FOK! past zich aan aan het baltempo van Ajax.quote:
Of de FOK servers kunnen zelfs een lege ArenA niet aan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FOK! past zich aan aan het baltempo van Ajax.
Daar Hadj nog niemand over gesproken nee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:19 schreef Black-Death het volgende:
Heeft iemand al iets gezegd over het slechte veld?
Wilde je de eerste zijn?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:19 schreef Black-Death het volgende:
That’s what she saidquote:
De eerstvolgende die dat doet smeer ik een ban aan!quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:19 schreef Black-Death het volgende:
Welk slecht veld? In de tijd van de bruinlederen ballen met veter erin waren alle velden zo.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:19 schreef Black-Death het volgende:
Het is weer mooi geweest.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar Hadj nog niemand over gesproken nee.
Grote mond voor een supporter van een club die er 2x van verloren heeftquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:
deze amateurs uit belgie maken 020 belachelijk
sommige spelers van 020 verdienen 4 miljoen per jaar
ik denk dat bij de belgen spelers niet eens 25000 per jaar krijgen of zelf minder
@tong80quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Welk slecht veld? In de tijd van de bruinlederen ballen met veter erin waren alle velden zo.
En doelpalen van hout.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Welk slecht veld? In de tijd van de bruinlederen ballen met veter erin waren alle velden zo.
En vierkant.quote:
Richard Kosse.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe heet die oud VVD-er ook alweer, die lijkt op de meneer die bij de Belgen langs de lijn staat
Erica Terpstraquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe heet die oud VVD-er ook alweer, die lijkt op de meneer die bij de Belgen langs de lijn staat
Niet dat ik weet, maar het is bagger.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:19 schreef Black-Death het volgende:
Je had dit probleem sowieso gehad, tenzij je geen Ajax wil kijken, maar waarom kijk je nu dan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:22 schreef Zorro het volgende:
Ik wil overigens even klagen dat niet Twente of AZ nu speelt. Dan had ik die allebei kunnen kijken, nu moet ik weer gaan kiezen.
Fenerbahce - Anderlecht is best aardig, maar dat is omdat er verder niks is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je had dit probleem sowieso gehad, tenzij je geen Ajax wil kijken, maar waarom kijk je nu dan?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:25 schreef 3rr0r het volgende:
Ik weet het alweer, Jozias van Aartsen
[ afbeelding ]
Madquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
ik stop met deze wedstrijd kijken
dit is afschuwelijk
vooral van ajax kant
staat deze ploeg echt op nummer 1 in de eredivisie?
Ja, 12 punten voor Feyenoordquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is afschuwelijk
vooral van ajax kant
Ja, na 800+ dagen..quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is afschuwelijk
vooral van ajax kant
Claude wil ook 12 puntenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, 12 punten voor Feyenoord
Wat zegt dat over Feyenoord?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is afschuwelijk
vooral van ajax kant
Het is nog minder dan dat.quote:
met hulp van de knjb is alles mogelijk.....quote:
Mooi. Hopelijk slopen die Turken onze concurrent.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:28 schreef Zorro het volgende:
2-0 Fenerbahce, wederom na een arbitrale dwaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |