Was een van de beste spelers op het veld.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:27 schreef bbuddybb het volgende:
Hopelijk heeft Moder voetballend nog meer in zijn mars.
Hoop dat Milambo een keer wat rust kan krijgen, die heeft bijna alles gespeeld omdat de rest de hele tijd geblesseerd raakt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Moder is gewoon je nummer 6 nu. Precies de speler die we misten. En dan mogen Hwang, Timber en Milambo het uitvechten voor de overige 2 plekken.
Bosschaart zegt net letterlijk: ‘we hebben de buitenspelers in hun kracht kunnen zetten.’quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag was het erg duidelijk dat je een selectie had die een halfjaar heeft moeten spelen onder een tactiek die nergens op sloeg en nu gewoon weer kon terugvallen op wat comfortabel was.
Goddank.
Zag je Paixao weer vleugelflitsen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:36 schreef Wotte het volgende:
Gefeliciteerd vrienden! @:slobeend wie tel jij nog meer mee als jeugdspeler in de basis dan? Dat riekt toch zeker naar de Amsterdamsche telling.
Dat viel op het veld ook wel op. Het was veel stabieler.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Bosschaart zegt net letterlijk: ‘we hebben de buitenspelers in hun kracht kunnen zetten.’
Dus is wel degelijk een aanpassing geweest, lijkt het.
Nee niet gekeken ditmaal zal zo even de samenvatting aan slingeren. Prima resultaat in ieder geval.quote:
Beetje jammer dat je over 3 dagen alweer mag. En dan binnen 3 dagen weer. Het wordt niet beter met de fitheid zo. Als je met Timber, Hwang, Moder, Milambo eindelijk wat zou kunnen rouleren zou dat vrij genottelijk zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hopen dat Timber en Hwang en er dan gewoon bij zijn.
We doen een VEM2012tje en doen nu net of Feyenoord weer terug is!quote:
Tegelijkertijd is in dit topic 100x besproken hoe geweldig de rol van Paksoi in de half-space was.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Bosschaart zegt net letterlijk: ‘we hebben de buitenspelers in hun kracht kunnen zetten.’
Dus is wel degelijk een aanpassing geweest, lijkt het.
Zaterdag is wel het echte examen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je over 3 dagen alweer mag. En dan binnen 3 dagen weer. Het wordt niet beter met de fitheid zo. Als je met Timber, Hwang, Moder, Milambo eindelijk wat zou kunnen rouleren zou dat vrij genottelijk zijn.
Feyenoord is gewoon prima bezig (CL) maar ik vraag me altijd af of het de vorm en zin van het elftal is of dat "De Trainer" iets heeft gedaan :pquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
We doen een VEM2012tje en doen nu net of Feyenoord weer terug is!
Alleen hebben wij wel gewonnen.
Hopen dat je er binnen het half uur gewoon 2 in heb liggen. Krachten sparen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zaterdag is wel het echte examen.
:pquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Feyenoord is gewoon prima bezig (CL) maar ik vraag me altijd af of het de vorm en zin van het elftal is of dat "De Trainer" iets heeft gedaan :p
Moeten echt alles zetten om 3e te worden. Hoeveel voorrondes moeten er dan gespeeld worden?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je moet niet gelijk wonderen verwachten, dat wordt een vervelend potjequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk de mogelijke kansen die dit potje biedt voor het verdere verloop van de carrières van de individuele bv'tjes op het veld.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Feyenoord is gewoon prima bezig (CL) maar ik vraag me altijd af of het de vorm en zin van het elftal is of dat "De Trainer" iets heeft gedaan :p
Stabieler maar ook het druk zetten, het snel naar voren schakelen, gebruik maken van overtal op de vleugels. Nu speelde Milan ons wel in de kaart, maar dan nog moet je er wel gebruik van maken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat viel op het veld ook wel op. Het was veel stabieler.
Er is echt onderschat wat voor bende Priske er van maakte met zijn tactiek.
Het oogde stabieler, maar bij Milan pakte het wel steeds net verkeerd uit. Op basis van 1 CL wedstrijd kan je echt nog niet veel conclusies trekken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet niet gelijk wonderen verwachten, dat wordt een vervelend potje
De grote winst is dat het tactisch weer klopt en met name verdedigend. Ik denk dat we iedere topwedstrijd dit seizoen minimaal drie grote kansen weggaven. Vandaag geen enkele. Dat geeft te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |