Hoeveel panelen heb jij? 75 is best veelquote:Op maandag 17 februari 2025 13:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
Perfecte dag voor de zonnepanelen. Gaan we de 75kwh opwek voor het eerst dit jaar doorbreken?
Is goed zeikstraal, jezusquote:Op maandag 17 februari 2025 17:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou wijsneus.
Met de laatste upgrade nu 72 stuks thuis.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hoeveel panelen heb jij? 75 is best veel
Keehl heeft een dik zonnepark voor een halve woonwijk 🫣quote:Op maandag 17 februari 2025 23:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Met de laatste upgrade nu 72 stuks thuis.
Bij de moestuin op het 'koffiehok' nog 6.
Overigens blijven steken op 73.7 kwh
Ja en nog heb je op best wat winterdagen een pak stroom te weinig.. je zal altijd energie moeten blijven afnemen als het echt langdurig koud is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Keehl heeft een dik zonnepark voor een halve woonwijk 🫣
En niet eens een nieuwsbericht op frontpage, matig weerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:21 schreef Paul het volgende:
wejowwwwwwwwwww EXTREME KOUDE TEMEPERATUREN!!!!!!!!!!!!!!!!!
er doet iemand anders altijd zo die weerdingen op de frontpagequote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En niet eens een nieuwsbericht op frontpage, matig weer
Dat zijn stomme verwachtingen van de dag. Deze kou verdient een eigen nieuwskop! 😂quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:44 schreef Paul het volgende:
[..]
er doet iemand anders altijd zo die weerdingen op de frontpage
Gelukkig wel dubbele cijfers voor de temperatuurquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog even van genieten, vanaf zaterdag weer geregeld (veel) regen..
Dat dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig wel dubbele cijfers voor de temperatuur
Doe nog maar een maandje het weer van vandaag en voorgaande dagen.
Zoveel regen wordt er nog niet verwacht t/m maandagquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig wel dubbele cijfers voor de temperatuur
Doe nog maar een maandje het weer van vandaag en voorgaande dagen.
Van het gas af dan. En gauw, milieubarbaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:13 schreef Kriegel het volgende:
Mijn gasrekening zit anders best op die 10+ te wachten.
Nee man, lekker blijven zitten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Van het gas af dan. En gauw, milieubarbaar
Meh, het wordt aanzienlijk kutter weer dan nuquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zoveel regen wordt er nog niet verwacht t/m maandag
Gauw aansluiten en batterijen kopen dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee man, lekker blijven zitten.
Er is over vijf jaar geen stroomnet meer vrij en geen batterij meer te krijgen
Nee ik heb aandelen in Trump, ik koop straks de provincie Groningen, linksom of rechtsom. Ik sluit militair machtsvertoon van de Fruts niet uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gauw aansluiten en batterijen kopen dus
Maar goed, er zijn ook net zoveel dagen geweest dat het koud was en kut weer. 1-4 graden met mist, regen of grijze treurnis. Nu wordt het mild en wisselvalliger. Mild is ook wel weer prettigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Meh, het wordt aanzienlijk kutter weer dan nu
Maar nu is dan ook bijna de perfectie
Heb je ook "precies niks aan" 10-12 graden en regen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:46 schreef INViCTuS het volgende:
Nu wordt het mild en wisselvalliger. Mild is ook wel weer prettig
Gister en vandaag is mooierquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heb je ook "precies niks aan" 10-12 graden en regen.
Niet als de keuze ligt tussen regen en zonnig weer zoals nu.quote:
Zon > warmtequote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gister en vandaag is mooier
Maar liever 10-12, dan 1-4
Nee, maar wat ik zei. Het was evengoed vaak 1-4 graden en ronduit baggerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet als de keuze ligt tussen regen en zonnig weer zoals nu.
NA het zuiden en het noorden kon het midden natuurlijk niet achterblijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:19 schreef INViCTuS het volgende:
Eerst kleine pakketten mogelijk morgen
[ x ]
UV-index wordt voor de dame al te hoogquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:16 schreef Dven het volgende:
[..]
UV-index wordt voor de dame al te hoog
Waar en wanneer? Hier nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
Matig weer op komst lijkt het wel
T/m maandag zie ik nog niet heel veel regen. Compleet verregende dagen niet. Morgen wat spetters en maandag wat meer. Wel lekker mild en vrijdag zelfs heel zacht, dus dat is wel fijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Komende week, best wat regen ingetekend.
Ik zie hier as zaterdag kans op een hele millimeter aan regen. En ik kan me oprecht niet meer herinneren de laatste keer dat ik regen gezien heb.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
T/m maandag zie ik nog niet heel veel regen. Compleet verregende dagen niet. Morgen wat spetters en maandag wat meer. Wel lekker mild en vrijdag zelfs heel zacht, dus dat is wel fijn.
Maar heel gek is het ook niet want we hebben best lang hogedruk periode gehad.
#coderoodquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zie hier as zaterdag kans op een hele millimeter aan regen. En ik kan me oprecht niet meer herinneren de laatste keer dat ik regen gezien heb.Dus ik gok dat het sowieso meer dan een maand geleden moet zijn.
#woestijnleven
Jep, daatna wisselvallig echter. Maar liever dit weer nog een maandje. Die temperatuur kan me gestolen worden. De aanwezigheid van zon is veel belangrijker.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
T/m maandag zie ik nog niet heel veel regen. Compleet verregende dagen niet. Morgen wat spetters en maandag wat meer. Wel lekker mild en vrijdag zelfs heel zacht, dus dat is wel fijn.
Maar heel gek is het ook niet want we hebben best lang hogedruk periode gehad.
Ik heb het andersom. Maar ik sport veel buiten in de avond, dan is er sowieso geen zon (tot zomertijdGOD) en is het wel pokkekoud.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, daatna wisselvallig echter. Maar liever dit weer nog een maandje. Die temperatuur kan me gestolen worden. De aanwezigheid van zon is veel belangrijker.
Ren je maar wat harder, krijg je het vanzelf warm.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:53 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik heb het andersom. Maar ik sport veel buiten in de avond, dan is er sowieso geen zon (tot zomertijdGOD) en is het wel pokkekoud.
Echt boffen ja, in de nieuwe week 40-50mm regenquote:
Jammer van het weer, inderdaad. Overigens lijkt het vrijdag droog te blijven en is deze milde/zachte opleving ook maar 1 dag, dus wat dat betreft wel boffen. Volgende week veelal 8-12 graden met soms regen. Achja, terug naar normaalquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Echt boffen ja, in de nieuwe week 40-50mm regenzo blij moeten we met die ZW aanvoering niet zijn.
Als ChatGPT RamboDirk zou moeten afbeelden:quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:55 schreef RamboDirk het volgende:
Jeetje wat een weer
Koud & Helder, Schaatsbaan op, Koek en Zopie, heerlijk helder holland
dus weg met de malaise want het is weer tijd voor de polonaise, polonaise van hier tot Oeteldonk!quote:Op donderdag 20 februari 2025 06:36 schreef Kickinalfa het volgende:
De winter is voorbij, dus wij vieren feest.
Gelukkig wat droger ja na het weekend. Temperaturen ook prima: 8-10 graden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:08 schreef INViCTuS het volgende:
Zo wisselvallig wordt het helemaal niet. Morgen zelfs droog. Met 15-17 graden erbij dus helemaal prima
I reject your reality and substitute my own.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan nog best in maart en april.
Kan me genoeg maanden maart herinneren die meer vrieskou gaven dan januari en februari samenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan nog best in maart en april.
Wa? Dat rook ikquote:
Hier nog wel redelijk wat zon gehad. Die 11 graden nu is ook zo erg nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Pff, saai weertje zo en nogal donker ook..
Wel zonnig?quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:17 schreef INViCTuS het volgende:
Relatief weinig regen komende tijd
[ x ]
Sterktequote:Op donderdag 20 februari 2025 09:29 schreef MissHobje het volgende:
Wat een schijtweer nu al, explosie aan vocht, 1e regenbui is weer een feit en mijn gewrichten zijn weer optilt door de ontstekingen door de omzwaai van lekker vriezend droog naar nat en warmer, top!
Veel hoge bewolking morgen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:14 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Ben benieuwd morgen of het ook echt een mooie dag zal worden. Qua temp zal het wel lekker aanvoelen, maar als er bijna geen zon is het ook maar saai. Vandaag was ook lekker qua temp, maar het was alleen maar grijs hier pfff.
Het begin is mooi nu.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:14 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Ben benieuwd morgen of het ook echt een mooie dag zal worden. Qua temp zal het wel lekker aanvoelen, maar als er bijna geen zon is het ook maar saai. Vandaag was ook lekker qua temp, maar het was alleen maar grijs hier pfff.
Vooruitzichten zijn alweer een stuk frisser met regen ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:27 schreef INViCTuS het volgende:
Niks mis met deze temperatuur, hoor. Scheelt toch een laagje kleding. Zon komt er zo bij. Beste dag van de week
Erg mooi. De lente is voor later.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:43 schreef mitt het volgende:
[..]
Vooruitzichten zijn alweer een stuk frisser met regen ook
Maar 7 graden en wisselvallig is helemaal niks toch..quote:
Onderbroekengenotquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:27 schreef INViCTuS het volgende:
Niks mis met deze temperatuur, hoor. Scheelt toch een laagje kleding. Zon komt er zo bij. Beste dag van de week
Nee, is niks. Maar 2 of 12 graden en wisselvallig is ook niks.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:45 schreef mitt het volgende:
[..]
Maar 7 graden en wisselvallig is helemaal niks toch..
Ik kijk er ook zo niet naar uit om tijdens mijn ronde straks honderd keer hetzelfde gesprek te voeren over nou ja het werd toch wel tijd he, heerlijk dit!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Hahahaha zo fantastisch altijd. Dat gezever over het weer en de totale paniek als er iets bijzonders gebeurd. Op stal ook. Ohhhh het wordt 17 graden. Moeten de paarden de dekens op of af, dadelijk geen ze dood van de hittte...
Begrijp dat ook niet. Het duurt misschien 2 uurtjes dat het 16/17 graden is. Nou nou Poeh Poeh. Man, wees blijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Hahahaha zo fantastisch altijd. Dat gezever over het weer en de totale paniek als er iets bijzonders gebeurd. Op stal ook. Ohhhh het wordt 17 graden. Moeten de paarden de dekens op of af, dadelijk geen ze dood van de hittte...
Dan heb ik nieuws voor je..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:38 schreef cherrycoke het volgende:
Die grijze depressie mag je houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |