Snap ik, echter als Rusland en de VS dadelijk een vergelijk sluiten sta je als EU met lege handen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk. Maar zo cynisch wil ik er nog niet in staan.
Europa stuurt al wapens. Dat blijven ze dus doen, ook als die twee driftige mannetjes heel trots met een vredesvodje komen wapperen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De oorlog voortzetten bedoel ik dat wij Oekraine dan volledig gaan backen. Dus de wapens die USA zou sturen, dat wij die produceren, financieren, en leveren.
Eeeehm... Echt?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:34 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Hoe dan? Wat het westen in één jaar (incl VS) aan wapens produceert kan Rusland binnen één maand produceren. Het was al kansloos maar zonder VS en materiaal helemaal.
Klopt. Deze was best leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:43 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk dat ie Putin en Co ook gaat afwerken idd... daar hebben ze nog oude tapes van
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Europa stuurt al wapens. Dat blijven ze dus doen, ook als die twee driftige mannetjes heel trots met een vredesvodje komen wapperen.
Dat zou jij wel leuk vinden hè.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En Oekraiene zal volledig worden gerussificeerd.
Misschien moeten wij ook eeens dossiers aan elkaar gaan knopen. Trump wil jij dat wij jou helpen in je rant tegen China? Trump kunnen wij eerlijk delen omtrent Groenland? Trump, zullen wij de wapens in USA blijven kopen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Snap ik, echter als Rusland en de VS dadelijk een vergelijk sluiten sta je als EU met lege handen.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:44 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Eeeehm... Echt?
Volgens mij is het precies omgekeerd.
Dat is dan de productie van de EU plus VS?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:48 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
[ x ]
Het is 3 maanden, excuus.
Zouden onze nieuwe Europeanen die hier naar toe 'gevlucht' zijn om alle bommen en granaten te ontwijken, zich daar voor lenen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dienstplicht van 18 tot 45 jaar is onvermijdelijk. Uiteindelijk moet je toch mannen in loopgraven hebben om je terrein af te bakenen
En ik reageer daar op.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik beantwoord alleen maar een vraag he.
[..]
Nee, waarom?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:44 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag mij al af of de voorstanders van doorgaan in 03-2022 al spijtoptant hebben.
Als we geen gebruik meer mogen maken van de sattelietsystemen van de VS dan kunnen we wapens sturen wat we willen als Europa maar heeft het niet zoveel zin.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:45 schreef Discombobulate het volgende:
Het is vrij kansloos zonder de VS. Weten we nog dat die steun ineens niet meer kwam? Toen maakte Rusland aardige terreinwinst. Dus ook al blijft Oekraine zonder steun van de VS doorvechten en blijven wij als Europa wapens sturen, dat zie ik niet echt positief in. Het infuus van alle partijen is net genoeg voor een patstelling, die al maanden duurt overigens m.u.v. beetje Russische winst.
Verdedigingslinies, loopgraven en 100.000 man troepen stationeren daar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:51 schreef phpmystyle het volgende:
@:BlaZ
Wat zou een goede reactie zijn (binnen de mogelijkheden die wij hebben en de realiteit dat USA ambigu is) als de Denen wel gelijk zouden hebben dat Rusland de Baltische staten gaat aanvallen.
Wat is een realistische route if happnds?
\quote:Defensie levert een bijdrage aan de versterkte militaire aanwezigheid van de NAVO in Litouwen, de zogeheten enhanced Forward Presence. Het gaat om 270 militairen voor een multinationale battlegroup. Het bataljon waarvan Nederland deel uitmaakt staat onder Duitse leiding en is gestationeerd in Rukla.
Alleen jouw interpretatie dat Rusland tegen NATO vecht (of andersom) is een discussiepunt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dank dank.
Maar het klopt niet. We zouden het oneens moeten zijn.
Ik verwacht dat daar wel omheen te werken valt. En ook (gps) burgersystemen kunnen natuurlijk gebruikt worden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef Toefjes het volgende:
Als we geen gebruik meer mogen maken van de sattelietsystemen van de VS dan kunnen we wapens sturen wat we willen als Europa maar heeft het niet zoveel zin.
Dit is preventief, en blijkbaar zijn die preventieve maatregelen nu niet mogelijk of politiek oppertuun.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Verdedigingslinies, loopgraven en 100.000 man troepen stationeren daar.
[..]
\
Dit bijvoorbeeld lijkt me niet voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |