Sommige mensen worden vroeg grijsquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn zus die 6 jaar jonger is, is al half grijs en ik heb nog niet 1 grijze haar
Karzaiquote:
Hey jij ook hier!?nequote:
Nee die heeft roetveegpietquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met de roe?
want dan moet je door naar de kpd
Die ga ik hier niet noemen want zo leuk waren sommige niet.quote:
Jullie motten we nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Hallo ik ben hier naartoe gezonden. DTS-er hier.
Je legt inhoudstechnisch de lat zo wel wat hoog voor de gemiddelde KSC gebruikerquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet perse, alleen als het nodig bevonden wordt door sommige om onzinnige gifjes te posten en niet deel te nemen aan een gewoon goed koffiekletsmomentje
Ik doe ook af en toe slap lullen jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Karzai
[..]
Hey jij ook hier!?ne
[..]
Nee die heeft roetveegpiet
Hee, jou ken ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Sow.quote:
Oh dacht alleen aan de leukequote:Op woensdag 12 februari 2025 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ga ik hier niet noemen want zo leuk waren sommige niet.
Oh echt heeeeeeeeel veel. De meest recente is "tonniiieeeeeeeeee" vanwege m'n omvang. Maar dat is leuk bedoelt dus dat vind ik dan weer niet zo heel vervelend, als 't vanuit vrienden komt. De rest zijn allemaal niet zo speciaal of leuk..quote:
ga jij een stok naar Groningen brengen ofzoquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
1 stem voor broodbijbel. Maar ben een broodliefhebberquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh misschien weten jullie het antwoord op mijn vraag
ik was jarig
de boomers geven geld als cadeau
ik wil boeken
Ik wil een hele reeks kookbijbels hebben (want dan heb ik ook bijbels in huis, vet vroom van mij)
en ik wil er nu dus 1 kopen van dat geld, maar de vraag is dus bij welke zal ik beginnen?
Want ik wil m ook 'uitkoken' (lees ieder recept proberen)
en ik wil de volgende
bakbijbel
bakplaatbijbel
borrelbijbel
broodbijbel
chocoladebijbel
eenpansbijbel
groentebijbel
kipbijbel
ovenbijbel
pastabijbel
saladebijbel
sausbijbel
soepbijbel
stampotbijbel
stoofbijbel
toetjesbijbel
visbijbel
vleesbijbel
wildbijbel
wokbijbel
Ik denk dat ik wel weg wil blijven van meer seizoensgerechten want met 1 of 2 gerechten per week gaat het al lang genoeg duren om zo'n boek uit te koken
Ehhh. Eerst eens kijken waar hij nu ligt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ga jij een stok naar Groningen brengen ofzo
Ohw zoquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dacht alleen aan de leukeStomme hoeven we het niet over te hebben
ik ook, maar heb soms ruzie met gist als het weer niet meewerktquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 stem voor broodbijbel. Maar ben een broodliefhebber
Ksstquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:44 schreef Paul het volgende:
van @:datismijnmening moesten we hier posten zei die zo in DTS zo
Mijn leerlingen hebben eens geld aan jou gestuurd voor een of ander.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh echt heeeeeeeeel veel. De meest recente is "tonniiieeeeeeeeee" vanwege m'n omvang. Maar dat is leuk bedoelt dus dat vind ik dan weer niet zo heel vervelend, als 't vanuit vrienden komt. De rest zijn allemaal niet zo speciaal of leuk..
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:44 schreef Paul het volgende:
van @:datismijnmening moesten we hier posten zei die zo in DTS zo
heb beelden gezien uit drenthe, als je dan in utrecht kijkt is er helemaal NIETS dus ik zou ook verrast zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Wel mooi dat item over sneeuw in het nieuws.
"Ondanks code geel zijn automobilisten toch verrast door de hoeveelheid sneeuw"
Goh... dit was toch geen code geel hoeveelheid aan sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |