40+ BBQ meet.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
Dan pak ik toch mijn jachtgeweer en schiet ik weer een.............
Gaat er bij mij ook wel inquote:
Uuuuuuuh, stik.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet JIJ zeker dat dat veilig is?
De volgende dag…quote:Op maandag 17 februari 2025 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet JIJ zeker dat dat veilig is?
Met of zonder stukjes hagel? Of was dit een 'normale' patroon?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje een keer gehad .. was zelf geschoten door de familie waar ik op bezoek was
Niet helemaal wat ik bedoelde zeg maarquote:Op maandag 17 februari 2025 20:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De volgende dag…
[ afbeelding ]
Maar… het was een leuke meat
Die details kan ik je niet meer geven ... Het was tijdens lokale dorpsfeesten met heksen en zo waar ik de zondagochtend om 8 uur een preek hield in de kerk... ergens ver weg in de vergeten binnenlanden van Spanje ...quote:Op maandag 17 februari 2025 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met of zonder stukjes hagel? Of was dit een 'normale' patroon?
Op social media ziet het MAGA-volk er al de hand van God in.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:22 schreef chufi het volgende:
Wat is dat toch met die Amerikaanse vliegtuigen de laatste tijd ...
Dat zal het zijn idd ..quote:Op maandag 17 februari 2025 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op social media ziet het MAGA-volk er al de hand van God in.
Delta houdt vast aan Diversity, Equity & Inclusion en gaat daarmee tegen Trump in.
Peter Koelewijn voorspelde het al in 1977.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op social media ziet het MAGA-volk er al de hand van God in.
Delta houdt vast aan Diversity, Equity & Inclusion en gaat daarmee tegen Trump in.
Ik moet ff denken welk nummer dan..?!?quote:Op maandag 17 februari 2025 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Peter Koelewijn voorspelde het al in 1977.
Hadden ze maar naar hem geluisterd danquote:Op maandag 17 februari 2025 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Peter Koelewijn voorspelde het al in 1977.
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet ff denken welk nummer dan..?!?
quote:Op maandag 17 februari 2025 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet ff denken welk nummer dan..?!?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Als ik God was
En die zilveren vogel vloog voorbij
Samen met jou ver weg van mij
Als ik God was, als ik God was
Dan plukte mijn hand 'm uit de lucht
En ik bracht jou weer bij mij terug
Slaap lekker drakin.quote: