Mr. Brightside ook.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Darts heeft dat nummer voor eeuwig kapot gemaakt.
Dit mag jij natuurlijk gewoon vindenquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Overigens is het Coefficiententopic een van de stomste topics die er is op dit forum.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Overigens is het Coefficiententopic een van de stomste topics die er is op dit forum.
Ik vind het voorspel wie er doodgaat het stomste topic.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Prima om de ontwikkeling van het Nederlandse clubvoetbal te volgen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik had het over 'de komende dagen' volgens mij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Waar blijft je België parodie topic?
Jaar of 30 te jong voor zo'n ding.quote:
Ik voorspel dat we allemaal ooit doodgaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het voorspel wie er doodgaat het stomste topic.
Stukje kaalheid verbergen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jaar of 30 te jong voor zo'n ding.
Peaky Blindersquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er zijn al drie parodietopics.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Waar blijft je België parodie topic?
Gewaagd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat we allemaal ooit doodgaan.
In 2025?quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat we allemaal ooit doodgaan.
Prima dat hij dat draagt in zijn vrije tijd maar zo als presentator is dat toch geen gezicht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sinds Valentijnsdag nadert.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:momo sinds wanneer ben je zo grof en waarom?
Ik vind dat topic enorm debiel omdat ze echt met de meest random mensen komen. Jean-Marie Le Pen was een makkelijke bijv.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het voorspel wie er doodgaat het stomste topic.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij niet?
De hel van Eindhoven?
In lighttown madness?
Bas en Aad van Toor worden daar ook al 20 jaar genoemd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind dat topic enorm debiel omdat ze echt met de meest random mensen komen. Jean-Marie Le Pen was een makkelijke bijv.
Toplevel Juventus.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij niet?
De hel van Eindhoven?
In lighttown madness?
Voetbal doet dat, wielrennen is een beschaafde sportquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:momo sinds wanneer ben je zo grof en waarom?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bas en Aad van Toor worden daar ook al 20 jaar genoemd.
Bas is wel echt helemaal opquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bas en Aad van Toor worden daar ook al 20 jaar genoemd.
Ja dat krijg je op die leeftijd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bas is wel echt helemaal op
Ook al 89 zie ik. Ouder dan ik dachtquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat krijg je op die leeftijd.
Oud worden is geen pretje.
In feite bevind je je bij alle clubs in Noord-Brabant in de hel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij niet?
De hel van Eindhoven?
In lighttown madness?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:55 schreef Scorpie het volgende:
Prima weekje weer voor Nederland in Europa, behalve dan PSV weer @:PSVCL
De top 8 doet dit weekje even niet mee. Daar heb je nog Lazio, Bilbo, Frankfurt, United en Spurs. En oké, drie niet heel bijzondere clubs.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Europa League is ook wel echt een stuk zwakker dan vorige jaren of is dat vertekend?
De EL wordt daardoor iets minder sterk inderdaad, maar als je gisteren de ploegen in de tussenronde van de Conference League ziet en ook de ploegen die al rechtstreeks door zijn, is de impact daar nog groter..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De top 8 doet dit weekje even niet mee. Daar heb je nog Lazio, Bilbo, Frankfurt, United en Spurs. En oké, drie niet heel bijzondere clubs.
Maar het scheelt wel dat je de 8 CL-instromers mist natuurlijk. Daardoor deed er vroeger vaak nog wel een Portugese topper mee of een relevante club uit de toplanden, zoals een Milan of Chelsea ofzo. Nu zal een Atletico of Dortmund bijna nooit meer in de EL komen.
Als je Chelsea, Betis en Fiorentina wegdenkt is het echt een toernooi van niks nee.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De EL wordt daardoor iets minder sterk inderdaad, maar als je gisteren de ploegen in de tussenronde van de Conference League ziet en ook de ploegen die al rechtstreeks door zijn, is de impact daar nog groter..
Voor de Europa League wel leuker dat een CL-afvaller dan niet kan winnen. Mocht onverhoopt een Liverpool of Real Madrid dan eens derde worden, waren zij gelijk de favoriet geweest. Nu is het echt de subtop van Europa die met elkaar strijdt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De top 8 doet dit weekje even niet mee. Daar heb je nog Lazio, Bilbo, Frankfurt, United en Spurs. En oké, drie niet heel bijzondere clubs.
Maar het scheelt wel dat je de 8 CL-instromers mist natuurlijk. Daardoor deed er vroeger vaak nog wel een Portugese topper mee of een relevante club uit de toplanden, zoals een Milan of Chelsea ofzo. Nu zal een Atletico of Dortmund bijna nooit meer in de EL komen.
Klopt, maar door de huidige goede klassering is die kans een stuk kleiner.. je hebt maar 1 deelnemer in de voorronde (en dat is normaal een club die niet standaard Europees speelt) en de andere clubs stromen relatief laat in bij de andere toernooien dat de kans minder groot is dat ze terugzakken naar de Conference Leaguequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:52 schreef Durmada het volgende:
[..]
Voor de Europa League wel leuker dat een CL-afvaller dan niet kan winnen. Mocht onverhoopt een Liverpool of Real Madrid dan eens derde worden, waren zij gelijk de favoriet geweest. Nu is het echt de subtop van Europa die met elkaar strijdt.
De Conference League verliest nu wel heel veel waarde, maar als een Nederlandse club er eens in beland, wel een potentieel puntenkanon.
Nou, ik ga eens een wedstrijd van hun bekijken dan. Zoals je weet heb ik al een pittige mening over een andere Spaanse club Sociedad, maar ik geef het een kans.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Athletic Club is dit seizoen serieus goed.
Jammer, maar ook zonder Clasie moet je 3 goals kunnen verdedigen. Al wordt dat spannender dan het nu lijkt denk ik.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Geen Clasie in de HEKSENKETEL.
AZ verdedigt tegen Galatasaray een 4-1 voorsprong, maar gaat dat in Turkije doen zonder Jordy Clasie. AZ meldt dat de aanvoerder met lichte klachten kampt en rond de 33-jarige middenvelder is de club als vanzelfsprekend voorzichtig. Clasie reist dus niet mee af naar Istanbul. Voor de nummer vijf van de Eredivisie is er desondanks ook goed nieuws. Ibrahim Sadiq maakt namelijk weer deel uit van de wedstrijdselectie.
Wat dat betreft wel heel jammer dat die verloren van Kowet en dat Kowet het aan het begin van het seizoen ook nog niet had, die hadden daar toch ook 'gewoon' kunnen scorenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar door de huidige goede klassering is die kans een stuk kleiner.. je hebt maar 1 deelnemer in de voorronde (en dat is normaal een club die niet standaard Europees speelt) en de andere clubs stromen relatief laat in bij de andere toernooien dat de kans minder groot is dat ze terugzakken naar de Conference League
Een team als Utrecht zou op basis dit seizoen de poulefase moeten kunnen halen, maar de vraag is hoe goed zij zo vroeg in het seizoen al zijn
Denk dat het nog best spannend kan worden inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, maar ook zonder Clasie moet je 3 goals kunnen verdedigen. Al wordt dat spannender dan het nu lijkt denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |