Yup.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De 'vijand van binnen' mbt Europa, zijn mensen zoals jij, Chivaz. Sorry to say that, maar het is helaas een feit. Niemand die zo hard vecht tegen de waarden en normen waar Europa voor staat als de mensen die jouw denkbeelden delen.
Mensen die het niet zo hebben op de rechtsstaat en dingen roepen als 'we hebben veel te veel privacy in Europa', terwijl ze Putin en Trump smeken hun eigen omgeving kapot te maken, zich aftrekkend bij het idee dat je als werknemer en consument geen enkel recht meer hebt. NMB-ers zijn inderdaad een gevaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De 'vijand van binnen' mbt Europa, zijn mensen zoals jij, Chivaz. Sorry to say that, maar het is helaas een feit. Niemand die zo hard vecht tegen de waarden en normen waar Europa voor staat als de mensen die jouw denkbeelden delen.
Ik noemde Amsterdam om het mechanisme van vraag en aanbod te illustreren, niet omdat ik het de meest fantastische plek vind om te wonen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De prijzen stijgen hier heel hard Koos en zo fantastisch is hartje Amsterdam niet meer. Bijna heel mijn familie woont in Amsterdam en ik kom er nog regelmatig. Amsterdam is vooral heel druk, heel duur en ze hebben een hekel aan auto’s lijkt het wel want de waanzin dat je overal nog maar 30 mag rijden hoef je in België niet mee aan te komen.
Ga voor de gein eens kijken op Immoweb.be wat je kan huren/kopen vergeleken met Nederland. Als je in Noord Brabant tegen de grens aan woont wat ik dus een tijdje heb gedaan dan bedenk je jezelf wel 2 keer om verder te zoeken in de regio.
quote:
quote:Hij veroverde het Witte Huis al én een deel van de ruimte, maar nu heeft Elon Musk zijn zinnen gezet op een stuk grond in San Cassiano in de Dolomieten. De rijkste man ter wereld wil daar een buitengewoon chalet laten bouwen. ,,Het wordt een ultramodern huis met een uniek design op een 4000 vierkante meter groot perceel”, legt architect Alessandro Costanzia di Costigliole uit in de lokale krant Corriere del Trentino.
Tot zover: ; Musk heeft geen geld, dat zit in de bedrijven, hij leeft heel bescheiden'.quote:Voor het realiseren van zijn droomchalet doet Musk een beroep op architect Alessandro Costanzia di Costigliole uit Bolzano, zo'n 70 kilometer verwijderd van San Cassiano. ,,Een chalet van ongeveer 800 vierkante meter met 15 slaapkamers, 15 badkamers, een grote woonkamer, een wijnkelder en een ondergrondse spa. De meest gedurfde details? De cryogene (koudmakend) kamer van -100 graden, de ondergrondse kleedkamer en het 30 meter lange hangende glazen zwembad", aldus de architect.
Als je écht van Nederland houdt, ga je in een ander land wonen, snap dat dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik noemde Amsterdam om het mechanisme van vraag en aanbod te illustreren, niet omdat ik het de meest fantastische plek vind om te wonen.
Tsja, het zal best dat België goedkoper is. Dat zijn Noord-Groningen en de Achterhoek ook.
Maar veel succes in België. Zelf geef ik de voorkeur aan een woning in mijn geboortestreek.
https://nos.nl/artikel/25(...)chap-usaid-opgehevenquote:Bevriezing rekening Amerikaans hulpagentschap USAID opgeheven
Een rechter in Washington heeft de bevriezing van de rekeningen van de Amerikaanse overheidsinstantie USAID opgeheven. USAID financiert wereldwijd nood- en ontwikkelingshulp. Het besluit om USAID uiteindelijk te ontmantelen liet de rechter wel in stand
[...]
Volgens de rechter heeft de regering verzuimd aan te geven waarom voor het doorlichten van programma's alle door het Congres goedgekeurde hulp moet worden opgeschort. Dat heeft volgens hem geleid tot een "schokgolf" aan beëindigde contracten met duizenden ngo's, bedrijven en andere partijen.
Ook zitten partijen waarmee USAID samenwerkt te wachten op honderden miljoenen dollars voor werkzaamheden die al zijn gedaan of producten die al zijn geleverd. Voor sommige bedrijven en bedrijfjes zijn de problemen zo groot dat ze moeten sluiten, aldus de rechter.
Ik las het eerder vandaag al.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tot zover: ; Musk heeft geen geld, dat zit in de bedrijven, hij leeft heel bescheiden'.
Afgaande op nos en nu heeft hij nog deels gelijk ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:48 schreef Perrin het volgende:
Die speech van Vance gaat nog voor veel mooie quotes zorgen.
[ x ]
Stukje projectie:
[ x ]
Dat we liever geen fascisme hebben, dat klopt zeker, daar hebben we vervelende herinneringen aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Afgaande op nos en nu heeft hij nog deels gelijk ook.
Klopt. En die antiabortuslui zie ik ook liever hier niet op straat lopen. Daar hebben we met emancipatie wel wat gewonnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat we liever geen fascisme hebben, dat klopt zeker, daar hebben we vervelende herinneringen aan.
Ja, nogmaals, we hebben een geschiedenis hier die precies laat zien met wat voor soort sentimenten fascisme opkomt. Daar hebben we best wel veel ellende mee gehad, dat herkennen is gewoon bijzonder belangrijk. Leuk ook dat de man die juist dat fascisme nastreeft hier gaat roepen dat we bang zijn voor fascisten. Het is echt niets anders dan die droplul uit Rusland die bij internationale ontmoetingen met allerlei kritiek komt aanzetten op het Westen, terwijl je met kritiek in Rusland je leven lang wordt gemarteld. Ja, dat is niet gek dat we daar van weg willen blijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. En die antiabortuslui zie ik ook liever hier niet op straat lopen. Daar hebben we met emancipatie wel wat gewonnen.
Voor de rest wel gelijk dat we niet in de fascisme!!!!-stuip moeten schieten en bang moeten zijn om bepaalde lui te weren die niet het beste met ons voor hebben.
Ik voorzie weinig staatsbezoeken van Trump aan Europa en vice versa.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. En die antiabortuslui zie ik ook liever hier niet op straat lopen. Daar hebben we met emancipatie wel wat gewonnen.
Voor de rest wel gelijk dat we niet in de fascisme!!!!-stuip moeten schieten en bang moeten zijn om bepaalde lui te weren die niet het beste met ons voor hebben.
Zal nog wel ons land bezoeken voor de NAVO top maar weet niet of daar nog staatsbezoeken bij komen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik voorzie weinig staatsbezoeken van Trump aan Europa en vice versa.
De regering Trump heeft niet het beste met ons voor. En ik moet bekennen dat ik heb onderschat hoe krachtdadig ze hun plannen uitvoeren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik voel er wel voor hem in de hele EU tot persona non grata te verklaren, maar dat zal diplomatiek en juridisch wel niet kunnen bij een staatshoofd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal nog wel ons land bezoeken voor de NAVO top maar weet niet of daar nog staatsbezoeken bij komen.
Sommige mensen hebben inderdaad veel moeite om het oude en vertrouwde los te laten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik noemde Amsterdam om het mechanisme van vraag en aanbod te illustreren, niet omdat ik het de meest fantastische plek vind om te wonen.
Tsja, het zal best dat België goedkoper is. Dat zijn Noord-Groningen en de Achterhoek ook.
Maar veel succes in België. Zelf geef ik de voorkeur aan een woning in mijn geboortestreek.
En anderen zijn gelukszoekers die een hekel hebben aan andere gelukszoekers.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben inderdaad veel moeite om het oude en vertrouwde los te laten.
Klopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben inderdaad veel moeite om het oude en vertrouwde los te laten.
En sommige mensen maken gebruik van alle mogelijkheden die er zijn en vinden vervolgens dat anderen geen recht hebben op dezelfde mogelijkheden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik voorspel rellen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal nog wel ons land bezoeken voor de NAVO top maar weet niet of daar nog staatsbezoeken bij komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |