SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dit vind ik een goeie TT![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja hoor, die blijft gewoon in de OPquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
KutslotjesI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lijkt de middeleeuwen wel.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja ik heb gewoon op nieuw deel geklikt. Supersnel een werkelijk prachtige weldoordachte TT verzonnen, lang over nagedacht zelfs, en klaar was hetquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:14 schreef ToT het volgende:
Ow die stond er ook al in het vorige deeltje in!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met kinderen die op de pastoor lijken na een kruistocht.I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
doe maar een bereide konijn in de OP
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Schijnt trouwens nooit echt een ding te zijn geweest, hoorde ik laatst in een filmpje over fake dingen vanuit de middeleeuwen.quote:
Net als de iron maiden enzo, wat al wel langer bekend is.![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik heb gewoon op nieuw deel geklikt. Supersnel een werkelijk prachtige weldoordachte TT verzonnen, lang over nagedacht zelfs, en klaar was het![]()
![]()
![]()
Wat moest dat konijn nu met die jurk?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:14 schreef ToT het volgende:
Die zwarte lap stof er naast is de mouw van de gothic jurk van mijn toenmalige wiccan vriendin!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fear of the darkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijnt trouwens nooit echt een ding te zijn geweest, hoorde ik laatst in een filmpje over fake dingen vanuit de middeleeuwen.
Net als de iron maiden enzo, wat al wel langer bekend is.
I'm surrounded by morons!
Was meneer pastoor weer eens op een kruis-tocht?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:14 schreef Fogel het volgende:
Met kinderen die op de pastoor lijken na een kruistocht.![]()
![]()
Ze zat er nog in!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat moest dat konijn nu met die jurk?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Was meneer pastoor weer eens op een kruis-tocht?
ken er geen 1 vind er geen zak aanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:16 schreef mario390 het volgende:
noeme julie me 5 songs van alice cooper![]()
![]()
Neuhquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:16 schreef mario390 het volgende:
noeme julie me 5 songs van alice cooperI'm surrounded by morons!
NEINquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:16 schreef mario390 het volgende:
noeme julie me 5 songs van alice cooper![]()
![]()
Sure! Here are five iconic songs by Alice Cooper:quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:16 schreef mario390 het volgende:
noeme julie me 5 songs van alice cooper
• "School's Out" - This classic anthem celebrates the end of the school year with its rebellious spirit and catchy riff.
• "Poison" - A hit from his 1989 album "Trash," this song combines rock and pop elements with Alice's intense vocals.
• "Welcome to My Nightmare" - The title track from his 1975 solo debut album, featuring a mix of hard rock and eerie storytelling.
• "I'm Eighteen" - A raw and powerful track that captures the angst and uncertainty of adolescence.
• "Billion Dollar Babies" - A theatrical and satirical song from the album of the same name, showcasing Alice's unique style.
Bron: CoPilot.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Poison,quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:16 schreef mario390 het volgende:
noeme julie me 5 songs van alice cooper
Hey stoopid
Lalala gehaktbal
School's out for summer
Halo of flies![]()
Deze man mensenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:13 schreef Fogel het volgende: [..] Ik heb mijn voeten dit jaar nog in natuurwater gehad. In een rivier, troebel water. Maar tot mijn enkels. En toen weer netjes mojito gaan drinken zoals het hoort.
![]()
![]()
Waar staat "no more mr. Niceguy" ?!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sure! Here are five iconic songs by Alice Cooper:
• "School's Out" - This classic anthem celebrates the end of the school year with its rebellious spirit and catchy riff.
• "Poison" - A hit from his 1989 album "Trash," this song combines rock and pop elements with Alice's intense vocals.
• "Welcome to My Nightmare" - The title track from his 1975 solo debut album, featuring a mix of hard rock and eerie storytelling.
• "I'm Eighteen" - A raw and powerful track that captures the angst and uncertainty of adolescence.
• "Billion Dollar Babies" - A theatrical and satirical song from the album of the same name, showcasing Alice's unique style.
Bron: CoPilot.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Poison,
Hey stoopid
Lalala gehaktbal
School's out for summer
Halo of flies
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bron: CoPilot.![]()
![]()
Geen idee, daar kwam dat ding niet mee.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
welke gehaktbal?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Poison,
Hey stoopid
Lalala gehaktbal
School's out for summer
Halo of flies![]()
![]()
Prioriteiten enzo.quote:
Ik had zelfs het album waar Hey stoopid op stond.quote:
Een kennis toentertijd handelde in gejatte CD's en alles wat met rock en metal te maken had kon hij aan de straatstenen niet kwijt, dus kreeg ik die gratis van hem!![]()
![]()
Hoe kan dat als jullie pas net 30 zijn?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent dezelfde leeftijd als mij. We hebben al die nrs meegekregen ook
De tijd van de muziekclips.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent dezelfde leeftijd als mij. We hebben al die nrs meegekregen ook![]()
![]()
jij wint de wcpot met verwarmde brilquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bron: CoPilot.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Video killed the radio star!quote:I'm surrounded by morons!
Dan zit ik er eindelijk eens warmpjes bij....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij wint de wcpot met verwarmde bril
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Aan die van anderen wel?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
![]()
Niemand houdt van beesten aan je eigen voeten.I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
![]()
Niemand houdt van beesten aan je eigen voeten.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Als ze niet aan die van mij zitten boeit het me niet.quote:
Zeg nou eerlijk, heb jij nou liever dat een barracuda aan jouw voet of die van een ander zit te knagen?
Of waterrat.
Of een slang.
Of een krokodil.
Keuzes.....![]()
Die beesten mogen knagen aan wat ze willen zolang het niet aan mij is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als ze niet aan die van mij zitten boeit het me niet.
Zeg nou eerlijk, heb jij nou liever dat een barracuda aan jouw voet of die van een ander zit te knagen?
Of waterrat.
Of een slang.
Of een krokodil.
Keuzes.....
Slang en krokodil zijn best OK op de bbq…I'm surrounded by morons!
Zal eens aan jou knagenquote:
Maar als je mocht kiezen? Jij of je vriendin/vrouw?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die beesten mogen knagen aan wat ze willen zolang het niet aan mij is.
Slang en krokodil zijn best OK op de bbq…![]()
Welk beest?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar als je mocht kiezen? Jij of je vriendin/vrouw?
Of dat ik aan haar knaag of vriendin aan mij?I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik zat 15 min in dat vorige topic dat vol zat. Dacht dat het dood was
:')![]()
gebeurd mij ook regelmatigquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zat 15 min in dat vorige topic dat vol zat. Dacht dat het dood was![]()
![]()
Het is uit nu. Mijn record staat op 48 seconden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zat 15 min in dat vorige topic dat vol zat. Dacht dat het dood was![]()
proostquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:39 schreef Harrie het volgende:
ik plop nog maar een koud patertje open![]()
![]()
Laten we een biertje drinken de details besprekenquote:
Ik denk dat je dood gaat door alle beesten in het water.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Laten we een biertje drinken de details bespreken![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik denk dat je dood gaat door alle beesten in het water.
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Don't Fuck with Cats en The Staircase gezien?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
😃 Op netflix nu al een tijd niks nieuws:')![]()
Ik dacht vandaag "hey de last van m'n rug is minder" tot ik vanavond bij 't repeteren weer last kreeg en nu kan heb ik last als ik zit, maar ook als ik in een bepaalde houding probeer te liggen.
Het is al wel minder sinds afgelopen weekend. Gelukkig. Maar het komt nu in vlagen
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Daarom alcohol, om de mini-beestjes te dodenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik denk dat je dood gaat door alle beesten in het water.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daarom alcohol, om de mini-beestjes te doden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Don't Fuck with Cats maakte mij zo boos hequote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Don't Fuck with Cats en The Staircase gezien?Fucking Luka.
Well, life can be a riot
Zeker. Die eerste echt heel goed en sick en zielig voor de katten. Die tweede is die schrijver toch? Wat oudere docuquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Don't Fuck with Cats en The Staircase gezien?Bastognekoeken koekoek jonguh!sinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat was wel een viespeuk. Ik vond het wel mooi hoe al die internet detectives die zaak weten op te lossen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Don't Fuck with Cats maakte mij zo boos heFucking Luka.
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Staircase gaat inderdaad over die schrijverquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker. Die eerste echt heel goed en sick en zielig voor de katten. Die tweede is die schrijver toch? Wat oudere docu:')![]()
Wanneer gaan we samen beesten bestrijden?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daarom alcohol, om de mini-beestjes te doden
Al maanden is dat zo.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
😃 Op netflix nu al een tijd niks nieuws![]()
Ik ga maar eens richting bed.I'm surrounded by morons!
Omg Klaasje en Steven zijn met elkaar aan het kletsen.
Ik ga slapen
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2025 23:58:45 ]sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Ja, ik ookquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Omg Klaasje en Steven zijn met elkaar aan het kletsen.
Ik ga slapen
Welterusten
:')![]()
Morning has brooookkkeeennnnnquote:Op woensdag 5 februari 2025 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
oh de volgende dag is al begonnenWell, life can be a riot
time flies.........quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
oh de volgende dag is al begonnen![]()
tijd om mijn broodtrommeltje aan mijn baggagedrager te binden en naar werk te fietsenUw ADH vitamine Worst
nachtdienstquote:Op woensdag 5 februari 2025 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
tijd om mijn broodtrommeltje aan mijn baggagedrager te binden en naar werk te fietsen![]()
![]()
Heb maar even Blauw aangezet. Is een serie over de politie op npoquote:Op woensdag 5 februari 2025 00:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat ga je kijken dan? Of luisteren?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
MoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat kijk ik niet. Alhoewel ik nu net 2 docu's heb gekeken daar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb maar even Blauw aangezet. Is een serie over de politie op npo![]()
Ik vind 25% ervan wel interessant en de rest spoel ik door 😉quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat kijk ik niet. Alhoewel ik nu net 2 docu's heb gekeken daar.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vond docu's wel oké hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vind 25% ervan wel interessant en de rest spoel ik door 😉![]()
Haha laatst frikandellen in de airfryer savonds laat komt mijn dochter naar beneden ja het ruikt naar brand.quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker de vetvijver laten borrelen
Had heel goed door dat ik gewoon vette hap aan t klaarmaken wasBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
lekker manquote:Op woensdag 5 februari 2025 00:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha laatst frikandellen in de airfryer savonds laat komt mijn dochter naar beneden ja het ruikt naar brand.
Had heel goed door dat ik gewoon vette hap aan t klaarmaken wasUw ADH vitamine Worst
Ik kijk altijd 1 keer per jaar Spoorloos, DNA Onbekend, de rijdende rechter en het familiediner. Geen idee of het laatste nog bestaat![]()
![]()
heb wat kalfsbeef gebakken, stuk brood er bij want vanmiddag hadden ze al een bruine fruitschaal bij de borrelquote:Op woensdag 5 februari 2025 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker de vetvijver laten borrelen![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb wat kalfsbeef gebakken, stuk brood er bij want vanmiddag hadden ze al een bruine fruitschaal bij de borrelquote:Uw ADH vitamine Worst
Smakelijk!quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb wat kalfsbeef gebakken, stuk brood er bij want vanmiddag hadden ze al een bruine fruitschaal bij de borrelTrust nobody![]()
bruine fruitschaalquote:Op woensdag 5 februari 2025 00:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb wat kalfsbeef gebakken, stuk brood er bij want vanmiddag hadden ze al een bruine fruitschaal bij de borrel![]()
![]()
Willemmmm ik heb trekquote:Op woensdag 5 februari 2025 00:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
@:KillemWieft heeft altijd eten
Familiediner bestaat denk ik niet meer 😃 met bert
Kijk zelf wel opsporing verzocht alleen irritant dat er geen hele afleveringen worden bewaard maar je allemaal losse youtube filmpjes moet kijkenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ook voor mij ?quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:26 schreef Harrie het volgende:
morgen een rode curry maken denk ikis weer lang geleden
![]()
![]()
![]()
Trust nobody![]()
Rode curryquote:Op woensdag 5 februari 2025 00:26 schreef Harrie het volgende:
morgen een rode curry maken denk ikis weer lang geleden
![]()
![]()
Zekerquote:Op woensdag 5 februari 2025 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
groene curry ook lekker en massamanTrust nobody![]()
AargThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar je kan toch gewoon op NPO kijken?quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Willemmmm ik heb trek
Familiediner bestaat denk ik niet meer 😃 met bert
Kijk zelf wel opsporing verzocht alleen irritant dat er geen hele afleveringen worden bewaard maar je allemaal losse youtube filmpjes moet kijken![]()
van mij hoeft het niet zo pittig dus die groene heb ik me nog niet aan gewaagd maar ik sluit niks uitquote:Op woensdag 5 februari 2025 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
groene curry ook lekker en massaman![]()
Jean-pierreThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hoeft niet heel pittig hoorquote:Op woensdag 5 februari 2025 00:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
van mij hoeft het niet zo pittig dus die groene heb ik me nog niet aan gewaagd maar ik sluit niks uitUw ADH vitamine Worst
Dat halen ze de dag erna eraf. Omdat er opgeloste zaken tussen kunnen zitten. Dat heb ik me iig wijs laten makenquote:Op woensdag 5 februari 2025 00:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar je kan toch gewoon op NPO kijken?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik hou hem in gedachtequote:Op woensdag 5 februari 2025 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoeft niet heel pittig hoor![]()
![]()
Tekortquote:Op woensdag 5 februari 2025 00:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
@:KillemWieft heeft altijd etenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja weet ik maar ben voorzichtig.quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
curry's kunnen prima mild zijnWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Weer in bed gekropen. Nog ff lurken in topics en dan hopelijk in slaap vallenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Trusten harrieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga maar slapen kan ik keer punten pakken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik maak het zelf niet zo laat Buurman was afgelopen nacht erg lawaaierig en had elf uur de eerste afspraak en vervolgens van 1 tot half 9 van huis geweest.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik heb afgelopen nacht heel weinig geslapen, vanmorgen 7 uur al wakker en vandaag studiedagquote:Op woensdag 5 februari 2025 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik maak het zelf niet zo laat Buurman was afgelopen nacht erg lawaaierig en had elf uur de eerste afspraak en vervolgens van 1 tot half 9 van huis geweest.dus heb van 18.00 uur tot 22.15 uur ff een klein dutje gedaan dus nu nog ff geen slaap nie
![]()
![]()
Ik wilde ook dutje doen extra niet gedaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik moest vandaag helpen verhuizen van de ene instelling naar de andere wel op hetzelfde terrein niet leuk met weinig slaap.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik ben morgen ook lekker vrijquote:Op woensdag 5 februari 2025 01:01 schreef Shii het volgende:
En ik ben morgen lekker vrij.Ondertussen wat muziek luisteren nu.
ondertussen beetje bier drinken nu
![]()
![]()
Ach jaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moest ook mee met gesprekken etc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja behoorlijk helaas is de tv van de buurman net 5 minuten geleden begonnen met lawaai maken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vieze ouwe junk is het die niet slaapt in de nacht.
Vraag mij nog af hoe hij nooit klachten heeft gehad in die vijf jaar eerder. Misschien waren mensen bang voor hem.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat ie niet slaapt moet ie zelf weten als ie dan er gewoon rekening meer houdt dat de rest van zijn omgeving wel slaapt is er niks aan de hand. Heb ook tijden gehad dat ik hele nachten wakker was maar dan hou ik wel rekening met mijn burenquote:Op woensdag 5 februari 2025 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vieze ouwe junk is het die niet slaapt in de nacht.
Vraag mij nog af hoe hij nooit klachten heeft gehad in die vijf jaar eerder. Misschien waren mensen bang voor hem.![]()
![]()
Ja idem ben ook wel vaak tot laat wakker maar dan altijd zo stil als mogelijk. Deze meneer is ziek en slaapt drie uur per nacht en kijkt daarom tv dat mag maar doe het dan zachtjes of met een koptelefoon op.quote:Op woensdag 5 februari 2025 01:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat ie niet slaapt moet ie zelf weten als ie dan er gewoon rekening meer houdt dat de rest van zijn omgeving wel slaapt is er niks aan de hand. Heb ook tijden gehad dat ik hele nachten wakker was maar dan hou ik wel rekening met mijn burenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
die zou ik na een paar nachten tering herrie gewoon heel ff voorzichtig heel zijn huiskamer door slaanquote:Op woensdag 5 februari 2025 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja idem ben ook wel vaak tot laat wakker maar dan altijd zo stil als mogelijk. Deze meneer is ziek en slaapt drie uur per nacht en kijkt daarom tv dat mag maar doe het dan zachtjes of met een koptelefoon op.![]()
![]()
Hij weet dat hij een nare vent is heeft een knuppel bij zijn deur staan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik snap jequote:Op woensdag 5 februari 2025 01:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij weet dat hij een nare vent is heeft een knuppel bij zijn deur staan.
![]()
![]()
Dat ik nu wat gemompel hoor met bass ipv van volledig stemmen is hij die zijn best doet aldus zijn begeleider.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja tegenwoordig is iedereen een slachtoffer die zijn best doet enzoquote:Op woensdag 5 februari 2025 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat ik nu wat gemompel hoor met bass ipv van volledig stemmen is hij die zijn best doet aldus zijn begeleider.![]()
![]()
Ik vind dat zo een beter in een instelling kan wonen of in elk geval in een huis waar hij geen overlast veroorzaakt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Helaas zijn er een hoop plekken waar een of andere aso het voor zijn(of haar) buren verpest zonder dat er iets aan gedaan wordtquote:Op woensdag 5 februari 2025 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind dat zo een beter in een instelling kan wonen of in elk geval in een huis waar hij geen overlast veroorzaakt.![]()
vaak moet het echt eerst compleet uit de hand lopen voordat er iemand wakker wordt en dan krijgt eerst een ander de schuld tot het echt niet meer te ontkennen is![]()
![]()
Tbs clinic wissel?quote:Op woensdag 5 februari 2025 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moest vandaag helpen verhuizen van de ene instelling naar de andere wel op hetzelfde terrein niet leuk met weinig slaap.![]()
Ja alleen maar meer zag ik laatst op tv.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BezuinigenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoeveel heb je nodig?
Ik ben namelijk wel zo aardig om het jou te gunnen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2025 02:02:09 ]![]()
Proost ik rook de laatste peuk en hopen dat ik in slaap val.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoeveel kilo’s ben je al afgevallen @Harry de afgelopen weken
Heel de tijd op mij commentaar geven terwijl jezelf een dikke vetklep bent is niet oké hoor.![]()
Als jij het zegt is het waar. Mag ik het daar niet mee eens zijn? Ben ik ineens zuur. Ik weet wel wie er zuur is.quote:![]()
Ja het is goed. Prima laat het gaan. Geef me eerst lekker een sneer en daarna mag je niet op iemands reactie reageren en ben je zuur.![]()
Serieus?quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:22 schreef Shii het volgende:
Ja het is goed. Prima laat het gaan. Geef me eerst lekker een sneer en daarna mag je niet op iemands reactie reageren en ben je zuur.![]()
modus operandi van meer mensenquote:Op woensdag 5 februari 2025 02:22 schreef Shii het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, daarom houden we van jou op een enkeling na
Drew was echt een schatje.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-02-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 490 / +190 / +0 / 2007 / 2125
2. Harrie / 215 / +33 / +46 / 647 / 717
3. sp3c / 170 / +59 / +0 / 124 / 171
4. KillemWieft / 156 / +59 / +5 / 123 / 184
5. DJMO / 111 / +31 / +0 / 114 / 162
6. _UserName_ / 109 / +3 / +0 / 212 / 244
7. Dr.Mikey / 88 / +12 / +13 / 126 / 178
8. drakin / 86 / +47 / +0 / 389 / 441
9. greysbones / 84 / +6 / +0 / 671 / 711
10. Bally-b / 82 / +59 / +0 / 44 / 68
11. HappyCharly / 73 / +0 / +2 / 363 / 413
12. MizzezAmy / 66 / +6 / +0 / 412 / 472
13. Lovely / 58 / +14 / +0 / 562 / 615
14. AardappelSchotel / 56 / +26 / +0 / 481 / 520
15. Rob / 53 / +12 / +0 / 21 / 29
16. sinterklaaskapoentje / 49 / +12 / +0 / 425 / 476
17. Pinnenmutske / 46 / +13 / +1 / 137 / 165
18. gebrokenglas / 42 / +2 / +0 / 441 / 480
19. ToT / 37 / +9 / +0 / 693 / 739
20. maily / 36 / +6 / +0 / 661 / 708SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Je hebt een grote mond, maar zó groot is ‘ie nou ook weer niet!quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt een grote mond, maar zó groot is ‘ie nou ook weer niet!![]()
![]()
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Gewoon overal schijt aan hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bent zo fout en lekker
Oh wacht.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: