Jep, daatna wisselvallig echter. Maar liever dit weer nog een maandje. Die temperatuur kan me gestolen worden. De aanwezigheid van zon is veel belangrijker.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
T/m maandag zie ik nog niet heel veel regen. Compleet verregende dagen niet. Morgen wat spetters en maandag wat meer. Wel lekker mild en vrijdag zelfs heel zacht, dus dat is wel fijn.
Maar heel gek is het ook niet want we hebben best lang hogedruk periode gehad.
Ik heb het andersom. Maar ik sport veel buiten in de avond, dan is er sowieso geen zon (tot zomertijdGOD) en is het wel pokkekoud.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, daatna wisselvallig echter. Maar liever dit weer nog een maandje. Die temperatuur kan me gestolen worden. De aanwezigheid van zon is veel belangrijker.
Ren je maar wat harder, krijg je het vanzelf warm.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:53 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik heb het andersom. Maar ik sport veel buiten in de avond, dan is er sowieso geen zon (tot zomertijdGOD) en is het wel pokkekoud.
Echt boffen ja, in de nieuwe week 40-50mm regenquote:
Jammer van het weer, inderdaad. Overigens lijkt het vrijdag droog te blijven en is deze milde/zachte opleving ook maar 1 dag, dus wat dat betreft wel boffen. Volgende week veelal 8-12 graden met soms regen. Achja, terug naar normaalquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Echt boffen ja, in de nieuwe week 40-50mm regenzo blij moeten we met die ZW aanvoering niet zijn.
Als ChatGPT RamboDirk zou moeten afbeelden:quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:55 schreef RamboDirk het volgende:
Jeetje wat een weer
Koud & Helder, Schaatsbaan op, Koek en Zopie, heerlijk helder holland
dus weg met de malaise want het is weer tijd voor de polonaise, polonaise van hier tot Oeteldonk!quote:Op donderdag 20 februari 2025 06:36 schreef Kickinalfa het volgende:
De winter is voorbij, dus wij vieren feest.
Gelukkig wat droger ja na het weekend. Temperaturen ook prima: 8-10 graden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:08 schreef INViCTuS het volgende:
Zo wisselvallig wordt het helemaal niet. Morgen zelfs droog. Met 15-17 graden erbij dus helemaal prima
I reject your reality and substitute my own.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan nog best in maart en april.
Kan me genoeg maanden maart herinneren die meer vrieskou gaven dan januari en februari samenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan nog best in maart en april.
Wa? Dat rook ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |