Bijou is mooiquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik denk dat mijn meeste bijnamen te persoonlijk zijn. Rubia word ik door Spaanstalige vrienden genoemd.
Dinnetje zegt veel liefje, babe, schatje. amour, cheri, bijou etc.
Goh leeft Kree nog?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja 1000000% Wil sowieso jou en Kree wel meeten.
Uiteindelijk gaf mn maat hem een half muntje...quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Doe je toch niet?
"Hey, ik ken jou van het internet en vind jou wel geinig, mag ik met je op de foto?" "wat fijn dat je mij aandacht geeft, natuurlijk mag dat. Maar dat kost je wel geld" eh?Dat is een beetje hoe dat overkomt.
En achteraf kan je er vergif op innemen dat mensen je uitlachen. (nog harder dan ze al doen)
Ja wordt lachenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja 1000000% Wil sowieso jou en Kree wel meeten.
Ja hij is actief in dtsquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goh leeft Kree nog?
Lijkt me een heel vreemde vent.
Ja leeft nog. Het is een aparteling. Maar then again, dat zijn we allemaal wel. En als je tussen de regels doorleest als 'ie weer eens een opstel schrijft is het een goede vent.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goh leeft Kree nog?
Lijkt me een heel vreemde vent.
Denk dat hij IRL gewoon chill isquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja leeft nog. Het is een aparteling. Maar then again, dat zijn we allemaal wel. En als je tussen de regels doorleest als 'ie weer eens een opstel schrijft is het een goede vent.
Ik hou m'n hart vastquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaf mn maat hem een half muntje...
[..]
Ja wordt lachen
Bedenk wel dat ik jou jaaaren heb gevolgd op YouTube (nooit tiktok)
Ja maar dat zijn sowieso de meeste wel.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk dat hij IRL gewoon chill is
Ja ik vond de videos altijd goed. Lekker simpel food reviews en muziek.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik hou m'n hart vast
Het blijft altijd bijzonder als er mensen naar mij toekomen want voor m'n gevoel heb ik nooit dusdanig veel voorgesteld dat mensen naar mij om moeten kijken of mij een blik waard gunnen. Maar toch wel
Ik heb geen enkele negatieve ervaring met fokkers IRL en heb wel zon 8-10 meets gedaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn sowieso de meeste wel.
Heb nog nooit meegemaakt dat ik iemand heb gemeet waar het niet leuk mee was. Achteraf met 1 iemand gedoe gehad, en dat was omdat er iemand anders achteraf tussen kwam en begon te stoken.
Als jullie meeten, laat hem niet drinken!quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja hij is actief in dts
Ik ben wel benieuwd hoe veel sneeuw dan code oranje waard isquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat net ook jaloers naar filmpjes te kijken van hoe oneerlijk de sneeuw verdeeld is over het land. De snelweg zag eruit als code donkeroranje.
Alleen als jij belooft daar te blijvenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:11 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand het hek naar dts weer even sluiten? Bvd.
RJ.quote:
Ik woon hierquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen als jij belooft daar te blijven
Hallo vriend hoe is hetquote:
Ben net bij de maccie geweest, dus dan komen er misschien wat stukjes meequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil je een papieren zak om in te ademen?
Daar krijg je het ook mee in een papieren zak.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben net bij de maccie geweest, dus dan komen er misschien wat stukjes mee
Slechte ervaringen mee?quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als jullie meeten, laat hem niet drinken!
Kreeg het op een dienbladquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar krijg je het ook mee in een papieren zak.
Was een Surinamer, en hij had gehoord dat ik karate deed toenquote:
Is koens weer zijn plichten aan het ontwijken als brugwachterquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand heeft de verkeerde deur open gedaan
Kan iemand het azijn bij Natte weghalenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:11 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand het hek naar dts weer even sluiten? Bvd.
goed hoorquote:
Nou kan het niet direct omschrijven als luxevoer, ja qua prijzen misschien, niet qua voedselquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.HulloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ afbeelding ]
[spoiler][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zei dat het hier zo gezellig is![]()
Jep, hij verandert nooit.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is koens weer zijn plichten aan het ontwijken als brugwachter
Kan niet. Nk is als kind in het vat met azijn gevallen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan iemand het azijn bij Natte weghalen
Dank u
[..]
goed hoor
En met u?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan niet. Nk is als kind in het vat met azijn gevallen.
En goed
Hij was verslaafd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Slechte ervaringen mee?
Ja was lachen. Ik bleef nog bij jou slapen met Silk. Veel zuipen met zn allenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:20 schreef Karzai het volgende:
avondje amsterdam gehad met de sint ik was straal bezopen en nog een keer een andere meet mooie tijd was dat
Hoeft ook nietquote:
Skattiequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Ben ik ook niet
heb ik nog lopen daggeren met een of ander meid , oja silk die vroeg jou mee want die vertouwde het volgens mij niet helemaal meerquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja was lachen. Ik bleef nog bij jou slapen met Silk. Veel zuipen met zn allen
Somsquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb ik nog lopen daggeren met een of ander meid , oja silk die vroeg jou mee want die vertouwde het volgens mij niet helemaal meer
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms
Maar net even niet
En dan tegen @:Gebrokenglas
Als 1 iemand lief is en nooit naar doet tegen iemand
Is hij het wel
ja was best een grote groep toenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goeie tijden. We waren met best een grote groep van 20 of zo.
In mei dus een DTS meet met net zoveel mensen.quote:
Ja, aardige kerel.quote:
allemaal dartpijltjes naar elkaar mikken?quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In mei dus een DTS meet met net zoveel mensen.
Beetje picknicken en daarna eten en uitgaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
allemaal dartpijltjes naar elkaar mikken?
Dat zijn er wel erg veelquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ooit (2008) bij een grote VBL-meet geweest. Volgens mij zeker wel 40 tot 50 mensen
Was het ook. Maar wat ik me er van kan herinner was het er wel reuze gezellig.quote:
jij als sinterklaas had zeker voor eten en cadeaus gezorgd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beetje picknicken en daarna eten en uitgaan
Lijkt me echt niets zó veel mensenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ooit (2008) bij een grote VBL-meet geweest. Volgens mij zeker wel 40 tot 50 mensen
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jij als sinterklaas had zeker voor eten en cadeaus gezorgd.
in de praktijk spreek je 4 tot 6 mensen eigenlijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me echt niets zó veel mensenDenk dat 15-20 man wel echt de max is om 't een beetje oke te houden
Dat is het wel zo’n beetje.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
Maar heb ik hier vandaag nog wat gemist, of is het vooral datismijnkanye met volle maan en andere aanverwanten?
neequote:
Ik heb lekker een kleine 12 uur gewerkt, net toen ik thuis kwam maar een klein rondje gelopen, zit net krap aan de 10k stapjesquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het wel zo’n beetje.
Zo iets zou ons prinsesje nooit doen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
nee
@:ditismijnmening heeft ons allemaal uitgenodigd om hier een potje te komen klieren gezellig mee te posten
nee dimmy was dts gedrag aan het vertonen dus ik zei dat en toen heeft ze dat daar gemeld en nu is het dus zoquote:
Ja en we zijn best gezellig hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
nee
@:ditismijnmening heeft ons allemaal uitgenodigd om hier een potje te komen klieren gezellig mee te posten
workaholic! Kijk wel uit hequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb lekker een kleine 12 uur gewerkt, net toen ik thuis kwam maar een klein rondje gelopen, zit net krap aan de 10k stapjes
dudje stond net een uurtje op de lopende band voor de 10kquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb lekker een kleine 12 uur gewerkt, net toen ik thuis kwam maar een klein rondje gelopen, zit net krap aan de 10k stapjes
Ah op die manier.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee dimmy was dts gedrag aan het vertonen dus ik zei dat en toen heeft ze dat daar gemeld en nu is het dus zo
goede tactiek om punten te scoren, iedereen naar een andere plek lokken
heb ik ook last van maar dat is zoals de natuur het bedoeld heeftquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik vind 1 stuk beter belegd dan de ander
Zat op de tacx te fietsen, dus qua stapjes zit ik nog onder de 5000quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dudje stond net een uurtje op de lopende band voor de 10k
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb ik ook last van maar dat is zoals de natuur het bedoeld heeft
Is die inmiddels gedisciplineerd genoeg om braaf elke dag de stapjes te zetten?quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dudje stond net een uurtje op de lopende band voor de 10k
nee hij is net bijgekomen van de griepquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die inmiddels gedisciplineerd genoeg om braaf elke dag de stapjes te zetten?
Zal wel gewoon met de zweep krijgen anders.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die inmiddels gedisciplineerd genoeg om braaf elke dag de stapjes te zetten?
nee we wonen nu samen dus hij kan als man nu gewoon werken en ik poets en was en kookquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel gewoon met de zweep krijgen anders.
We zien hier een tradwife?quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee we wonen nu samen dus hij kan als man nu gewoon werken en ik poets en was en kook
Wonen jullie nu volledig samenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee we wonen nu samen dus hij kan als man nu gewoon werken en ik poets en was en kook
Ik haal op vrije dagen juist meestal een stuk meer stapjes dan op werkdagen, maar ik heb dan ook een kantoorbaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
16k+ stapjes vandaag en dat op mijn vrije dag
nee kwam vandaag toevallig zo uitquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
We zien hier een tradwife?![]()
Haha vooral doen als je allebei dat uitkomt.
quote:
Goede rolverdeling is wel fijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het de beste dag is om vrij te hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee kwam vandaag toevallig zo uit
en met het ziek zijn is het huishouden wel even iets wat bijgewerkt moest worden
woensdag is mijn vrije dag
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |