Kooitje zat nog dicht en ik was boodschappen doen.quote:
Avond schoonheid.quote:
Hey Eendjequote:
Lekker zijn gangetje.quote:
Je kan weer redelijk goed waggelen ondertussen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kooitje zat nog dicht en ik was boodschappen doen.
Het waggelen gaat goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan weer redelijk goed waggelen ondertussen?
Ik had in het begin nog wel last vd meest simpele opstakels.quote:
Dan bent u weer bijna geslaagd voor uw examenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had in het begin nog wel last vd meest simpele opstakels.
Daar heb ik ook nagenoeg geen problemen meer mee.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan bent u weer bijna geslaagd voor uw examen
Maar dat is sowieso eng, althans vind ik wel..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Opstapjes waren vaak "eng" als ik mij nergens veilig aan kon vasthouden.
Ik had het al bij een stoeprand.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso eng, althans vind ik wel..
Wow dat is wel heftig,maar gelukkig nu niet meer..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het al bij een stoeprand.
Ik zou wel blijven opletten bij die stoeprandquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow dat is wel heftig,maar gelukkig nu niet meer..
Dat moet ik ook nog wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou wel blijven opletten bij die stoeprand
Sowieso of losse stoeptegelsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou wel blijven opletten bij die stoeprand
Ik had het ook bovenaan een trap als de leuning ophield. En ik moest 2 trappen op voordat ik in huis ben.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow dat is wel heftig,maar gelukkig nu niet meer..
Dat melde ik net voor jequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso of losse stoeptegels![]()
Lag laatst ook bijna op de grond
Ik lag destijds op de grond en daarna een week in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso of losse stoeptegels![]()
Lag laatst ook bijna op de grond
Ja dat weten we nog met die schroeven in je botten .quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lag destijds op de grond en daarna een week in het ziekenhuis.
En wat deed je toen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het ook bovenaan een trap als de leuning ophield. En ik moest 2 trappen op voordat ik in huis ben.
Ik las het net nadat ik het gepost hadquote:
Hoelang is dat geleden eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lag destijds op de grond en daarna een week in het ziekenhuis.
Bidden dat het goed gaat en ik niet de trap af zou lazeren.quote:
Ik ben zo blij met een werkende lift in mn flatquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bidden dat het goed gaat en ik niet de trap af zou lazeren.
29-11-2018quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoelang is dat geleden eigenlijk?
11e verdiepingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
dan heb je nog goeie knieen of je woont begane grond
Was dat niet op weg naar je werk waar je net begonnen was of zoiets ? Ik had dat met mn fietsongeluk 1,5 week nadat ik mn job was begonnen en gelijk al in het ziekenhuis... maar ik mocht gewoon nog 1.5 jaar door daarnaquote:
Nou bedanktquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent apart zal ik dan maar zeggen
Of ben je zo klein dat je niet bij de liftknopjes kan?quote:
Ik woonde in mn studententijd toen ik nog jong en fit was op de 12e geloof ik dat het was, maar ik ging altijd met de lift ..quote:
Grapeendquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of ben je zo klein dat je niet bij de liftknopjes kan?
112 hoog is best hoogquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woonde in mn studententijd toen ik nog jong en fit was op de 12e geloof ik dat het was, maar ik ging altijd met de lift ..
Ik heb tyfus mijn excuusquote:
Was wel een leuk raadseltje. Een man woont 20 hoog, naar beneden toe nam hij de lift. Als hij naar boven moest stapte hij op de 10de uit de lift en ging de rest met de trap.quote:
Ik ben niet verder gekomen dan de eerste vier woordenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel een leuk raadseltje. Een man woont 20 hoog, naar beneden toe nam hij de lift. Als hij naar boven moest stapte hij op de 10de uit de lift en ging de rest met de trap.
Waarom?
Ik ken(de) heel veel van dat soort raadsels. Daar hebben we toen een weekendkamp mee gevuld. Was erg geslaagd. Een dochter vader weekend, één van de vaders was natuurkundeleraar en heeft toen alle raadsels opgeschreven om in zijn les te kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet verder gekomen dan de eerste vier woorden
Dat is dan wel weer leukquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken(de) heel veel van dat soort raadsels. Daar hebben we toen een weekendkamp mee gevuld. Was erg geslaagd. Een dochter vader weekend, één van de vaders was natuurkundeleraar en heeft toen alle raadsels opgeschreven om in zijn les te kunnen gebruiken.
Ja leuk ... maar geef het antwoord nu maar gewoonquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken(de) heel veel van dat soort raadsels. Daar hebben we toen een weekendkamp mee gevuld. Was erg geslaagd. Een dochter vader weekend, één van de vaders was natuurkundeleraar en heeft toen alle raadsels opgeschreven om in zijn les te kunnen gebruiken.
De man was een lilliputter en het hoogste knopje waar hij bij kon was die vd tiende verdieping.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja leuk ... maar geef het antwoord nu maar gewoon
ook nog dom dus .. gewoon een opstapje in die lift monteren..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De man was een lilliputter en het hoogste knopje waar hij bij kon was die vd tiende verdieping.
In een meer groeit een plant,quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel een leuk raadseltje. Een man woont 20 hoog, naar beneden toe nam hij de lift. Als hij naar boven moest stapte hij op de 10de uit de lift en ging de rest met de trap.
Waarom?
Ik weet hem maar speel hem door. Een ander mag raden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In een meer groeit een plant,
die plant verdubbelt iedere dag in omvang
na 48 dagen is die plant precies even groot als het meer
na hoeveel dagen was hij half zo groot als het meer?
Fout.quote:
Dat klopt, u gaat door naar de volgende ronde.quote:
Mijn parkiet zal hem morgen bezorgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:38 schreef chufi het volgende:
Ik deed alsof natuurlijk .. maar doe maar een koelkast en dan sla ik de volgende ronde over
Toppiequote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zal hem morgen bezorgen.
Deze dan,quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat klopt, u gaat door naar de volgende ronde.
In euro's?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze dan,
een honkbalknuppel en een honkbal kosten samen $1,10,
de honkbalknuppel is $1,- duurder dan de honkbal,
wat kost de honkbal?
En dan gaat het om het eerste antwoord waar je aan denkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In euro's?Maar wat was je eerste gedachte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wat was je eerste gedachte?Waar zit het addertje was mijn eerste gedachte. Je wilt 10 cent zeggen en de honkbal 1 euro maar dan is de honkbal 90 cent duurder. 2 voorwerpen dus je moet de 10 cent ook door 2 delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Daar gaat de vraag dus eigenlijk om, om die eerste reactie van 10cent.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar zit het addertje was mijn eerste gedachte. Je wilt 10 cent zeggen en de honkbal 1 euro maar dan is de honkbal 90 cent duurder. 2 voorwerpen dus je moet de 10 cent ook door 2 delen.
Bij dit soort vragen is het altijd zo dat je eerste reactie nooit de juiste is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gaat de vraag dus eigenlijk om, om die eerste reactie van 10cent.
Zelfde als dat meer en 24 dagen.
Je hersenen houden je voor de gek soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |