quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja want alsnog ver he? niet zo versa. Voor jullie haha maar ben gefrituurd he LOL
Ja snapje wel maar boeiend hahahaha lolquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja want alsnog ver he? niet zo versa. Voor jullie haha maar ben gefrituurd he LOL
Fucking DIT dus!quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is zeker een leuk idee.![]()
ALs men bloemen nodig heeft om te weten dat een man/vrouw van je houdt dan zit er iets niet goed
Waarom heb je het er bijna iedere dag hier over dat je herkend wordt?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt
Hij vroeg ook "word je nog wel eens herkend"
ALSOF HIJ MIJ NET NIET HERKENDE!Man man
Tijd terug ook in de supermarkt, jochie kwam naar me toe "mag ik op de foto met je" ? Ja sure. Vraagt 'ie "vind je het vervelend dat je herkend word?" Eh.....
Dammmzzzzquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb de streams ook bijna niet aanstaan. Zal ze weer eens even aanzettenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind er geen zak aan dit jaar
Dat valt ook wel mee vogeltje.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waarom heb je het er bijna iedere dag hier over dat je herkend wordt?
Omdat "Hee fans!" al een trademark van iemand anders is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vandaag?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:41 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Er was nog fittie geweest, altijd leuk drama.
@Paulquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat "Hee fans!" al een trademark van iemand anders is.
Hahahahaquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat "Hee fans!" al een trademark van iemand anders is.
Ben je bekend?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee vogeltje.
Nou ik wilde er ook al wat van zeggenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
quote:
Nee, je hebt het er erg vaak over. Irritant vaak.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is de trademark van degene boven je!
Is een belangrijk deel van zijn levenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
quote:
Mwah, ik vind het niet zo erg. Er zijn veel ergere acts e.d.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, je hebt het er erg vaak over. Irritant vaak.
Vogeltje ziet het primaquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn reisact?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het niet zo erg. Er zijn veel ergere acts e.d.
Ik ben alleen geen act heequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het niet zo erg. Er zijn veel ergere acts e.d.
Als @ToT alvast een account voor mevrouw tot aan maakt dan kan ik haar alvast toevoegenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:53 schreef maily het volgende:
[..]
Dan graag op 31 mei 2025 @:Harrie
Waarvan akte?quote:
Acte*quote:
bijna iedere keer dat ik je hier zie posten heb je het over herkend worden...quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lente in twentequote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bijna iedere keer dat ik je hier zie posten heb je het over herkend worden...
dan vraag ik me af waarom je het daar zo vaak over hebt?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:02 schreef Grotetijd het volgende:
Heb het inderdaad wel regelmatig over m'n ex en over herkend worden. Tsja... Sorry, alles wat ik kan zeggen. Is inderdaad gewoon een groot onderdeel van m'n leven (geweest)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |