Zoveel is er ook niet gebeurd tussen die 2 (of er was meer aan de hand dan ze op de streams hebben gebracht)quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Milena is opdringerig richting Mattie, maar ook naar Sharice
Zoiets heb ik gister ook opgevangen, maar ze waren aan het fluisteren en was moeilijk te verstaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:49 schreef Flow3r het volgende:
Mattie vertelt aan Jane dat Milena tegen Eva heeft gezegd dat Milena niet met anderen mag praten of te close mag worden want dan wordt Sharice boos
Dat is het vooral wat haar van streek heeft gemaakt denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat het van beide kanten alleen vriendschap was, ik heb niks anders gezien, maar kan me wel voorstellen dat het voor zijn vriendin kut was om allerlei berichten te ontvangen
Ja wel meer dan nuquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:53 schreef Folies het volgende:
Milena heeft geen afstand genomen van Jolien. Die zijn toch nooit hecht geweest?
Daar ben ik niet zo zeker vanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:52 schreef Flow3r het volgende:
Mattie : Milena is het probleem niet, zij is een pion in hun groepje
En nu trappen ze allemaal in het verhaal dat Milena heeft opgehangen ook al is dat gebaseerd is op de waarheid. Ze slachtoffert Sharice terwijl ze zelf net zo nasty isquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:56 schreef Folies het volgende:
Keano heeft zich vandaag ook nog goed in laten pakken door Milena en haar een mooi briefje geschreven.
Daar heeft Jordy gelijk inquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy zijn de beide Davids geniepig
Ziet ie goed. Vooral David S.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy is geen domme jongenquote:
Die snapt er geen jota van....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:03 schreef Willewa het volgende:
Jane denkt dat er geen livestream is? 😅 ‘kijkers zien ons 1 uur per dag’.
Het uitfoeteren van Elsa tegen Jordy is niet uitgezonden. Ik vind dat belangerijke info voor stemmers.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:05 schreef Willewa het volgende:
Maar goed, misschien komen veruit de meeste stemmen wel van televisiekijkers, dat weten we ook niet natuurlijk.
Is het ook, Elsa wordt de hand boven het hoofd gehoudenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het uitfoeteren van Elsa tegen Jordy is niet uitgezonden. Ik vind dat belangerijke info voor stemmers.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
Kan dat niet morgen in de uitzending zitten? De irritatie liep op tijdens dat kring gesprek. Ik weet niet of het ervoor of erna is gebeurtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het uitfoeteren van Elsa tegen Jordy is niet uitgezonden. Ik vind dat belangerijke info voor stemmers.
Idd. Al is er beperkte tijd natuurlijk in zo’n uitzending.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Plus hij vertoont regelmatig beetje pesterig gedrag.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die David S heb je niets aan, ik vind het een oversekste kerel, die klaarwakker is als het over sex gaat, net als gisternacht
Keanu was ook wel fel tegen Milena "Suck my dick" ofzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:16 schreef Flow3r het volgende:
Jane tegen keanu : de enige reden dat het weer goed is met jou en milena is omdat ze je wil gebruiken, ik zou never nooit tegen een vriend zeggen ; jij bent niks voor mij
Elsa gaat helemaal los tegen en over Jordyquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Idd. Al is er beperkte tijd natuurlijk in zo’n uitzending.
Ik heb niet superveel streams kunnen kijken afgelopen 2/3 dagen maar heb wel wat negatief gedrag van Elsa richting Jordy in de uitzendingen gezien. Maar misschien is er nog van alles weggelaten dat weet ik niet.
Had Elsa wel hoog zitten, maar ze verliest m’n sympathie daar wel een beetje.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:16 schreef freaky40 het volgende:
Dat uitfoeteren zit morgen in de uitzending dacht ik, dat komt na waar we nu in de uitzending gebleven zijn.
Ja dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:16 schreef freaky40 het volgende:
Dat uitfoeteren zit morgen in de uitzending dacht ik, dat komt na waar we nu in de uitzending gebleven zijn.
Kan, maar dan klopt het niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan dat niet morgen in de uitzending zitten? De irritatie liep op tijdens dat kring gesprek. Ik weet niet of het ervoor of erna is gebeurt
Ah ja dat heb ik gezien idd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Elsa gaat helemaal los tegen en over Jordy
Ze heet letterlijk tegen hem gezegd Ik heb je vier stemmen geven omdat ik je niet leuk vindt.
En ze vindt hem creepy etc
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ok, jammer als ze dat niet laten zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan, maar dan klopt het niet.
Ze schold Jordy uit toen Sharice op de bank zat en de kijker heeft gezien dat Sharice gesaved is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij zei dus iets anders, in Maastrichts dialect. Milena hoorde ‘Lick my dick’ maar dat zei ie niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Keanu was ook wel fel tegen Milena "Suck my dick" ofzo.
Ze kennen elkaar niet, Jane kent de vriendin van Mattie, Maar zij hebben elkaar nooit gesprokenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:21 schreef Folies het volgende:
Ze hadden nooit 2 bekenden van elkaar in die show moeten zetten.
Ze kenden elkaar niet voorafquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:21 schreef Folies het volgende:
Ze hadden nooit 2 heel goede bekenden van elkaar in die show moeten zetten.
Oh nou ja het was geen prettig gesprek.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hij zei dus iets anders, in Maastrichts dialect. Milena hoorde ‘Lick my dick’ maar dat zei ie niet.
Iets van ‘Leck men tesch’ ofzo, wat iets als ‘donder op’ zou betekenen in dialect en daar vaak gebruikt wordt, zonder hele kwade betekenis.
Is allemaal hetzelfde, hoe je het ook bewoord. Fuck you, lick me tasche, donder op, lick my dick.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hij zei dus iets anders, in Maastrichts dialect. Milena hoorde ‘Lick my dick’ maar dat zei ie niet.
Iets van ‘Leck men tesch’ ofzo, wat iets als ‘donder op’ zou betekenen in dialect en daar vaak gebruikt wordt, zonder hele kwade betekenis.
Hij wist toch gelijk dat het de vriendin van zijn vriendin was.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar niet, Jane kent de vriendin van Mattie, Maar zij hebben elkaar nooit gesproken
Wilde ook aftaaienquote:
Van foto'squote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:23 schreef Folies het volgende:
[..]
Hij wist toch gelijk dat het de vriendin van zijn vriendin was.
Je bent al een vriendin als je op de zelfde instagram postquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:23 schreef Folies het volgende:
[..]
Hij wist toch gelijk dat het de vriendin van zijn vriendin was.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:23 schreef Folies het volgende:
[..]
Is allemaal hetzelfde, hoe je het ook bewoord. Fuck you, lick me tasche, donder op, lick my dick.
Joa ach ik zou er niet zoveel van maken. Hoe vaak zeggen mensen wel niet veel gemenere en viezere dingen in het echte leven en komen daar dan ook niet eens op terug.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nou ja het was geen prettig gesprek.
Eens, daar is geen fok speurploeg voor nodigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:25 schreef Folies het volgende:
Ze zijn al 6 jaar vriendinnen als ik het goed heb, en dan zou hij haar niet kennen. Geloof je dat.
Heb je het gesprek gezien? Kiki was niet erg aangenaam, Jolien was er terecht klaar mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
[..]
Joa ach ik zou er niet zoveel van maken. Hoe vaak zeggen mensen wel niet veel gemenere en viezere dingen in het echte leven en komen daar dan ook niet eens op terug.
Zoiets zeggen in een discussie en als je ff fed up with it bent is iets vrij menselijks denk ik.
Kan echt wel hoor als je zo’n eind uit elkaar woont. En je hebt close vrienden en vrienden die je eens per zoveel tijd een keer ziet. Veel mensen onderhouden tegenwoordig vriendschap, zeker met afstanden, ook via social media.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:25 schreef Folies het volgende:
Ze zijn al 6 jaar vriendinnen als ik het goed heb, en dan zou hij haar niet kennen. Geloof je dat.
Milena bedoel je toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je het gesprek gezien? Kiki was niet erg aangenaam, Jolien was er terecht klaar mee.
mssn is het door omstandigheden nooit tot een persoonlijke ontmoeting gekomen, dat kan toch.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:27 schreef Folies het volgende:
Hij heeft ze ook niet uitgezwaaid toen ze samen op vakantie gingen. Ik snap het.
Die Jane is net een Mata Hari, Keanu is binnenboord haha.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 02:06 schreef Kissingbird het volgende:
Jane en Keanu nog aan de babbel.
Keanu: als hij blijft komt hij 3x zo hard terug![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:49 schreef Willewa het volgende:
Om Valentijnsdag in te luiden:
[ link | afbeelding ]
Inderdaad, als je jankt dat je weg wilt ga dan en laat niet een ander gaan die wel wilt blijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:47 schreef Willewa het volgende:
Wat een schijtbank weer eigenlijk. David S had daar minstens mogen zitten en dan lekker naar huis. Had Keanu liever nog ff gehouden tov een David S of Eva die het niet boeit of ze daar zijn en eigenlijk wel weg willen, maar Keanu zal dus waarschijnlijk gaan als de polls kloppen.
Vind het een vervelende man worden. Ook na dat overleg dat jordy niet mattie had gepromoot. Elsa zei van wel alleen niet zo veel. Het was vanaf duidelijk dat niemand voor mattie koos en dat zei jordy ook. Elsa alleen zeggen jolien is lief. Ik gaf jordy echt gelijk over elsa, axel hield ook zijn mond verder dicht tegen haar terwijl hij ook wilde dat jolien gesaved zou worden. Pootje ook helemaal keanu niet promoten. Sharice gewoon voordeel gehad van bb. Maar vooral wicky t.o.v. jolien verloren en daarna wederom eraf gehaald.Dat zei jordy ook nog daar. Ik hoop echt dat mattie en jolien erin blijven en die 2 Davids en eva snel weg zijn met hun gezeur van naar.huis te willen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Inderdaad, als je jankt dat je weg wilt ga dan en laat niet een ander gaan die wel wilt blijven.
Daarom hoorde Jolien sws niet op de bank, Shar wel en ik snap BB niet in deze.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind het een vervelende man worden. Ook na dat overleg dat jordy niet mattie had gepromoot. Elsa zei van wel alleen niet zo veel. Het was vanaf duidelijk dat niemand voor mattie koos en dat zei jordy ook. Elsa alleen zeggen jolien is lief. Ik gaf jordy echt gelijk over elsa, axel hield ook zijn mond verder dicht tegen haar terwijl hij ook wilde dat jolien gesaved zou worden. Pootje ook helemaal keanu niet promoten. Sharice gewoon voordeel gehad van bb. Maar vooral wicky t.o.v. jolien verloren en daarna wederom eraf gehaald.Dat zei jordy ook nog daar. Ik hoop echt dat mattie en jolien erin blijven en die 2 Davids en eva snel weg zijn met hun gezeur van naar.huis te willen.
Mss ligt Kiki er dan bij. Mattie is met weinig woorden gewaarschuwd door Jane en dacht dat Jordy ook iets zei van ga naar je eigen bed.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:34 schreef Koos1958 het volgende:
Hoeveel personen liggen er nu aan de kant bij milena en jolien. Het lijken er 4
Hetzelfde...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 06:05 schreef Flow3r het volgende:
Mattie, Jordy, Jane, Jolien, Axel,Wicky![]()
David,Pootje,Keanu,Eva,Milena,Sharice,Elsa
Hij is vannacht inderdaad zijn eigen bed ingekropen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:59 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mss ligt Kiki er dan bij. Mattie is met weinig woorden gewaarschuwd door Jane en dacht dat Jordy ook iets zei van ga naar je eigen bed.
Ik vind Jordy geniepig.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja en moest wel lachen om Jeffrey en Nielsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Jolien he.
Ik zag een foto dat ze bijna in Jordy kroop.
Zou die chronisch krols zijn?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Wel eerder waarin Elsa toegaf dat Jordy in haar irritatielevel zat en niks van hem kan hebben dus moeten mensen haar maar laten lullen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en moest wel lachen om Jeffrey en NielsHij is echt leuk, je ziet hem overal en die kop van NielsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom is het raar om eerlijk tegen iemand te zeggen dat je stemmen geeft omdat ze je niet leuk vinden. Ik vind dat beter dan: je bent zo sterk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Elsa gaat helemaal los tegen en over Jordy
Ze heet letterlijk tegen hem gezegd Ik heb je vier stemmen geven omdat ik je niet leuk vindt.
En ze vindt hem creepy etc
Ik snap dat ook niet maar blijkbaar is Jordy nu de lieveling die als enigste de waarheid mag zeggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom is het raar om eerlijk tegen iemand te zeggen dat je stemmen geeft omdat ze je niet leuk vinden. Ik vind dat beter dan: je bent zo sterk.
?
Die Jane is ook raar bezig. Die zit gewoon mensen uit haar "eigen" zogenaamde groepje te verlinken met haar : die is gewoon opregn. << ik weet echt niet meer wat ik hier heb willen schrijvenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:18 schreef Flow3r het volgende:
Jane : wicky hoort niet bij hun, hij is gewoon oren in het huis
[ afbeelding ]
Lieveling. Poeh..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet maar blijkbaar is Jordy nu de lieveling die als enigste de waarheid mag zeggen.
Oren denk ik?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die Jane is ook raar bezig. Die zit gewoon mensen uit haar "eigen" zogenaamde groepje te verlinken met haar : die is gewoon opregn. << ik weet echt niet meer wat ik hier heb willen schrijven![]()
Ze heeft Axel er ook op uit gestuurd om Oren te zijn...
Ik vertrouw haar niet.
In mijn ogen niets.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lieveling. Poeh..wat is er lief aan Jordy dan?
Ontbijt nog niet klaar??quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
8.33 uur...Ze hebben nog nooit zo lang mogen blijven liggen.
Hebben ze tv gemaakt gisteravond?
Krijgen ze een Valentijnsontbijt?
Is de stagiaire te laat?
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn ze allang uit bed en kijken wij naar een opgenomen loop?
Die zijn de stagiaires nog even snel aan het schrijvenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:36 schreef engine het volgende:
Hoop dat jordy zijn kaartjes klaar liggen
Ja doei. Nog FF belonen ook omdat hij uren zat te pruilen en afgeven op BB.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:36 schreef engine het volgende:
Waarom? Hij heeft net als veel andere geen kaartjes omdat hij door speelde.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:36 schreef engine het volgende:
Maar 'oprecht 'quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die Jane is ook raar bezig. Die zit gewoon mensen uit haar "eigen" zogenaamde groepje te verlinken met haar : die is gewoon opregn. << ik weet echt niet meer wat ik hier heb willen schrijven![]()
Ze heeft Axel er ook op uit gestuurd om Oren te zijn...
Ik vertrouw haar niet.
Jawel. Mag wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Maar 'oprecht 'waarom zou ze dat niet mogen doen?
Het is toch een spel?
Het spel spelen is toch niet verkeerd?
Mensen zwart maken en leugens vertellen is niet leuk.
En roddelen doen ze allemaal.
Maar een 'pion' in een andere groep hebben kan voordelig zijn voor het spel.
Is mijn mening.
Die drie kunnen mij ook niet veel schelen of ze weg moeten of mogen blijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:45 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb een stem block. Weet echt niet op wie ik 2 x mijn stem op kan zetten. Van mij mogen ze alle 3 nl. en heb het vermoeden dat David s gaat. Dus ze zowiezo alle 3 blijven
ik vind ook dat Jane en Axel het spel gewoon goed spelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Maar 'oprecht 'waarom zou ze dat niet mogen doen?
Het is toch een spel?
Het spel spelen is toch niet verkeerd?
Mensen zwart maken en leugens vertellen is niet leuk.
En roddelen doen ze allemaal.
Maar een 'pion' in een andere groep hebben kan voordelig zijn voor het spel.
Is mijn mening.
Zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoop wel op een miljoen hartjes ballonnen in de woonkamer.
En gebakken broodjes met kaas. En chocomel. En druiven.
Ik denk dat ze zelf ook wel voelen dat er iets niet klopt. Na weken om 8 uur wakker gemaakt worden gaat je interne klok daar op staan.quote:
ze bespreekt dat ook met Axel, hoe ze dat gaan doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jawel. Mag wel.
Maar ik zie haar daar zitten met Matt, Jordy en Keanu ( op die foto hier ergens) en het voelt dan niet goed want zo doet ze ook tegen Axel.
Het kan zo zijn dat ze alleen voor zichzelf bezig is en iedereen tegen elkaar opzet.
En ik wil dat Axel wint.
Ik wil ook dat Axel wint.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jawel. Mag wel.
Maar ik zie haar daar zitten met Matt, Jordy en Keanu ( op die foto hier ergens) en het voelt dan niet goed want zo doet ze ook tegen Axel.
Het kan zo zijn dat ze alleen voor zichzelf bezig is en iedereen tegen elkaar opzet.
En ik wil dat Axel wint.
Dat is ze niet maar leuk bedacht!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane is voor mij de puppet master ....![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:03 schreef -river- het volgende:
Beeld even op huiskamer geweest en daar lag iets op de bank.
Rummikub volgens mijquote:
Sowieso weet niemand tegenwoordig meer de echte betekenis van Valentijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Valentijn is geen feestdag he.Dat is "koop zoveel mogelijk troep met hartjes enzo" winkeliers blij
Met hun fijne Valentijn..goedemorgen valentijntjes
Het is bedacht als commerciële onzinquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sowieso weet niemand tegenwoordig meer de echte betekenis van Valentijn.
Nu maken ze er commerciële onzin van
Boeienquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Valentijn is geen feestdag he.Dat is "koop zoveel mogelijk troep met hartjes enzo" winkeliers blij
Met hun fijne Valentijn..goedemorgen valentijntjes
Jawel komt goedquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar...... dan gaat Keanu niet
Zou ik ook doen als ik met Eva moest trouwenquote:
Dan heb je pijn en kan je niet praten en slikken en heb je koorts.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee maar ze zei het dat ze keelontsteking heeft.
Oh zijn er mensen met morfine tabletten in huis? Gewoon in het medicijnkastje?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:12 schreef greysbones het volgende:
Eva had een hele pil morfine genomen
Ipv een allergietablet
Hoe groot is de kans dat iemand een morfine pil heeft liggenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Moraal van het verhaal volgens Eva neem geen blauwe pillen![]()
* Kodiak100 zijn tabletten tegen allergieën zijn blauw
Ach 1 morfine pil kan geen kwaad, maar waarom allergie pillen van iemand anders slikken is ook niet bestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva had haar wenkbrauwen geverfd kan er niet tegen
Vroeg aan haar broer waar liggen je hooikoorts pillen
Morfine pil gepakt
Ipv allergietablet
Eva DBK
Er zullen vast mensen zijn die ze hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh zijn er mensen met morfine tabletten in huis? Gewoon in het medicijnkastje?
Een verknipte boterham voor een verknipte damequote:
Die van mij klein wit en rond net zoals mijn poep pilletje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Moraal van het verhaal volgens Eva neem geen blauwe pillen![]()
* Kodiak100 zijn tabletten tegen allergieën zijn blauw
Is vrijwilligquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik met Eva moest trouwen
* greysbones geeft @engine een bosje bloemen en zegt succesquote:
Ik niet....axelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft @:Engine een bosje bloemen en zegt succes![]()
vanaf dat ze der ogen heb al. lekker belangrijk doenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:20 schreef Koos1958 het volgende:
Pff.ene stream sharice hartjes van brood maken en op de ander Eva zeuren over keelontsteking
Dat maakt haar dus wel een goede accountmanagerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
Milena is echt een player met mensen. Gisternacht echt slecht praten over sharice en nu sinds gisterochtend weer aan haar geplakt zijn.
Huh?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:24 schreef -river- het volgende:
Ik ben benieuwd of het klopt dat er vandaag een of twee nieuwe bij komen.
Gewoon elke ochtend een uurtje muziek ... dansend wakker worden ..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Wanneer trommelt BB ze nu eens uit bed
Klopt. Beide Davids worden vervangen wegens te saai.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:24 schreef -river- het volgende:
Ow niks van meegekregenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat las ik deze week al meerdere malen op sm.
Was een scheetje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
Wtf
Zit er iemand te roken op die kamer ofzo
Kwam een rook walmpje langs
ze heeft nu al zeven kleurenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien hoopt dat er niemand hoeft te gaan vandaag omdat het Valentijn is
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:24 schreef -river- het volgende:
David S in de keukenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wat is er op stream 2? Heb echt totaal geen zin in Milena vandaag.
Eva en Davidquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wat is er op stream 2? Heb echt totaal geen zin in Milena vandaag.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ze heeft nu al zeven kleurenomdat ze weet dat ze een goner is tegen deze twee potentiele finalisten
Keanu heeft zijn miljoenen tiktok fans dus, ja potentiele finalistquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]Mattie oke... maar Keanu een potentiële finalist noemen
Oh dat had ik nog niet mee gekregen. Dat is wel attent van Charice..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice aan de genomineerde hartjes brood hartjes geven, milena gelijk en ik dan.
Daarom staat hij ook zo laag in alle polls?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Keanu heeft zijn miljoenen tiktok fans dus, ja potentiele finalist
Milena is de Nawel van dit jaarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:31 schreef marky het volgende:
[..]
Milena is de Charlotte van dit jaar.
Op FB en X vroegen ze zich af of er een of twee nieuwe zouden komen. Maar het zijn maar geruchten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Wat? Nee toch? Hoezo? Waar las je dat?
denk dat ze oxcy bedoelde want ze had het over ixyl weet ik het allergie tablettenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh zijn er mensen met morfine tabletten in huis? Gewoon in het medicijnkastje?
Heel simpel gedacht zit er momenteel 1 NL man te veel in. Dus de kans dat Keanu naar huis gaat is behoorlijk groot.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]Mattie oke... maar Keanu een potentiële finalist noemen
er moet onderhand een belgische vrouw uit, dus de kans dat Jolien naar huis gaat is gigantisch grootquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:33 schreef marky het volgende:
[..]
Heel simpel gedacht zit er momenteel 1 NL man te veel in. Dus de kans dat Keanu naar huis gaat is behoorlijk groot.
lijkt me toch wel stugquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:24 schreef -river- het volgende:
Uit bejaardenhuis bedoel want ze weer met ouderen begreep ik een keer. Die waarvan ze zei dat ouderen stinken en vies zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen of Sharice niet is ontsnapt is van de afdeling waar ze zegt te werken
Nee hoor, Jolien blijft nog even. Keanu is het minst populairst van die 3.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
er moet onderhand een belgische vrouw uit, dus de kans dat Jolien naar huis gaat is gigantisch groot
tot nu toe zijn er meer nederlanders uit dus
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen of Sharice niet is ontsnapt is van de afdeling waar ze zegt te werken
Yepquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee hoor, Jolien blijft nog even. Keanu is het minst populairst van die 3.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:38 schreef Kodiak100 het volgende:
neem maar van mij aan dat ouderen inderdaad kunnen stinken en vies kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Uit bejaardenhuis bedoel want ze weer met ouderen begreep ik een keer. Die waarvan ze zei dat ouderen stinken en vies zijn
ik ga gelijk krijgen vanavond, ik heb altijd gelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee hoor, Jolien blijft nog even. Keanu is het minst populairst van die 3.
Klopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ga gelijk krijgen vanavond, ik heb altijd gelijk
en tikkytokkers stemmen niet in polls, voor dat extra verrassingseffect
Nee psychiatrische instelling met ouderenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Uit bejaardenhuis bedoel want ze weer met ouderen begreep ik een keer. Die waarvan ze zei dat ouderen stinken en vies zijn
Ouderen in verzorgingshuis worden nog maar 2x per week gedouched. En moeten zich de anderen dagen zelf douchen en daar gaat het mis.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:44 schreef Verida het volgende:
[..]
neem maar van mij aan dat ouderen inderdaad kunnen stinken en vies kunnen zijn
het is niet zo netjes om dat te bespreken op de streams, maar het was in een gesprek dat dit naar voren kwam.
en ze werkt volgens mij ook in de psychiatrie, of heeft daar de opleiding voor.
Alleen de Salar poll heeft tot nu toe gelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ga gelijk krijgen vanavond, ik heb altijd gelijk
en tikkytokkers stemmen niet in polls, voor dat extra verrassingseffect
in welk land wordt het gehouden, NLquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn nu 7 Nederlanders en 6 belgen en 7 mannen en 6 vrouwen
Ik moet helemaal niks.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
in welk land wordt het gehouden, NL
dus wij moeten voor de NLers zijn
Al jaren maar vergeet niet dat tiktokkers niet mee doen aan polls maar Keanu staat wel erg laag dus ik weet niet of dat omhooggevallen gehaald kan worden door tiktokkers.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Alleen de Salar poll heeft tot nu toe gelijk
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Keanu eruit gaat, kijk ik niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |