Zoveel is er ook niet gebeurd tussen die 2 (of er was meer aan de hand dan ze op de streams hebben gebracht)quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Milena is opdringerig richting Mattie, maar ook naar Sharice
Zoiets heb ik gister ook opgevangen, maar ze waren aan het fluisteren en was moeilijk te verstaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:49 schreef Flow3r het volgende:
Mattie vertelt aan Jane dat Milena tegen Eva heeft gezegd dat Milena niet met anderen mag praten of te close mag worden want dan wordt Sharice boos
Dat is het vooral wat haar van streek heeft gemaakt denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat het van beide kanten alleen vriendschap was, ik heb niks anders gezien, maar kan me wel voorstellen dat het voor zijn vriendin kut was om allerlei berichten te ontvangen
Ja wel meer dan nuquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:53 schreef Folies het volgende:
Milena heeft geen afstand genomen van Jolien. Die zijn toch nooit hecht geweest?
Daar ben ik niet zo zeker vanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:52 schreef Flow3r het volgende:
Mattie : Milena is het probleem niet, zij is een pion in hun groepje
En nu trappen ze allemaal in het verhaal dat Milena heeft opgehangen ook al is dat gebaseerd is op de waarheid. Ze slachtoffert Sharice terwijl ze zelf net zo nasty isquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:56 schreef Folies het volgende:
Keano heeft zich vandaag ook nog goed in laten pakken door Milena en haar een mooi briefje geschreven.
Daar heeft Jordy gelijk inquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy zijn de beide Davids geniepig
Ziet ie goed. Vooral David S.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy zijn de beide Davids geniepig
Jordy is geen domme jongenquote:
Die snapt er geen jota van....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:03 schreef Willewa het volgende:
Jane denkt dat er geen livestream is? 😅 ‘kijkers zien ons 1 uur per dag’.
Het uitfoeteren van Elsa tegen Jordy is niet uitgezonden. Ik vind dat belangerijke info voor stemmers.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:05 schreef Willewa het volgende:
Maar goed, misschien komen veruit de meeste stemmen wel van televisiekijkers, dat weten we ook niet natuurlijk.
Is het ook, Elsa wordt de hand boven het hoofd gehoudenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het uitfoeteren van Elsa tegen Jordy is niet uitgezonden. Ik vind dat belangerijke info voor stemmers.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
Kan dat niet morgen in de uitzending zitten? De irritatie liep op tijdens dat kring gesprek. Ik weet niet of het ervoor of erna is gebeurtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het uitfoeteren van Elsa tegen Jordy is niet uitgezonden. Ik vind dat belangerijke info voor stemmers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |