Zonder abonnement kan je die ook uitzetten meen ik...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een abbo en heb ze uit gezet.
quote:
T is een keuze jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik had een topic waar ik steeds de op moest bijwerken. Daarvoor heb ik een abbo genomen. Maar niet al die reklame te zien is ook wel fijn en ik steun Fok ermee.
Tja, ik heb er ook veel plezier en zoveel hoeft het ook niet te kosten.quote:
Einsteinduckiequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
Die foto's hier ook onderaan![]()
[ afbeelding ]
Kooitje zat nog dicht en ik was boodschappen doen.quote:
Avond schoonheid.quote:
Hey Eendjequote:
Lekker zijn gangetje.quote:
Je kan weer redelijk goed waggelen ondertussen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kooitje zat nog dicht en ik was boodschappen doen.
Het waggelen gaat goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan weer redelijk goed waggelen ondertussen?
Ik had in het begin nog wel last vd meest simpele opstakels.quote:
Dan bent u weer bijna geslaagd voor uw examenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had in het begin nog wel last vd meest simpele opstakels.
Daar heb ik ook nagenoeg geen problemen meer mee.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan bent u weer bijna geslaagd voor uw examen
Maar dat is sowieso eng, althans vind ik wel..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Opstapjes waren vaak "eng" als ik mij nergens veilig aan kon vasthouden.
Ik had het al bij een stoeprand.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso eng, althans vind ik wel..
Wow dat is wel heftig,maar gelukkig nu niet meer..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het al bij een stoeprand.
Ik zou wel blijven opletten bij die stoeprandquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow dat is wel heftig,maar gelukkig nu niet meer..
Dat moet ik ook nog wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou wel blijven opletten bij die stoeprand
Sowieso of losse stoeptegelsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou wel blijven opletten bij die stoeprand
Ik had het ook bovenaan een trap als de leuning ophield. En ik moest 2 trappen op voordat ik in huis ben.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow dat is wel heftig,maar gelukkig nu niet meer..
Dat melde ik net voor jequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso of losse stoeptegels![]()
Lag laatst ook bijna op de grond
Ik lag destijds op de grond en daarna een week in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso of losse stoeptegels![]()
Lag laatst ook bijna op de grond
Ja dat weten we nog met die schroeven in je botten .quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lag destijds op de grond en daarna een week in het ziekenhuis.
En wat deed je toen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het ook bovenaan een trap als de leuning ophield. En ik moest 2 trappen op voordat ik in huis ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |