Zag gisteren een interview met 3 boeren die op “mr Trump” hadden gestemd en hun boerderij dreigen te verliezen door een nieuwe regel. De journalist zei “maar dat stond in “project 2025”. De heren hadden aangenomen dat het voor hun niet zou gelden. Net zoals de man wiens, ongedocumenteerde, vrouw nu weer in haar thuisland is. En zo nog veel meerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat de verzetsbeweging bij de nationale parken begonnen is zal daar ongetwijfeld bij meespelen.
Het gaat om de ándere de ander.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zag gisteren een interview met 3 boeren die op “mr Trump” hadden gestemd en hun boerderij dreigen te verliezen door een nieuwe regel. De journalist zei “maar dat stond in “project 2025”. De heren hadden aangenomen dat het voor hun niet zou gelden. Net zoals de man wiens, ongedocumenteerde, vrouw nu weer in haar thuisland is. En zo nog veel meer
En wat denk jij daarvan?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:03 schreef AnneX het volgende:
MnX denkt nu aan een lat relatie: ik op het nieuwe adres en hij blijft hier.😂of als werkadres.
Instemmend en empatisch geknikt.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:03 schreef AnneX het volgende:
MnX denkt nu aan een lat relatie: ik op het nieuwe adres en hij blijft hier.😂of als werkadres.
Dat hadden vrienden van mij ook. Zij wilde wel, hij nog niet. Na een maand was hij helemaal om. Geen tuin meer, àlles gelijkvloers, altijd de auto vlakbij (de garage was wat vol 😂)quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:03 schreef AnneX het volgende:
Wat een kadoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:57 schreef MadMaster het volgende:
The roof, the roof, the roof is on fire!
[ afbeelding ]
Onze hut zojuist met het Noorderlicht er pal boven.
Morgen weer naar huis...
Tof!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:16 schreef borisz het volgende:
Mis het wel tijdens het schaatsen
Vanmorgen een rondje door Bloestreg, Zuilen, Werkspoor.
Boodschappen gedaan. Morgen stoofvleesch![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:03 schreef AnneX het volgende:
Tja, dat vraagt mnX ook iedere dag. 😎quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:25 schreef Blues het volgende:
Wat wás eigenlijk de reden dat je wilde verhuizen AX ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er ook mee bezig. Verdwijnt het niet van selluf? Zakt het niet zo ver weg, dat het voor niemand op te graven is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef sigme het volgende:
Ik heb duizenden oude mails weggegooid. Echt, duizenden.
Nu zijn er nog veel te veel om de boel over te harken naar een gratis proton-account.
Pfffffffffffffff.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, dat vraagt mnX ook iedere dag. 😎
Niet dat ik aan hem zó breng: een hele grote declutter operatie na al die jaren.
Dat is beneden al een verademing. Licht. Lucht. Ruimte. En gelijkvloers.
En X beseft heel goed, dat deze ruimte in het eigenste dorp vrij uniek is.Dat zijn heel veel goede redenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, dat vraagt mnX ook iedere dag. 😎
Niet dat ik aan hem zó breng: een hele grote declutter operatie na al die jaren.
Dat is beneden al een verademing. Licht. Lucht. Ruimte. En gelijkvloers.
En X beseft heel goed, dat deze ruimte in het eigenste dorp vrij uniek is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanzelluf verdwijnt er niks, @AnneXquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ben er ook mee bezig. Verdwijnt het niet van selluf? Zakt het niet zo ver weg, dat het voor niemand op te graven is.
Heeft ziggo ( wij dan) geen migratiedienst oid?
@:sigme uitzoeken proton heb ik overgedragen. Wij bespraken het net nog aan tafel.
Zit er een beperking op dan?
Goeie tip verder van @:Vanyel…
Tsjonge. Daar was het toch helemaal geen lekker weer voor? Had de trein een lekke band ofzo?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Poeh. Gewandeld. 18,4 k stapjes en ik zeg het er maar bij, voor mij is dat serieus veel
nee Fok was kapot. Ik had letterlijk niks beters te doen dan maar buiten gaan lopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsjonge. Daar was het toch helemaal geen lekker weer voor? Had de trein een lekke band ofzo?
Vroegâh kregen we dan nog steeds een ander grappig tekstje als je op F5 drukte. Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee Fok was kapot. Ik had letterlijk niks beters te doen dan maar buiten gaan lopen.
Productief zeg. Ik ben hier ook nog steeds bezig met de digitale opruiming. Ik wil het voor 2026 af hebben en mail staat natuurlijk ook op de to do-lijst.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef sigme het volgende:
Ik heb duizenden oude mails weggegooid. Echt, duizenden.
Nu zijn er nog veel te veel om de boel over te harken naar een gratis proton-account.
Pfffffffffffffff.
Wij hebben hier software draaien die dat ook doet. Mijn hart maakt nog altijd een sprongetje van zo'n lollig moment.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Vroegâh kregen we dan nog steeds een ander grappig tekstje als je op F5 drukte. Vroeger was alles beter.
Tuurlijk wist ik dat. Deels een glapje of ik hoopte tevergeefs.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Vanzelluf verdwijnt er niks, @:annex
Dat zou jij toch moeten weten
In Gmail kan je oneindig veel mail bewaren en dat heb ik ook gedaan; en mijn gmailacoount stamt uit 2004
Proton heeft op het gratis account een max van 1G
Da's heel veel - maar niet genoeg voor 20 jaar al mijn mail inclusief alle bijlages.
Ik heb nu aardig opgeschoond met behulp van one.google.com en nu zit ik binnen de limieten voor proton. Maar nu ben ik er eerst wel weer flauw van.
Ik win, ruimquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |