userquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de beloftes van de gelijknamige user zijn dan ook sprookjes
Oh ehquote:
https://www.roddelpraat.n(...)eluk-de-hamster-bnerquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh ehNee.. Kocht daar vroeger altijd hamsters. Maar die site is opeens overgenomen, vet gek.
ging om de hamster manquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:55 schreef Grotetijd het volgende:
Yuck. Yvonne
Sorry kan haar niet uitstaan
Oh totaal over het hoofd gezienquote:
Ik ben ook geen fan van Yvonne maar dat heb ik met meer gasten vanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh totaal over het hoofd gezien
Die komt uit hubbeveen?quote:
ik vind die van gisteren ook al zwaar bagger, ik ga best slecht op domme mensen zoals die seniele ouwe gekquote:
Die was wel moeilijk dom ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik vind die van gisteren ook al zwaar bagger, ik ga best slecht op domme mensen zoals die seniele ouwe gek
De route naar mijn geel-blokje-maar-doorgestreepte-naam was ook wel een lange tocht....quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mijn doel is om van die Meeting aankondiging een compleet online naslagwerk van te maken van wat ruim 3 maanden aankondigen met de mensen in DTS doet en een beetje diepgang in de mensen en de oorzaak van aan of afmelden wat te duiden
Jawel maar het blijft het onzin forum dus soms moet je ook even dingen wat laten slingeren voordat het echt vorm krijgtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:16 schreef Sally het volgende:
[..]
De route naar mijn geel-blokje-maar-doorgestreepte-naam was ook wel een lange tocht....
Meetquote:
Ik begrijp hieruit dat je niet komt en graag niet meer de Mention wenst te ontvangenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:28 schreef sp3c het volgende:
Ik ben al bijna klaar met die meet so r de mention terreur
Misschien wel maar liever geen mentions de hele dagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat je niet komt en graag niet meer de Mention wenst te ontvangen
Geen probleem gaan we gelijk regelen
testquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:32 schreef sp3c het volgende:
Iig de stripclub, dat lijkt me een feestje
Smakelijkquote:
Gaat die Donny praat veel onzinquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
De Jumbo hier verkoopt ook kaasbroodjeskomt wel dichtbij zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |