SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[spoiler]
[SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 12-02-2025 20:32:47 ]-XOXO-
makkelijke wedstrijd ook als je geen kinderen hebt en zij welquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vergelijk wel eens met leeftijdsgenoten. Geeft altijd wel een goed gevoel als je dan zelf van mening bent dat je er hipper en minder verlept uitziet.
Lekker opervlakkig vooral ook
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm een standaard misschien niet. Zoveel mensen zoveel wensen.
Die schijnen je jong te houden wordt wel eens gezegd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
makkelijke wedstrijd ook als je geen kinderen hebt en zij wel
Ze bestudeerd Taylor anders aardigquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:32 schreef kwiwi het volgende:
Heb je niks beters te doen de laatste dagen dimmy? Studeren o.i.d.?
de spoiler is stukquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEW![]()
Nou ja. Volgens mij kan je je zelf ook prima jong van geest houden als je maar met de juiste mensen omgaat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die schijnen je jong te houden wordt wel eens gezegd.
mijn zus die 6 jaar jonger is, is al half grijs en ik heb nog niet 1 grijze haarquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die schijnen je jong te houden wordt wel eens gezegd.
triest en treurigquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEW![]()
en zo achterlijk veel spamquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:32 schreef kwiwi het volgende:
Heb je niks beters te doen de laatste dagen dimmy? Studeren o.i.d.?
31 is ie he, en hoe gedraagt hij zij zich?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en zo achterlijk veel spam
betaal je voor een abbo hier, lijkt het nog alsof het vol reclame zit
Lijkt er wel op.quote:
Dan moet er niks zijn om over te zeiken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:36 schreef Ygritte het volgende:
We gaan hier niet nog een keer weer een heel topic over zitten zeiken toch
liever nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:36 schreef Ygritte het volgende:
We gaan hier niet nog een keer weer een heel topic over zitten zeiken toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |