abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217012266
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:25 schreef r_one het volgende:

[..]
Doe nou niet zo stronteigenwijs. Je mag alleen claxonneren om dreigend gevaar af te wenden.

(dus niet achteraf, alphamannetje dat je d'r bent)
[..]

Als er iemand aan was gekomen had het claxonneren dreigend gevaar afgewend. Nogmaals zie ik een bezwaar tegen een hypothethische boete voor onnodig claxonneren in dit geval met groot vertrouwen tegemoet.

Jij mag ook komen kijken bij de zitting in dit fictieve geval. Wel netjes in pak komen hè.
pi_217012276
quote:
80s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:32 schreef Mano_ het volgende:
Mijn irritatie: pedante mannetjes die net hun rijbewijs hebben en om één of andere reden toch menen dat ze iedereen de les moeten lezen door te gaan toeteren.
Als je al langer je rijbewijs hebt, weet je toch wel dat het verboden is om door rood te rijden? 310 euro boete + administratiekosten.
pi_217012367
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Als er iemand aan was gekomen had het claxonneren dreigend gevaar afgewend. Nogmaals zie ik een bezwaar tegen een hypothethische boete voor onnodig claxonneren in dit geval met groot vertrouwen tegemoet.

Jij mag ook komen kijken bij de zitting in dit fictieve geval. Wel netjes in pak komen hè.
En 'als' mijn tante een piemel had gehad, was het mijn oom.

En bedankt voor de uitnodiging maar ik sla over :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217012381
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 13:48 schreef r_one het volgende:

[..]
Het is ontopic.
Mensen die voor ieder wissewasje toeteren, irriteren mij mateloos.

(vandaar deze gepaste reactie)
Mijn auto heeft een heel hoge toeter, dan leer je dat wel af.

Iedere keer dat je uit woede op je stuur ramt hoor je die hoge pèp, als een jengelende kleuter die "Nouhou! Nou! Ik vind dat niet leuk!" jengelt. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_217012383
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Als je al langer je rijbewijs hebt, weet je toch wel dat het verboden is om door rood te rijden? 310 euro boete + administratiekosten.
Dat doet niets af aan zijn irritatie over pedante mannetjes die ... (enz.).
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 20:44:48 #106
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217012407
Toch wel fijn, een topic om zo de ene hypothetische kwestie tegen de ander te stellen. Voor iemand als ik is dit zo onwerkelijk.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217012455
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:43 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Mijn auto heeft een heel hoge toeter, dan leer je dat wel af.

Iedere keer dat je uit woede op je stuur ramt hoor je die hoge pèp, als een jengelende kleuter die "Nouhou! Nou! Ik vind dat niet leuk!" jengelt. :{
Ik heb deze :P :
Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_217013358
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:47 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik heb deze :P :
Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voordeel is dan wel weer dat hij uiterst vriendelijk klinkt als je iemand attendeert op groen licht. Het is niet zo'n: "JA, OPSCHIETEN GRAFTAK!!!" :( :( :( , maar meer: "Joehoe! Meneer! Het is groen hoor!" :s)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_217013537
Ik kan mij wel aansluiten bij de klacht over onnodige toeterdroeftoeters. Heel vervelend, als mensen onnodig toeteren. Ja, ik kan zien dat het licht groen is, de auto voor mij beweegt nog niet, dus ik wacht ook rustig af, ja? :)
pi_217013606
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 21:45 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Ik kan mij wel aansluiten bij de klacht over onnodige toeterdroeftoeters. Heel vervelend, als mensen onnodig toeteren. Ja, ik kan zien dat het licht groen is, de auto voor mij beweegt nog niet, dus ik wacht ook rustig af, ja? :)
Maar dat niet alleen .... de persoon in kwestie was dezelfde die amper een maand of drie terug zelf nog fout op fout op fout in het verkeer maakte ..... waaronder door rood rijden _O-

En nu hangt meneer de betweter uit, met z'n toetertje :')
.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 22:57:20 #111
436242 Donkergroen
is het nieuwe grijs
pi_217014817
Die meneer maakt nog steeds dezelfde fouten en heeft daar nu een wijsvingertje bij gekregen in de vorm van z'n tüter. Nou ja, je moet toch wát.
Het is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag.
pi_217014857
A58/A17, knooppunt De Stok, Roosendaal richting Bergen op zoom. File, langzaamrijdend verkeer. Ik kwam van de A58 om in te voegen, net na het puntstuk, mooi op tijd, zat ruimte, en de chauffeur in de gele trekker met oplegger rijdt het gat dicht. Niet eens per ongeluk, maar een bewuste actie. Ik moest maar achter hem aansluiten of zo. Gelukkig was de automobilist daarvoor zo vriendelijk om ruimte voor mij te maken. De chauffeur was er dus geen zak mee opgeschoten.

Ik geloof (hoop >:)) dat die vrachtwagenchauffeur zo'n beetje z'n cabine aan het afbreken was, want ik zag in m'n spiegel groot licht en een hoop rembeweging van de vrachtauto omdat de automobilist meer invoegers voor liet gaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ridocar op 11-03-2025 23:16:45 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_217014961
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 18:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Als iemand door rood rijdt mag je gewoon gebruik maken van de claxon hoor.
Even eerlijk zijn. Antwoorden is optioneel, als je maar nadenkt over het antwoord van deze vraag:
Toeter je om gevaar af te wenden of toeter je uit frustratie?

Ik denk namelijk het laatste, gezien de laatste posts die je hier hebt gezet.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ridocar op 11-03-2025 23:14:40 ]
pi_217015165
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:04 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Jawel hoor. Ik zou een eventuele boete voor onnodig claxonneren in deze situatie met groot vertrouwen aanvechten bij de rechter en dan zou ik zeker mijn gelijk halen.
[..]
Vooral uitproberen. Ik geloof dat je eerder de verkeerde tegenkomt die je gezicht in elkaar timmert dan dat je een prent krijgt voor onnodig claxonneren.
quote:
Door rood rijden voegt volgens jou wel wat toe?
Dat moet die ander zelf weten. Claxonneren (en seinen) doe je alleen ter afwending van dreigend gevaar, niet bij een overtreding. Anders kun je wel de hele dag blijven toe.... oh laat maar, dat deed je al...
pi_217015711
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 23:09 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Even eerlijk zijn. Antwoorden is optioneel, als je maar nadenkt over het antwoord van deze vraag:

Ik ga voor optie C: toeteren uit jaloezie omdat de ander zich soepeler en sneller door het verkeer beweegt; of optie D: toeteren om te laten zien dat hij nu -eindelijk!- een rijbewijs heeft en belerend anderen de (verkeers)les wil lezen. Tenslotte optie E: gewoon lekker spammen op Fok!, puur uit verveling maar IRL durft-ie nog niet eens een 45km scootmobiel in te halen.

Iemand nog een optie F? :P
.
  woensdag 12 maart 2025 @ 00:30:10 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217015720
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 00:26 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik ga voor optie C: toeteren uit jaloezie omdat de ander zich soepeler en sneller door het verkeer beweegt; of optie D: toeteren om te laten zien dat hij nu -eindelijk!- een rijbewijs heeft en belerend anderen de (verkeers)les wil lezen. Tenslotte optie E: gewoon lekker spammen op Fok!, puur uit verveling maar IRL durft-ie nog niet eens een 45km scootmobiel in te halen.

Iemand nog een optie F? :P
Wannabee politie-agent spelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_217015773
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 00:30 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wannabee politie-agent spelen.
Lijkt op optie D
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 19:46 schreef r_one het volgende:
Je wilt gewoon wannabe agentje spelen en iedereen in het verkeer 'afstraffen' met je getoeter.
GMTA :P
.
pi_217016220
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 23:01 schreef Ridocar het volgende:
A58/A17, knooppunt De Stok, Roosendaal richting Bergen op zoom. File, langzaamrijdend verkeer. Ik kwam van de A58 om in te voegen, net na het puntstuk, mooi op tijd, zat ruimte, en de chauffeur in de gele trekker met oplegger rijdt het gat dicht. Niet eens per ongeluk, maar een bewuste actie. Ik moest maar achter hem aansluiten of zo. Gelukkig was de automobilist daarvoor zo vriendelijk om ruimte voor mij te maken. De chauffeur was er dus geen zak mee opgeschoten.

Ik geloof (hoop >:)) dat die vrachtwagenchauffeur zo'n beetje z'n cabine aan het afbreken was, want ik zag in m'n spiegel groot licht en een hoop rembeweging van de vrachtauto omdat de automobilist meer invoegers voor liet gaan.
Leuk verhaal, maar wat doet een trekker op de snelweg?
sig verwijderd door FA
pi_217016298
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 06:18 schreef Ambrosius het volgende:

[..]
Leuk verhaal, maar wat doet een trekker op de snelweg?
Een trekker is de motorwagen van een trekker-opleggercombinatie. Waar jij mee in de war bent is een tractor, een landbouwvoertuig.
pi_217017088
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:42 schreef r_one het volgende:

[..]

En 'als' mijn tante een piemel had gehad, was het mijn oom.
Dus je bent het ermee eens dat er geen sprake was van onnodig claxonneren.
pi_217017100
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:43 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat doet niets af aan zijn irritatie over pedante mannetjes die ... (enz.).
Dus stel je had achter me gestaan had het door rood rijden je niet geïnteresseerd?
pi_217017112
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 21:45 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Ja daar kan ik nog wel inkomen, toeteren heeft alleen zin als je achter de treuzelaar staat.
pi_217017117
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 21:48 schreef r_one het volgende:

[..]
Maar dat niet alleen .... de persoon in kwestie was dezelfde die amper een maand of drie terug zelf nog fout op fout op fout in het verkeer maakte ..... waaronder door rood rijden _O-

En nu hangt meneer de betweter uit, met z'n toetertje :')
Ik was destijds nog niet in het bezit van rijbewijs B en had dus nog geen rijopleiding afgerond, vandaar per ongeluk door rood rijden.
pi_217017125
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 22:57 schreef Donkergroen het volgende:
Die meneer maakt nog steeds dezelfde fouten
Bron?
pi_217017142
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 23:09 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Het antwoord is 'ja'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')