ben niet verder gekomen dan de eerste vier woordenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel een leuk raadseltje. Een man woont 20 hoog, naar beneden toe nam hij de lift. Als hij naar boven moest stapte hij op de 10de uit de lift en ging de rest met de trap.
Waarom?
Ik ken(de) heel veel van dat soort raadsels. Daar hebben we toen een weekendkamp mee gevuld. Was erg geslaagd. Een dochter vader weekend, één van de vaders was natuurkundeleraar en heeft toen alle raadsels opgeschreven om in zijn les te kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet verder gekomen dan de eerste vier woorden
Dat is dan wel weer leukquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken(de) heel veel van dat soort raadsels. Daar hebben we toen een weekendkamp mee gevuld. Was erg geslaagd. Een dochter vader weekend, één van de vaders was natuurkundeleraar en heeft toen alle raadsels opgeschreven om in zijn les te kunnen gebruiken.
Ja leuk ... maar geef het antwoord nu maar gewoonquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken(de) heel veel van dat soort raadsels. Daar hebben we toen een weekendkamp mee gevuld. Was erg geslaagd. Een dochter vader weekend, één van de vaders was natuurkundeleraar en heeft toen alle raadsels opgeschreven om in zijn les te kunnen gebruiken.
De man was een lilliputter en het hoogste knopje waar hij bij kon was die vd tiende verdieping.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja leuk ... maar geef het antwoord nu maar gewoon
ook nog dom dus .. gewoon een opstapje in die lift monteren..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De man was een lilliputter en het hoogste knopje waar hij bij kon was die vd tiende verdieping.
In een meer groeit een plant,quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel een leuk raadseltje. Een man woont 20 hoog, naar beneden toe nam hij de lift. Als hij naar boven moest stapte hij op de 10de uit de lift en ging de rest met de trap.
Waarom?
Ik weet hem maar speel hem door. Een ander mag raden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In een meer groeit een plant,
die plant verdubbelt iedere dag in omvang
na 48 dagen is die plant precies even groot als het meer
na hoeveel dagen was hij half zo groot als het meer?
Fout.quote:
Dat klopt, u gaat door naar de volgende ronde.quote:
Mijn parkiet zal hem morgen bezorgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:38 schreef chufi het volgende:
Ik deed alsof natuurlijk .. maar doe maar een koelkast en dan sla ik de volgende ronde over
Toppiequote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zal hem morgen bezorgen.
Deze dan,quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat klopt, u gaat door naar de volgende ronde.
In euro's?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze dan,
een honkbalknuppel en een honkbal kosten samen $1,10,
de honkbalknuppel is $1,- duurder dan de honkbal,
wat kost de honkbal?
En dan gaat het om het eerste antwoord waar je aan denkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In euro's?Maar wat was je eerste gedachte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wat was je eerste gedachte?Waar zit het addertje was mijn eerste gedachte. Je wilt 10 cent zeggen en de honkbal 1 euro maar dan is de honkbal 90 cent duurder. 2 voorwerpen dus je moet de 10 cent ook door 2 delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Daar gaat de vraag dus eigenlijk om, om die eerste reactie van 10cent.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar zit het addertje was mijn eerste gedachte. Je wilt 10 cent zeggen en de honkbal 1 euro maar dan is de honkbal 90 cent duurder. 2 voorwerpen dus je moet de 10 cent ook door 2 delen.
Bij dit soort vragen is het altijd zo dat je eerste reactie nooit de juiste is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gaat de vraag dus eigenlijk om, om die eerste reactie van 10cent.
Zelfde als dat meer en 24 dagen.
Je hersenen houden je voor de gek soms
vliegerquote:
Je hebt weer mooie foto's uitgezocht.quote:
Dankje, morgen vanavond weer als ik niet elders ben zoals gisteravond.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt weer mooie foto's uitgezocht.
Ah je plaatst fotos van locatie .. leuk idee welquote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankje, morgen vanavond weer als ik niet elders ben zoals gisteravond.
Hullo Dotquote:
Hey GOAquote:Op zondag 16 februari 2025 09:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
met een prachtige blauwe lucht en een zonnetje , goedemorgen.
Hoi hoiquote:
Nee iddquote:Op zondag 16 februari 2025 09:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. wegrennen gaat op die schoenen niet lukken
Dan gaat ie op zijn bekquote:Op zondag 16 februari 2025 09:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. wegrennen gaat op die schoenen niet lukken
Als je goed mikt.. kun je de aankomende griep misschien wel doodtrappen met die hakkenquote:
Ik ga mijn best doen. Kan niks belovenquote:Op zondag 16 februari 2025 09:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je goed mikt.. kun je de aankomende griep misschien wel doodtrappen met die hakken
quote:Op zondag 16 februari 2025 09:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Kan niks beloven
Dat moet lukkenquote:Op zondag 16 februari 2025 09:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zal je helpen.. hier moet je op mikken:
[ afbeelding ]
Gewoon streng aankijken en zeggen dat die op moet tyften.quote:
Hey Eendjequote:Op zondag 16 februari 2025 09:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon streng aankijken en zeggen dat die op moet tyften.
Werkt dat?quote:Op zondag 16 februari 2025 09:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon streng aankijken en zeggen dat die op moet tyften.
quote:Op zondag 16 februari 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GOA![]()
Ja het ziet er lekker uit, maar nog wel killekes
Lekker warm ook bij de kachel..quote:Op zondag 16 februari 2025 09:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Vanuit binnen gezien is het heerlijk
Morge mevrouw.quote:
Lekker b akkie, nooit wegquote:
Mijn parkiet zegt dat je het anders moet kapot stampen.quote:
Deze dingen en het land dat erbij hoort is een stuk gevaarlijker dan dat uit het origineelquote:
Potdomme ijskoud is hetquote:Op zondag 16 februari 2025 09:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
met een prachtige blauwe lucht en een zonnetje , goedemorgen.
Nee, als je denkt dat je het aan het krijgen bent ben je ook wel te laatquote:
Oproeien naar de start denk ikquote:Op zondag 16 februari 2025 12:28 schreef chufi het volgende:
Gecoached wordt er nog niet zo te zien..
[ afbeelding ]
Mag jij ook al thuiswerken jequote:Op zondag 16 februari 2025 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Oproeien naar de start denk ikik ben vandaag in Amsterdam gebleven maar volgens mij begint het nu om 13.00
Er zijn er maar 2 van me daar vandaag en de rest zit hierquote:
Ik kan die stream niet eens zelf vindenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan die stream niet eens zelf vinden
Ah via youtubequote:
Geef jij het commentaar andersquote:Op zondag 16 februari 2025 12:44 schreef pullup het volgende:
Ik kijk om 13.00 wel even verder, dit gelul is matig
Wordt het misschien juist wel beter opquote:
Miljoentje extra zeg ik geen nee tegenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog geld nodig?
Mijn oude gemeente deelt blijkbaar uit
https://www.ad.nl/lansing(...)-veel-over~a47d14d9/
Ik zou er ook niet moeilijk over gaan doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Miljoentje extra zeg ik geen nee tegen
Zit je in Thialf?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet moeilijk over gaan doen.
Ik zie hetquote:Op zondag 16 februari 2025 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zit overal .. das inmiddels bekend
Zal wel fris zijn daar..quote:
Logisch iddquote:Op zondag 16 februari 2025 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja rond een ijsbaan is het meestal wel frisjes
En dan nog een wedstrijd minder ookquote:Op zondag 16 februari 2025 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
We staan gewoon ECHT bovenaan met 2 punten voor op PSV
Die kunnen we voor de zekerheid alsnog wel voor je bellen.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan nog een wedstrijd minder ook
Voor het seizoen had ik de ggz gebeld als ik dat zelf geloofd had
Ja, graagquote:Op zondag 16 februari 2025 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kunnen we voor de zekerheid alsnog wel voor je bellen.
quote:
quote:Verwarde man aangetroffen
- online boven matig actief -
Zorgwekkend - Meer regels nodig!
Ik kreeg net als antwoord dat ze geen moeite meer in jou gaan steken.quote:
Watjes zijn het danquote:Op zondag 16 februari 2025 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg net als antwoord dat ze geen moeite meer in jou gaan steken.
Zoals het heurt hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
We staan gewoon ECHT bovenaan met 2 punten voor op PSV
Das bijna heel fok, ook niet echt bijzonder dusquote:
I beg to differ.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das bijna heel fok, ook niet echt bijzonder dus
Roest, aan de wandelstok te zien is het al een oude aap.quote:
Is jouw kanarie zwart?quote:Op zondag 16 februari 2025 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Roest, aan de wandelstok te zien is het al een oude aap.
quote:
* marcb1974 heeft net de film Canary Black gezienquote:
ok spannend wel iddquote:Op zondag 16 februari 2025 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Beetje argwanend. Was één vd eerste keren dat ik haar uit de kooi liet.
Beetje trainen met tam maken.quote:
En ben je nu tevreden met het resultaat?quote:Op maandag 17 februari 2025 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje trainen met tam maken.
quote:
Valt meequote:
De dochter van...?quote:
Niet van mijquote:
Van Mona.quote:
Altijd lekkerquote:
Goedemorgenquote:
40+ BBQ meet.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
Dan pak ik toch mijn jachtgeweer en schiet ik weer een.............
Gaat er bij mij ook wel inquote:
Uuuuuuuh, stik.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet JIJ zeker dat dat veilig is?
De volgende dag…quote:Op maandag 17 februari 2025 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet JIJ zeker dat dat veilig is?
Met of zonder stukjes hagel? Of was dit een 'normale' patroon?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje een keer gehad .. was zelf geschoten door de familie waar ik op bezoek was
Niet helemaal wat ik bedoelde zeg maarquote:Op maandag 17 februari 2025 20:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De volgende dag…
[ afbeelding ]
Maar… het was een leuke meat
Die details kan ik je niet meer geven ... Het was tijdens lokale dorpsfeesten met heksen en zo waar ik de zondagochtend om 8 uur een preek hield in de kerk... ergens ver weg in de vergeten binnenlanden van Spanje ...quote:Op maandag 17 februari 2025 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met of zonder stukjes hagel? Of was dit een 'normale' patroon?
Op social media ziet het MAGA-volk er al de hand van God in.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:22 schreef chufi het volgende:
Wat is dat toch met die Amerikaanse vliegtuigen de laatste tijd ...
Dat zal het zijn idd ..quote:Op maandag 17 februari 2025 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op social media ziet het MAGA-volk er al de hand van God in.
Delta houdt vast aan Diversity, Equity & Inclusion en gaat daarmee tegen Trump in.
Peter Koelewijn voorspelde het al in 1977.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op social media ziet het MAGA-volk er al de hand van God in.
Delta houdt vast aan Diversity, Equity & Inclusion en gaat daarmee tegen Trump in.
Ik moet ff denken welk nummer dan..?!?quote:Op maandag 17 februari 2025 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Peter Koelewijn voorspelde het al in 1977.
Hadden ze maar naar hem geluisterd danquote:Op maandag 17 februari 2025 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Peter Koelewijn voorspelde het al in 1977.
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet ff denken welk nummer dan..?!?
quote:Op maandag 17 februari 2025 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet ff denken welk nummer dan..?!?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Als ik God was
En die zilveren vogel vloog voorbij
Samen met jou ver weg van mij
Als ik God was, als ik God was
Dan plukte mijn hand 'm uit de lucht
En ik bracht jou weer bij mij terug
Slaap lekker drakin.quote:
Als het een Coyote was dan zou die rots afbreken.quote:Op maandag 17 februari 2025 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kan beter dekking zoeken want die Trump Jr. jaagt op dat soort beesten in Europa..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |