SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
He ontzettende slimmerik, die zogenaamde 'wens voor veiligheidsgaranties' is bullshit, Rusland wil alleen maaar landjepik doen
Nou, nee, dat is wat anders. Ik had het specifiek over wat die oranje troll aan de overkant van de oceaan nu aan het doen is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Correct. Was bij de inval van Oekraine ook zo verstandig.
Rusland krijgt ukraine niet eens op de knien, hoe willen ze de andere landen dan pakken?quote:
Snap ik. Maar ook daarin lijkt het mij juist verstandig om ervan uit te gaan dat hij Oekraine volledig in de steek laat. Dan valt het achteraf altijd mee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou, nee, dat is wat anders. Ik had het specifiek over wat die oranje troll aan de overkant van de oceaan nu aan het doen is.
Niet mee oneens.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ook daarin lijkt het mij juist verstandig om ervan uit te gaan dat hij Oekraine volledig in de steek laat. Dan valt het achteraf altijd mee.
betere tanks bouwen dan die ze nu gebruiken en over drie jaar dan zijn er weer 1 miljoen jongeren rijp voor de slachtquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:06 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Rusland krijgt ukraine niet eens op de knien, hoe willen ze de andere landen dan pakken?
De manschappen zijn ook niet oneindig.
Gelukkig kan Oekrane ook nog weigeren mee te werken. En wie weet vinden Europeanen nog ergens een ruggengraat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:10 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat we alvast wel kunnen vergeten om toegang te krijgen tot onderhandelingen als Europa. Poetin zal daar nooit mee instemmen. En Trump wil het gewoon klaar krijgen. Dus dat wordt gewoon met elkaar over Oekrane onderhandelen.
Dat de de Russen een oneindige hoeveelheid soldaten zouden hebben is juist wat de vredesbrigade al drie jaar roept. Daarom moest Oekraine ook maar vrede sluiten want de Russen hebben meer mannen dan zij kogels en ze kijken niet op een leven meer of minder.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:06 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Rusland krijgt ukraine niet eens op de knien, hoe willen ze de andere landen dan pakken?
De manschappen zijn ook niet oneindig.
En dan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:10 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat we alvast wel kunnen vergeten om toegang te krijgen tot onderhandelingen als Europa. Poetin zal daar nooit mee instemmen. En Trump wil het gewoon klaar krijgen. Dus dat wordt gewoon met elkaar over Oekrane onderhandelen.
En dan lachen we Rusland keihard uit en gaan we verder met het opbouwen van onze defensie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:14 schreef Bassie48 het volgende:
Europa is zwak en machteloos en zoals het al duizenden jaren gaat tussen volkeren zal zij Ja en Amen moeten zeggen aan hun nieuwe heerser(s). Trump en Putin zijn bezig de wereld aan het verdelen.
Ik verwacht dat Rusland Europa gaat bedreigen en compensatie eist voor de schade die is geleden door de oorlog in Oekrane. Wij zullen worden gedwongen om jaarlijks 25% van ons BNP over te maken naar de bankrekening van het Kremlin. Alleen dan zal ons een totale vernietiging bespaard blijven.
De VS heeft ons verraden en wij hebben 20 jaar lang onze defensie verwaarloosd, dit is de prijs die we moeten betalen.
Dan stoppen ze met leveringenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:20 schreef Ulx het volgende:
De VS kunnen geen verdragen sluiten namens Oekrane. Dus leuk dat Trump zijn smachtende lippen om de kloppende roede van Poetin laat glijden, maar de VS zal actief moeten ingrijpen als Oekraine gewoon door blijft schieten.
Dat Trump zou stoppen met leveren aan Oekrane was al meteen duidelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan stoppen ze met leveringen
Europa en dit topic zal geschokt reageren en afvragen hoe het zover heeft kunnen komen.
Gelukkig hebben we nu wel een EU buitenlandchef met ballen. Het enige wat Poetin krijgt is een middelvinger van Kallas.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:14 schreef Bassie48 het volgende:
Europa is zwak en machteloos en zoals het al duizenden jaren gaat tussen volkeren zal zij Ja en Amen moeten zeggen aan hun nieuwe heerser(s). Trump en Putin zijn bezig de wereld aan het verdelen.
Ik verwacht dat Rusland Europa gaat bedreigen en compensatie eist voor de schade die is geleden door de oorlog in Oekrane. Wij zullen worden gedwongen om jaarlijks 25% van ons BNP over te maken naar de bankrekening van het Kremlin. Alleen dan zal ons een totale vernietiging bespaard blijven.
De VS heeft ons verraden en wij hebben 20 jaar lang onze defensie verwaarloosd, dit is de prijs die we moeten betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |