abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 februari 2025 @ 11:33:35 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216677405
Slava Ukraini!
Yea, she's on crack.
  Overall beste user 2022 vrijdag 14 februari 2025 @ 11:48:42 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216677546
quote:
❗️🇺🇸🇺🇦 Today, Trump and the US are not ready to talk about Ukraine joining NATO, they believe that Ukraine cannot be in the Alliance, because this is an escalation with Russia, — Zelensky

📍The Americans believe that Ukraine's constitutionally fixed path to NATO is the reason for the war with Russia.
Escalatie moet je voorkomen, nietwaar @ExTec?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_216677784
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 11:21 schreef Glazenmaker het volgende: [..] Altijd een beetje treurig om te zien als iemand de persoonlijkheid mist om gewoon zijn ongelijk toe te kunnen geven. Het is hier zelfs nog een anoniem forum dus wat kan jou het bommen? Deze post is wat volgens jou maakte: [..] Dat... [..] Dat je in propaganda bent getrapt is nog niet zo heel gek, daar is het voor gemaakt, maar dat je nu al 5 posts moeite hebt met toegeven en de hele tijd met niet gerelateerde jij-bakken komt noem ik pas echt een [..]
Iemand reageert op phpmystyle dus ik lieg over wat ik schrijf. Dat is gewoon raar. Wat ik schreef staat los van de discussie over wel/niet leveren van wapens en of dit leveren specifiek een verdrag schendt of niet. Het verdrag is in elkgeval meermaals geschonden door de blauwgele psychoten en het vertrouwen ook. Een greep uit de punten die geschonden zijn heb ik vermeld. Dat staat verder los van een discussie die jij met hem hebt, of een ander met hem heeft. Heb ik me tot dusver niet mee bemoeid of actief bij betrokken in wat ik schrijf. Not my words, not my problem.

Omdat ik de beroerdste niet ben wil ik best open staan dat het er aan ligt aan hoe je het interpreteert in relatie tot dit topic. Lees: een eindeloze keten van reactie op reactie op reactie op reactie en dat al ruim 1000 draadjes lang, maar daar blijft het bij. Doe daar mee wat je wil of blijf boos.
Heel veel sambal
  vrijdag 14 februari 2025 @ 12:06:36 #6
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216677869
“Poetin en Trump zullen hun beslissingen opleggen aan Oekraïne” (JC Beaujour)

''En bonjour!'', aldus JC Beaujour.

Begrijpelijkerwijs een bittere pil om te slikken voor Oekraïne, maar dat er een oplossing moet komen staat buiten kijf.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  vrijdag 14 februari 2025 @ 12:07:29 #7
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_216677887
Wie?
&lt;signature here&gt;.
pi_216677900
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 11:21 schreef ExTec het volgende:
Oh noes.
Laatste stuk ook gelezen?

quote:
Speaking of European politics, Vance attacked the continent’s mainstream politicians, saying they used Soviet-style vocabulary such as disinformation or misinformation to dismiss viewpoints with which they disagree. Russian interference in Western democracy has been overstated in the U.S. and Europe, Vance said. He said refusing to curb migration was a much greater threat to democracy than Moscow’s meddling in elections.

“If your democratic society can be taken down by $200,000 of social media ads, then you should think seriously about how strong your grip on or how strong your understanding of the will of the people actually is,” Vance said.

Keeping far-right parties that campaign against migration out of government coalitions is curtailing the will of the people, who have repeatedly been asking for more border control, he said. “I think, unfortunately, the will of voters has been ignored by a lot of our European friends,” he said.

In his address, Vance will also back Elon Musk, the billionaire businessman and Trump ally. Musk’s political campaigning in Europe, including for the Alternative for Germany party—a group under surveillance for extremism—has drawn near-universal criticism from European leaders such as German Chancellor Olaf Scholz and French President Emmanuel Macron. Both men will be in the audience listening to Vance’s speech.

Vance said Musk doesn’t speak for Trump. But he said he agreed with Musk that European countries needed to stop letting in large numbers of migrants from the Middle East, Africa and elsewhere. He also said that European leaders were wrong to criticize Musk for speaking out.
  vrijdag 14 februari 2025 @ 12:08:46 #9
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_216677907
Welk overleg?

twitter
&lt;signature here&gt;.
  Overall beste user 2022 vrijdag 14 februari 2025 @ 12:09:23 #10
3928 Ulx
pi_216677921
quote:
Zelensky: "The situation in the Pokrovsk direction has improved in recent days."

He added, "We are more confident there than we were before," without providing further details.

https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3li4zxal4222s
Mooi, hij complimenteerde gisteren ook al een eenheid.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 14 februari 2025 @ 12:10:36 #11
3928 Ulx
pi_216677939
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 12:06 schreef Scjvb het volgende:

Begrijpelijkerwijs een bittere pil om te slikken voor Oekraïne, maar dat er een oplossing moet komen staat buiten kijf.
Ach, het wordt een Dictaat van Riyaad of zo?
pi_216677963
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 12:02 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Iemand reageert op phpmystyle dus ik lieg over wat ik schrijf. Dat is gewoon raar. Wat ik schreef staat los van de discussie over wel/niet leveren van wapens en of dit leveren specifiek een verdrag schendt of niet. Het verdrag is in elkgeval meermaals geschonden door de blauwgele psychoten en het vertrouwen ook. Een greep uit de punten die geschonden zijn heb ik vermeld. Dat staat verder los van een discussie die jij met hem hebt, of een ander met hem heeft. Heb ik me tot dusver niet mee bemoeid of actief bij betrokken in wat ik schrijf. Not my words, not my problem.

Omdat ik de beroerdste niet ben wil ik best open staan dat het er aan ligt aan hoe je het interpreteert in relatie tot dit topic. Lees: een eindeloze keten van reactie op reactie op reactie op reactie en dat al ruim 1000 draadjes lang, maar daar blijft het bij. Doe daar mee wat je wil of blijf boos.
Iemand treurig vinden is wat anders dan boos worden en deze post is wederom treurig. 2 alinea's aan cope en dan net doen alsof je niet weet hoe een gesprek werkt. Succes ermee jongen!
pi_216678022
quote:

Ik vraag mij af hoe de VS denkt dat ze die macht hebben? De toegezegde wapens komen al een jaar lang maar mondjesmaat binnen en economisch is het de EU die de meeste steun geeft. Oekraïne zelf is de belangrijkste producent momenteel.
pi_216678033
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 12:08 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]

Past bij een partij die zelf draait op nepnieuws.
  vrijdag 14 februari 2025 @ 12:21:57 #15
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_216678102
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 12:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik vraag mij af hoe de VS denkt dat ze die macht hebben? De toegezegde wapens komen al een jaar lang maar mondjesmaat binnen en economisch is het de EU die de meeste steun geeft. Oekraïne zelf is de belangrijkste producent momenteel.
Dat soort volk zou zelf instant op hun knietjes vallen wanneer geconfronteerd met het geveinsde alfa mannetje trump, en het komt niet bij ze op dat niet iedereen zo in de race zit.
&lt;signature here&gt;.
pi_216678125
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 12:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als je Trump en aanhang gelooft komt vrijwel alle hulp uit de VS, op wat speldenprikken uit Europa na.

Vanuit die visie heeft de VS alle touwtjes in handen.
Als die vandaag met de hulp stoppen staat Poetin volgende maand aan de poorten van Kyiv.
  Forum Admin vrijdag 14 februari 2025 @ 12:24:30 #17
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216678145
Ik zie veel grote kansen op de langere termijn, voor Oekraïne, voor de EU en co..maar dan moeten er echt hele grote hindernissen worden genomen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216678151
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 12:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Iemand treurig vinden is wat anders dan boos worden en deze post is wederom treurig. 2 alinea's aan cope en dan net doen alsof je niet weet hoe een gesprek werkt. Succes ermee jongen!
Dat is hoe jij het aan jezelf verkoopt.

Slaap lekker vannacht. :)
Heel veel sambal
  Moderator vrijdag 14 februari 2025 @ 12:25:10 #19
8781 crew  Frutsel
pi_216678158
quote:

Grappig en Vance zegt van niet

twitter
pi_216678227
quote:

Trump schiet alle kanten op.
Het beste is om dit soort zaken te negeren, totdat er daadwerkelijk iets op tafel ligt.
Zelensky is niet 100% afhankelijk van de VS.
  vrijdag 14 februari 2025 @ 12:28:25 #21
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_216678229
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 12:08 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]

Ja, en nu?
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 14 februari 2025 @ 12:29:30 #22
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_216678254
•🇺🇸 USA: 340 million people, $26 trillion GDP

•🇪🇺 EU: 450 million people, $22 trillion GDP

•🇷🇺 Russia: 146 million people, $4 trillion GDP

Europa moet uit zijn Calimero gedrag komen en zich gaan gedragen als een supermacht.
  Overall beste user 2022 vrijdag 14 februari 2025 @ 12:29:51 #23
3928 Ulx
pi_216678261
quote:
The Ukrainian Prosecutor General's Office is overseeing criminal proceedings against five individuals, including ex-President Petro Poroshenko and leaders of "OPZZH," for high treason, aiding terrorists, and embezzlement. Major assets seized, including a yacht worth ¤150M.

https://gp.gov.ua/ua/post(...)cesualne-kerivnictvo

vrijdag 14 februari 2025 @ 12:30:25 #24
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216678267
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 12:29 schreef fjs het volgende:

Europa moet uit zijn Calimero gedrag komen en zich gaan gedragen als een supermacht.
Idd het is van den zotte dat we ons zo verdeeld en onderdanig opstellen. Tijd om die zijwieltjes los te koppelen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Overall beste user 2022 vrijdag 14 februari 2025 @ 12:31:06 #25
3928 Ulx
pi_216678278
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 12:29 schreef fjs het volgende:

MaAr DaN lOoPt dE StaAtsScHulD oP!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')