SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[spoiler]
[SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 12-02-2025 20:32:47 ]-XOXO-
makkelijke wedstrijd ook als je geen kinderen hebt en zij welquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vergelijk wel eens met leeftijdsgenoten. Geeft altijd wel een goed gevoel als je dan zelf van mening bent dat je er hipper en minder verlept uitziet.
Lekker opervlakkig vooral ook
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm een standaard misschien niet. Zoveel mensen zoveel wensen.
Die schijnen je jong te houden wordt wel eens gezegd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
makkelijke wedstrijd ook als je geen kinderen hebt en zij wel
Ze bestudeerd Taylor anders aardigquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:32 schreef kwiwi het volgende:
Heb je niks beters te doen de laatste dagen dimmy? Studeren o.i.d.?
de spoiler is stukquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEW![]()
Nou ja. Volgens mij kan je je zelf ook prima jong van geest houden als je maar met de juiste mensen omgaat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die schijnen je jong te houden wordt wel eens gezegd.
mijn zus die 6 jaar jonger is, is al half grijs en ik heb nog niet 1 grijze haarquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die schijnen je jong te houden wordt wel eens gezegd.
triest en treurigquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEW![]()
en zo achterlijk veel spamquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:32 schreef kwiwi het volgende:
Heb je niks beters te doen de laatste dagen dimmy? Studeren o.i.d.?
31 is ie he, en hoe gedraagt hij zij zich?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en zo achterlijk veel spam
betaal je voor een abbo hier, lijkt het nog alsof het vol reclame zit
Lijkt er wel op.quote:
Dan moet er niks zijn om over te zeiken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:36 schreef Ygritte het volgende:
We gaan hier niet nog een keer weer een heel topic over zitten zeiken toch
liever nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:36 schreef Ygritte het volgende:
welkomquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo ik ben hier naartoe gezonden
niet perse, alleen als het nodig bevonden wordt door sommige om onzinnige gifjes te posten en niet deel te nemen aan een gewoon goed koffiekletsmomentjequote:Op woensdag 12 februari 2025 19:36 schreef Ygritte het volgende:
Sintgodquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
met de roe?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met de roe?
want dan moet je door naar de kpd
Sommige mensen worden vroeg grijsquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn zus die 6 jaar jonger is, is al half grijs en ik heb nog niet 1 grijze haar
Karzaiquote:
Hey jij ook hier!?nequote:
Nee die heeft roetveegpietquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met de roe?
want dan moet je door naar de kpd
Die ga ik hier niet noemen want zo leuk waren sommige niet.quote:
Jullie motten we nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Hallo ik ben hier naartoe gezonden. DTS-er hier.
Je legt inhoudstechnisch de lat zo wel wat hoog voor de gemiddelde KSC gebruikerquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet perse, alleen als het nodig bevonden wordt door sommige om onzinnige gifjes te posten en niet deel te nemen aan een gewoon goed koffiekletsmomentje
Ik doe ook af en toe slap lullen jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Karzai
[..]
Hey jij ook hier!?ne
[..]
Nee die heeft roetveegpiet
Hee, jou ken ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Sow.quote:
Oh dacht alleen aan de leukequote:Op woensdag 12 februari 2025 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ga ik hier niet noemen want zo leuk waren sommige niet.
Oh echt heeeeeeeeel veel. De meest recente is "tonniiieeeeeeeeee" vanwege m'n omvang. Maar dat is leuk bedoelt dus dat vind ik dan weer niet zo heel vervelend, als 't vanuit vrienden komt. De rest zijn allemaal niet zo speciaal of leuk..quote:
ga jij een stok naar Groningen brengen ofzoquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
1 stem voor broodbijbel. Maar ben een broodliefhebberquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh misschien weten jullie het antwoord op mijn vraag
ik was jarig
de boomers geven geld als cadeau
ik wil boeken
Ik wil een hele reeks kookbijbels hebben (want dan heb ik ook bijbels in huis, vet vroom van mij)
en ik wil er nu dus 1 kopen van dat geld, maar de vraag is dus bij welke zal ik beginnen?
Want ik wil m ook 'uitkoken' (lees ieder recept proberen)
en ik wil de volgende
bakbijbel
bakplaatbijbel
borrelbijbel
broodbijbel
chocoladebijbel
eenpansbijbel
groentebijbel
kipbijbel
ovenbijbel
pastabijbel
saladebijbel
sausbijbel
soepbijbel
stampotbijbel
stoofbijbel
toetjesbijbel
visbijbel
vleesbijbel
wildbijbel
wokbijbel
Ik denk dat ik wel weg wil blijven van meer seizoensgerechten want met 1 of 2 gerechten per week gaat het al lang genoeg duren om zo'n boek uit te koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |