vliegerquote:
Je hebt weer mooie foto's uitgezocht.quote:
Dankje, morgen vanavond weer als ik niet elders ben zoals gisteravond.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt weer mooie foto's uitgezocht.
Ah je plaatst fotos van locatie .. leuk idee welquote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankje, morgen vanavond weer als ik niet elders ben zoals gisteravond.
Hullo Dotquote:
Hey GOAquote:Op zondag 16 februari 2025 09:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
met een prachtige blauwe lucht en een zonnetje , goedemorgen.
Hoi hoiquote:
Nee iddquote:Op zondag 16 februari 2025 09:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. wegrennen gaat op die schoenen niet lukken
Dan gaat ie op zijn bekquote:Op zondag 16 februari 2025 09:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. wegrennen gaat op die schoenen niet lukken
Als je goed mikt.. kun je de aankomende griep misschien wel doodtrappen met die hakkenquote:
Ik ga mijn best doen. Kan niks belovenquote:Op zondag 16 februari 2025 09:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je goed mikt.. kun je de aankomende griep misschien wel doodtrappen met die hakken
quote:Op zondag 16 februari 2025 09:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Kan niks beloven
Dat moet lukkenquote:Op zondag 16 februari 2025 09:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zal je helpen.. hier moet je op mikken:
[ afbeelding ]
Gewoon streng aankijken en zeggen dat die op moet tyften.quote:
Hey Eendjequote:Op zondag 16 februari 2025 09:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon streng aankijken en zeggen dat die op moet tyften.
Werkt dat?quote:Op zondag 16 februari 2025 09:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon streng aankijken en zeggen dat die op moet tyften.
quote:Op zondag 16 februari 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GOA![]()
Ja het ziet er lekker uit, maar nog wel killekes
Lekker warm ook bij de kachel..quote:Op zondag 16 februari 2025 09:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Vanuit binnen gezien is het heerlijk
Morge mevrouw.quote:
Lekker b akkie, nooit wegquote:
Mijn parkiet zegt dat je het anders moet kapot stampen.quote:
Deze dingen en het land dat erbij hoort is een stuk gevaarlijker dan dat uit het origineelquote:
Potdomme ijskoud is hetquote:Op zondag 16 februari 2025 09:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
met een prachtige blauwe lucht en een zonnetje , goedemorgen.
Nee, als je denkt dat je het aan het krijgen bent ben je ook wel te laatquote:
Oproeien naar de start denk ikquote:Op zondag 16 februari 2025 12:28 schreef chufi het volgende:
Gecoached wordt er nog niet zo te zien..
[ afbeelding ]
Mag jij ook al thuiswerken jequote:Op zondag 16 februari 2025 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Oproeien naar de start denk ikik ben vandaag in Amsterdam gebleven maar volgens mij begint het nu om 13.00
Er zijn er maar 2 van me daar vandaag en de rest zit hierquote:
Ik kan die stream niet eens zelf vindenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan die stream niet eens zelf vinden
Ah via youtubequote:
Geef jij het commentaar andersquote:Op zondag 16 februari 2025 12:44 schreef pullup het volgende:
Ik kijk om 13.00 wel even verder, dit gelul is matig
Wordt het misschien juist wel beter opquote:
Miljoentje extra zeg ik geen nee tegenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog geld nodig?
Mijn oude gemeente deelt blijkbaar uit
https://www.ad.nl/lansing(...)-veel-over~a47d14d9/
Ik zou er ook niet moeilijk over gaan doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Miljoentje extra zeg ik geen nee tegen
Zit je in Thialf?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet moeilijk over gaan doen.
Ik zie hetquote:Op zondag 16 februari 2025 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zit overal .. das inmiddels bekend
Zal wel fris zijn daar..quote:
Logisch iddquote:Op zondag 16 februari 2025 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja rond een ijsbaan is het meestal wel frisjes
En dan nog een wedstrijd minder ookquote:Op zondag 16 februari 2025 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
We staan gewoon ECHT bovenaan met 2 punten voor op PSV
Die kunnen we voor de zekerheid alsnog wel voor je bellen.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan nog een wedstrijd minder ook
Voor het seizoen had ik de ggz gebeld als ik dat zelf geloofd had
Ja, graagquote:Op zondag 16 februari 2025 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kunnen we voor de zekerheid alsnog wel voor je bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |