SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2025 23:14:32 ]![]()
Wist ik alquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:11 schreef Homijn het volgende:
Als je kat je bed heeft uitgewoond
en jij de lakens hebt verschoond
en het bed weer netjes hebt opgemaakt
kun je slapen zo gauw je hoofd het kussen raakt![]()
![]()
![]()
![]()
Blanke vlaDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Was een tijdje terug een foto gelekt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ook want aan zijn stem hoorde je zelfs dat ie uit brabant komt volgens mijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolk backDon't follow me. I am lost too
.
Wel een aardige gast die "oj"Well, life can be a riot
Nieuw topicquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ook want aan zijn stem hoorde je zelfs dat ie uit brabant komt volgens mij
![]()
![]()
Ik had ooit een collegs uit srilanka met zwaar Brabants accent geweldige gozer wel als hij je mocht
R.I.P DTS.![]()
Nee wie is dat?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:17 schreef mario390 het volgende:
julie kennen toch sharon van de weidelWell, life can be a riot
Hij was die neger act ook gewoon een beetje beu volgens mij.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Volgens mij waren hij en Jan het op het laatst niet meer helemaal eens over wat dingenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow sorryquote:OJ is blank dus vergeet je niet aan te melden voor de Meet over 107 dagen.
![]()
Het is voor iedereen spannend en sommige gaan er extra veel van drinken maar uiteindelijk gaat het allemaal goed komen![]()
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟪 @Homijn
🟨 @Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @Dr.Mikey
🟪 @Koekiemonster
🟪 @MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
✅ @Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
🟨 @Aapje30
🟨 @sp3c
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @DerRabbit
🟨 @Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb het verder niet echt meer bijgehoudenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Volgens mij waren hij en Jan het op het laatst niet meer helemaal eens over wat dingen
Well, life can be a riot
tuurlijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb het verder niet echt meer bijgehouden![]()
Een mooie grote groep van 15 mensen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
en @Paul natuurlijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Een mooie grote groep van 15 mensen
en stiekum denk ik dat @SwJ ook wel komt
en @Sally komt ook wel![]()
![]()
Dat, en Dennis krijgt ook met iedereen ruzie.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Volgens mij waren hij en Jan het op het laatst niet meer helemaal eens over wat dingen
Adverteerders lopen weg. Nou dan ben je slim bezig.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mario kom je ook op de Meet 31 mei?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:22 schreef mario390 het volgende:
julie kennen toch de Songs Faster and Mother Earth?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:22 schreef mario390 het volgende:
julie kennen toch de Songs Faster and Mother Earth?![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mario kom je ook op de Meet 31 mei?![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:22 schreef mario390 het volgende:
julie kennen toch de Songs Faster and Mother Earth?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dennis heeft soms wel een leuke opmerking maar als hij denkt dat ie wat kan dan haak ik afquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat, en Dennis krijgt ook met iedereen ruzie.
Adverteerders lopen weg. Nou dan ben je slim bezig.
Heb een paar jaar gewoon die 5 euro betaald maar was er na teveel Dennis wel klaar mee:Y
Nu is het meer de probeer het niveau aan Dennis aan te passen show en dat trek ik heel slechtKijk ze ook maar zelden nog helemaal af en lachen valt ook zwaar tegen.
snap niet dat Jan nog niet gekapt is![]()
hoe denn hoor??quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mario kom je ook op de Meet 31 mei?![]()
Nee, wat moet ik nog met Roddelpraat? Ik kijk het al heel lang niet meerquote:
Well, life can be a riot
Ik betaal nog voor de extra maar het sterke van vroeger is weg. En inderdaad ze helemaal uitkijken lukt me ook niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dennis heeft soms wel een leuke opmerking maar als hij denkt dat ie wat kan dan haak ik af
Heb een paar jaar gewoon die 5 euro betaald maar was er na teveel Dennis wel klaar mee:Y
Nu is het meer de probeer het niveau aan Dennis aan te passen show en dat trek ik heel slechtKijk ze ook maar zelden nog helemaal af en lachen valt ook zwaar tegen.
snap niet dat Jan nog niet gekapt is
Jan komt nergens meer aan de bak. En het verdient ook wel aardig blijkbaar dus hij vindt het wel best.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jan en Dennis kunnen sowieso eigenlijk beide niets meer doen na Roddelpraat door hun reputatie.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik betaal nog voor de extra maar het sterke van vroeger is weg. En inderdaad ze helemaal uitkijken lukt me ook niet.
Jan komt nergens meer aan de bak. En het verdient ook wel aardig blijkbaar dus hij vindt het wel best.
Ben al een hele poos gestopt met kijken. Vind dat onnodige BNers afzeiken en dat gejuice
Well, life can be a riot
Waarmee doe jij mee?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vind Jan altijd echt wel leuk op zich (ook in interviews of andere dingen waar hij in zit) want die heeft gewoon een goed niveau, scherp en heeft humor.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik betaal nog voor de extra maar het sterke van vroeger is weg. En inderdaad ze helemaal uitkijken lukt me ook niet.
Jan komt nergens meer aan de bak. En het verdient ook wel aardig blijkbaar.
Maar de echte Chemie is weg bij hem en Dennis.
Patty Patty Patty en Transformers en LEEEEEEEEUUUUUUKKKKKKK dat maakte er een echte show van en nu is het gewoon de items van dennis aframmen want jan heeft er geen zin meer in lijkt het![]()
Nee Hendrik, Sharon van den Adel.quote:Well, life can be a riot
ja heb ik niet veel foutquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee Hendrik, Sharon van den Adel.![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:30 schreef Harrie het volgende:
Patty Patty Patty en Transformers en LEEEEEEEEUUUUUUKKKKKKK dat maakte er een echte show van![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hahahahahahahahahaha ik moest lachenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jan en Dennis kunnen sowieso eigenlijk beide niets meer doen na Roddelpraat door hun reputatie.
Ben al een hele poos gestopt met kijken. Vind dat onnodige BNers afzeiken en dat gejuice
Toch zag je het als kans dus beetje zuur wel dit![]()
![]()
Nee nog nooit gekeken.quote:
Maar hier is het ook af en toe roddelpraat dus ik kan m'n hart hier ophalen.![]()
@JustinKquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:27 schreef mario390 het volgende:
@:Justin polse tv best of nederlandse GroepUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En je bent er 2x als gast geweest.....quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jan en Dennis kunnen sowieso eigenlijk beide niets meer doen na Roddelpraat door hun reputatie.
Ben al een hele poos gestopt met kijken. Vind dat onnodige BNers afzeiken en dat gejuiceAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Roddelpraat kijk ik echt nooit.
Die lui trek ik echt niet
Don't follow me. I am lost too
.
Ik zag het toen inderdaad als kans. Eerste x was eigenlijk vooral om m'n verhaal te doen, 2e keer was wel voor de leuk met m'n toetsen erbijquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
hahahahahahahahahaha ik moest lachen
Toch zag je het als kans dus beetje zuur wel ditMaar ik had al heel lang niks meer met Roddelpraat als content. Vond het net wat jij zegt leuk toen de Patty etc rubriekjes er waren. Maar nu is 't niks meer. Beetje mensen bellen, Dennis afzeiken, en weer naar huis
Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En je bent er 2x als gast geweest.....quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zag het toen inderdaad als kans. Eerste x was eigenlijk vooral om m'n verhaal te doen, 2e keer was wel voor de leuk met m'n toetsen erbijMaar ik had al heel lang niks meer met Roddelpraat als content. Vond het net wat jij zegt leuk toen de Patty etc rubriekjes er waren. Maar nu is 't niks meer. Beetje mensen bellen, Dennis afzeiken, en weer naar huis
Well, life can be a riot
Vraag eensquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:34 schreef RedShoe het volgende:
Roddelpraat kijk ik echt nooit.
Die lui trek ik echt niet![]()
quote:
Well, life can be a riot
Depressieve postbode.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dennis zeikt zichzelf af en die regelt ook die kansloze gasten want het is echt om te janken die gasten van tegenwoordigquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zag het toen inderdaad als kans. Eerste x was eigenlijk vooral om m'n verhaal te doen, 2e keer was wel voor de leuk met m'n toetsen erbijMaar ik had al heel lang niks meer met Roddelpraat als content. Vond het net wat jij zegt leuk toen de Patty etc rubriekjes er waren. Maar nu is 't niks meer. Beetje mensen bellen, Dennis afzeiken, en weer naar huis
![]()
Zijn ze gay?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ja hij was er vroeg bij want toen was het nog het sletje van........ kom eens trek eens aan mijn vinger hoe heet die kneus ook weer??? broer van..... eeeeeeeeeeeeh HELPquote:![]()
Ze deden een paar keer iets buiten, en Dennis ging toen een keer zo raar tekeer tegen meiden van een manege, toen dacht ik van jij hebt echt geen fatsoen makker. Zeer onbeschoft.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dennis zeikt zichzelf af en die regelt ook die kansloze gasten want het is echt om te janken die gasten van tegenwoordigAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Gio, toch?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja hij was er vroeg bij want toen was het nog het sletje van........ kom eens trek eens aan mijn vinger hoe heet die kneus ook weer??? broer van..... eeeeeeeeeeeeh HELPWell, life can be a riot
De grindtegel? Gio.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja hij was er vroeg bij want toen was het nog het sletje van........ kom eens trek eens aan mijn vinger hoe heet die kneus ook weer??? broer van..... eeeeeeeeeeeeh HELPAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dennis is echt niet goed neequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze deden een paar keer iets buiten, en Dennis ging toen een keer zo raar tekeer tegen meiden van een manege, toen dacht ik van jij hebt echt geen fatsoen makker. Zeer onbeschoft.![]()
![]()
Dennis komt niet over als iemand met vrij veel fatsoen nee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze deden een paar keer iets buiten, en Dennis ging toen een keer zo raar tekeer tegen meiden van een manege, toen dacht ik van jij hebt echt geen fatsoen makker. Zeer onbeschoft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Toen met die aflevering met S10. Stapelgek die Jan Roos.Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:37 schreef Shii het volgende:
Ik snap het niet, maar zal wel aan mij liggen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het was heerlijk luisterenquote:
Niet heel diep geluisterd, want het was een dag met afleiding.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Och. Enzo. Verschrikkelijk.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee hij heeft gewoon gelijk, die S10 is gewoon een kansloze patient alleen zijn advies daar had vooral youtube wat moeite meequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef RedShoe het volgende:
Toen met die aflevering met S10. Stapelgek die Jan Roos.![]()
Oh met die zelfmoordopmerking toch?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef RedShoe het volgende:
Toen met die aflevering met S10. Stapelgek die Jan Roos.
Niet okeWell, life can be a riot
Fijn dat 't beviel! Vond je van Huey Lewis?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Het was heerlijk luisteren
Niet heel diep geluisterd, want het was een dag met afleiding.Well, life can be a riot
ja maar daar heeft dat kind hoertje allemaal ook gewoon het zaad van ontvangenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och. Enzo. Verschrikkelijk.![]()
![]()
Dat met S10 was gewoon dieptriest.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee hij heeft gewoon gelijk, die S10 is gewoon een kansloze patient alleen zijn advies daar had vooral youtube wat moeite mee
Volgens mij heeft hij daar nog heel schijnheilig zijn excuus voor aangeboden.Dat idd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh met die zelfmoordopmerking toch?
Niet okeDon't follow me. I am lost too
.
Waar hij geen barst van meent.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:44 schreef RedShoe het volgende:
Volgens mij heeft hij daar nog heel schijnheilig zijn excuus voor aangeboden.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je dat echt oke vond wat Jan toen zei over S10 dan ben je zelf ook niet helemaal bijster fris...Well, life can be a riot
Ja omdat dat moest van YT en daar vond ik niks schijnheiligs aanquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat met S10 was gewoon dieptriest.
Volgens mij heeft hij daar nog heel schijnheilig zijn excuus voor aangeboden.
[..]
Dat idd.
Dat het niet netjes was om er zo extreem op los te gaan ben ik met iedereen eens maar die S10 is ook gewoon een kansloze patient dus ik snap hem wel![]()
Dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waar hij geen barst van meent.
.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja omdat dat moest van YT en daar vond ik niks schijnheiligs aan
Dat het niet netjes was om er zo extreem op los te gaan ben ik met iedereen eens maar die S10 is ook gewoon een kansloze patient dus ik snap hem wel
Yea, she's on crack.![]()
Vage mening wel.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat het niet netjes was om er zo extreem op los te gaan ben ik met iedereen eens maar die S10 is ook gewoon een kansloze patient dus ik snap hem welDon't follow me. I am lost too
.
Man manquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat het niet netjes was om er zo extreem op los te gaan ben ik met iedereen eens maar die S10 is ook gewoon een kansloze patient dus ik snap hem welHad je toch wel hoger ingeschat..
Well, life can be a riot
Ik probeerde nog luchtig te reageren, maar blijkbaar was dat ook niet goed. Geen idee wat je tegen me hebt, maar veel plezier man. Geen zin in dit slepende negatieve gedoe.quote:![]()
![]()
Laten we dingen wel even in perspectief blijven zienquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:46 schreef Grotetijd het volgende:
Als je dat echt oke vond wat Jan toen zei over S10 dan ben je zelf ook niet helemaal bijster fris...
Als mensen zo graag beroemd willen worden op welke manier dan ook en ze kunnen eigenlijk niks dan zeiken ze zichzelf af en als iemand daar dan openlijk een duwtje aan geeft dan moet je niet die persoon de schuld gaan geven maar de mensen die tegen je logen dat je echt wat kunt en een bekende NLer moest worden terwijl je geen talent hebt.
Vroeger hadden bekende NLers iets wat ze goed konden daardoor werden ze bekend.
Nu worden ze bekend maar kunnen niks maar daar mag je niks van zeggen en daar ga ik heel slecht op want er zijn maar weinig echte talenten en Jan Roos is wel een talent alleen heeft wel een rechte rug![]()
Van adel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is het al bedtijd?Don't follow me. I am lost too
.
Die vloggers zoals die jada anna die gio en die milan knol beroemd geworden door àlles online te gooien en als ze uit elkaar gaan of er is een dood in de familie willen ze opeens privacy.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Laten we dingen wel even in perspectief blijven zien
Als mensen zo graag beroemd willen worden op welke manier dan ook en ze kunnen eigenlijk niks dan zeiken ze zichzelf af en als iemand daar dan openlijk een duwtje aan geeft dan moet je niet die persoon de schuld gaan geven maar de mensen die tegen je logen dat je echt wat kunt en een bekende NLer moest worden terwijl je geen talent hebt.
Vroeger hadden bekende NLers iets wat ze goed konden daardoor werden ze bekend.
Nu worden ze bekend maar kunnen niks maar daar mag je niks van zeggen en daar ga ik heel slecht op want er zijn maar weinig echte talenten en Jan Roos is wel een talent alleen heeft wel een rechte rug
R.I.P DTS.![]()
Wel een oudequote:
.
Een zangeres, maar ook een Samsung telefoon. Kies maarquote:Well, life can be a riot
Zou Jade wel rakenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die vloggers zoals die jada anna die gio en die milan knol beroemd geworden door àlles online te gooien en als ze uit elkaar gaan of er is een dood in de familie willen ze opeens privacy.
![]()
Dat bedoel ik, ze kunnen niks en verkopen hun prive maar als ze dan geld genoeg hebben willen ze ineens een prive leven. flikker toch op denk ik danquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die vloggers zoals die jada anna die gio en die milan knol beroemd geworden door àlles online te gooien en als ze uit elkaar gaan of er is een dood in de familie willen ze opeens privacy.
![]()
Meen je dit serieus?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
die heeft volgens mij ooit met dat gay festival meegedaan namens NLDon't follow me. I am lost too
.
Maar ondertussen wel opa die al helemaal in de war is op zijn sterfbed nog even filmen voor in de vlogs.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jong gezichtje man... Dan liever Juultjequote:
Well, life can be a riot
Je hebt drie fucking weken lang lopen huilen om een opmerking van mij, maar jij hebt lgeen zin in langdurig slepend gedoe? Uhhh. Okay.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik probeerde nog luchtig te reageren, maar blijkbaar was dat ook niet goed. Geen idee wat je tegen me hebt, maar veel plezier man. Geen zin in dit slepende negatieve gedoe.
![]()
.
Nee daar zou ik geen sex mee kunnen hebben niequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon ff lekker goor voor 1 nachtook niet 1 nacht nie
![]()
![]()
Feyenoordquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt drie fucking weken lang lopen huilen om een opmerking van mij, maar ik die negatief omdat ik niet reageer op jouw “luchtige” reactie. Uhhh. Okay.
R.I.P DTS.![]()
Had liever alleen wel met 2-0 gewonnen.quote:
Maar thanksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kun je weer je bed verschonenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon ff lekker goor voor 1 nacht![]()
![]()
Wie dan wel?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee daar zou ik geen sex mee kunnen hebben nieook niet 1 nacht nie
![]()
Stilton kaas
Well, life can be a riot
Je kunt wel overdrijven met je drie fucking weken lang lopen huilen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt drie fucking weken lang lopen huilen om een opmerking van mij, maar ik die negatief omdat ik niet reageer op jouw “luchtige” reactie. Uhhh. Okay.![]()
![]()
Drie weken na dato liep je nog zuur te doen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kunt wel overdrijven met je drie fucking weken lang lopen huilen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee jij koopt bij de Mediamarktquote:Well, life can be a riot
Bo.lkDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Leuk bolkjeDon't follow me. I am lost too
.
sowquote:Well, life can be a riot
Ja volgens mij heeft er weer iemand ergens een ban te pakken dus kunnen we hier het weer ontgelden of bedoelde je dat nietquote:![]()
![]()
Ach man het is net 3 weken geleden dat ik een note kreeg, omdat ik je kutuser noemde. Daarna heb ik het er niet meer over gehad.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Drie weken na dato liep je nog zuur te doen.![]()
Ja leuk, lekker easyquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Fijn dat 't beviel! Vond je van Huey Lewis?![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft er weer iemand ergens een ban te pakken dus kunnen we hier het weer ontgelden of bedoelde je dat nietProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wie?quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft er weer iemand ergens een ban te pakken dus kunnen we hier het weer ontgelden of bedoelde je dat nietDon't follow me. I am lost too
.
Ja is lekker laidback wel hequote:Well, life can be a riot
Me
.
![]()
![]()
.
![]()
.
Ik denk dat ik met een kwartiertje i.i.g naar bed verkas en dan daar nog even wat ga YouTubenquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:Grotetijd hoe laat ga jij naar bed?Well, life can be a riot
Slaap lekker ouwe dibbes. Ik ga ook zo.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met een kwartiertje i.i.g naar bed verkas en dan daar nog even wat ga YouTubenYea, she's on crack.![]()
Ik heb die opmerking op 18 januari gemaakt. Mag helaas geen notes posten. Op 5 februari was je er nog niet overheen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach man het is net 3 weken geleden dat ik een note kreeg, omdat ik je kutuser noemde. Daarna heb ik het er niet meer over gehad.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:22 schreef Shii het volgende:
Ja het is goed. Prima laat het gaan. Geef me eerst lekker een sneer en daarna mag je niet op iemands reactie reageren en ben je zuur.![]()
![]()
![]()
.
Was een mooie wedstrijdquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
VoetjebalDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Maar negeer mij dan gewoon, maar nee je vindt het nodig vandaag op mij te reageren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb die opmerking op 18 januari gemaakt. Mag helaas geen notes posten. Op 5 februari was je er nog niet overheen.
[..]![]()
![]()
En dan reageer ik terug en ben ik degene die 3 weken later nog zuur is.![]()
Quote me dan gewoon niet.![]()
En ik zat op steenworp afstand van de Kuip m’n zus te helpen met het uitwerken van haar notulen.quote:
TsjaaDon't follow me. I am lost too
.
WattDon't follow me. I am lost too
.
Ik heb mijn zus ook ooit geholpen. Komt wel dichtbij nuquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En ik zat op steenworp afstand van de Kuip m’n zus te helpen met het uitwerken van haar notulen.![]()
Wel nobelquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En ik zat op steenworp afstand van de Kuip m’n zus te helpen met het uitwerken van haar notulen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lotgenoten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb mijn zus ook ooit geholpen. Komt wel dichtbij nu
Batterijen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had ook eigenlijk niet veel van die wedstrijd verwacht. Wist ook niet dat het om een vergadering van ruim anderhalf uur ging.quote:
Hehe mijn broer dacht eerst ook kijk alleen de eerste helft.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Well, life can be a riot
![]()
R.I.P DTS.![]()
Na twee nachten rust is die vent weer bezig.
R.I.P DTS.![]()
Maat, stamp die deur er uit en sla die sukkel gewoon op zijn bek met zijn eigen knuppel joh. het is een keer genoeg geweestquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
Vraag of ie hetzelfde wil doen als afgelopen 2 nachten?quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trust nobody![]()
Morgen buurtbemiddeling gelukkig niet met hem erbij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Maat, stamp die deur er uit en sla die sukkel gewoon op zijn bek met zijn eigen knuppel joh. het is een keer genoeg geweestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ff vragen aan @Paulquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
hoe doe je dat als je aanbelt en hij doet openProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Schijnbaar wordt hij agressief als ik aan de deur kom.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vraag of ie hetzelfde wil doen als afgelopen 2 nachten?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat een gek.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Schijnbaar wordt hij agressief als ik aan de deur kom.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja weggooier zag hem toevallig nog lopen toen ik aan het werk was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu bij het afscheid van oj
R.I.P DTS.![]()
Raarquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Schijnbaar wordt hij agressief als ik aan de deur kom.Trust nobody![]()
Heel die vent is raar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu krijgen ze homo dirkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is vreemdgaande Dirk doen ze ook graag daar in Katwijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou me niet verbazen als hij in Brazilië ook een paar omgebouwde gasten heeft gepakt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is vreemdgaande Dirk doen ze ook graag daar in Katwijk.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zijn wel foto's van dat hij een natte vinger haalt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij in Brazilië ook een paar omgebouwde gasten heeft gepakt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja voorvocht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn wel foto's van dat hij een natte vinger haalt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt drie fucking weken lang lopen huilen om een opmerking van mij, maar jij hebt lgeen zin in langdurig slepend gedoe? Uhhh. Okay.
Smile, it's free therapy.![]()
Ik geloof veel van wat Dirk geflikt heeft maar niet dat het een boeler was.
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Je Moederquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:07 schreef KillemWieft het volgende:
Goh wie is er weer als de kippen bij?![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:07 schreef KillemWieft het volgende:
Goh wie is er weer als de kippen bij?![]()
?
Ja ik ben een in en in triest en slecht persoon en mag ook niet reageren op andere reacties die negatief over mij zijn, want ik ben een zure user.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:09 schreef Shii het volgende:
Ja ik ben een in en in triest en slecht persoon en mag ook niet reageren op andere reacties die negatief over mij zijn, want ik ben een zure user.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:09 schreef Shii het volgende:
![]()
Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een sfeer op dit tijdstiphema
Denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:13 schreef Kissingbird het volgende:
Loslaten is blijkbaar een dingetje soms.
Wat bedoel je nu precies
Paar voorbeeldjes mag welkan ik wel hebben
![]()
Staat hier boven toch alquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt
Wat bedoel je nu precies
![]()
Als je na weken blijft doorgaan over iets kleins denk ik dat het lastig is om wat los te laten.Smile, it's free therapy.![]()
Uiteraardquote:ik heb de administratie op orde
Maar ben je bij die meet dat klinkt veel te afzijdig mandie meet
![]()
Jij bent er toch ook bij opDe Grrrrrrrrote DTS Meet
klinkt echt anders
of niet @Paul![]()
Ik leg een lijn op het spoor van Rotterdam naar Tilburg!quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker coke snuiven van de tietenbarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kree, is het jij?quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt
Wat bedoel je nu precies
Ja maar mobiel hou ik de teksten simpelquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Uiteraardik heb de administratie op orde
Maar ben je bij die meet dat klinkt veel te afzijdig mandie meet
![]()
Jij bent er toch ook bij opDe Grrrrrrrrote DTS Meet
klinkt echt anders
of niet @:PaulUw ADH vitamine Worst
oke danquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar mobiel hou ik de teksten simpel![]()
![]()
20 uur slapen om daarna 72 uur wakker te blijven en te hallucinerenquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:19 schreef Kissingbird het volgende:
denk dat Kree eindelijk slaapt
Uw ADH vitamine Worst
Ff bellen hoor!quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:19 schreef Kissingbird het volgende:
denk dat Kree eindelijk slaapt
quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
20 uur slapen om daarna 72 uur wakker te blijven en te hallucineren![]()
En zuipen![]()
Hij is zit nu in zin rustperiode, kan hij daarna weer vol ertegenaan met mooie verhalen
Laat het zelf maar eens los.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:13 schreef Kissingbird het volgende:
Loslaten is blijkbaar een dingetje soms.
Laat me gewoon met rust. Ik had het allang losgelaten totdat iemand me vanavond ging quoten en jij het nog lekker even gaat liken.![]()
Ik vind het echt knap dat mensen dat kunnen volhouden zonder hulpmiddelen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
20 uur slapen om daarna 72 uur wakker te blijven en te hallucinerenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Duurde gelukkig maar drie weken. Deze vrouwquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Laat het zelf maar eens los.
Laat me gewoon met rust. Ik had het allang losgelaten totdat iemand me vanavond ging quoten en jij het nog lekker even gaat liken..
Wat heb ik je misdaan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Duurde gelukkig maar drie weken. Deze vrouw.
![]()
LIken mag altijd je verbindt er blijkbaar conclusies aan. Mag ook.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Laat het zelf maar eens los.
Laat me gewoon met rust. Ik had het allang losgelaten totdat iemand me vanavond ging quoten en jij het nog lekker even gaat liken.
Je hebt mij ook maanden later nog lastig gevallen over een opmerkig.
Dan denk ik inderdaad dat loslaten een ding lijkt te zijn maar ik kan het verkeerd zien. Maakt verder ook niet uit.
Wens je een fijne avond.Smile, it's free therapy.![]()
Niet iedereen komt er voor uit dat de poeders door de neus gewaardeerd wordenquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap dat mensen dat kunnen volhouden zonder hulpmiddelen.![]()
![]()
je en je zou denken datquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap dat mensen dat kunnen volhouden zonder hulpmiddelen.ook wat slaperig maakt.
Met een zak popcornquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
31 mei gaan jullie elkaar treffen
Ik zie hier weer een hoop oud zeer boven komenquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
LIken mag altijd je verbindt er blijkbaar conclusies aan. Mag ook.
Dan denk ik inderdaad dat loslaten een ding lijkt te zijn maar ik kan het verkeerd zien. Maakt verder ook niet uit.
Wens je een fijne avond.
@SwJ wacht ff tot mijn laatste post voor je dat slotje er op knalt![]()
Dank u wel
ow en vergeet @Paul niet te bellen![]()
Tina werkt beter.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niet iedereen komt er voor uit dat de poeders door de neus gewaardeerd wordenProud member of the IDGAF+FU2 communitysinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Waarom zou hier een slotje op komen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zie hier weer een hoop oud zeer boven komen
@:SwJ wacht ff tot mijn laatste post voor je dat slotje er op knalt![]()
Dank u wel
ow en vergeet @:paul niet te bellen:')![]()
Ik word dan 3 uur later wakker. Dopamine rebound of zo.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je en je zou denken datook wat slaperig maakt.
lastig gevallenquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
LIken mag altijd je verbindt er blijkbaar conclusies aan. Mag ook.
Wens je een fijne avond.![]()
Het is dat het zo in en in triest is anders zou ik er nog wel om kunnen lachen.
Ik post hier godverdomme gewoon en er zijn twee users die er wat negatiefs van weten te maken en mij beschuldigen van dat ik het niet los kan laten. Kijk in de spiegel en laat me gewoon met rust.![]()
LOL hij pakt zelf de laatste postquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zie hier weer een hoop oud zeer boven komen
@:SwJ wacht ff tot mijn laatste post voor je dat slotje er op knalt![]()
Dank u wel
ow en vergeet @:paul niet te bellen![]()
Maar neuh niet bij mij (oud zeer). FOK! is een online platvorm zou denk ik niet goed zijn als je dit heel belangrijk maakt en je gaat zitten opvreten aan andere users.
Het is een leuk tijdverdrijf met een club mensen waar de een je meer aanspreekt dan de ander.
vind het gewoon raar dat mensen maanden door kunnen zagen over iets kleins op een platvorm.Smile, it's free therapy.![]()
als je van een goeie borrel ff KO gaat dan ben je meestal na een uur of 3,5-4 wel weer wakker jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik word dan 3 uur later wakker. Dopamine rebound of zo.![]()
![]()
HunterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beschuldigen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:29 schreef Shii het volgende:
[..]
lastig gevallen![]()
Het is dat het zo in en in triest is anders zou ik er nog wel om kunnen lachen.
Ik post hier godverdomme gewoon en er zijn twee users die er wat negatiefs van weten te maken en mij beschuldigen van dat ik het niet los kan laten. Kijk in de spiegel en laat me gewoon met rust.
Ik merk iets op.. schrijf er ook nog bij dat het niet zo hoeft te zijn..
je verdraait wat ik schrijf.
Wel moeilijk lelijk die HunterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zag stukje dreamschool op youtubequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ik weet dat het online is en wat is heel belangrijk maken precies vraag ik me wel eens afquote:Op donderdag 13 februari 2025 01:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
LOL hij pakt zelf de laatste post![]()
knip.
FOK! is een online platvorm zou denk ik niet goed zijn als je dit heel belangrijk maakt en je gaat zitten opvreten aan andere users.
knip
Voor mij is Fok! al meer dan de helft van mijn leven deel van mijn leven en ben ik hier online precies dezelfde eikel als IRL en ook irl weten mijn vrienden en collega's dat ik hier van alles uit kraam onder de naam Harrie dus ik deel die mening over belangrijk maken niet.Het is gewoon op een bepaalde manier echt belangrijk voor me
![]()
![]()
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: