HET LEK IS BOVEN.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:49 schreef Scrummie het volgende:
1 wedstrijd, en ‘het klopt weer’. Jezus man
@GurneyIsBestOke: kadootjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is in dit topic 100x besproken hoe geweldig de rol van Paksoi in de half-space was.
Vind het (vooralsnog) allemaal net iets te makkelijk om nu hosanna te spelen om het vertrek van Priske.
Eerst maar eens een paar potjes zien tegen eredivisieteams die met de reet op de eigen helft hangen.
Igor wordt het volgende transferrecord.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:03 schreef De_Pel het volgende:
Overigens bijzonder waardevol dat je je toch weer even kan laten zien in Europa, zelfs na het vertrek van je topscorer.
Consistente prestaties in Europa zijn even belangrijk voor de status van de club als de waarde van de spelers.
Op een avondje als dit wordt je selectie gewoon weer een paar procent waardevoller.
Klopt ook wel. Het was voor mij in ieder geval een verademing (maar stiekem ook wat frustrerend) om ons eindelijk weer te zien spelen zoals ik de afgelopen drie jaar gewend wasquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het oogde stabieler, maar bij Milan pakte het wel steeds net verkeerd uit. Op basis van 1 CL wedstrijd kan je echt nog niet veel conclusies trekken.
Neuh, zeker niet, maar hij zit wel lekker in de lift, zeker met een langlopend contract.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Igor wordt het volgende transferrecord.
Ik zag wel een aantal Slot routines terug, vooral in de opbouw vanuit de keeper. Kan me niet herinneren dat ik dat gezien heb de afgelopen 6 maanden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Het was voor mij in ieder geval een verademing (maar stiekem ook wat frustrerend) om ons eindelijk weer te zien spelen zoals ik de afgelopen drie jaar gewend was
Die gaan we ook zeker niet zomaar oprollen. Het put voor mij hoop dat je zonder zeer defensief voetbal Milan van grote kansen kan houden, maar het was nou niet dat we er offensief zoveel tegenover konden zetten. En op het eind loop je er tegenaan dat je gewoon een heel matige bank hebt. En sowieso dat je twee kansloze spitsen hebtquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is in dit topic 100x besproken hoe geweldig de rol van Paksoi in de half-space was.
Vind het (vooralsnog) allemaal net iets te makkelijk om nu hosanna te spelen om het vertrek van Priske.
Eerst maar eens een paar potjes zien tegen eredivisieteams die met de reet op de eigen helft hangen.
Record wellicht niet. Maar iemand hier zei nog niet zo lang geleden dat die nog geen 10 miljoen zou opleveren. Weet even niet meer wie het was.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Neuh, zeker niet, maar hij zit wel lekker in de lift, zeker met een langlopend contract.
Hij heeft dit seizoen bijzonder goed gepresteerd in de CL en daar kijken clubs vooral naar. Ook de tegenstanders. Zo'n handige winger is altijd gewild en ik zie hem de 40 aantikken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Record wellicht niet. Maar iemand hier zei nog niet zo lang geleden dat die nog geen 10 miljoen zou opleveren. Weet even niet meer wie het was.
Voor onder de 25 zou ik hem echt niet wegdoen.
Klopt!quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zag wel een aantal Slot routines terug, vooral in de opbouw vanuit de keeper. Kan me niet herinneren dat ik dat gezien heb de afgelopen 6 maanden.
Met heel veel geluk geen enkele, als de winnaars van de cl en Europa League meezitten toch?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Moeten echt alles zetten om 3e te worden. Hoeveel voorrondes moeten er dan gespeeld worden?
Voor mij is het belangrijkst dat spelers weer met vertrouwen en overtuiging op het veld staan. Of dat nou aan de tactiek, de trainer of fitheid ligt, dat heb je in ieder geval nodig om de meerderheid van je wedstrijden te winnen. Als het ook nog met verzorgd voetbal kan is dat een mooie bonus.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt!
Ik weet zelf ook wel dat ik een beetje overdreven enthousiast ben daardoor, ik heb mij een halfjaar lang echt kapot geërgerd dat de tactiek overboord is gegooid voor iets wat zichtbaar niet werkte/paste met deze spelers. Daardoor was het fijn om te zien dat de routines er nog in zaten, tegen een aardige tegenstander. Dat betekent wel degelijk dat je minder ver van huis bent dan verwacht.
Maar één positief resultaat geeft verre van garanties.
Hogere wiskunde gezeikquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:51 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Met heel veel geluk geen enkele, als de winnaars van de cl en Europa League meezitten toch?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hij heeft dit seizoen bijzonder goed gepresteerd in de CL en daar kijken clubs vooral naar. Ook de tegenstanders. Zo'n handige winger is altijd gewild en ik zie hem de 40 aantikken.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Wij zijn feyenoord
WIJ ZIJN DE BESTE!
Gironaquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Wij zijn feyenoord
WIJ ZIJN DE BESTE!
quote:Last van plankenkoorts lijkt Read niet te hebben. De rechtsback maakt indruk en noteert – ondanks zijn wissel in de tachtigste minuut – de meeste (geslaagde) tackles aan Feyenoord-zijde. Bovendien wint alleen Jakub Moder meer persoonlijke duels (11) dan de jonge debutant (8, van de 11).
quote:De Poolse nieuweling is tijdens zijn eerste optreden in de Champions League niet altijd gelukkig in zijn passing (68% aangekomen), maar heerst op het middenveld. Moder wint liefst elf van zijn veertien persoonlijke duels, in beide gevallen het hoogste aantal bij Feyenoord. Hij noteert ook de gedeeld meeste balheroveringen (5) en komt na Read tot de meeste geslaagde tackles (4).
quote:Waar Feyenoord vorig seizoen procentueel nog de meeste luchtduels won, presteren deze jaargang acht (!) teams beter op deze statistiek. Net als op het vlak van totale duels scoren de Rotterdammers slechter dan in ieder van de drie jaar onder Slot.
Een van de verklaringen voor dit verschil: Wieffer.
quote:De 25-jarige Pool zegeviert in elf van de veertien duels die hij is aangegaan. De variatie in die gewonnen duels is hoopgevend. Moder beschikt over de topsnelheid om spelers te achterhalen met een tackle, zegeviert met zijn 1 meter 88 in vier kopduels en zet opvallend vaak zijn voet ertussen op de momenten dat Milan dreigt een afvallende bal op te pikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |