quote:
Speciaal voor Valentijnsdagquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit is ook rookworstliefde he
wat jij wilquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook, maar sluit niet uit om het langer te gebrukenquote:
It's fun to stay at thequote:
Nee maar het verbaast me niets, ik ken er 4. De Russische, Campelli, Roborov en Syrische. En de Whamster natuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:22 schreef Harrie het volgende:
wisten jullie dat er meer dan 20 verschillende soorten hamsters zijn
quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die andere vind je allemaal op xhamster.comquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee maar het verbaast me niets, ik ken er 4. De Russische, Campelli, Roborov en Syrische. En de Whamster natuurlijk
Oh ik 6. Ook de xHamsterquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee maar het verbaast me niets, ik ken er 4. De Russische, Campelli, Roborov en Syrische. En de Whamster natuurlijk
Oh ja, daar kom ik nooitquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
die andere vind je allemaal op xhamster.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had vroeger nog een spreekbeurt gehouden over hamsters op dtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
HEMA BAAS
![]()
![]()
![]()
jeetjequote:Op donderdag 13 februari 2025 23:45 schreef Harrie het volgende:
meteen aangepast
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
Mijn doel is om van die Meeting aankondiging een compleet online naslagwerk van te maken van wat ruim 3 maanden aankondigen met de mensen in DTS doet en een beetje diepgang in de mensen en de oorzaak van aan of afmelden wat te duidenquote:
Xhamster?quote:
Ja diequote:
Niet dat ik dat ken ofzo..quote:
de beloftes van de gelijknamige user zijn dan ook sprookjesquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:50 schreef Harrie het volgende:
xhamster de sprookjessite met rode schoentjes
userquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de beloftes van de gelijknamige user zijn dan ook sprookjes
Oh ehquote:
https://www.roddelpraat.n(...)eluk-de-hamster-bnerquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh ehNee.. Kocht daar vroeger altijd hamsters. Maar die site is opeens overgenomen, vet gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |