SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Escalatie moet je voorkomen, nietwaar @ExTec?quote:❗️🇺🇸🇺🇦 Today, Trump and the US are not ready to talk about Ukraine joining NATO, they believe that Ukraine cannot be in the Alliance, because this is an escalation with Russia, — Zelensky
📍The Americans believe that Ukraine's constitutionally fixed path to NATO is the reason for the war with Russia.
Iemand reageert op phpmystyle dus ik lieg over wat ik schrijf. Dat is gewoon raar. Wat ik schreef staat los van de discussie over wel/niet leveren van wapens en of dit leveren specifiek een verdrag schendt of niet. Het verdrag is in elkgeval meermaals geschonden door de blauwgele psychoten en het vertrouwen ook. Een greep uit de punten die geschonden zijn heb ik vermeld. Dat staat verder los van een discussie die jij met hem hebt, of een ander met hem heeft. Heb ik me tot dusver niet mee bemoeid of actief bij betrokken in wat ik schrijf. Not my words, not my problem.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:21 schreef Glazenmaker het volgende: [..] Altijd een beetje treurig om te zien als iemand de persoonlijkheid mist om gewoon zijn ongelijk toe te kunnen geven. Het is hier zelfs nog een anoniem forum dus wat kan jou het bommen? Deze post is wat volgens jou maakte: [..] Dat... [..] Dat je in propaganda bent getrapt is nog niet zo heel gek, daar is het voor gemaakt, maar dat je nu al 5 posts moeite hebt met toegeven en de hele tijd met niet gerelateerde jij-bakken komt noem ik pas echt een [..]
Laatste stuk ook gelezen?quote:
quote:Speaking of European politics, Vance attacked the continent’s mainstream politicians, saying they used Soviet-style vocabulary such as disinformation or misinformation to dismiss viewpoints with which they disagree. Russian interference in Western democracy has been overstated in the U.S. and Europe, Vance said. He said refusing to curb migration was a much greater threat to democracy than Moscow’s meddling in elections.
“If your democratic society can be taken down by $200,000 of social media ads, then you should think seriously about how strong your grip on or how strong your understanding of the will of the people actually is,” Vance said.
Keeping far-right parties that campaign against migration out of government coalitions is curtailing the will of the people, who have repeatedly been asking for more border control, he said. “I think, unfortunately, the will of voters has been ignored by a lot of our European friends,” he said.
In his address, Vance will also back Elon Musk, the billionaire businessman and Trump ally. Musk’s political campaigning in Europe, including for the Alternative for Germany party—a group under surveillance for extremism—has drawn near-universal criticism from European leaders such as German Chancellor Olaf Scholz and French President Emmanuel Macron. Both men will be in the audience listening to Vance’s speech.
Vance said Musk doesn’t speak for Trump. But he said he agreed with Musk that European countries needed to stop letting in large numbers of migrants from the Middle East, Africa and elsewhere. He also said that European leaders were wrong to criticize Musk for speaking out.
Mooi, hij complimenteerde gisteren ook al een eenheid.quote:Zelensky: "The situation in the Pokrovsk direction has improved in recent days."
He added, "We are more confident there than we were before," without providing further details.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3li4zxal4222s
Ach, het wordt een Dictaat van Riyaad of zo?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:06 schreef Scjvb het volgende:
“Poetin en Trump zullen hun beslissingen opleggen aan Oekraïne” (JC Beaujour)
''En bonjour!'', aldus JC Beaujour.
Begrijpelijkerwijs een bittere pil om te slikken voor Oekraïne, maar dat er een oplossing moet komen staat buiten kijf.
Iemand treurig vinden is wat anders dan boos worden en deze post is wederom treurig. 2 alinea's aan cope en dan net doen alsof je niet weet hoe een gesprek werkt. Succes ermee jongen!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:02 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Iemand reageert op phpmystyle dus ik lieg over wat ik schrijf. Dat is gewoon raar. Wat ik schreef staat los van de discussie over wel/niet leveren van wapens en of dit leveren specifiek een verdrag schendt of niet. Het verdrag is in elkgeval meermaals geschonden door de blauwgele psychoten en het vertrouwen ook. Een greep uit de punten die geschonden zijn heb ik vermeld. Dat staat verder los van een discussie die jij met hem hebt, of een ander met hem heeft. Heb ik me tot dusver niet mee bemoeid of actief bij betrokken in wat ik schrijf. Not my words, not my problem.
Omdat ik de beroerdste niet ben wil ik best open staan dat het er aan ligt aan hoe je het interpreteert in relatie tot dit topic. Lees: een eindeloze keten van reactie op reactie op reactie op reactie en dat al ruim 1000 draadjes lang, maar daar blijft het bij. Doe daar mee wat je wil of blijf boos.
Ik vraag mij af hoe de VS denkt dat ze die macht hebben? De toegezegde wapens komen al een jaar lang maar mondjesmaat binnen en economisch is het de EU die de meeste steun geeft. Oekraïne zelf is de belangrijkste producent momenteel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:06 schreef Scjvb het volgende:
Begrijpelijkerwijs een bittere pil om te slikken voor Oekraïne, maar dat er een oplossing moet komen staat buiten kijf.
Dat soort volk zou zelf instant op hun knietjes vallen wanneer geconfronteerd met het geveinsde alfa mannetje trump, en het komt niet bij ze op dat niet iedereen zo in de race zit.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe de VS denkt dat ze die macht hebben? De toegezegde wapens komen al een jaar lang maar mondjesmaat binnen en economisch is het de EU die de meeste steun geeft. Oekraïne zelf is de belangrijkste producent momenteel.
Als je Trump en aanhang gelooft komt vrijwel alle hulp uit de VS, op wat speldenprikken uit Europa na.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe de VS denkt dat ze die macht hebben? De toegezegde wapens komen al een jaar lang maar mondjesmaat binnen en economisch is het de EU die de meeste steun geeft. Oekraïne zelf is de belangrijkste producent momenteel.
Dat is hoe jij het aan jezelf verkoopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iemand treurig vinden is wat anders dan boos worden en deze post is wederom treurig. 2 alinea's aan cope en dan net doen alsof je niet weet hoe een gesprek werkt. Succes ermee jongen!
Grappig en Vance zegt van nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:06 schreef Scjvb het volgende:
Trump schiet alle kanten op.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:06 schreef Scjvb het volgende:
quote:The Ukrainian Prosecutor General's Office is overseeing criminal proceedings against five individuals, including ex-President Petro Poroshenko and leaders of "OPZZH," for high treason, aiding terrorists, and embezzlement. Major assets seized, including a yacht worth ¤150M.
https://gp.gov.ua/ua/post(...)cesualne-kerivnictvo
Idd het is van den zotte dat we ons zo verdeeld en onderdanig opstellen. Tijd om die zijwieltjes los te koppelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:29 schreef fjs het volgende:
•🇺🇸 USA: 340 million people, $26 trillion GDP
•🇪🇺 EU: 450 million people, $22 trillion GDP
•🇷🇺 Russia: 146 million people, $4 trillion GDP
Europa moet uit zijn Calimero gedrag komen en zich gaan gedragen als een supermacht.
MaAr DaN lOoPt dE StaAtsScHulD oP!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:29 schreef fjs het volgende:
•🇺🇸 USA: 340 million people, $26 trillion GDP
•🇪🇺 EU: 450 million people, $22 trillion GDP
•🇷🇺 Russia: 146 million people, $4 trillion GDP
Europa moet uit zijn Calimero gedrag komen en zich gaan gedragen als een supermacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |