SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Hadden Ueda en Gimenez nou effe van shirtje gewisseld dan hadden we nu 4-0 voorgestaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blijft jammer dat je geen fatsoenlijke spits hebt.
Dit ja. Sowieso proberen ze Paixao al heel de tijd uit de wedstrijd te schoppen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat van smal was een mindere overtreding als deze op paxiao
is gewoon ontbreken van kwaliteit voor dit niveauquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:26 schreef Haringkop het volgende:
Zowel Carranza als Ueda brengen echt totaal geen power.
Die spits van Milan vind ik alleraardigstquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:26 schreef Haringkop het volgende:
Zowel Carranza als Ueda brengen echt totaal geen power.
Toch 150 leden van de maffia opgepakt vandaag maar lang niet allemaal.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die scheidsrechter is even wat geld toegeschoven in de rust.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu zal het wel pech zijn.
Vorige week was dit de schuld van Brian.
Hiihihihihihihi11!1!1!!11!!!quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:32 schreef GGMM het volgende:
Huh een blessure
Ik dacht dat dat allemaal aan Priske lag
Die knuppel kan alleen maar zuigen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hiihihihihihihi11!1!1!!11!!!
+1 Goed Garpie Reneetje!
Zit te hopen dat het nog misgaat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die knuppel kan alleen maar zuigen.
Laat 'm dat lekker bij z'n mammie gaan doen dan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die knuppel kan alleen maar zuigen.
Logisch wel, nu de boel compact houden maar niet achteruit gaan lopen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:36 schreef Haringkop het volgende:
We houden nog maar weinig ballen vast voorin.
Speelt de laatste tijd sowieso uitstekend.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Smal heeft wel een heerlijk potje gespeeld zeg. Die heb ik vreselijk onderschat.
Afbouwen bij Milan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Walker wordt helemaal gek gespeeld
Misschien wel je beste lb dit seizoen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Smal heeft wel een heerlijk potje gespeeld zeg. Die heb ik vreselijk onderschat.
Speelt al het hele seizoen uitstekend, die Paixao. Jammer dat hij het de seizoenen ervoor maar de helft van de wedstrijden deed.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:38 schreef RipCity het volgende:
Is er een nieuwe drug uitgevonden in brazilie ofzo?
Geen fan van Osman, maar juist in dit potje kan hij wel nuttig zijn. Dom naar voren rennen met veel ruimte voor hem.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:39 schreef Haringkop het volgende:
Jammer dat Osman zo kut is, ligt echt veel ruimte voor een snelle aanvaller.
MVP.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:41 schreef bbuddybb het volgende:
Hancko geeft instructies aan de arbitrage. Wat een gozer.
Inderdaad en Moussa lijkt er aardig doorheen te zitten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen fan van Osman, maar juist in dit potje kan hij wel nuttig zijn. Dom naar voren rennen met veel ruimte voor hem.
Het is al weken muiterij gecombineerd met een idiote tactiek.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:40 schreef Haringkop het volgende:
Mogen we al stellen dat die avond in Lille muiterij was?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:38 schreef RipCity het volgende:
Is er een nieuwe drug uitgevonden in brazilie ofzo?
Zou wel lekker zijn. Sowieso is 1-0 een mooi resultaat, maar ik betwijfel of het genoeg is.quote:
Met Hwang, Moder en die Tagliatelle (zonder plakken kaas) heb je het redelijk bezet denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:43 schreef fetX het volgende:
Die ben je wel een paar weken kwijt. Hopelijk is Hwang zaterdag weer fit.
Rendement is ook weer matig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:51 schreef De_Pel het volgende:
Zo intens jammer dat die Moussa nou niet net effe 10% sneller is. Zou hij gelijk 3x zo duur zijn.
Grootste slachtoffer van de trainerswisselquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:52 schreef bbuddybb het volgende:
Beelen had 1-2 keer dom balverlies, maar speelt verder prima.
Is gewoon een leuk talentje joh. Begrijp dat gezeik niet zo.
Speelt z'n gebrek aan snelheid regelmatig een belangrijke rol inquote:
Had een vormdip. Prima speler.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:52 schreef bbuddybb het volgende:
Beelen had 1-2 keer dom balverlies, maar speelt verder prima.
Is gewoon een leuk talentje joh. Begrijp dat gezeik niet zo.
hij heeft geen snelheid, hij is alleen explosief vanuit stilstandquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:56 schreef Haringkop het volgende:
Moussa gaat niet zo lekker op de counter.
Ja, jinx het ff.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We kunnen de naam 'Feyenoord' alvast ingraveren op die CL-beker.
Om echt kans te maken in Milaan vrees ik er ook voor, maar liever met 1-0 daarheen dan met 0-0quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:02 schreef klaasweetalles het volgende:
hoeveel geld krijgen we hiervoor
?
quote:
Niksquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:02 schreef klaasweetalles het volgende:
?
augurk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:02 schreef PSVCL het volgende:
waarom zijn jullie zo blij?? je had het vandaag moeten beslissen tegen dit matige milan
Hadden jullie gisteren nou maar op z’n minst een puntje gepakt tegen het matige Juve.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:02 schreef PSVCL het volgende:
waarom zijn jullie zo blij?? je had het vandaag moeten beslissen tegen dit matige milan
Blijven doneren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je krijgt geen premie meer in de knock-out fase
Komende zomer moeten er echt flinke stappen worden gemaakt om ze weer Slotfit te krijgen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:06 schreef fetX het volgende:
Zoveel beter voetbal gezien dan de afgelopen weken. Eindelijk weer. Na 70 minuten was het pijpje wel leeg.
12 mil als we van Milan winnen over twee wedstrijdenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:02 schreef klaasweetalles het volgende:
?
Heel elftal geblesseerd, geen middenveld op de bank, net je beste speler verkocht en de trainer ontslagen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:02 schreef PSVCL het volgende:
Man ik geef niks om Feyenoord tenzij ze Europees spelen. En datzelfde geld voor PSV en Ajax. En vooralsnog doen ze het beter dan jouw cluppie.quote:
¨wij¨ krijgen nog een thuiswedstrijd he..quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Hadden jullie gisteren nou maar op z’n minst een puntje gepakt tegen het matige Juve.
Daar gaat onze polonaise.
Ach ben allang blij dat we niet een tegengoal hebben gekregen. Onze voorhoede is van een tamelijk matig niveau, dan is 1-0 prima.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:07 schreef Haringkop het volgende:
Je had idd wellicht nog een doelpunt kunnen maken, maar verder speel je een geweldige wedstrijd na een moeilijk periode. Echt heel knap.
Juve is dit seizoen ontzettend matig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
¨wij¨ krijgen nog een thuiswedstrijd he..
en juve is een stuk beter dan dit Milan (italiaanse versie van een turkse topclub)
je mag wel tevreden zijn maar de blijdschap is een beetje overdreven
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
en juve is een stuk beter dan dit Milan
Dat kan nog best eens een aardig spelertje worden he?quote:
Bij elke verdedigende actie hou ik mijn hart vast dat hij de tegenstander niet door midden zaagt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat kan nog best eens een aardig spelertje worden he?
Helaas. Ik had 2-0 gepouled.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:07 schreef Haringkop het volgende:
Je had idd wellicht nog een doelpunt kunnen maken, maar verder speel je een geweldige wedstrijd na een moeilijk periode. Echt heel knap.
Idd, die is geestelijk niet helemaal volwaardig dus lekker laten gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:14 schreef De_Kraam het volgende:
Iedereen hapt weer op PSvEL, leuke rubriek.
Nee, ik bedoel meer het moment en de posities. Ik vond het logisch.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:14 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hebben we iets beters op de bank dan?
Het ziet er allemaal uit als een midden Amerikaanse houthakker maar hij speelt gewoon telkens de bal, tegen Bayern ook al. Is snel, blijft goed kijken. Ja prima spelerquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat kan nog best eens een aardig spelertje worden he?
Oud Hollandsche traditiequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:14 schreef De_Kraam het volgende:
Iedereen hapt weer op PSvEL, leuke rubriek.
Gimenez heeft Paixao nodig. Maar de Paixao geen Santi!quote:
For sure.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag was het erg duidelijk dat je een selectie had die een halfjaar heeft moeten spelen onder een tactiek die nergens op sloeg en nu gewoon weer kon terugvallen op wat comfortabel was.
Goddank.
Moder is gewoon je nummer 6 nu. Precies de speler die we misten. En dan mogen Hwang, Timber en Milambo het uitvechten voor de overige 2 plekken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:27 schreef bbuddybb het volgende:
Hopelijk heeft Moder voetballend nog meer in zijn mars. Vond het vandaag in verdedigend opzicht in ieder geval hoopgevend. Dat moet ongetwijfeld steeds beter gaan naarmate hij meer minuten krijgt.
Wanneer Hwang weer fit is, kun je ook op het middenveld weer wat schuiven en Milambo eventueel ook rust geven. Zijn we eindelijk van Zerrouki af.
Op naar Ally City.
Was een van de beste spelers op het veld.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:27 schreef bbuddybb het volgende:
Hopelijk heeft Moder voetballend nog meer in zijn mars.
Hoop dat Milambo een keer wat rust kan krijgen, die heeft bijna alles gespeeld omdat de rest de hele tijd geblesseerd raakt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Moder is gewoon je nummer 6 nu. Precies de speler die we misten. En dan mogen Hwang, Timber en Milambo het uitvechten voor de overige 2 plekken.
Bosschaart zegt net letterlijk: ‘we hebben de buitenspelers in hun kracht kunnen zetten.’quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag was het erg duidelijk dat je een selectie had die een halfjaar heeft moeten spelen onder een tactiek die nergens op sloeg en nu gewoon weer kon terugvallen op wat comfortabel was.
Goddank.
Zag je Paixao weer vleugelflitsen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:36 schreef Wotte het volgende:
Gefeliciteerd vrienden! @:slobeend wie tel jij nog meer mee als jeugdspeler in de basis dan? Dat riekt toch zeker naar de Amsterdamsche telling.
Dat viel op het veld ook wel op. Het was veel stabieler.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Bosschaart zegt net letterlijk: ‘we hebben de buitenspelers in hun kracht kunnen zetten.’
Dus is wel degelijk een aanpassing geweest, lijkt het.
Nee niet gekeken ditmaal zal zo even de samenvatting aan slingeren. Prima resultaat in ieder geval.quote:
Beetje jammer dat je over 3 dagen alweer mag. En dan binnen 3 dagen weer. Het wordt niet beter met de fitheid zo. Als je met Timber, Hwang, Moder, Milambo eindelijk wat zou kunnen rouleren zou dat vrij genottelijk zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hopen dat Timber en Hwang en er dan gewoon bij zijn.
We doen een VEM2012tje en doen nu net of Feyenoord weer terug is!quote:
Tegelijkertijd is in dit topic 100x besproken hoe geweldig de rol van Paksoi in de half-space was.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Bosschaart zegt net letterlijk: ‘we hebben de buitenspelers in hun kracht kunnen zetten.’
Dus is wel degelijk een aanpassing geweest, lijkt het.
Zaterdag is wel het echte examen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je over 3 dagen alweer mag. En dan binnen 3 dagen weer. Het wordt niet beter met de fitheid zo. Als je met Timber, Hwang, Moder, Milambo eindelijk wat zou kunnen rouleren zou dat vrij genottelijk zijn.
Feyenoord is gewoon prima bezig (CL) maar ik vraag me altijd af of het de vorm en zin van het elftal is of dat "De Trainer" iets heeft gedaan :pquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
We doen een VEM2012tje en doen nu net of Feyenoord weer terug is!
Alleen hebben wij wel gewonnen.
Hopen dat je er binnen het half uur gewoon 2 in heb liggen. Krachten sparen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zaterdag is wel het echte examen.
:pquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Feyenoord is gewoon prima bezig (CL) maar ik vraag me altijd af of het de vorm en zin van het elftal is of dat "De Trainer" iets heeft gedaan :p
Moeten echt alles zetten om 3e te worden. Hoeveel voorrondes moeten er dan gespeeld worden?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je moet niet gelijk wonderen verwachten, dat wordt een vervelend potjequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk de mogelijke kansen die dit potje biedt voor het verdere verloop van de carrières van de individuele bv'tjes op het veld.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Feyenoord is gewoon prima bezig (CL) maar ik vraag me altijd af of het de vorm en zin van het elftal is of dat "De Trainer" iets heeft gedaan :p
Stabieler maar ook het druk zetten, het snel naar voren schakelen, gebruik maken van overtal op de vleugels. Nu speelde Milan ons wel in de kaart, maar dan nog moet je er wel gebruik van maken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat viel op het veld ook wel op. Het was veel stabieler.
Er is echt onderschat wat voor bende Priske er van maakte met zijn tactiek.
Het oogde stabieler, maar bij Milan pakte het wel steeds net verkeerd uit. Op basis van 1 CL wedstrijd kan je echt nog niet veel conclusies trekken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet niet gelijk wonderen verwachten, dat wordt een vervelend potje
De grote winst is dat het tactisch weer klopt en met name verdedigend. Ik denk dat we iedere topwedstrijd dit seizoen minimaal drie grote kansen weggaven. Vandaag geen enkele. Dat geeft te denken.
HET LEK IS BOVEN.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:49 schreef Scrummie het volgende:
1 wedstrijd, en ‘het klopt weer’. Jezus man
@GurneyIsBestOke: kadootjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is in dit topic 100x besproken hoe geweldig de rol van Paksoi in de half-space was.
Vind het (vooralsnog) allemaal net iets te makkelijk om nu hosanna te spelen om het vertrek van Priske.
Eerst maar eens een paar potjes zien tegen eredivisieteams die met de reet op de eigen helft hangen.
Igor wordt het volgende transferrecord.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:03 schreef De_Pel het volgende:
Overigens bijzonder waardevol dat je je toch weer even kan laten zien in Europa, zelfs na het vertrek van je topscorer.
Consistente prestaties in Europa zijn even belangrijk voor de status van de club als de waarde van de spelers.
Op een avondje als dit wordt je selectie gewoon weer een paar procent waardevoller.
Klopt ook wel. Het was voor mij in ieder geval een verademing (maar stiekem ook wat frustrerend) om ons eindelijk weer te zien spelen zoals ik de afgelopen drie jaar gewend wasquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het oogde stabieler, maar bij Milan pakte het wel steeds net verkeerd uit. Op basis van 1 CL wedstrijd kan je echt nog niet veel conclusies trekken.
Neuh, zeker niet, maar hij zit wel lekker in de lift, zeker met een langlopend contract.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Igor wordt het volgende transferrecord.
Ik zag wel een aantal Slot routines terug, vooral in de opbouw vanuit de keeper. Kan me niet herinneren dat ik dat gezien heb de afgelopen 6 maanden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Het was voor mij in ieder geval een verademing (maar stiekem ook wat frustrerend) om ons eindelijk weer te zien spelen zoals ik de afgelopen drie jaar gewend was
Die gaan we ook zeker niet zomaar oprollen. Het put voor mij hoop dat je zonder zeer defensief voetbal Milan van grote kansen kan houden, maar het was nou niet dat we er offensief zoveel tegenover konden zetten. En op het eind loop je er tegenaan dat je gewoon een heel matige bank hebt. En sowieso dat je twee kansloze spitsen hebtquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is in dit topic 100x besproken hoe geweldig de rol van Paksoi in de half-space was.
Vind het (vooralsnog) allemaal net iets te makkelijk om nu hosanna te spelen om het vertrek van Priske.
Eerst maar eens een paar potjes zien tegen eredivisieteams die met de reet op de eigen helft hangen.
Record wellicht niet. Maar iemand hier zei nog niet zo lang geleden dat die nog geen 10 miljoen zou opleveren. Weet even niet meer wie het was.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Neuh, zeker niet, maar hij zit wel lekker in de lift, zeker met een langlopend contract.
Hij heeft dit seizoen bijzonder goed gepresteerd in de CL en daar kijken clubs vooral naar. Ook de tegenstanders. Zo'n handige winger is altijd gewild en ik zie hem de 40 aantikken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Record wellicht niet. Maar iemand hier zei nog niet zo lang geleden dat die nog geen 10 miljoen zou opleveren. Weet even niet meer wie het was.
Voor onder de 25 zou ik hem echt niet wegdoen.
Klopt!quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zag wel een aantal Slot routines terug, vooral in de opbouw vanuit de keeper. Kan me niet herinneren dat ik dat gezien heb de afgelopen 6 maanden.
Met heel veel geluk geen enkele, als de winnaars van de cl en Europa League meezitten toch?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Moeten echt alles zetten om 3e te worden. Hoeveel voorrondes moeten er dan gespeeld worden?
Voor mij is het belangrijkst dat spelers weer met vertrouwen en overtuiging op het veld staan. Of dat nou aan de tactiek, de trainer of fitheid ligt, dat heb je in ieder geval nodig om de meerderheid van je wedstrijden te winnen. Als het ook nog met verzorgd voetbal kan is dat een mooie bonus.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt!
Ik weet zelf ook wel dat ik een beetje overdreven enthousiast ben daardoor, ik heb mij een halfjaar lang echt kapot geërgerd dat de tactiek overboord is gegooid voor iets wat zichtbaar niet werkte/paste met deze spelers. Daardoor was het fijn om te zien dat de routines er nog in zaten, tegen een aardige tegenstander. Dat betekent wel degelijk dat je minder ver van huis bent dan verwacht.
Maar één positief resultaat geeft verre van garanties.
Hogere wiskunde gezeikquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:51 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Met heel veel geluk geen enkele, als de winnaars van de cl en Europa League meezitten toch?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hij heeft dit seizoen bijzonder goed gepresteerd in de CL en daar kijken clubs vooral naar. Ook de tegenstanders. Zo'n handige winger is altijd gewild en ik zie hem de 40 aantikken.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Wij zijn feyenoord
WIJ ZIJN DE BESTE!
Gironaquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Wij zijn feyenoord
WIJ ZIJN DE BESTE!
quote:Last van plankenkoorts lijkt Read niet te hebben. De rechtsback maakt indruk en noteert – ondanks zijn wissel in de tachtigste minuut – de meeste (geslaagde) tackles aan Feyenoord-zijde. Bovendien wint alleen Jakub Moder meer persoonlijke duels (11) dan de jonge debutant (8, van de 11).
quote:De Poolse nieuweling is tijdens zijn eerste optreden in de Champions League niet altijd gelukkig in zijn passing (68% aangekomen), maar heerst op het middenveld. Moder wint liefst elf van zijn veertien persoonlijke duels, in beide gevallen het hoogste aantal bij Feyenoord. Hij noteert ook de gedeeld meeste balheroveringen (5) en komt na Read tot de meeste geslaagde tackles (4).
quote:Waar Feyenoord vorig seizoen procentueel nog de meeste luchtduels won, presteren deze jaargang acht (!) teams beter op deze statistiek. Net als op het vlak van totale duels scoren de Rotterdammers slechter dan in ieder van de drie jaar onder Slot.
Een van de verklaringen voor dit verschil: Wieffer.
quote:De 25-jarige Pool zegeviert in elf van de veertien duels die hij is aangegaan. De variatie in die gewonnen duels is hoopgevend. Moder beschikt over de topsnelheid om spelers te achterhalen met een tackle, zegeviert met zijn 1 meter 88 in vier kopduels en zet opvallend vaak zijn voet ertussen op de momenten dat Milan dreigt een afvallende bal op te pikken.
Rascistquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:12 schreef Caland het volgende:
PaixaoGod
Al zag je al meteen dat die keeper er niet zoveel van kon natuurlijk
Je zou toch zeggen dat Walker hem nog wel kent van die wedstrijd tegen City, maar die werd helemaal zoekgespeeld.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:12 schreef Caland het volgende:
PaixaoGod
Al zag je al meteen dat die keeper er niet zoveel van kon natuurlijk
Ik denk dat dat met nog meer wedstrijdritme wel komt. Hij staat helemaal niet bekend als pure verdedigende middenvelder.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ben nog niet echt overtuigd van Moder. Ja z'n stofzuigerrol gisteren met verve ingevuld maar moet wel wat meer voetbal in.
Die man heeft geen enkel wedstrijdritme. Dat komt wel weer. En hoe hij gisteren speelde was hij al heel waardevol.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ben nog niet echt overtuigd van Moder. Ja z'n stofzuigerrol gisteren met verve ingevuld maar moet wel wat meer voetbal in.
Dit ja, dat voetballende komt wel weer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Die man heeft geen enkel wedstrijdritme. Dat komt wel weer. En hoe hij gisteren speelde was hij al heel waardevol.
Sowieso die tackles van hemquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:54 schreef Divje het volgende:
Wat fijn om weer eens uitschuifbenen á la Kongolo te zien. Mitchell
Was wel leuk geweest als hij een eigen doelpunt had gemaakt, om vervolgens nog 1 laatste keer door het hele stadion toegezongen te wordenquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:54 schreef Scrummie het volgende:
Wel fijn dat Santi gister als doel had sowieso niet te scoren tegen z'n oude club.
Haha hij vliegt er elke keer wel lekker in jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso die tackles van hem
Werd echt boos toen er onterecht een vrije trap aan Milan gegeven werd, hij raakte vol de bal.
Het was voor de verandering ook een keer de laatste twintig/dertig minuten alleraardigst. Terwijl de problemen met de fitheid en het niveau van de bank niet ineens weg zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor mij is het belangrijkst dat spelers weer met vertrouwen en overtuiging op het veld staan. Of dat nou aan de tactiek, de trainer of fitheid ligt, dat heb je in ieder geval nodig om de meerderheid van je wedstrijden te winnen. Als het ook nog met verzorgd voetbal kan is dat een mooie bonus.
Afgesproken. Transfer voor een jodenfooi, alleen als ‘ie ons nog helpt de volgende ronde te halen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:54 schreef Scrummie het volgende:
Wel fijn dat Santi gister als doel had sowieso niet te scoren tegen z'n oude club.
Werden wel langzaam maar zeker steeds verder achteruit gedrukt. Laat die 2-0 maar komen ging steeds wat meer over in fluit maar snel af.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was voor de verandering ook een keer de laatste twintig/dertig minuten alleraardigst. Terwijl de problemen met de fitheid en het niveau van de bank niet ineens weg zijn natuurlijk.
Je hebt gemist hoe hij af en toe tussen 2 of 3 man van Milan wegdraaide of dribbelde? Zit wel voetbal in die man.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat is ook wel logisch met wat er bij ons nog op het veld stond. In ieder geval kwamen alle wissels met een duidelijke opdracht het veld op en dat was de laatste tijd wel anders.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Werden wel langzaam maar zeker steeds verder achteruit gedrukt. Laat die 2-0 maar komen ging steeds wat meer over in fluit maar snel af.
Volgens mij is het van nature juist meer een voetballer/aanvaller dan stofzuiger zoals gisteren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt gemist hoe hij af en toe tussen 2 of 3 man van Milan wegdraaide of dribbelde? Zit wel voetbal in die man.
Leed ook balverlies af en toe maar toch..
Moder, Hwang en Timber.. Leuk
Met die drie komt Ueda wel heel erg op een eiland te staan. Maar dat kun je sowieso niet voorkomen vrees ik, die heeft een 10 nodig die als een soort schaduwspits fungeert (type Til) maar Stengs en Milambo zijn dat ook niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt gemist hoe hij af en toe tussen 2 of 3 man van Milan wegdraaide of dribbelde? Zit wel voetbal in die man.
Leed ook balverlies af en toe maar toch..
Moder, Hwang en Timber.. Leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |