Nederland lijkt ook alles clubs te verliezen behalve Feyenoord, Ajax, AZ en Twente.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:39 schreef TheVulture het volgende:
De Belgen lijken inderdaad wel alle clubs te gaan verliezen, minus de beide Brugges
Feyenoord gaat er gewoon uit joh.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nederland lijkt ook alles clubs te verliezen behalve Feyenoord, Ajax, AZ en Twente.
Guitigquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nederland lijkt ook alles clubs te verliezen behalve Feyenoord, Ajax, AZ en Twente.
Vraag ik me af. Kan prima.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord gaat er gewoon uit joh.
Tsja gewoon zuur dat net die ene halve kans er in valt. Zo makkelijk ging het ook weer niet allemaalquote:
Een wedstrijd niet beslissen valt ook wel in diezelfde categoriequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kan mijn post over Oosting wel weer opduikelen. Zo vaak tegendoelpunten op het einde. Dat is geen pech meer.
Kritiek is toch dat hij te verdedigend wisselt? Dat doet hij vandaag dan weer niet..quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kan mijn post over Oosting wel weer opduikelen. Zo vaak tegendoelpunten op het einde. Dat is geen pech meer.
De jaarlijkse 3-3 tegen Heerenveen na een voorspoedig ookquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een wedstrijd niet beslissen valt ook wel in diezelfde categorie
Waar slaat dat kutwoord op?quote:
Nee Twente leek het wel echt kwijt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:53 schreef hhh38 het volgende:
Dit zag niemand meer aankomen denk ik
Gohquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:54 schreef Coco het volgende:
ISVV in VBL / Nederland op de UEFA-cofficintranglijst #25
@:ISVV glijdt uit
Ik draag mijn steentje bijquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:54 schreef Coco het volgende:
Darts heeft dat nummer voor eeuwig kapot gemaakt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:56 schreef KingRoland het volgende:
ZWIIIIEEEEEET KAROWLAAAAAAAAAAAAAINN OH OH OH
Laat mij met rustquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Darts heeft dat nummer voor eeuwig kapot gemaakt.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Caroline van der Plas heeft dat nummer voor eeuwig kapot gemaakt.
Overigens is het Coefficiententopic een van de stomste topics die er is op dit forum.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:54 schreef Coco het volgende:
Mr. Brightside ook.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Darts heeft dat nummer voor eeuwig kapot gemaakt.
Dit mag jij natuurlijk gewoon vindenquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Overigens is het Coefficiententopic een van de stomste topics die er is op dit forum.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Overigens is het Coefficiententopic een van de stomste topics die er is op dit forum.
Ik vind het voorspel wie er doodgaat het stomste topic.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Prima om de ontwikkeling van het Nederlandse clubvoetbal te volgen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik had het over 'de komende dagen' volgens mij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Waar blijft je Belgi parodie topic?
Jaar of 30 te jong voor zo'n ding.quote:
Ik voorspel dat we allemaal ooit doodgaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het voorspel wie er doodgaat het stomste topic.
Stukje kaalheid verbergen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jaar of 30 te jong voor zo'n ding.
Peaky Blindersquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er zijn al drie parodietopics.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Waar blijft je Belgi parodie topic?
Gewaagd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat we allemaal ooit doodgaan.
In 2025?quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat we allemaal ooit doodgaan.
Prima dat hij dat draagt in zijn vrije tijd maar zo als presentator is dat toch geen gezicht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sinds Valentijnsdag nadert.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:momo sinds wanneer ben je zo grof en waarom?
Ik vind dat topic enorm debiel omdat ze echt met de meest random mensen komen. Jean-Marie Le Pen was een makkelijke bijv.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het voorspel wie er doodgaat het stomste topic.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij niet?
De hel van Eindhoven?
In lighttown madness?
Bas en Aad van Toor worden daar ook al 20 jaar genoemd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind dat topic enorm debiel omdat ze echt met de meest random mensen komen. Jean-Marie Le Pen was een makkelijke bijv.
Toplevel Juventus.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij niet?
De hel van Eindhoven?
In lighttown madness?
Voetbal doet dat, wielrennen is een beschaafde sportquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:momo sinds wanneer ben je zo grof en waarom?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bas en Aad van Toor worden daar ook al 20 jaar genoemd.
Bas is wel echt helemaal opquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bas en Aad van Toor worden daar ook al 20 jaar genoemd.
Ja dat krijg je op die leeftijd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bas is wel echt helemaal op
Ook al 89 zie ik. Ouder dan ik dachtquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat krijg je op die leeftijd.
Oud worden is geen pretje.
In feite bevind je je bij alle clubs in Noord-Brabant in de hel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij niet?
De hel van Eindhoven?
In lighttown madness?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:55 schreef Scorpie het volgende:
Prima weekje weer voor Nederland in Europa, behalve dan PSV weer @:PSVCL
De top 8 doet dit weekje even niet mee. Daar heb je nog Lazio, Bilbo, Frankfurt, United en Spurs. En ok, drie niet heel bijzondere clubs.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Europa League is ook wel echt een stuk zwakker dan vorige jaren of is dat vertekend?
De EL wordt daardoor iets minder sterk inderdaad, maar als je gisteren de ploegen in de tussenronde van de Conference League ziet en ook de ploegen die al rechtstreeks door zijn, is de impact daar nog groter..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De top 8 doet dit weekje even niet mee. Daar heb je nog Lazio, Bilbo, Frankfurt, United en Spurs. En ok, drie niet heel bijzondere clubs.
Maar het scheelt wel dat je de 8 CL-instromers mist natuurlijk. Daardoor deed er vroeger vaak nog wel een Portugese topper mee of een relevante club uit de toplanden, zoals een Milan of Chelsea ofzo. Nu zal een Atletico of Dortmund bijna nooit meer in de EL komen.
Als je Chelsea, Betis en Fiorentina wegdenkt is het echt een toernooi van niks nee.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De EL wordt daardoor iets minder sterk inderdaad, maar als je gisteren de ploegen in de tussenronde van de Conference League ziet en ook de ploegen die al rechtstreeks door zijn, is de impact daar nog groter..
Voor de Europa League wel leuker dat een CL-afvaller dan niet kan winnen. Mocht onverhoopt een Liverpool of Real Madrid dan eens derde worden, waren zij gelijk de favoriet geweest. Nu is het echt de subtop van Europa die met elkaar strijdt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De top 8 doet dit weekje even niet mee. Daar heb je nog Lazio, Bilbo, Frankfurt, United en Spurs. En ok, drie niet heel bijzondere clubs.
Maar het scheelt wel dat je de 8 CL-instromers mist natuurlijk. Daardoor deed er vroeger vaak nog wel een Portugese topper mee of een relevante club uit de toplanden, zoals een Milan of Chelsea ofzo. Nu zal een Atletico of Dortmund bijna nooit meer in de EL komen.
Klopt, maar door de huidige goede klassering is die kans een stuk kleiner.. je hebt maar 1 deelnemer in de voorronde (en dat is normaal een club die niet standaard Europees speelt) en de andere clubs stromen relatief laat in bij de andere toernooien dat de kans minder groot is dat ze terugzakken naar de Conference Leaguequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:52 schreef Durmada het volgende:
[..]
Voor de Europa League wel leuker dat een CL-afvaller dan niet kan winnen. Mocht onverhoopt een Liverpool of Real Madrid dan eens derde worden, waren zij gelijk de favoriet geweest. Nu is het echt de subtop van Europa die met elkaar strijdt.
De Conference League verliest nu wel heel veel waarde, maar als een Nederlandse club er eens in beland, wel een potentieel puntenkanon.
Nou, ik ga eens een wedstrijd van hun bekijken dan. Zoals je weet heb ik al een pittige mening over een andere Spaanse club Sociedad, maar ik geef het een kans.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Athletic Club is dit seizoen serieus goed.
Jammer, maar ook zonder Clasie moet je 3 goals kunnen verdedigen. Al wordt dat spannender dan het nu lijkt denk ik.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Geen Clasie in de HEKSENKETEL.
AZ verdedigt tegen Galatasaray een 4-1 voorsprong, maar gaat dat in Turkije doen zonder Jordy Clasie. AZ meldt dat de aanvoerder met lichte klachten kampt en rond de 33-jarige middenvelder is de club als vanzelfsprekend voorzichtig. Clasie reist dus niet mee af naar Istanbul. Voor de nummer vijf van de Eredivisie is er desondanks ook goed nieuws. Ibrahim Sadiq maakt namelijk weer deel uit van de wedstrijdselectie.
Wat dat betreft wel heel jammer dat die verloren van Kowet en dat Kowet het aan het begin van het seizoen ook nog niet had, die hadden daar toch ook 'gewoon' kunnen scorenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar door de huidige goede klassering is die kans een stuk kleiner.. je hebt maar 1 deelnemer in de voorronde (en dat is normaal een club die niet standaard Europees speelt) en de andere clubs stromen relatief laat in bij de andere toernooien dat de kans minder groot is dat ze terugzakken naar de Conference League
Een team als Utrecht zou op basis dit seizoen de poulefase moeten kunnen halen, maar de vraag is hoe goed zij zo vroeg in het seizoen al zijn
Denk dat het nog best spannend kan worden inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, maar ook zonder Clasie moet je 3 goals kunnen verdedigen. Al wordt dat spannender dan het nu lijkt denk ik.
Je moet daar niet de rust ingaan met bijvoorbeeld 2-0 op het scorebord inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat het nog best spannend kan worden inderdaad.
Twente krijgt het nog lastig inderdaad, maar heb het idee dat dat Bodo Glimt wel heel groot wordt gemaakt.. (en qua omstandigheden lijkt het ook wel mee te gaan vallen)quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
Dat Gala kan er helemaal niks van. AZ maakt de 0-1 en dan slaan ze weer helemaal op tilt die Turken.
Twente zit in een lastiger pakket.
Klopt, al zou het voor Utrecht dan ook een andere voorbereiding zijn geweest dan ze hebben gehad. Lijkt me ook geen zekerheidje dat zij de groepsfase hadden gehaald.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel heel jammer dat die verloren van Kowet en dat Kowet het aan het begin van het seizoen ook nog niet had, die hadden daar toch ook 'gewoon' kunnen scoren
En dan hopen dat Utrecht ook de ECL in mazzelt omdat ze een relatief gunstig ticket pakken, dat zou ook kunnen helpen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, al zou het voor Utrecht dan ook een andere voorbereiding zijn geweest dan ze hebben gehad. Lijkt me ook geen zekerheidje dat zij de groepsfase hadden gehaald.
Wat dat betreft misschien wel beter als Twente of AZ dat ticket pakt, die hebben een geplaatste status in de voorronde en kunnen daar scoren..
pakketquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
Dat Gala kan er helemaal niks van. AZ maakt de 0-1 en dan slaan ze weer helemaal op tilt die Turken.
Twente zit in een lastiger pakket.
GAE had in hun eerste voorondewedstrijd ook een geplaatste plek en alsnog een relatief zware loting tegen Brann. Ik denk dat elke subtopper die nog midden in de voorbereiding zit daar van zou kunnen verliezen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, al zou het voor Utrecht dan ook een andere voorbereiding zijn geweest dan ze hebben gehad. Lijkt me ook geen zekerheidje dat zij de groepsfase hadden gehaald.
Wat dat betreft misschien wel beter als Twente of AZ dat ticket pakt, die hebben een geplaatste status in de voorronde en kunnen daar scoren..
Dat blijft natuurlijk een raar systeem, iedereen zou gewoon iedereen moeten kunnen loten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:12 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
GAE had in hun eerste voorondewedstrijd ook een geplaatste plek en alsnog een relatief zware loting tegen Brann. Ik denk dat elke subtopper die nog midden in de voorbereiding zit daar van zou kunnen verliezen.
De kans is groot dat er volgend jaar een vergelijkbaar scenario optreed, want in die voorronde worden er potten gemaakt op basis van regio, dus grote kans dat er wel weer een Noorse of Zweedse club bijzit.
Go Ahead had nog twee rondes door moeten komen. League fase hadden ze nooit gehaald.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:12 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
GAE had in hun eerste voorondewedstrijd ook een geplaatste plek en alsnog een relatief zware loting tegen Brann. Ik denk dat elke subtopper die nog midden in de voorbereiding zit daar van zou kunnen verliezen.
De kans is groot dat er volgend jaar een vergelijkbaar scenario optreed, want in die voorronde worden er potten gemaakt op basis van regio, dus grote kans dat er wel weer een Noorse of Zweedse club bijzit.
Die Tukkers natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Feyenoord en psv deze week al gewonnen (door). Dus welke ploeg gaat het vanavond verprutsten om met 5 teams door te gaan?
Eagles zou ook alle rondes een geplaatste status hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Natuurlijk had dat wel gekund, die league fase is echt slap tegenwoordig. Cercle Brugge eindigt daar in de top 8 en die staan op de degradatieplekken in Belgi.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Go Ahead had nog twee rondes door moeten komen. League fase hadden ze nooit gehaald.
3-1quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:48 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 Galatasaray - AZ (1-4)| Ziggo Sport/Ziggo Sport 3
18:45 Bod/Glimt - Twente (1-2) | Ziggo Sport 2
21:00 Ajax - Union Saint-Gilloise (2-0) | Ziggo Sport
Graag einduitslag na evt verlengen/penalties.
@:maxi-mus 3-1, 3-1, 2-0
@:fetX
@:GGMM 1-1, 1-1, 1-0
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Mexicanobakker 3-2, 1-1, 1-0
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
2-2quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:48 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-3quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:48 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Die hep een ban zo te zienquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is er gebeurd met Frozen?
Was Eagles bij de loting tegen Brann de geplaatste ploeg ja? Wel matig dan..quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eagles zou ook alle rondes een geplaatste status hebben.
Over 180 minuten waren ze ook niet de mindere meen ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was Eagles bij de loting tegen Brann de geplaatste ploeg ja? Wel matig dan..
Tsja, Go Ahead begon aan de Conference League die voor een bescheiden Eredivisie-ploeg het dodelijkste moment is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2-1quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:48 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Walgelijk gepasseerd weer hier.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:48 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ik zie Twente nog wel het zesde wiel zijn dit seizoen. Al hebben die hun zaken meer op orde dan een tijdje terug.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tsja, Go Ahead begon aan de Conference League die voor een bescheiden Eredivisie-ploeg het dodelijkste moment is.
Hake ging net weg naar United, Willumsson / Rommens / Kuipers waren net weg.
Wellicht dat de zesde club (dit keer FC Utrecht) zijn frame iets beter bij elkaar kan houden.
Dat wordt een roulette tussen Feyenoord, FC Twente en FC Utrecht. Waar FC Utrecht gezien de vorm de slechtste papieren heeft.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie Twente nog wel het zesde wiel zijn dit seizoen. Al hebben die hun zaken meer op orde dan een tijdje terug.
Jazeker, Brann was ook met afstand de lastigste ploeg die ze konden loten. In die ronde konden ze verder Derry City, Vllaznia Shkodr en Cliftonville krijgen. Een ronde verder St. Mirren, Kilmarnock, Brndby IF, Paide Linnameeskond of MFK Ruzomberok.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als PSV kapt met prutsen (en als je gisteren ziet moet dat makkelijk kunnen) dan zal AZ 3e worden, lijkt mij ook de enige die als PSV blijft prutsen P2 nog in het vizier kan krijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat wordt een roulette tussen Feyenoord, FC Twente en FC Utrecht. Waar FC Utrecht gezien de vorm de slechtste papieren heeft.
Ik zie AZ derde eindigen. Maar dit is puur op de afgelopen maand sinds de winterstop gebaseerd.
AZ 2-1quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:48 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-0quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:48 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-2quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:48 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
En terecht zo te zien. Van alleen maar haatdragende posts wordt niemand vrolijk van.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hep een ban zo te zien
2-1quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:48 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ja ik zie users lukraak een voorspelling posten.quote:
Begrijpelijk. Bij de big 4 hebben ze ook een zware selectieprocedure (die ik natuurlijk heb doorlopen) dus ik begrijp dit wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik zie users lukraak een voorspelling posten.
Dat mag. Maar die doen officieel niet mee met de cocototo.
Je mag je daar wel voor aanmelden, maar daar zit een zware selectieprocedure aan vast.
Alleen voor kneusjes. Competente mensen krijgen gelijk een contract natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Bij de big 4 hebben ze ook een zware selectieprocedure (die ik natuurlijk heb doorlopen) dus ik begrijp dit wel.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:37 schreef Zorro het volgende:
Ik snap niet dat ze niet gewoon beginnen.
Ik zit toch al lang klaar?
Neequote:Op donderdag 20 februari 2025 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie voor Bodo of Glimt?
Hij had het speciaal opgezocht zei die want hij wist het ook niet!quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
De commentator meldt nog even dat dit boven de poolcirkel is. Wat een leuk feitje zeg, dit wist ik nog niet.
Dit is toch om 18:45, is toch prima?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:48 schreef KingRoland het volgende:
21 uur is echt een kut tijd. Doe gewoon 19 uur of anders 22 uur.
Het is ook niet alsof PSV en Ajax hier de laatste 2 jaar al hadden gespeeld of zo.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij had het speciaal opgezocht zei die want hij wist het ook niet!
Liever niet, oneven. gewoon stipt om :00 uur is toch beterquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is toch om 18:45, is toch prima?
Dan zal zo de 1-0 wel vallenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ al 2 flinke kansen gemist
Wordt het zo'n avond?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie voor Bodo of Glimt?
Gohquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twente begint echt ranzig slecht.
lolquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:03 schreef 3rr0r het volgende:
Is er ook een team dat als afkorting DAD zou hebben? Als die tegen Bodo zouden spelen staat er DAD BOD
Uit New York?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat moet je niet doen Belic.
Wat vind jij het beste nummer van Jay-Z?quote:
Dit inderdaad..quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat het al niet eerst een penalty was, is tamelijk absurd.
Ik ben Sierd echt zat. 0,0 emotie tegenwoordig, lijkt Theo Reitsema wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:11 schreef Zipportal het volgende:
Debiele commentatoren bij dat Ziggo.
Wat vond je van Mantingh?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben Sierd echt zat. 0,0 emotie tegenwoordig, lijkt Theo Reitsema wel.
Staan die achterin de rij bij je moeder?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Typisch Noors.
NICE GUYS ALWAYS FINISH LAST
Ach, Italiquote:
sowquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Staan die achterin de rij bij je moeder?
Gabriele Gravina gaat een afspraak maken in Zeist. En laat vervolgens een rapport opstellen van 300 pagina's.quote:
Die kunnen niet beter.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet Galatasaray wel dat ze drie keer moeten scoren minimaal?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet Galatasaray wel dat ze drie keer moeten scoren minimaal?
Davinson kon heel hard rennen om zijn eigen positiefouten goed te makenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen niet beter.
Davinson was toch ooit zo'n goede verdediger? Daar is niks meer van te zien.
En die Turkse fans altijd maar opscheppen over die clubs van ze.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen niet beter.
Davinson was toch ooit zo'n goede verdediger? Daar is niks meer van te zien.
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:19 schreef RamboDirk het volgende:
Spelen ze bij Twente nu op kunstgras?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |