Hadden jullie gisteren nou maar op z’n minst een puntje gepakt tegen het matige Juve.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:02 schreef PSVCL het volgende:
waarom zijn jullie zo blij?? je had het vandaag moeten beslissen tegen dit matige milan
Blijven doneren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je krijgt geen premie meer in de knock-out fase
Komende zomer moeten er echt flinke stappen worden gemaakt om ze weer Slotfit te krijgen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:06 schreef fetX het volgende:
Zoveel beter voetbal gezien dan de afgelopen weken. Eindelijk weer. Na 70 minuten was het pijpje wel leeg.
12 mil als we van Milan winnen over twee wedstrijdenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:02 schreef klaasweetalles het volgende:
hoeveel geld krijgen we hiervoor
?
Heel elftal geblesseerd, geen middenveld op de bank, net je beste speler verkocht en de trainer ontslagen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:02 schreef PSVCL het volgende:
waarom zijn jullie zo blij?? je had het vandaag moeten beslissen tegen dit matige milan
Man ik geef niks om Feyenoord tenzij ze Europees spelen. En datzelfde geld voor PSV en Ajax. En vooralsnog doen ze het beter dan jouw cluppie.quote:
¨wij¨ krijgen nog een thuiswedstrijd he..quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Hadden jullie gisteren nou maar op z’n minst een puntje gepakt tegen het matige Juve.
Daar gaat onze polonaise.
Ach ben allang blij dat we niet een tegengoal hebben gekregen. Onze voorhoede is van een tamelijk matig niveau, dan is 1-0 prima.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:07 schreef Haringkop het volgende:
Je had idd wellicht nog een doelpunt kunnen maken, maar verder speel je een geweldige wedstrijd na een moeilijk periode. Echt heel knap.
Juve is dit seizoen ontzettend matig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
¨wij¨ krijgen nog een thuiswedstrijd he..
en juve is een stuk beter dan dit Milan (italiaanse versie van een turkse topclub)
je mag wel tevreden zijn maar de blijdschap is een beetje overdreven
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
en juve is een stuk beter dan dit Milan
Dat kan nog best eens een aardig spelertje worden he?quote:
Bij elke verdedigende actie hou ik mijn hart vast dat hij de tegenstander niet door midden zaagt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat kan nog best eens een aardig spelertje worden he?
Helaas. Ik had 2-0 gepouled.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:07 schreef Haringkop het volgende:
Je had idd wellicht nog een doelpunt kunnen maken, maar verder speel je een geweldige wedstrijd na een moeilijk periode. Echt heel knap.
Idd, die is geestelijk niet helemaal volwaardig dus lekker laten gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:14 schreef De_Kraam het volgende:
Iedereen hapt weer op PSvEL, leuke rubriek.
Nee, ik bedoel meer het moment en de posities. Ik vond het logisch.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:14 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hebben we iets beters op de bank dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |