SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Danku Sonygodquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:27 schreef Drankster het volgende:
Returnal mag wel iets van een vervolg krijgen. Dat was echt puur genot.
Speel Returnal mijn vriend. Dan weet je genoeg en heb je geen trailer nodig om te weten dat Housemarque sowieso gaat leveren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:48 schreef Friday12 het volgende:
Ik had wel echt iets goeds verwacht aan het einde... Dit was een vage trailer met niets meer
Saros zal Returnal 2.0 zijn dus dat zit wel snorquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:48 schreef 2dope het volgende:
Lies of P: Overture
Onimusha
MGS Snake Eater
Shinobi: Art of Veneance
Tides of Annihilation
Directive 8020
#zinin. Saros is veelbelovend maar wil eerst ff gameplay zien
https://www.gamesindustry(...)ed-to-leave-take-twoquote:"As Sam Houser reviewed more of the game that he had overseen for many years, he became more desperate writing to Mr. Benzies the very next day, 'This [RDR] is a (recurring) nightmare. But one i/we need to get out of. I have problems with the camera all over the place. So much so, that I can't be rational or specific about it. The darkness!!!' As reflected in his October 24, 2009 e-mail to Mr. Benzies, Sam Houser's desperation was escalating, 'PLEASE help me/us get rdr [Read Dead Redemption] into shape. I am a jabbering wreck right now. I need The Benz!'
"Once Mr. Benzies intervened, the game was finished within a few months, complete and ready for presentation to external publishers such as Sony and Microsoft."
Het spel draait al 1440p 60fps op PS5 dus waarom uberhaupt deze 'remaster'quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:09 schreef Drankster het volgende:
Misschien maar een tientje betalen voor de Days Gone PS5 Pro upgrade om vervolgens het spel dan nog steeds niet te gaan spelen. :’)
Samenvatting?quote:Op donderdag 13 februari 2025 06:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit was een goeie State of Play.
Ja hebben we iets lekkers gemist?quote:Op donderdag 13 februari 2025 06:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Jedi survivor is leuk. De rest geen ideequote:Op donderdag 13 februari 2025 10:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
meeste games niet bekend mee, is dit wat?
Ik vond het met die star wars nog altijd jammer dat het niet leek op jedi knightquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op donderdag 13 februari 2025 06:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:06 schreef StateOfMind het volgende:
Als het goed is vervalt vanmiddag om 15.00u het review embargo van Avowed.
Remasters moeten max 40 zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
Konami durft godverdomme 80!!!!! Euro te vragen voor een remaster van Metal Gear 3.
Flikker toch een eind op met je kutbedrijf man
En dan ook nog die belachelijke "72 hours early access!!" als je even 120 euro over de bank flikkert om de Deluxe Edition te kopen.
Stel je voor dat alle fans op hetzelfde moment kunnen beginnen aan het spel. Nee alleen de plebs mogen langer wachten.
Weet je wat, steek heel die game maar in je fucking reet Konami. Ik hou het wel op de OG.
Waarom laat je dit niet zien in de SoP.quote:As before, this new update is completely free of charge and a gift from us to you, the Astro Bot community.
These five levels will appear on a weekly basis as follows:
Feb 13: Tick-Tock Shock
Feb 20: Thrust or Bust
Feb 27: Cock-A-Doodle-Doom
Mar 6: Hard to Bear
Mar 13: Armored Hardcore
Note: All Astro Bot updates from February 13 to March 13 will be available every Thursday at 6:00am PT, 2:00pm GMT, and 10:00pm JST.
Unlike our last update Winter Wonder, which was a walk through the Xmas park, this new update features harder levels to test your jumping skills. Each level comes with a brand-new Special Bot to rescue and, once that's done, can be replayed in Time Attack mode with online rankings. To access these, you will need to have completed the main game. So sharpen those skills again and let's get rescuing.
But hold on, we still have more news. Alongside these five new levels, we are pleased to say that owners of the PS5 Pro will be able to enjoy an improved version of Astro Bot featuring a constant best resolution while still running at 60 frames per second.
Lost records kijk ik naar uit, lijkt me tof.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het spel enorm slecht zal doen. Jammer voor Obsidian, maar het lijkt gewoon weer erg matig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:07 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Niet eens 90+ metacritic.
Avowed 80. Ach, Microsoft.
De meningen zijn verdeeld. Over het algemeen zijn de reacties erg positief.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Denk dat het spel enorm slecht zal doen. Jammer voor Obsidian, maar het lijkt gewoon weer erg matig.
Bekijk deze YouTube-video
Wat een spel
Ik zou niet weten hoe je positief kan zijn als je ziet hoe middelmatig het schrijfwerk, de voice acting en de animaties zijn. Het rpg gedeelte is weer niet aanwezig lijkt wel. Zo jammer weer. Ik hou van een goede rpg maar dit is gewoon. 'ok'quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De meningen zijn verdeeld. Over het algemeen zijn de reacties erg positief.
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Betalen voor patchesquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Blijkbaar geen fysieke release. Ik ga hem wel halen, want ik wil een deel 2![]()
Ik wilde nog wel een tientje betalen voor de upgrade maar de PS+ versie kan je niet upgraden. Alleen disc of gekochte digitale versie. Ik stem dus NEE voor een deel 2.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Blijkbaar geen fysieke release. Ik ga hem wel halen, want ik wil een deel 2![]()
lamequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel een tientje betalen voor de upgrade maar de PS+ versie kan je niet upgraden. Alleen disc of gekochte digitale versie. Ik stem dus NEE voor een deel 2.
Op deze manier niet meer neequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Betalen voor patches
Eerst smeren ze je een 'pro' console aan vervolgens.mag je 'remasters' van ps4 spellen kopen
No way dat dit zodanig succesvol gaat zijn dat er een deel 2 komt
Beter brengen ze een 60fps patch uit voor de Gravity Rush games.. DriveClub..
Driveclub, goeie.quote:
Ik vond dit echt onverwacht zo leuk om te doenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gespeeld, dus ben best bereid een tientje te betalen voor een upgrade. Niet tegen Nintendo zeggen want dan gaan ze dit bij Switch 2 ook doenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond dit echt onverwacht zo leuk om te doen
Maar nee, remasters ga ik niet aan beginnen.
Eenmaal gespeeld is t ook wel klaar.
Ik teken wel een petitie of zo
Hold my beer!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gespeeld, dus ben best bereid een tientje te betalen voor een upgrade. Niet tegen Nintendo zeggen want dan gaan ze dit bij Switch 2 ook doen
Bij Nintendo betaal je full price voor een remaster, zie Donkey Kong..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gespeeld, dus ben best bereid een tientje te betalen voor een upgrade. Niet tegen Nintendo zeggen want dan gaan ze dit bij Switch 2 ook doen
Je betaald ook full price voor 10 jaar oude switch gamesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bij Nintendo betaal je full price voor een remaster, zie Donkey Kong..
Dat is pas echt schaamteloos
Ja ook waardeloos iddquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je betaald ook full price voor 10 jaar oude switch games
Snap ik, ik had zoiets bij Kingdom Come Deliverance 1.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja hij is vet goed maar ik ga nu niet weer 20 uur opnieuw doen
Vond die remaster van 1-3 heel slordigquote:
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vond die remaster van 1-3 heel slordig
O.a. dat je niet eens de brightness aan kan passen, gekut met settigs gehad al een paar keer.quote:
Klinkt als een skill issuequote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
O.a. dat je niet eens de brightness aan kan passen, gekut met settigs gehad al een paar keer.
Zal misschien mijn tv zijn maar moet soms switchen naar de oude look om te zien wat er aan de hand is.![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
Omdat ik bij diverse sidequests er telkens tegenaan liep dat ik veel te kwetsbaar was tegen meerdere vijanden, laat staan als ze armour hadden, en ik voor Master Tomcat ook een armour nodig heb, besloot ik die tailor te rippen, wat goed ging
Om dat later te verkopen voor geld om een armour te kunnen kopen.
Alleen maakte ik de cruciale fout om meteen wat betere kleding aan te doen
Waardoor ik nu als dief gesignaleerd sta, waardoor ik het dorp niet in kan om het te verkopen
Je bent dat zó gewend dat dat in andere games gewoon ongestraft blijftquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik had dat ook met een nobles hat. Ik vrolijk lopen en ineens iemand “hey that’s my hat!!”
Oeh geen idee, is mij nooit overkomen gelukkig. Je hebt wel zo’n indulgence(?) kist bij de Bailif. Daar kan je boetes betalen. Of met een guard praten en de boete betalen of overtuigen dat er niks aan de hand is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
Fijn
Heb een aantal sidequests nu gekregen, waarvoor ik oa in Troskowitz moet zijn.
Waar ik niet naar toe kan omdat ik daar als dief gesignaleerd sta door mijn eigen domme fout
Hopelijk verdwijnt die status binnenkort, als dat überhaupt verdwijnt.
Weet jij dat toevallig of die status (pegged as a thief) tzt verdwijnt? @:Drankster
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
Fijn
Heb een aantal sidequests nu gekregen, waarvoor ik oa in Troskowitz moet zijn.
Waar ik niet naar toe kan omdat ik daar als dief gesignaleerd sta door mijn eigen domme fout
Hopelijk verdwijnt die status binnenkort, als dat überhaupt verdwijnt.
Weet jij dat toevallig of die status (pegged as a thief) tzt verdwijnt? @:Drankster
Ik zal het morgen eens proberen, na een savequote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oeh geen idee, is mij nooit overkomen gelukkig. Je hebt wel zo’n indulgence(?) kist bij de Bailif. Daar kan je boetes betalen. Of met een guard praten en de boete betalen of overtuigen dat er niks aan de hand is.
Gewoon lekker freeroamen en exploren en wat main quests afwisselen met sidequests.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:44 schreef Friday12 het volgende:
Wat zouden jullie aanraden. Main + side quests doen en eigenlijk te hoog lvl zijn of wat meer main quest doen en later de sides?
???quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
en ik voor Master Tomcat ook een armour nodig heb
helaas is er in het echt geen potion voor die zo goed werktquote:Op zondag 16 februari 2025 22:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nog nooit een kater beter gezien dan in KCD2. Het duurt superlang, je kan wel gewoon rondlopen en dingen doen, maar dat is wel veel moeilijker. En je hoopt echt dat het snel weer voorbij is.
Zo veel kleine mechanics in deze gamequote:Op zondag 16 februari 2025 22:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nog nooit een kater beter gezien dan in KCD2. Het duurt superlang, je kan wel gewoon rondlopen en dingen doen, maar dat is wel veel moeilijker. En je hoopt echt dat het snel weer voorbij is.
Kun je je stats aanpassen naar gelang de setting?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:16 schreef Drankster het volgende:
Je kan met driehoekje verschillende sets instellen.
Zo heb ik een set als ik in buiten steden ben (hoge armor rating en eng), een set als ik in steden ben (hoge char als noble) en een set als ik ga sneaken (lage sound en visibilty). Helpt enorm met de verschillende speech checks op bepaalde plekken, buiten steden moet je vooral sterk overkomen, in steden slim met een zilveren tong.
Echt een genot vergeleken deel 1 waarbij je steeds in je inventory dat handmatig moest doen. Zelfs tijdens het traden kan je van set wisselen met driehoekje dus je kan dan alle sets vergelijken met de inventory van de trader.
Eens, graphics lijken erg goed en ook gameplaytechnisch spreekt het me wel aan. Dat je "spectral knights" kunt oproepen om samen combo's mee te doen, fast-paced combat, beetje DMC-achtig. Komt wederom uit een Chinese gametoko, ze zijn wel goed bezig daar met games. Ohja en lekkere wijfuh natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 05:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tides of Annihilation zoet er wel stoer uit trouwens.
Best mooi, goede sfeer.
Wou bijna Waifu zeggenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Eens, graphics lijken erg goed en ook gameplaytechnisch spreekt het me wel aan. Dat je "spectral knights" kunt oproepen om samen combo's mee te doen, fast-paced combat, beetje DMC-achtig. Komt wederom uit een Chinese gametoko, ze zijn wel goed bezig daar met games. Ohja en lekkere wijfuh natuurlijk.
[ afbeelding ]
Oeh gevaarlijk, Aziaten door elkaar halenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wou bijna Waifu zeggen
Je armour/kleding.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je je stats aanpassen naar gelang de setting?
Wat is dat nou voor RPG!
Of niet je stats van je persoon, maar van je armor setting (die je betere stats geven)?
Anders is t wel een beetje cheaten (zoals ik doe met eindbazen bij GOW2 als ik 15x verlies)
Ach, die kijken niet zo nauw...quote:Op maandag 17 februari 2025 09:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oeh gevaarlijk, Aziaten door elkaar halen
Ah zo.quote:
CANCELLED!!!!!!!!quote:Op maandag 17 februari 2025 10:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, die kijken niet zo nauw...
Ach, heb toch genoeg kroepoek in huisquote:
Jawel hoor. Ik weet dat je hoofd er echt niet naar staat met een kater, maar eet gewoon iets stevigs en gezonds en drink water. Kater binnen half uurtje weg. Koffie gaat ook ipv water, maar water is het beste.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
helaas is er in het echt geen potion voor die zo goed werkt
als dit over witcher gaat, defintely de sides. De sidequests goed afronden kan gevolgen hebben voor later in het verhaal, mits je de goede keuzes maakt. Kan ook helmaal fout uitpakken trouwens.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:44 schreef Friday12 het volgende:
Wat zouden jullie aanraden. Main + side quests doen en eigenlijk te hoog lvl zijn of wat meer main quest doen en later de sides?
Uhuh, dat is echt de universele waarheid die voor iedereen geldt want alle katers zijn hetzelfdequote:Op maandag 17 februari 2025 10:20 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik weet dat je hoofd er echt niet naar staat met een kater, maar eet gewoon iets stevigs en gezonds en drink water. Kater binnen half uurtje weg. Koffie gaat ook ipv water, maar water is het beste.
ff filmpje gekeken en dat ziet er inderdaad wel vet uit.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Eens, graphics lijken erg goed en ook gameplaytechnisch spreekt het me wel aan. Dat je "spectral knights" kunt oproepen om samen combo's mee te doen, fast-paced combat, beetje DMC-achtig. Komt wederom uit een Chinese gametoko, ze zijn wel goed bezig daar met games. Ohja en lekkere wijfuh natuurlijk.
[ afbeelding ]
*kuch* ouderdom *kuch*quote:Op maandag 17 februari 2025 10:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Uhuh, dat is echt de universele waarheid die voor iedereen geldt want alle katers zijn hetzelfdeIk kan wel een hele dag een kater hebben, hoeveel water ik ook drink en hoe "stevig" ik ook eet
Te weinig oefeningquote:
Haha herkenbaar.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Uhuh, dat is echt de universele waarheid die voor iedereen geldt want alle katers zijn hetzelfdeIk kan wel een hele dag een kater hebben, hoeveel water ik ook drink en hoe "stevig" ik ook eet
Loadouts ja, dus verschillende kleding. Niet settings als in een slider verhogen of verlagen maar daadwerkelijke andere kleding aan doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je je stats aanpassen naar gelang de setting?
Wat is dat nou voor RPG!
Of niet je stats van je persoon, maar van je armor setting (die je betere stats geven)?
Anders is t wel een beetje cheaten (zoals ik doe met eindbazen bij GOW2 als ik 15x verlies)
In kc2 zou je wel moeten. Je kleding heeft ook invloed op hoe npcs op je reageren. En voor sommige missies moet je bepaalde kleding hebben. Ook hoe schoon of vies je kleding is heeft invloed.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah zo.
Ja da's wel handig dat je dan in 1x de hele set wapens/kleding kan wisselen per setting.
Ik doe t zelf altijd zelden. Vind stats-min/maxing altijd vervelend om te doen. Net werk
Wel een grappig mechanismequote:Op maandag 17 februari 2025 12:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
In kc2 zou je wel moeten. Je kleding heeft ook invloed op hoe npcs op je reageren. En voor sommige missies moet je bepaalde kleding hebben. Ook hoe schoon of vies je kleding is heeft invloed.
Als je in full armor onder het bloed loopt. Denken ze wel 2x na of ze je willen beroven. Maar loop je in nette kleding met sierraden om. Dan is de kans veel groter dat ze het proberen. Dat soort dingen. Werkt wel echt heel goed
De game zit vol met dit soort diep uitgewerkte kleine mechanicsquote:Op maandag 17 februari 2025 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel een grappig mechanismeMaakt t realistischer.
Ik moet eerst met top-scars de disney achtige do-goody gaan uithangen!quote:Op maandag 17 februari 2025 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De game zit vol met dit soort diep uitgewerkte kleine mechanics
Dan zou ik maar eens opschietenquote:Op maandag 17 februari 2025 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet eerst met top-scars de disney achtige do-goody gaan uithangen!
(O nee, EERST met een mokkende tiener ragnarok voorkomen)
Ja goeie, wat ik ben niet zo van een stijle learning curve de laatste tijd.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens opschieten![]()
Hou er wel rekening mee, dat als je interesse hebt, vooral de combat in het begin erg moeilijk is.
Eigenlijk net zoals in het echte leven wordt je er beter in naarmate je iets steeds meer en vaker doet.
En traint.
Maar op een gegeven moment heb je het en dan wordt het echt leuk.
Maar het is ook weer geen Soulslike moeilijkheid.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja goeie, wat ik ben niet zo van een stijle learning curve de laatste tijd.
Zeker, maar ik moet ook eerlijk zeggen.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Wat een schitterende wereld![]()
![]()
Misschien wel een van de mooiste doch realistische gamewerelden ooit.
PSSR is de toekomst meine freund. De game is prachtig op de PS5 Pro. Door PSSR upscaling mooier dan de quality mode van de standaard PS5 en meer dan 60fps met VRR.quote:Op maandag 17 februari 2025 23:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zeker, maar ik moet ook eerlijk zeggen.
Op dit soort momenten merk je de beperkingen van een spelcomputer of achterstand.
Het is heel mooi, maar op de PC zie ik op youtube wel eens waar de techniek nu in staat toe is.
Maar tis een origineel spel, mooi in elkaar.
Ow wat wel grappig was, ik zit net pas in t eerste dorp, loop er een gast die heeft exact hetzelfde hoofd als Hans
Beetje over gelezen, maar dat ziet er wel tof uit.quote:Op maandag 17 februari 2025 23:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
PSSR is de toekomst meine freund. De game is prachtig op de PS5 Pro. Door PSSR upscaling mooier dan de quality mode van de standaard PS5 en meer dan 60fps met VRR.
Texture pop-in houd je nog steeds en geen HDR ondersteund maar komt gewoon door de engine en kan Warhorse vrij weinig aan doen. Je kan HDR forceren maar dan kloppen de kleuren niet meer imo.
Deze generatie is inderdaad matig qua aanbod maar games maken duurt tegenwoordig gewoon veel langer. Een erfenis van vier jaar Corona en de focus op GaaS waar niemand op zat te wachten maar, aan de andere kant bracht het ook games als Returnal, Astro Bot, Baldur's Gate 3 en Kingdom Come Deliverance II (Crossgen games daar gelaten).quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Beetje over gelezen, maar dat ziet er wel tof uit.
Als GTA6 echt heel tof is en de performance 50% beter, dan koop ik wel zo'n pro denk ik.
Andere kant, het aanbod van spellen is overall wel matig.
De Pro geeft vooral meer GPU kracht icm PSSR. Dus als een game vooral CPU vraagt, zoals Helldivers II, dan heeft een Pro patch uitbrengen niet super veel zin denk ik. Ook zijn er verschillende versies van PSSR in omloop, kijk naar Star Wars Outlaws die heeft van de week de meest recente PSSR versie gekregen en die draait een stuk beter dan de eerdere versie dus misschien wachten developers daarop. De gasten van Silent Hill 2 hebben dat niet gedaan en je ziet gelijk wat dat brengt, flickering etc. Het is niet simpelweg een knop ''PSSR'' indrukken en je bent er, wat bij de PS4 Pro wel was. Digital Foundry gaat hier wel altijd mooi op in met verschillende videos. Hele interessante ontwikkeling.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
Gezien het feit dat een enorm aantal Sony titels niet eens een Pro patch heeft, snap ik het niet zo goed.
Daarnaast verwacht ik persoonlijk helemaal niet dat er een performance increase zal zitten voor GTA6. Wellicht 40fps mode ofzo.
Aaaaaactually.... het is pronouns.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Deze generatie is inderdaad matig qua aanbod maar games maken duurt tegenwoordig gewoon veel langer. Een erfenis van vier jaar Corona en de focus op GaaS waar niemand op zat te wachten maar, aan de andere kant bracht het ook games als Returnal, Astro Bot, Baldur's Gate 3 en Kingdom Come Deliverance II (Crossgen games daar gelaten).
Gelukkig zien we een een enorme positieve ontwikkeling in game development in landen zoals Korea (Lies of P & Stellar Blade) en China (Black Myth Wukong en Tides of Annihilation). Vooral de eerste twee games werden in uitmuntende staat afgeleverd en waren vanaf dag één Pro Enhanced zonder problemen (zie Silent Hills 2 die dat wél had), zelfs inclusief een balanced mode met VRR op de base PS5. Waar we in het westen soms nog moeite hebben om een stabiele 30fps game af te leveren, laat staan een 60fp en al helemaal 40fps icm VRR hebben de Aziaten hier geen problemen mee. Wij maken ons dan wel weer druk hoe veel verschillende pronounces we in de character creator hebben en of alle vormen van mensen en wezens wel benoemd worden in verschillende dialogen. Eens, de genoemde games zijn niet de meest originele maar beter goed gejat dan slecht bedacht, ze draaien iig als een zonnetje en krijgen zelfs regelmatig (gratis) post launch content.
Wil je echt los gaan op de technologie van de Pro heb je onderstaande deep dives van Mark god. Je hoeft het niet te kijken, luisteren naar Mark is altijd goed.![]()
Heeft de mier wel consent gegeven?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aaaaaactually.... het is pronouns.
Pronounce = uitspraak.
Ik weet overigens niet de pronouns van de mier die ik net geneukt heb.
Shit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft de mier wel consent gegeven?
Nee totaal geen interesse inquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:56 schreef StateOfMind het volgende:
Fromsoftware peilt of er interesse is in Bloodborne 2.
https://gamer.nl/nieuws/p(...)-is-in-bloodborne-2/
Er zit eindelijk wat schot in
Die fysieke prijzen waren toch afgedwongen/ besproken door oa. een mediamarkt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:40 schreef Evangelion het volgende:
Nederlandse stichting start massaclaim tegen Sony om prijzen PlayStation Store
https://tweakers.net/nieu(...)aystation-store.html
Leave Sony alone
Ik blijf dit gejank vinden. Digital heeft voordelen en nadelen. Fysiek is goedkoper op day 1 maar digital heeft betere aanbiedingen op de langere termijn.
Haha.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:40 schreef Evangelion het volgende:
Leave Sony alone
Ik blijf dit gejank vinden. Digital heeft voordelen en nadelen. Fysiek is goedkoper op day 1 maar digital heeft betere aanbiedingen op de langere termijn.
80 euro op release in de PS Store, 60 euro bij MediaMarkt fysiek. Hoezo is het dan gejank?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:40 schreef Evangelion het volgende:
Leave Sony alone
Gaat dit überhaupt lukken, zowel de Google Play Store en Apple store hebben min of meer dezelfde monopolie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:40 schreef Evangelion het volgende:
Leave Sony alone
Volgens de Tweakers comments moet Apple nu wel andere stores toelaten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Gaat dit überhaupt lukken, zowel de Google Play Store en Apple store hebben min of meer dezelfde monopolie.
Misschien is het ook wel het moment om er eens naar te kijken, want waarschijnlijk heeft een ps7 überhaupt geen fysieke media support meer.
Volgens mij was het inderdaad zo dat je bij wijze spotify kan downloaden maar je abonnement kan kopen in de app.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Volgens de Tweakers comments moet Apple nu wel andere stores toelaten.
Ik weet ook niet echt hoe dat werkt bij consoles. Kopen andere sellers dan de Playstation games van Sony of van de developer? Als het dat tweede is, krijgt Sony dan nog steeds een percentage?
Nooit issues gehad met games verkopen via marktplaatsquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:02 schreef Drankster het volgende:
Sowieso digital only want te lui om discs te swappen, downloads aanzetten via de app is het beste ooit, gamesharing met de waifu haar PS5 en echt geen zin in moeite om games te verkopen aan tokkie martkplaats volk sinds de CEX weg is hier.
De volgende state of play was toch volledig Borderlands 4 gefocust zei onze magische leugenaar Randy toch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:15 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor een PS Showcase. AC Japan 2 en KDC2 moeten mij maar zoet houden totdat eventueel Ghost of Yotei en GTA VI komen.
Ja die eerst en voor de zomer twijfelen ze nog tussen een showcase en stateofplay volgens de iNsIdErsquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De volgende state of play was toch volledig Borderlands 4 gefocust zei onze magische leugenaar Randy toch?
Ik vond AW2 echt een kutgame. Geen idee waar je heen moet. Onduidelijke graphics. Onduidelijke foto puzzels.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:20 schreef Kickinalfa het volgende:
Alan Wake 2 voor 30 euro in de store, klinkt als een goede deal?
Het regent 9s en 10en voor de game?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond AW2 echt een kutgame. Geen idee waar je heen moet. Onduidelijke graphics. Onduidelijke foto puzzels.
Ik was blij dat ik er maar 12 voor betaald heb.
Advance Wars 2quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond AW2 echt een kutgame. Geen idee waar je heen moet. Onduidelijke graphics. Onduidelijke foto puzzels.
Ik was blij dat ik er maar 12 voor betaald heb.
Is natuurlijk een kwestie van smaak.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het regent 9s en 10en voor de game?
Staat in de top van beste ps5 games.
En nu ik weinig tijd heb om te gamen dacht ik ik speel/koop alleen nog maar topgames.
Control was ook supertof.
Ik heb niet geteld, maar ik denk dat het er om en nabij 25 waren. Het aantal pogingen is ook niet zozeer het probleem, maar wel waar een poging tot einde komt. Dat is meer dan eens Friede geweest en dan ben je gewoon 15 à 20 uur kwijt. Gewoon Black Knight Greatsword farmen en je bent klaar voor weer een run.quote:
Dan moet je mij zien 's ochtends vroegquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens ga je door Elden Ring en Sekiro pas echt zien hoe ongelooflijk traag Nameless King en Gael zijn.
Oh ja goede, dit is toch in de sale 20 euro voor de restende 3 maanden oid.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is natuurlijk een kwestie van smaak.
Deel 1 en Control vond ik verschrikkelijk tof.
Van deel 2 heb ik een demo gespeeld en die vond ik helemaal niks.
Om dezelfde redenen als Roy aangeeft.
Kijk of je een maandje PS Plus Premium kunt nemen (dan kun je een demo/trial spelen) en oordeel zelf
Tja, dat zegt me weinig. Ik vond AW1 ook wel cool en was best geïnteresseerd in AW2. Maar het klikte gewoon niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En nu ik weinig tijd heb om te gamen dacht ik ik speel/koop alleen nog maar topgames.
Game journo'squote:Op woensdag 19 februari 2025 20:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Die studio is opgericht door, en bestaat uit, veteranen van het oude Bioware, uit hun hoogtijdagen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mass effect / dead space combo?
Batterij gaat langer mee dan je denktquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
PlayStation Portal is best cool. Mooi zwart materiaal, lekker zwaar, scherp scherm, verbinding stabiel, batterij gaat wel rap.
Half uurtje gespeeld nu.
Das dus net als royquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Batterij gaat langer mee dan je denkt
Nou echt moeilijk is het nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word afgemaakt in Spiderman zeg, de tering. Combat is hier echt niet zoals in Nier waar je super vloeiend combos kan maken. Moet er weer ff in komen.
Het is basically Batman combat toch.. niet zo moeilijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word afgemaakt in Spiderman zeg, de tering. Combat is hier echt niet zoals in Nier waar je super vloeiend combos kan maken. Moet er weer ff in komen.
Nee, het gaat al beter. Het is geen game waarbij je rolt om te ontwijken natuurlijkquote:
quote:
rondje tochquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is basically Batman combat toch.. niet zo moeilijk
als ze dichtbij komen druk je driehoekje
Creativiteit voor AW2 was ongekend.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
wanne kutspel, nu alquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
driehoekje dodge, rondje verblinden met cape of web of zo
Ryza is ook gewoon wel echt leuk. Wat toegankelijker dan de eerdere delen.quote:
Niet met deze game specifiek, maar het is Yakuza. Entertainment is bijna gegarandeerd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:12 schreef Peejtur het volgende:
Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii lijkt me ook wel een vermakelijk spel moet ik zeggen. Iemand al ervaring mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |