Nouja dat zullen we de komende dagen gaan zien.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hoe ga je er zonder Zelensky voor zorgen dat de Oekraïners hun deel van de afspraken nakomen
Ja heel logisch dat het staatshoofd van het land dat mede moet beslissen of de oorlog stopt buitenspel wordt gezet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is heel logisch dat Zelensky buitenspel wordt gezet. Met hem erbij valt er helemaal niks te bereiken. Zijn woorden over de Krim terug enzo zijn natuurlijk geheel moraal terecht maar absoluut geen haalbare kaart. Door die starre houding zal zijn aanwezigheid erg beperkend zijn voor een goede uitkomst.
Wel hoop ik dat Rusland erg hard in de hoek wordt gezet. Hoop ook dat de EU meer eenheid en sterkte krijgt om dit in het vervolg zelf te doen.
Haha..quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar zien we anders niks van. De economie staat nog, het civiele leven gaat door, er wordt nog steeds vakantie gevierd, en de welvaart is behouden.
Vorig jaar in Delhi genoeg Russen gezien, en paar weken geleden hoorde ik genoeg Slavisch gebrabbel in Dubai.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:25 schreef havanagila het volgende:
[..]
In Moskou ja. De rest zie je niet.
Hij is verdomme wel de democratisch gekozen president van Oekraïne. Dus hem buitenspel zetten zet het hele Oekraïense volk buitenspel. Hij heeft al veel meer bereikt dan Poetin in zijn ergste nachtmerries had verwacht. De Russofonen hadden verwacht dat hij zou vluchten, Amerika bood daarbij hulp aan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is heel logisch dat Zelensky buitenspel wordt gezet. Met hem erbij valt er helemaal niks te bereiken. Zijn woorden over de Krim terug enzo zijn natuurlijk geheel moraal terecht maar absoluut geen haalbare kaart. Door die starre houding zal zijn aanwezigheid erg beperkend zijn voor een goede uitkomst.
Wel hoop ik dat Rusland erg hard in de hoek wordt gezet. Hoop ook dat de EU meer eenheid en sterkte krijgt om dit in het vervolg zelf te doen.
Nee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is heel logisch dat Zelensky buitenspel wordt gezet.
Jij weet op voorhand niet hoe flexibel Zelensky is.quote:Met hem erbij valt er helemaal niks te bereiken. Zijn woorden over de Krim terug enzo zijn natuurlijk geheel moraal terecht maar absoluut geen haalbare kaart. Door die starre houding zal zijn aanwezigheid erg beperkend zijn voor een goede uitkomst.
Gaat niet gebeuren.quote:Wel hoop ik dat Rusland erg hard in de hoek wordt gezet.
Nee, de EU gaat geen Sudetenland 2.0 doen.quote:Hoop ook dat de EU meer eenheid en sterkte krijgt om dit in het vervolg zelf te doen.
Je snapt niet dat Oekraïne in vd partijen in deze oorlog is ofzo?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Putin-pijpers, trumpanzees, extreem-rechtse fascisten, EU haters* zijn zo gewend de bitch te zijn van "een grote narcistische en egoïstische leider" dat ze zich het concept van een echt dappere leider die zich echt inzet voor zijn land niet echt kunnen voorstellen. Het hele idee dat Zelensky fuck you zegt tegen Trump en zijn baas Putin is te ingewikkeld voor hun wat eenvoudige geest. Net zoals het voor hun eenvoudige geest te ingewikkeld is om te bedenken dat het laten winnen van Putin juist voor Europa best een slecht idee is. Althans wanneer je een vrij, democratisch en welvarend Europa voorstaat, of dat zo is is best vaak een beetje twijfelachtig bij onze Putin-pijpers, trumpanzees, extreem-rechtse fascisten, EU haters*quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hoe ga je er zonder Zelensky voor zorgen dat de Oekraïners hun deel van de afspraken nakomen
Lolquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nouja dat zullen we de komende dagen gaan zien.
Het lijkt erop dat het wel zo zal gaan.
Misschien wil de VS wat ze al langer willen. Een eigen regime in Kiev zetten.
Ja, die soldaten die voor 5000 dollar hun leven riskeren doen dat omdat ze genoeg geld hebben om op vakantie te gaan....quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vorig jaar in Delhi genoeg Russen gezien, en paar weken geleden hoorde ik genoeg Slavisch gebrabbel in Dubai.
Maak je geen illusies.
Dat weet ik. Ik denk dat de VS hem buitenspel zet momenteel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:27 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hij is verdomme wel de democratisch gekozen president van Oekraïne. Dus hem buitenspel zetten zet het hele Oekraïense volk buitenspel. Hij heeft al veel meer bereikt dan Poetin in zijn ergste nacht,erries had verwacht. De Russofonen hadden verwacht dat hij zou vluchten, Amerika bood daarbij hulp aan.
Alleen al doordat hij gebleven is verdient hij de hoofdplaats aan die tafel. Trump is een nitwit die alleen op geld en bewondering uit is en Poetin speelt blufpoker.
Er zijn inderdaad best veel Russen het land uit gevlucht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vorig jaar in Delhi genoeg Russen gezien, en paar weken geleden hoorde ik genoeg Slavisch gebrabbel in Dubai.
Maak je geen illusies.
Nee, jij wilt dat de VS dat doet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik denk dat de VS hem buitenspel zet momenteel.
Ruttequote:Op donderdag 13 februari 2025 19:28 schreef PluggieOD het volgende:
Rutte is ook aan het terugkrabbelen:
UA POV : “ NATO never promised Ukraine membership following peace talks with Russia” - NATO secretary general
https://www.reddit.com/r/(...)_ukraine_membership/
Geen inlegvelletjes meer.
Kun je lachen maar kijk maar eens wat er gebeurt.quote:
Van mij hoeft het niet. Al denk ik wel dat de opbouw beter gedaan kan worden door een echte politicus en geen coke snuivende acteur.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, jij wilt dat de VS dat doet.
Dat is wat anders.
Dat kan niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik denk dat de VS hem buitenspel zet momenteel.
Wat een boze post zonder redenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:28 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Putin-pijpers, trumpanzees, extreem-rechtse fascisten, EU haters* zijn zo gewend de bitch te zijn van "een grote narcistische en egoïstische leider" dat ze zich het concept van een echt dappere leider die zich echt inzet voor zijn land niet echt kunnen voorstellen. Het hele idee dat Zelensky fuck you zegt tegen Trump en zijn baas Putin is te ingewikkeld voor hun wat eenvoudige geest. Net zoals het voor hun eenvoudige geest te ingewikkeld is om te bedenken dat het laten winnen van Putin juist voor Europa best een slecht idee is. Althans wanneer je een vrij, democratisch en welvarend Europa voorstaat, of dat zo is is best vaak een beetje twijfelachtig bij onze Putin-pijpers, trumpanzees, extreem-rechtse fascisten, EU haters*
*doorhalen wat niet van toepassing is.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet. Al denk ik wel dat de opbouw beter gedaan kan worden door een echte politicus en geen coke snuivende acteur.
Die eer geef ik hem ook toe. Aan vechtlust geen gebrek gehad, ook zeker niet voor het bedingen van leveringen over de hele wereld.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelensky levert goed werk voor Oekraïne. Het land staat nog, en dat is o.a zijn verdienste.
Dit is geen Nederlands.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die eer geef ik hem ook toe. Aan vechtlust geen gebrek gehad, ook zeker niet voor het bedingen van leveringen over de hele wereld.
Nu breekt er weer een andere tijd aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |