FOK! past zich aan aan het baltempo van Ajax.quote:
Of de FOK servers kunnen zelfs een lege ArenA niet aan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FOK! past zich aan aan het baltempo van Ajax.
Daar Hadj nog niemand over gesproken nee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:19 schreef Black-Death het volgende:
Heeft iemand al iets gezegd over het slechte veld?
Wilde je de eerste zijn?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:19 schreef Black-Death het volgende:
That’s what she saidquote:
De eerstvolgende die dat doet smeer ik een ban aan!quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:19 schreef Black-Death het volgende:
Welk slecht veld? In de tijd van de bruinlederen ballen met veter erin waren alle velden zo.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:19 schreef Black-Death het volgende:
Het is weer mooi geweest.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar Hadj nog niemand over gesproken nee.
Grote mond voor een supporter van een club die er 2x van verloren heeftquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:
deze amateurs uit belgie maken 020 belachelijk
sommige spelers van 020 verdienen 4 miljoen per jaar
ik denk dat bij de belgen spelers niet eens 25000 per jaar krijgen of zelf minder
@tong80quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Welk slecht veld? In de tijd van de bruinlederen ballen met veter erin waren alle velden zo.
En doelpalen van hout.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Welk slecht veld? In de tijd van de bruinlederen ballen met veter erin waren alle velden zo.
En vierkant.quote:
Richard Kosse.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe heet die oud VVD-er ook alweer, die lijkt op de meneer die bij de Belgen langs de lijn staat
Erica Terpstraquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe heet die oud VVD-er ook alweer, die lijkt op de meneer die bij de Belgen langs de lijn staat
Niet dat ik weet, maar het is bagger.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:19 schreef Black-Death het volgende:
Je had dit probleem sowieso gehad, tenzij je geen Ajax wil kijken, maar waarom kijk je nu dan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:22 schreef Zorro het volgende:
Ik wil overigens even klagen dat niet Twente of AZ nu speelt. Dan had ik die allebei kunnen kijken, nu moet ik weer gaan kiezen.
Fenerbahce - Anderlecht is best aardig, maar dat is omdat er verder niks is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je had dit probleem sowieso gehad, tenzij je geen Ajax wil kijken, maar waarom kijk je nu dan?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:25 schreef 3rr0r het volgende:
Ik weet het alweer, Jozias van Aartsen
[ afbeelding ]
Madquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
ik stop met deze wedstrijd kijken
dit is afschuwelijk
vooral van ajax kant
staat deze ploeg echt op nummer 1 in de eredivisie?
Ja, 12 punten voor Feyenoordquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is afschuwelijk
vooral van ajax kant
Ja, na 800+ dagen..quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is afschuwelijk
vooral van ajax kant
Claude wil ook 12 puntenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, 12 punten voor Feyenoord
Wat zegt dat over Feyenoord?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is afschuwelijk
vooral van ajax kant
Het is nog minder dan dat.quote:
met hulp van de knjb is alles mogelijk.....quote:
Mooi. Hopelijk slopen die Turken onze concurrent.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:28 schreef Zorro het volgende:
2-0 Fenerbahce, wederom na een arbitrale dwaling.
Waren ze dat in Congo ook gewend?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:33 schreef GwaiLow het volgende:
Union is een zeer goede ploeg om te spelen op een veld zoals deze. Als Ajax hier gelijk weer te spelen of een nipte overwinning, dan is dat een super resultaat.
Absoluut, maar ook omdat dit een vechtploeg is. En Ajax wil graag voetballen uiteraardquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waren ze dat in Congo ook gewend?
Neequote:Op donderdag 13 februari 2025 19:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco Is er al een 'Belgi is een parodie op een voetballand'-topic?
Wie is hier nou de mod, gij of ik?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:42 schreef Coco het volgende:
Jammer dat we geen parodie topics meer mogen openen.
Ik ben tegen racismequote:Op donderdag 13 februari 2025 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waren ze dat in Congo ook gewend?
Van wie mag dat niet meer? Ik ben bereid om er eentje te openen deze dagen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:42 schreef Coco het volgende:
Jammer dat we geen parodie topics meer mogen openen.
Van @onlogischquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van wie mag dat niet meer? Ik ben bereid om er eentje te openen deze dagen.
Je kunt ook naar het Feyenoord topic gaanquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:55 schreef Black-Death het volgende:
De kinderen liggen op bed maar zou bijna hopen dat er 1 gaat huilen zodat ik daar even bij kan zitten..
Maak maar aan hoorquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Onlogisch Je moet niet zo janken en de creatieve geesten op dit forum hun gang laten gaan.
Dat is weer een ander uiterste.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kunt ook naar het Feyenoord topic gaan
Een voormalig aardappelakker.quote:
Voetbalschoenenquote:
Spelen ze nou tegen Bodo of Glimt?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:02 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Wissels: Verhulst, Zoet, Martins Indi, Dekker, Smit, Buurmeester, Kasius, De Wit, Daal en Van Duijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wissels: Tyton, Karssies, Kjl, Booth, Lammers, Van Hoorenbeeck, Mesbahi, Kuster, Verschueren, nvar, Bruns.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Spelen ze nou tegen Bodo of Glimt?
quote:
Tegen een combinatieelftal.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is mod-onwaardig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Meer goals dan Brobbeyquote:
Op dit veld is niks verdiend.quote:
Dat grasmat?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:07 schreef KingRoland het volgende:
LEkker voor die kut Belgen op dat kut grasmat willen voetballen
Noem jij dit gras?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:07 schreef KingRoland het volgende:
LEkker voor die kut Belgen op dat kut grasmat willen voetballen
Elke normale telefoon begint te typen met een hoofdletter. Of heb je een Mokio 3310?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben op mobiel zie je toch door die eerste letters of kan je niet lezen
Ik heb een iPhonequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Elke normale telefoon begint te typen met een hoofdletter. Of heb je een Mokio 3310?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Elke normale telefoon begint te typen met een hoofdletter. Of heb je een Mokio 3310?
Ik typ dit vanaf een Nokia 6.1quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ligt eraan welk model.quote:
0-1 uit een corner die geen corner wasquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:09 schreef Marcoss het volgende:
Anderlecht was na 6 van de 8 speelronden al zowat zeker van de top-8, door 2 nederlagen alsnog de tussenronde in en nu totaal kansloos in Turkije.. gaat lekker wel
Oke stagiairquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lullig voor @:Pablo84 dat zijn clubje straks achterblijft in de clownerij.
Lijkt wel de knjb zou forummongool klaasje zeggenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
0-1 uit een corner die geen corner was
0-2 door het negeren van een overtreding
0-3 door een buitenspelgoal
Voetbal daar maar eens tegenop
De VAR is alvast de kroeg ingegaan dan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rijke boi gespotquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:12 schreef KingRoland het volgende:
daarnaast heb ik ook een Macbook Pro en de combinatie met een iPhone maakt het leven gewoon veel makkelijker.
Tsja erin pissen is ook zoiets..quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:12 schreef leolinedance het volgende:
Waarom tuft pasveer in zn handschoen?
Bij een corner mag die niks, de overtreding was vrij in het begin van de aanval dus wellicht te ver en die buitenspel had ie moeten zien ja.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De VAR is alvast de kroeg ingegaan dan?
Decadent, Godgod vindt hier iets van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:12 schreef KingRoland het volgende:
daarnaast heb ik ook een Macbook Pro en de combinatie met een iPhone maakt het leven gewoon veel makkelijker.
Eens. Al zou het wel apart zijn als Ajax in dit stadion tegen Feyenoord of PSV zou spelen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:14 schreef KingRoland het volgende:
feyenoord en psv zouden hier verliezen
Die verliezen wel meerquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:14 schreef KingRoland het volgende:
feyenoord en psv zouden hier verliezen
Je moet aan het werk in het Feyenoord-topic maat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Al zou het wel apart zijn als Ajax in dit stadion tegen Feyenoord of PSV zou spelen.
Erdogan heeft de portemonnee getrokkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
GGMM is geen mod.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet aan het werk in het Feyenoord-topic maat.
ik moest hierom glimlachenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Al zou het wel apart zijn als Ajax in dit stadion tegen Feyenoord of PSV zou spelen.
Gelijk al z'n posts gewistquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet aan het werk in het Feyenoord-topic maat.
beste jeugdopleiding van de wereldquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:18 schreef Wotte het volgende:
Goed mannetje hoor Mokio uit de eigen jeugdopleiding
Maar Mokio is een Belgquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:19 schreef Nober het volgende:
WZNLWZDB
COEFFICIENTPOLONAISE [ link | afbeelding ]
Fysiek is het daar wel klaar nu. Moet je nog afstraffen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een heerlijke goal.
En wat een heerlijke karma. De afgelopen minuten van dat Union konden echt niet. Bij ieder fysiek contact op de gornd dweilen, gottegod.
Gohquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zit er altijd eer gruwelijk naast met de cocototo.
Na 8 maanden in de jeugdopleiding is hij al de beste die er ooit is geweest!quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beste jeugdopleiding van de wereld
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zit er altijd eer gruwelijk naast met de cocototo.
Godts laatst ook al. Straks Bounida ze leiden straks alweer een gouden generatie voor Belgi op.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beste jeugdopleiding van de wereld
Hij zal er ook niet bijster veel energie in steken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelijk al z'n posts gewist
Die heeft hij mooi allemaal voor niks getypt
Ik ookquote:
Telt die Mokio nou als eigen jeugd?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Godts laatst ook al. Straks Bounida ze leiden straks alweer een gouden generatie voor Belgi op.
Nee daar heb jij weer een puntquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zal er ook niet bijster veel energie in steken.
Iedereen jonger dan 24 spelend bij Ajax telt als eigen jeugdquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Telt die Mokio nou als eigen jeugd?
Mokio > (noem eens een Belg) Sonckquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Na 8 maanden in de jeugdopleiding is hij al de beste die er ooit is geweest!
We spelen Europees voetbal, geen liefdadigheidswedstrijd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:25 schreef Black-Death het volgende:
De beste speler van de wedstrijd is Sittard komt erin.
Waarom niet Bounida even?
Volgens de Amsterdamsche telwijze soort van Normaal Amsterdams Peil maar dan anders.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen jonger dan 24 spelend bij Ajax telt als eigen jeugd
Traore op dit veld is spelen met 10 man.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We spelen Europees voetbal, geen liefdadigheidswedstrijd.
Je staat 0-2 voor tegen de lamme en de blinde. Niet alsof Berghius nou voor zoveel balans danwel gevaar zorgt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We spelen Europees voetbal, geen liefdadigheidswedstrijd.
Dat je dit zo snel al durft te posten als Ajax supporter na het Letland debacle.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe heeft FC Twente van dit Belgische circus kunnen verliezen?
Volgende week een paar minuten in de tweede helft. Volgende vraag.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je staat 0-2 voor tegen de lamme en de blinde. Niet alsof Berghius nou voor zoveel balans danwel gevaar zorgt.
Idd. Beter maar niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:27 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom Godts brengen op dit veld. RAARRR
Negatief.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:28 schreef Coco het volgende:
Bij Rasmussen moet ik denken aan doping.
@:Slobeend
Okay Breukinkquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:28 schreef Coco het volgende:
Van de week?quote:
Akkoord.quote:
Haha nicequote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smerig dun, stukje sudden Sobibor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Coco op 13-02-2025 20:35:47 (:{ ) ]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:28 schreef Coco het volgende:
Denk wel dat ze liever in hun eigen stadion hadden gespeeldquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:30 schreef DeeBee het volgende:
In dit stadion willen spelen en dan zit het niet eens voor de helft vol
Waarom plaats je hier een foto van een Auswitch-overlevende?quote:
Voetbal ook niet. @Peter_Houtmanquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort sport is niet gezond voor je
Zouden ze ook testen op THC? Want hij bakt er niks van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, en het slaat zogezegd echt helemaal nergens op.
En de juiste bloedzak pakken bij het ontbijt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als je wilt winnen wel
Moet je wel een fatsoenlijke jeugdopleiding hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:36 schreef GGMM het volgende:
Je merkt dat als je geblesseerde spelers vervangt door een jeugdspeler en niet al te veel begint te janken, dag in dag uit, dat dat eigenlijk prima werkt.
Misschien een idee voor Feyenoord.
Ze hebben daar geen Mokio’s.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moet je wel een fatsoenlijke jeugdopleiding hebben natuurlijk.
Milambootje was goed hoor gisteren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen Mokio’s.
Google maar eens Valentin Paret-Peintre.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom plaats je hier een foto van een Auswitch-overlevende?
Mitchell deed me heel erg aan BMI denkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Milambootje was goed hoor gisteren.
Was de enige jeugdspeler in dat vreemdelingenlegioen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Milambootje was goed hoor gisteren.
Leuk ventje wel die Mitchell. Sowieso weinig spelers om te haten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Google maar eens Valentin Paret-Peintre.
[..]
Mitchell deed me heel erg aan BMI denken
Dat klinkt mij te Frans.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Google maar eens Valentin Paret-Peintre.
Mokio lijkt erg veel op Mokotjo.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen Mokio’s.
De belangrijke uitgoals.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goede uitgangspositie voor de return.
Nu je het zegt. Was me nog niet opgevallenquote:
Hahaha ik was dus niet de enige die dit hoordequote:
100 miljoen!quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat dachten we ook tegen Lucas Moura
Italiaans intellectueel en filosoof leidt Ajax na 827 dagen naar koppositie in de Eredivisie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |