abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 februari 2025 @ 11:58:10 #51
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_216761214
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 16:30 schreef r_one het volgende:

[..]
Of dan juist even gas bij en er alsnog weer voor.
Gas bij geven op snelweg en remmen op snelweg is sowieso dom. Gewoon ver vooruit kijken en cruise control gebruiken.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_216763151
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 11:58 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Gas bij geven op snelweg en remmen op snelweg is sowieso dom. Gewoon ver vooruit kijken en cruise control gebruiken.
Je klem laten rijden is nog dommer. Gewoon ver vooruit kijken en je plek vooraan de trein bijtijds weer innemen.

Mijn motor heeft geen cruise control :{w
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_216765766
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 14:17 schreef r_one het volgende:

[..]
Je klem laten rijden is nog dommer. Gewoon ver vooruit kijken en je plek vooraan de trein bijtijds weer innemen.

Mijn motor heeft geen cruise control :{w
Je kunt nog zover vooruit willen kijken, als de persoon achter je blijft inhalen met 1km/h snelheidsverschil, ga je klemgereden worden, of geef je een puut gas bij en ga je er weer voor rijden. Na twee keer blijf je dan maar gewoon links totdat je de laatste vrachtwagen aan de horizon gepasseerd bent.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_216767016
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 17:20 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Je kunt nog zover vooruit willen kijken, als de persoon achter je blijft inhalen met 1km/h snelheidsverschil, ga je klemgereden worden, of geef je een puut gas bij en ga je er weer voor rijden.
Dat zeg ik.
quote:
Na twee keer blijf je dan maar gewoon links totdat je de laatste vrachtwagen aan de horizon gepasseerd bent.
Of je gaat 2 km/h harder rijden. 8-)
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_216767271
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:28 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat zeg ik.
[..]
Of je gaat 2 km/h harder rijden. 8-)
Nee, ik ben liever dertig seconden later thuis dan een snelheidsbekeuring.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 20 februari 2025 @ 18:49:27 #56
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216767315
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 17:20 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Je kunt nog zover vooruit willen kijken, als de persoon achter je blijft inhalen met 1km/h snelheidsverschil, ga je klemgereden worden, of geef je een puut gas bij en ga je er weer voor rijden. Na twee keer blijf je dan maar gewoon links totdat je de laatste vrachtwagen aan de horizon gepasseerd bent.
Zoiets heet anticiperen. Uiteraard kun je ook als een schaap links blijven totdat je die vrachtwagen een halve kilometer verderop gepasseerd bent, maar dit zal je niet in dank worden afgenomen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_216767423
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:46 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Nee, ik ben liever dertig seconden later thuis dan een snelheidsbekeuring.
Dan ook geen "puut gas bij" dus.
.
pi_216809302
Klapmongolen die nog net even voor de bus willen, waardoor de bus in de ankers moet en mijn schoonheidsslaapje bruut verstoord wordt.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_216809582
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 18:55 schreef r_one het volgende:

[..]
Dan ook geen "puut gas bij" dus.
de pakkans bij een puut gas is natuurlijk bij lange na niet zo groot als bij het te hoog instellen van de cruisecontrol.
pi_216809624
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
de pakkans bij een puut gas is natuurlijk bij lange na niet zo groot als bij het te hoog instellen van de cruisecontrol.
CC van 100 naar 103 gedurende een paar kilometer (of totdat de dweil gepasseerd is), gaat je geen cent kosten :{w
.
pi_216809703
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:00 schreef r_one het volgende:

[..]
CC van 100 naar 103 gedurende een paar kilometer (of totdat de dweil gepasseerd is), gaat je geen cent kosten :{w
De 162 delen van dit topic vol met huilies over bonnen van één kilometer per uur te hard, zeggen wat anders.
pi_216809845
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:03 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
De 162 delen van dit topic vol met huilies over bonnen van één kilometer per uur te hard, zeggen wat anders.
103 op de teller = 100 geijkt (en ook nog zonder correctie) = geen bon.
.
  woensdag 26 februari 2025 @ 09:35:22 #63
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_216837775
Je kan makkelijk CC 10% boven de maximum snelheid zetten en je krijgt nooit een bon. Die mensen die zeiken over boetes voor 1km/u zijn gewoon onbekwaam en scheel
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_216871525
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 08:54 schreef dick_laurent het volgende:
Overigens, dat hele onnodig linksrijden is volgens mij in Nederland nog peanuts vergeleken met hier in Spanje.
Niet om de wellus/nietus discussie of het nou terecht is of niet weer aan te wakkeren he! Daar gaan we het niet meer over hebben ;) o|O

Maar de reden dat men hier echt stoïcijns vaak links blijft plakken, is omdat de wegen sowieso (in veel gevallen) matig van kwaliteit zijn en uiteraard, de rechterbaan is waar altijd alle vrachtwagens rijden. Gevolg: De rechterbaan is aanzienlijk meer kapot en heeft vaak spoorvorming. De gemiddelde automobilist vindt dat niet tof en gaat daarom maar - ongeacht zijn snelheid - gewoon non stop links rijden.
Rechts inhalen gebeurt hier zodoende ook echt vrij regelmatig omdat je voorganger in veel gevallen toch niet naar rechts gaat, en je dus geen andere optie hebt (heb het zelf ook vrij vaak moeten doen inmiddels).

En dan heb ik het dus over twee-baans snelwegen want ik woon niet in een hele grote stad ofzo dus de meeste snelwegen hier in mijn omgeving hebben maar 2 rijstroken (of twee banen, hoe zeg je dat eigenlijk precies :') )
Leer het verschil tussen rijbaan en rijstrook
pi_216921840
Ik reed overlaatst door Noordwijk, wij locals weten dat er op die weg wel eens geflitst wordt. De weg is gewoon vrij recht en breed genoeg dus je zou er harder kunnen rijden dan 50 km/u. 80 haal je makkelijk. Echter bedraagt de maximumsnelheid op deze weg binnen de bebouwde kom 50 km/u en je kan er dus ook worden geflitst.

Dus ik reed hier precies 50 km/u. Toen zag ik in mijn spiegel dat Roderik-Jan aan het bumperkleven was. Ik besloot maar gewoon gas los te laten om eens te kijken of hij de afstand zou vergroten. Vervolgens besloot Roderik-Jan in te halen over de DOORGETROKKEN STREEP met een snelheid aanmerkelijk hoger dan 50 km/u.

I.v.m. mogelijk gevaar besloot ik derhalve de claxon te gebruiken en mijn weg te vervolgen met 50 km/u hetgeen ter plaatse de maximumsnelheid is.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 16:58:39 #66
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216922562
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 15:59 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Ik reed overlaatst door Noordwijk, wij locals weten dat er op die weg wel eens geflitst wordt. De weg is gewoon vrij recht en breed genoeg dus je zou er harder kunnen rijden dan 50 km/u. 80 haal je makkelijk. Echter bedraagt de maximumsnelheid op deze weg binnen de bebouwde kom 50 km/u en je kan er dus ook worden geflitst.

Dus ik reed hier precies 50 km/u. Toen zag ik in mijn spiegel dat Roderik-Jan aan het bumperkleven was. Ik besloot maar gewoon gas los te laten om eens te kijken of hij de afstand zou vergroten. Vervolgens besloot Roderik-Jan in te halen over de DOORGETROKKEN STREEP met een snelheid aanmerkelijk hoger dan 50 km/u.

I.v.m. mogelijk gevaar besloot ik derhalve de claxon te gebruiken en mijn weg te vervolgen met 50 km/u hetgeen ter plaatse de maximumsnelheid is.
‘Overlaatst’ is geen Nederlands, Achmed.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 4 maart 2025 @ 17:05:10 #67
436242 Donkergroen
is het nieuwe grijs
pi_216922627
Van die mensen die hun kentekenplaatverlichtingslampjes menen te moeten vervangen door veel te helder witte LED-jes, die vervolgens ook nog gaan knipperen omdat het teveel moeite was om ze correct (als dat al bestaat bij het achteraf vervangen van je kentekenplaat verlichting gloeilampjes door LED) te monteren.
pi_216922789
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:05 schreef Donkergroen het volgende:
Van die mensen die hun kentekenplaatverlichtingslampjes menen te moeten vervangen door veel te helder witte LED-jes, die vervolgens ook nog gaan knipperen omdat het teveel moeite was om ze correct (als dat al bestaat bij het achteraf vervangen van je kentekenplaat verlichting gloeilampjes door LED) te monteren.
Zelden tot nooit gezien (ik kom dan ook niet zo heel veel 's avonds laat bij de McD). Eerder mensen die helemaal geen kentekenplaat voeren.
.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 17:49:29 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216923005
quote:

Mogelijk gevaar is geen reden je claxon te gebruiken, je gas expres loslaten omdat je vindt dat iemand zit te kleven verdient ook geen schoonheidsprijs overigens, dat zou oom agent zomaar eens kunnen inschatten als "in gevaar brengen".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_216923434
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mogelijk gevaar is geen reden je claxon te gebruiken, je gas expres loslaten omdat je vindt dat iemand zit te kleven verdient ook geen schoonheidsprijs overigens, dat zou oom agent zomaar eens kunnen inschatten als "in gevaar brengen".
Dat je er ook nog serieus op ingaat :')

Er komt nog een keer de dag dat Dylano 'm brakecheckt, z'n verlaagde M3 of AMG stopt, uitstapt met z'n matties en z'n Suzuki Swift even gaat verbouwen (en TS een facetuning geeft) :')
.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 19:41:50 #71
436242 Donkergroen
is het nieuwe grijs
pi_216924169
quote:
Eerder mensen die helemaal geen kentekenplaat voeren.
In díe buurten kom ik dan weer zelden O-)
pi_216929089
quote:

Je zo druk maken om dit soort debielen :')

Laat lekker gaan
pi_216929511
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 19:41 schreef Donkergroen het volgende:

[..]
In díe buurten kom ik dan weer zelden O-)
Beter kom je er ook niet O-)

Maar ja, ze komen ook wel eens de wijk uit en dan heb je er weer zo'n eentje (of een paar) 's avonds op de in-/uitvalsweg :X
.
pi_216929535
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 23:00 schreef ditiswatikvind het volgende:

[..]
Je zo druk maken om dit soort debielen :')

Laat lekker gaan
Dat is ook precies wat Roderik-Jan dus deed :Y

Gewoon gas erop en je niet druk maken om een toeterende trage Swift :')
.
pi_216945449
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 16:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
‘Overlaatst’ is geen Nederlands, Achmed.
Graag even on topic houden over irritaties op de weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')