Zou je wel naar bed gaan? Slapen kost wel heel veel tijdquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:51 schreef Tele6 het volgende:
Ondertussen ben ik nog een was aan het draaien, moet ik nog douchen, moet ik nog wat eten (heb vanavond 12 km gerend pffff) en moet ik inpakken voor een weekendje met B. Oh en de wekker gaat 6:30 weer
Ik hoop er over een halfuurtje of zo wel in te liggen. De was is net klaarquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou je wel naar bed gaan? Slapen kost wel heel veel tijd![]()
Etentje was gezellig en (bijna helemaal) lekker.
Heerlijke champignonsoep, bloemkool/kaas quiche en een flinke salade met heel veel lekkers erin. Nagerecht was (mislukte) rijstepap daar kon je een muur mee metselen, was haar eerste keer. Was ook totaal niet zoetig, geen kaneel of andere smaakmakers
Den Uyl zit in den oliequote:Op vrijdag 14 februari 2025 06:35 schreef derLudolf het volgende:
Koekoek, Koekoek
Ja, Joop moet in den hoek
Boogschieten in het kader van Valentijnsdag?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:40 schreef Tele6 het volgende:
Zijn er hier mensen die iets gaan doen voor valentijnsdag?
We hebben gister bij de sportclub iig geoefend met boogschieten
Inderdaad!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boogschieten in het kader van Valentijnsdag?
[ afbeelding ]
Dat deed de dame hier in huis ook. Wel ontbijt eisen, maar koffie zetten, ho maar. Nu heeft ze wel mijn schoot in beslag genomen en dat is niet handig hoe gezellig ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik was wel teleurgesteld dat ik van mijn twee mannen in huis niet eens een ontbijt op bed kreeg, maar uit bed gehuild werd om hún ontbijt klaar te maken![]()
Bah bah. Hopelijk snel helemaal over!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:09 schreef Blues het volgende:
Heel m'n buik vannacht naar de mallemoer![]()
Niet naar werk, voel het nu wel weer opknappen, slappe hap!
Dus maar de wasjes van morgen naar vandaag en een klein rondje lopen buiten
Kijk zie je, was dan zonde geweest van zo'n bos rozenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik merkte in deze SC vanochtend dat het 14 februari is dus nee, daar doen we niets aan.
Preciesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kijk zie je, was dan zonde geweest van zo'n bos rozen
Of de koerier is nog onderwegquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:09 schreef sigme het volgende:
Ik aanbid niemand in het geheim, dus ik heb niemand om een valantijnskaart aan te sturen. Blijkbaar word ik ook niet in het geheim aanbeden, of kennen geheime aanbidders m'n adres niet, want ik krijg ook geen valentijnspost.
Hier ook...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:09 schreef sigme het volgende:
Het is hier nog steeds wit
[ afbeelding ]
Vanavond gaan we in het stadje beneden uit eten. Wij zitten met onze lodge bijna boven op een berg, zonder eigen vervoer, en als Valentijnscadeau geven we elkaar een taxi rit terug, zodat we niet weer de berg op hoeven te klimmen na afloop.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:17 schreef Blues het volgende:
Ik vind dat hele valentijn ook zo'n onzinnig iets
Ik heb ook zo´n vrouwquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Precies![]()
En mijn lief weet dat bloemen hier vanwege ethische overwegingen in de ban zijn dus die krijg ik hoe dan ook niet. Helaas, want bloemen
Liefde gaat ook door de maag toch? Het is niet alleen Valentijnsdag blijkbaarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Precies![]()
En mijn lief weet dat bloemen hier vanwege ethische overwegingen in de ban zijn dus die krijg ik hoe dan ook niet. Helaas, want bloemen
Is mensen naar Zuid Amerika halen voor twee weekjes lol niet veel schadelijker?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:05 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik heb ook zo´n vrouwHoef dus nooit een bosje bloemen te kopen, want dat wordt niet gewaardeerd.
Een plant mag dan weer wel, maar ja...
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Liefde gaat ook door de maag toch? Het is niet alleen Valentijnsdag blijkbaar
[ afbeelding ]
Meestal 3 tot 4 weken, maakt dat het wat beter?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is mensen naar Zuid Amerika halen voor twee weekjes lol niet veel schadelijker?of is de bekende uitspraak van vriend Brecht hier van toepassing?
Kasquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Meestal 3 tot 4 weken, maakt dat het wat beter?![]()
Mijn vrouw wil geen bloemen omdat die na 1 of 2 weken doodgaan in een vaas. Dus liever een plant, die gewoon "leeft". En nee, we zijn geen vegegariers en hebben geen vliegschaamte. Ze vindt het gewoon zonde van mooie bloemen als die in een vaas eindigen ipv gewoon ergens op een veld.
Oh gruwel, hyastinkten,quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:01 schreef derLudolf het volgende:
Bij snijbloemen ben je er in elk geval wel zeker van dat het geen hyacinten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaasch 😢
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:39 schreef AnneX het volgende:
Top Kaat! Dat de goede werken nog lang mogen duren.
Voor Valentijnsdagwerden ruim 20 dozen met drie gitaren, 2 versterkers, 9 statieven in soorten en maten en 8 klokken opgehaald voor in de opslag.
Wel 3 lege hoeken in huis, allemaal voor de fotograaf.
“ die fotografeert blijkbaar op heuphoogte” 🙃
Van half tien tot 3 uur doorgewerkt. Mét hulp. In een uurtje waren de dozen weg met 3 verhuismannen. Nu niks en veel lege ruimte. Het echoot zelfs😎En door een raam? Raam eruit halen? Dat hebben we hier nog wel eens gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaasch 😢We have far more in common than that which devides us..
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:39 schreef AnneX het volgende:
Top Kaat! Dat de goede werken nog lang mogen duren.
Voor Valentijnsdagwerden ruim 20 dozen met drie gitaren, 2 versterkers, 9 statieven in soorten en maten en 8 klokken opgehaald voor in de opslag.
Wel 3 lege hoeken in huis, allemaal voor de fotograaf.
“ die fotografeert blijkbaar op heuphoogte” 🙃
Van half tien tot 3 uur doorgewerkt. Mét hulp. In een uurtje waren de dozen weg met 3 verhuismannen. Nu niks en veel lege ruimte. Het echoot zelfs😎Op welke vraag is het antwoord 'Nee'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaasch 😢ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
”Neen” op verhuislift over balkon - had ik al eerder gevraagd - en “Neen” op door het raam. Liet de verhuisman tel. spreken met de huurbaas.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Op welke vraag is het antwoord 'Nee'?
Ik denk niet dat ik dat soort dingen zou vragen aan een huurbaas, tenzij dat balkon of dat raam niet bij de gehuurde woning hoort.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
”Neen” op verhuislift over balkon - had ik al eerder gevraagd - en “Neen” op door het raam. Liet de verhuisman tel. spreken met de huurbaas.
Waarom vraag je al die dingen? Dat moet je ook niet doen. Gewoon doen i.p.v. eerst vragen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
”Neen” op verhuislift over balkon - had ik al eerder gevraagd - en “Neen” op door het raam. Liet de verhuisman tel. spreken met de huurbaas.
Ik zou dat in dit geval ook gevraagd hebben. T is jammer dat het niet mag.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:38 schreef AnneX het volgende:
Tralala.
Het is geen wbv. Het is een particulier verhuurder en dorpsgenoot, de buurman.
In een knappe villa ernaast.
Tsja. Ik snap het wel, maar je geeft 'm meer zeggenschap dan hij zou moeten krijgen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:38 schreef AnneX het volgende:
Tralala.
Het is geen wbv. Het is een particulier verhuurder en dorpsgenoot, de buurman.
In een knappe villa ernaast.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:32 schreef flipsen het volgende:
Is @:Candaasje intussen toch ook in de bosjes neergevallen?
En nu?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:46 schreef AnneX het volgende:
Belangrijke zaken gaan voorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:53 schreef derLudolf het volgende:
Daar ging de planning van nog wat schilderenTelefoon uit Litouwen
Uhu en ik had al even niets gehoord en dacht al "wat nu weer"quote:
Bonen gegeten?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhu en ik had al even niets gehoord en dacht al "wat nu weer"
Daarvoor hadden we vooral geschreven en ze had wel gezegd, ja eigenlijk moeten we leuke bellen en sindsdien weinig reactie gehad.
Maar vanmiddag allemaal spraakberichten en toen ik met een deur de trap af liep hoorde ik ineens een stem vanuit mn broekzak, geen idee hoe ik heb opgenomen
Het was heerlijk maar wel veel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:24 schreef Sarabi het volgende:
Wij gaan vanavond uiteten verder doen we niets bijzonders voor Valentijnsdag.
Ok, dit moet ik even rectificeren. Ik vond net een ontzettend lief kaartje op mijn kussen. Na bijna 25 jaar samen weet hij me dan toch nog te verrassenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:48 schreef Phaidra het volgende:
Vriendlief zei vanochtend: Fijne valentijnsdag! Verder verwacht ik niks.
Awquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ok, dit moet ik even rectificeren. Ik vond net een ontzettend lief kaartje op mijn kussen. Na bijna 25 jaar samen weet hij me dan toch nog te verrassen.
Wij zijn gewoon bij met schaatsenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Groetjes vanaf de bank met oppaskat op de leuning, schaatsen op (loop wel achter dus geen spoilers) en oppaskinders al twee uur in slaap. Ze waren zo blij dat ik er was, heel schattig. De oudste klampte zich aan me vast en zei 'ik laat je nooit meer los'. Lekker gegeten, spelletje gespeeld, kinders in bed, snoepkast geplunderd, en nu beetje bijkomen van de dag. Vanochtend mentorgesprek, daarna aan afspraak voorbereiding gewerkt, naar uni, heerlijk gewandeld met @:Tele6
, weer gewerkt, afspraak, naar huis, kwartier thuis en toen hierheen. Verwacht buren over anderhalf uur ofzo thuis, denk dat ik daarna thuis heerlijk in slaap ga vallen
Tja, we moeten toch door met ons levenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:37 schreef fietsie het volgende:
@:Lucky_Strike jullie Chinees gaat dicht ! Hoe moet dit nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, we moeten toch door met ons levenDat het het nieuws haalt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Absurd inderdaadquote:
Hehe, nee dank je.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:51 schreef borisz het volgende:
Lol Fries. Lees nu net dat bericht.
Denk dat er maar een RLS moet komen over de BBQ-avonturen in huize LS.
Timingquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat lekker @:Lucky_Strike! Morgen en overmorgen ook tijd om live te kijken? Ik was om 22.25 klaar met kijken en 22.30 waren de buren al thuisdus inmiddels katjes eten gegeven en opgesloten in hun slaapkamer en zelf in bed nog even naar ze gluren van de camera
Ik kwam hier ook om dat te postenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:37 schreef fietsie het volgende:
@:Lucky_Strike jullie Chinees gaat dicht ! Hoe moet dit nu?
Hals und Beinbruchquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik kwam hier ook om dat te posten![]()
Verder beginnen we vandaag met wandel clubje aan het noordzee pad hier. Beginnen aan de Duitse grens en dan 350 km naar het noorden.![]()
We doen het wel in etappes van 10-15 km en af en toe maken we er een 2 daags tripje van.. Zin in!
De wereld is met de dag enger aan het worden. Duitse politicus zei “we moeten ons nu niet alleen zorgen maken bij de verkiezingen over inmenging van Rusland maar nu ook over inmenging van de VS”.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:48 schreef Candaasje het volgende:
Sorry, misschien niet het juiste topic. Zat me hoog.
Een slecht geslapen, dus lekker labiel![]()
Bijna ‘echt’ dus Ludolf!
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:47 schreef Candaasje het volgende:
Zo, massa ontslagen bij de NPS in Amerika…. Straks zeker ook alle nationale parken in handen van vriendjes van die nazi sympathisant…;.?
Mijn ouders zijn deze week ook in Lapland, daar kreeg ik ook al heel mooie foto's van doorgestuurd!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef MadMaster het volgende:
The roof, the roof, the roof is on fire!
[ afbeelding ]
Onze hut zojuist met het Noorderlicht er pal boven.
Morgen weer naar huis...
Wat hebben jullie toch een prachtige reisquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen weer naar huis...
Komt wel heel dichtbij zoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:16 schreef borisz het volgende:
Mis het wel tijdens het schaatsen
Vanmorgen een rondje door Bloestreg, Zuilen, Werkspoor.
Dat de verzetsbeweging bij de nationale parken begonnen is zal daar ongetwijfeld bij meespelen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:47 schreef Candaasje het volgende:
Zo, massa ontslagen bij de NPS in Amerika…. Straks zeker ook alle nationale parken in handen van vriendjes van die nazi sympathisant….?
Dat is wel weer allemachtig prachtig zegquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Net onze schoenen weer uitgedaan, koffie gezet, gaan alle alarmen weer af met dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Nu stop ik met spammen...
Zag gisteren een interview met 3 boeren die op “mr Trump” hadden gestemd en hun boerderij dreigen te verliezen door een nieuwe regel. De journalist zei “maar dat stond in “project 2025”. De heren hadden aangenomen dat het voor hun niet zou gelden. Net zoals de man wiens, ongedocumenteerde, vrouw nu weer in haar thuisland is. En zo nog veel meerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat de verzetsbeweging bij de nationale parken begonnen is zal daar ongetwijfeld bij meespelen.
Het gaat om de ándere de ander.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zag gisteren een interview met 3 boeren die op “mr Trump” hadden gestemd en hun boerderij dreigen te verliezen door een nieuwe regel. De journalist zei “maar dat stond in “project 2025”. De heren hadden aangenomen dat het voor hun niet zou gelden. Net zoals de man wiens, ongedocumenteerde, vrouw nu weer in haar thuisland is. En zo nog veel meer
En wat denk jij daarvan?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:03 schreef AnneX het volgende:
MnX denkt nu aan een lat relatie: ik op het nieuwe adres en hij blijft hier.😂of als werkadres.
Instemmend en empatisch geknikt.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:03 schreef AnneX het volgende:
MnX denkt nu aan een lat relatie: ik op het nieuwe adres en hij blijft hier.😂of als werkadres.
Dat hadden vrienden van mij ook. Zij wilde wel, hij nog niet. Na een maand was hij helemaal om. Geen tuin meer, àlles gelijkvloers, altijd de auto vlakbij (de garage was wat vol 😂)quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:03 schreef AnneX het volgende:
Wat een kadoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen weer naar huis...
Tof!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:16 schreef borisz het volgende:
Mis het wel tijdens het schaatsen
Vanmorgen een rondje door Bloestreg, Zuilen, Werkspoor.
Boodschappen gedaan. Morgen stoofvleesch![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:03 schreef AnneX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |